Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
JindraM/nutne?a ohoz na uvodnim fotu Tveho profilu je nutny? nesmis to nutne brat tak vazne!je nutne se na to divat s nadhlem ale nevim jestli je nutne tohle resit...
Ty jooo, gratulace k dalsi Zuzance v garazi Tom@si to si to nacasoval paradne, podzim je totiz offroadovej cas tak at seka latinu! Holt, blato je zabiracka, o tom zadna nicmene po 20ti minutach toho mivam taky plny brejle
hezky pěkně
v garáži přistála dr-z sm, ale už má velký kola a bláto se stává druhým domovem a tak začínám sledovat i tyhle strojky.
prima test, jen nechápu jak jste to ublbnuli. mně obvykle stačí 20min a mám dost.
ps: miluju šotky typu spojka páčky
Máte někdo zkušenosti s KTM EXC 380(360)? Všude se píše že jsou to bestie, ale ty poslední 380 ky už musely být trošku "hodnější" ne? Teda aspoň na mých 108 kg bez oblečení.
Tak bral bych KTM, ale ta TM zní velice zajímavě, rád bych se na tom svezl ať vím o kolik má ten vršek ostřejší.
Škoda že netestoval někdo s mýma 108 Kg a 197 cm
Když má někdo 75 kg tak se nesmí divit že mu to rve ruce
jj peknej test mel jsem te610 a kdyz sem si tenkrat pucil mtx125 pripadaljsem si jak na kole:)) no a zetka250 to byl stroj takova srdcovka njn ted jezdim silnici:) ale obcas se mi posteskne
Výborný test.Hlavně z toho pohledu,že opravdu jsou dnes značky na podobné úrovni a volba je především pocitová.
Myslím,že toto provedení testu nemá chybu.
Od dvoutaktů bych ale teda trochu příznivější cenu...
Jen tak dál,takovéto srovnávačky jsou ideální,šup sem z další třídou.
M6: No, já jsem to na Gasu 250 zkoušel, ale jelikož na blátě nejezdím (bych se umazal), tak to nepotřebuji. Ale nepoužil jsem to ani na mokru, ta motorka zas tak nejede, abych to ještě omezoval, navíc mi ten režim přijde divný.
když k tomu přistupuješ takto
JindraM/nutne?a ohoz na uvodnim fotu Tveho profilu je nutny?
nesmis to nutne brat tak vazne!je nutne se na to divat s nadhlem
ale nevim jestli je nutne tohle resit...
testík, zoubek, roletka, vinglík, z ručky do ručky, kilometřík... je to nutné?
Ty jooo, gratulace k dalsi Zuzance v garazi Tom@si
to si to nacasoval paradne, podzim je totiz offroadovej cas
tak at seka latinu! Holt, blato je zabiracka, o tom zadna
nicmene po 20ti minutach toho mivam taky plny brejle
super ...žeru to gas nebo ktm...
Zdar výborný testík
hezky pěkně
a tak začínám sledovat i tyhle strojky.
v garáži přistála dr-z sm, ale už má velký kola a bláto se stává druhým domovem
prima test, jen nechápu jak jste to ublbnuli. mně obvykle stačí 20min a mám dost.
ps: miluju šotky typu spojka páčky
cau, nevite nekdo, kde se da koupit ta packa zadni brzdy na GG ? ta cena by byla super, pec origos stoji pres 2500Kc. dik.
NetušiL jsme že se Tm takhLe ujme
Máte někdo zkušenosti s KTM EXC 380(360)? Všude se píše že jsou to bestie, ale ty poslední 380 ky už musely být trošku "hodnější" ne? Teda aspoň na mých 108 kg bez oblečení.
Skvělý test.
Porovnání od jednotlivých jezdců je velice zajímavé.
Těch 43kW má Honda CR250, tak se na tom svez a pak říkej, že je to jedno
.
pěkný článek
výborný test
Tak bral bych KTM, ale ta TM zní velice zajímavě, rád bych se na tom svezl ať vím o kolik má ten vršek ostřejší.
Škoda že netestoval někdo s mýma 108 Kg a 197 cm
Když má někdo 75 kg tak se nesmí divit že mu to rve ruce
jeste mozna zminit, ze trochu vykonu ve vrchu prida kratka koncovka, nebo se mi aspon tak zda
Itall> ja sem zase prave bez zaruky nasel nejcastejc 41 kW a tech 37 kW u 250, ale myslim, ze je to vcelku jedno
Uvalak: Dost asi má, ale 41-44 kW jsi dost přehnal. Uvádí se (bez záruky) 37 možná 38 kW. Zkrátka lehce přes 50k.
další kvalitní test
jj peknej test mel jsem te610 a kdyz sem si tenkrat pucil mtx125 pripadaljsem si jak na kole:)) no a zetka250 to byl stroj takova srdcovka njn ted jezdim silnici:) ale obcas se mi posteskne
Výborný test.Hlavně z toho pohledu,že opravdu jsou dnes značky na podobné úrovni a volba je především pocitová.
Myslím,že toto provedení testu nemá chybu.
Od dvoutaktů bych ale teda trochu příznivější cenu...
Jen tak dál,takovéto srovnávačky jsou ideální,šup sem z další třídou.
Killer4> Gas ma 6.1 kW v papirech a v realu snad 41 nebo 44 kW presne nevim, ale proste dost
Hawk> prej nejlepsi
dyk si na nem jeste ani nejel
koukej si ho konecne poskladat a prohnat ho proti spanelsky tristovce
M6: No, já jsem to na Gasu 250 zkoušel, ale jelikož na blátě nejezdím (bych se umazal), tak to nepotřebuji. Ale nepoužil jsem to ani na mokru, ta motorka zas tak nejede, abych to ještě omezoval, navíc mi ten režim přijde divný.
šáhnul bych po Kátě
Zajímavý, že se dělá velká událost z přepínače "map". Husaberg to mel uz od roku 01 do 03 a nikdo z toho vědu nedělal... .-)
Kluci taky se přimlouvám za test 450 a taky jsem přesvědčenej o tom, že Husar je jedníčka..taky ho sedlám :o))
Já taky, protože jejich "dvěpade" je motoricky skvělá. Spíš bych na 250 přidal 1 kvaltík navíc.
pěkný test - dobrá práce