Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jarda: uživatele "SuperSic58" si nevšímej, je to troll. Toto je jeho asi šestej nick, jako alexdelarge, tomriddle, griffidor - už si je ani nepamatuju. Jeho ideální motorka je "bráchovej pitbajk". Vše ostatní je podle něj předraženej šrot. Tak asi tak.
Sportster 72 jsem měl na den. Motorka se krásně vodí, má fakt nízko těžiště. I v malejch rychlostech není velký přední kolo problém, naprosto tam absentuje jakykoliv pocit vratkosti. Posaz je skvělej - vzpřímenej a nic není nevhodně pokrčený či natažený - ale pokud má člověk víc jak 100 kilo, bolí ze sedla prdel. Nicméně odpružení nemělo s mou hmotou problém - narozdíl od 48. Motor má dostatek síly a naprosto plynulej zátah a taky ten správnej přísun vibrací za jízdy. Co trošku problém je, že 72 je fakt maličká. Je to tak pro subtilní jezdce/jezdkyně do 175 cm. Cokoliv většího na tom vypadá směšně.
Snobi jsou všude, ale ti mě nezajímaji, bez ohledu na značku motorky, kterou ukazujou dalšim snobum v garáži. Kdo jezdí, ví, že Glajda je takový Cadilac na dvou kolech, který tě odveze pohodlně kamkoliv a bez problémů. Ale tenhle Slim je spíš podařený vzhledově, škrtání v zatáčkách ti totiž za chvíli začně dost vadit a na dálniční přesuny to má tvrdý sedlo. Jak je v testu uvedeno - mašina na krátký a intenzivní požitek z jízdy na neobyčejném stroji.
Jinak já měl Sportstra, byl s nim třeba až na Korsice a pohoda. Šel pryč, protože měl měkké přední vidle a nebyl na ježdění ve dvou. Jinak super motorka.
America:
Ja spis reagoval na to ze se bere HD vetsinou jako jeden celek ,ze je to tezky a neovladatelny a pak ten snobismus.
Jinak mas pravdu s tou cestou na slimovi bys musel mit par nahradnich zadku
Jarda: mě by se líbil test Triumphu America.
riccie: Na tomhle slimovi bys tu cestu asi taky dal, ale musel bys být sám a masochista. Glajda je pohodlím přece někde úplně jinde.
Fofr_BmW: tady ho máš, ve srovnávacím testu (zhledem k tomu, že jim tam nepasoval Diavel od Ducati) jasně vyhrál: //www.motorcycle-usa.com/258/10326/Motorcycle-Article/2011-Triumph-Thunderbird-Storm-Comparison.aspx
Drake1: No jasně! Oba jsou OHV vzducháče, papírově srovnatelný(stejný), uznávám, že na silnici by mělo HD na vrch, ale ne rozdílem 10ti let. To by byl určitě zajímavej srovnávací test! HD má nesporné charisma a u nás velmi dobře rozjetý business a marketing. A dokud se najde dostatek lidí co jsou ochotní za to ty prach dát ...
OlanB: Ale kdeze. Mne sa HD velmo pacia, sak som to aj napisal, ale prave sme sa vratili z Rumunska, ja som bol jediny na nizkom profile pneu. Bol aj kamos na elektre, nejake intrudre 1400 a videl som, ako casto sa dotkli hranic svojich moznosti. V serpentinach bola elektra prekvapivo obratna, ale tento nizky Slim si neviem predstavit ani tam. A na HD som uz mal tu cest sa previezt...
No co dodat,paráda ...Tak nějak nechápu reakce motocykl pro pár snobů a nebo nemá jízdní vlastnosti a je nebezpečná do provozu,ach jo.
V sobotu jsem se vrátil po třech týdnech s přítelkyní,plně naloženou glajdou kempovejma věcma z takový nomádský cesty po jihozápadě Evropy.8 států a jedno knížectví,celkem najeto 9.085 kilometrů bez jedinýho problému.V extrémech lijáky s kroupama,Alpy,Pyreneje,Cordillery,Atlantický neustálý protivítr, nebo 43 st. na Gibraltaru,teplota oleje ukazovala 123 st.a ten vzducháč vyjel až nahoru na skálu,průjezdy nacpanejma městama za skůtrama abych nestál hodiny ve frontě,atd,atd.I s mastodontama se dá jezdit a velice dobře/váhově celkem kolem 650 kilo/..
Jediná věc,výměna zadních brzd.destiček ve Faru,byly na plech.
Takže vyzkoušet a pak argumentovat a snobárna,to at si každej přebere sám.
Čágos
bukic: bud nenávidíš HD nebo si na tom v životě nejel. HD mám 3 rok a jezdím na něm hodně často - a nebezpečná mi rozhodně nepřijde. Jediné omezení se skýtá v ostrých zatáčkách ale stím se musí u těchto motorek počítat. Letos sem jel Dolomity na HD minulý rok rakouské alpy a i ty ostré zatáčky sem si krásně užil.
Motorka pekna, no co z toho ked je bez akychkolvej jazdnych vlastnosti... Na nase cesty a do premavky je zivotu nebezpesna, dobra len tak na predvadzanie sa a sem tam, ked zbadas rovinku z kvalitneho asvaltu, trufnes si pridat aj na kilecko...
SuperSic58: Rekni co by se ti libilo. Testujeme vse co je na trhu od importera k dispozici a jsou to novinky 2012. Od skutru za 20 tis. po Goldwinga za pul milionu.
Pěkný článek a nádherné fotky. Jinak dost výstižný, celková tvrdost po usazení do sedla a nízko položené plotny se mi nelíbí, vzhled s vyváženými proporcemi a široká řidítka ano.
Měl jsem možnost vyskoušet v Pasohlávkách na Demotrack. Nádherný stroj, bohužel stupačkama drhnete opravdu skoro v každé zatáčce..no a zadní guma dle mého nároru je opravdu moc úzká užovka- nějak to nesedí k mohutnosti motoru a k celkové velikosti tohoto stroje. Jistě se dájí tyto neduhy řešit úpravou, ale vzhledem k ceně asi většina zájemců koupí raději rovnou Fatboy..no uvidíme jak dlouho bude tento model v nabídce HD. Myslím,že to bude jako s Rocker,nebo CrossBones-jen pár sezon..
To JohnnyS08:Sportster 72 bude.
To All:Díky za koment.
Jarda: uživatele "SuperSic58" si nevšímej, je to troll. Toto je jeho asi šestej nick, jako alexdelarge, tomriddle, griffidor - už si je ani nepamatuju. Jeho ideální motorka je "bráchovej pitbajk". Vše ostatní je podle něj předraženej šrot. Tak asi tak.
Sportster 72 jsem měl na den. Motorka se krásně vodí, má fakt nízko těžiště. I v malejch rychlostech není velký přední kolo problém, naprosto tam absentuje jakykoliv pocit vratkosti. Posaz je skvělej - vzpřímenej a nic není nevhodně pokrčený či natažený - ale pokud má člověk víc jak 100 kilo, bolí ze sedla prdel. Nicméně odpružení nemělo s mou hmotou problém - narozdíl od 48. Motor má dostatek síly a naprosto plynulej zátah a taky ten správnej přísun vibrací za jízdy. Co trošku problém je, že 72 je fakt maličká. Je to tak pro subtilní jezdce/jezdkyně do 175 cm. Cokoliv většího na tom vypadá směšně.
Mi prijde, ze cim min toho v Milwaukee nevesi, tim vic za ni potom chcou - te cena mi prijde i v intencich HD proste vysoka.
Ja bych se primlouval za test druhe letosni novinky, Sportstera 72
Snobi jsou všude, ale ti mě nezajímaji, bez ohledu na značku motorky, kterou ukazujou dalšim snobum v garáži. Kdo jezdí, ví, že Glajda je takový Cadilac na dvou kolech, který tě odveze pohodlně kamkoliv a bez problémů. Ale tenhle Slim je spíš podařený vzhledově, škrtání v zatáčkách ti totiž za chvíli začně dost vadit a na dálniční přesuny to má tvrdý sedlo. Jak je v testu uvedeno - mašina na krátký a intenzivní požitek z jízdy na neobyčejném stroji.
Jinak já měl Sportstra, byl s nim třeba až na Korsice a pohoda. Šel pryč, protože měl měkké přední vidle a nebyl na ježdění ve dvou. Jinak super motorka.
America:
Ja spis reagoval na to ze se bere HD vetsinou jako jeden celek ,ze je to tezky a neovladatelny a pak ten snobismus.
Jinak mas pravdu s tou cestou na slimovi bys musel mit par nahradnich zadku
Jarda: mě by se líbil test Triumphu America.
riccie: Na tomhle slimovi bys tu cestu asi taky dal, ale musel bys být sám a masochista. Glajda je pohodlím přece někde úplně jinde.
Fofr_BmW: tady ho máš, ve srovnávacím testu (zhledem k tomu, že jim tam nepasoval Diavel od Ducati) jasně vyhrál: //www.motorcycle-usa.com/258/10326/Motorcycle-Article/2011-Triumph-Thunderbird-Storm-Comparison.aspx
Drake1: No jasně! Oba jsou OHV vzducháče, papírově srovnatelný(stejný), uznávám, že na silnici by mělo HD na vrch, ale ne rozdílem 10ti let. To by byl určitě zajímavej srovnávací test! HD má nesporné charisma a u nás velmi dobře rozjetý business a marketing. A dokud se najde dostatek lidí co jsou ochotní za to ty prach dát ...
Paráda, softaily si tu cenu obhájej kvalitou jízdy. Takový parníky - v dobrym slova smyslu.
Mašer.: Ty srovnáváš 10 let starýho japonce s novým Harykem??
OlanB: Ale kdeze. Mne sa HD velmo pacia, sak som to aj napisal, ale prave sme sa vratili z Rumunska, ja som bol jediny na nizkom profile pneu. Bol aj kamos na elektre, nejake intrudre 1400 a videl som, ako casto sa dotkli hranic svojich moznosti. V serpentinach bola elektra prekvapivo obratna, ale tento nizky Slim si neviem predstavit ani tam. A na HD som uz mal tu cest sa previezt...
No co dodat,paráda ...Tak nějak nechápu reakce motocykl pro pár snobů a nebo nemá jízdní vlastnosti a je nebezpečná do provozu,ach jo.
V sobotu jsem se vrátil po třech týdnech s přítelkyní,plně naloženou glajdou kempovejma věcma z takový nomádský cesty po jihozápadě Evropy.8 států a jedno knížectví,celkem najeto 9.085 kilometrů bez jedinýho problému.V extrémech lijáky s kroupama,Alpy,Pyreneje,Cordillery,Atlantický neustálý protivítr, nebo 43 st. na Gibraltaru,teplota oleje ukazovala 123 st.a ten vzducháč vyjel až nahoru na skálu,průjezdy nacpanejma městama za skůtrama abych nestál hodiny ve frontě,atd,atd.I s mastodontama se dá jezdit a velice dobře/váhově celkem kolem 650 kilo/..
Jediná věc,výměna zadních brzd.destiček ve Faru,byly na plech.
Takže vyzkoušet a pak argumentovat a snobárna,to at si každej přebere sám.
Čágos
chrocht chroch slint slint... jinak to nejde
Moc pěkný
bukic: bud nenávidíš HD nebo si na tom v životě nejel. HD mám 3 rok a jezdím na něm hodně často - a nebezpečná mi rozhodně nepřijde. Jediné omezení se skýtá v ostrých zatáčkách ale stím se musí u těchto motorek počítat. Letos sem jel Dolomity na HD minulý rok rakouské alpy a i ty ostré zatáčky sem si krásně užil.
Až na to drhnuti v zatačkách nevypádá špatně,ale ty prachy bych za něj nedal! Mi stači anglicka skromnost
Jarda: Jestli to bylo míněno i na ostatní tak bych si moc rád přečetl o Triumph Thunderbird Storm.Předem děkuji a držím palce
bukic, to jsou kydy, v životě si na něčem podobným neseděl, půjč si nějaký HD na demo dnu a potom rozumuj, ať nejsi za vola
Motorka pekna, no co z toho ked je bez akychkolvej jazdnych vlastnosti... Na nase cesty a do premavky je zivotu nebezpesna, dobra len tak na predvadzanie sa a sem tam, ked zbadas rovinku z kvalitneho asvaltu, trufnes si pridat aj na kilecko...
Mně by se třeba líbily občas i srovnávací testy ojetin
Neukamenovat prosím, je to jen nápad
SuperSic58: Rekni co by se ti libilo. Testujeme vse co je na trhu od importera k dispozici a jsou to novinky 2012. Od skutru za 20 tis. po Goldwinga za pul milionu.
Konečně zase něco co vypadá jako motorka. Ovšem za tu cenu bych dneska koupil tři Wildstary a tedy dle mě ty dvě písmenka "HD" za to netojí.
dopředu radlici a dozadu pluh a bude to dávat smysl...
Ten posed bych vydržel max. hodinu (alespoň tak se mi to jeví podle fotek)
s takovou helmou bych na haryka nesed
Pěkný článek a nádherné fotky. Jinak dost výstižný, celková tvrdost po usazení do sedla a nízko položené plotny se mi nelíbí, vzhled s vyváženými proporcemi a široká řidítka ano.
Co někdy taky udělat test motorky pro normální lidi a ne furt nějaký snobský speciality pro hrstku zazobanejch páprdů...
Bizon: CrossBones je krááásnej stroj!
Měl jsem možnost vyskoušet v Pasohlávkách na Demotrack. Nádherný stroj, bohužel stupačkama drhnete opravdu skoro v každé zatáčce..no a zadní guma dle mého nároru je opravdu moc úzká užovka- nějak to nesedí k mohutnosti motoru a k celkové velikosti tohoto stroje. Jistě se dájí tyto neduhy řešit úpravou, ale vzhledem k ceně asi většina zájemců koupí raději rovnou Fatboy..no uvidíme jak dlouho bude tento model v nabídce HD. Myslím,že to bude jako s Rocker,nebo CrossBones-jen pár sezon..
Ta kaplička je totiž designovaná podle originálu z padesátých let, proto tam tak zapadá.