První dojmy z Ducati Multistrada V4 Rally: Pro opravdová dobrodružství
Text: Jan Altner | Video: Honza Zajíček | Foto: Ducati | Zveřejněno: 28.3.2023 | Zobrazeno: 19 811x
Text: Jan Altner | Video: Honza Zajíček | Foto: Ducati | Zveřejněno: 28.3.2023 | Zobrazeno: 19 811x
Tak jsem si o vikendu motorku pujcil a otestoval. Jezdim na malym GSu, 1150. Zkousel jsem 1250 GSA a moc me to teda nenadchlo. V sobotu jsem projel Multinu Rally a musim rict, ze se mi to dost libilo. Teren neplanuju, ale s timhle kouskem si dokazu predstavit dojizdeni do prace, vylet o vikendu a kdyz bude nalada, tak koni ma dost. Prevodovka je krasna. Lamat to tam bez spojky je proste lahoda. Tak ted premyslim, jak prekecat manzelku, ze to je dobra koupe :D Bez prdele jsem snad na lepsi motorce nejel.
Ahojte.. mal som ju, V4S… uz nemam.. vymenil som ju po BMW R 1250 GS, najazdil 30 tis km a teraz mam opat BMW R 1250 GS … srala ma konektivita.. srali ma plasty, motorka sa rozpadala… chcem ju vidiet po 2-3 dnoch jazdenia v terene, ako sa bude rozpadat…aplikacia ducati multistrada V4S cele zle, mrzne, nefunguje nenaviguje… chodte s nou do Bosny a uvidite… a to prepinanie jazdnych rezimov na zabitie.. konstruktera a aj sofera… mrzi ma to, ale uz som nevladal riesit reklamacie s motorkou..
Je třeba počkat až se toho budou snobi po roce zbavovat.Nová nejde za ty peníze koupit.Za $32000 (bez všech poplatků a daní)to je velmi luxusní zboží i na Ameriku.
2 reakce
Super mašina, o tom žádná, ale bohužel už to není ta pravá Ducati. Bez desmo rozvodů a bez dvouválce do L už se zařadila do dlouhé řady japonských čtyřválců do V a DOHC rozvody s charakterem elektromotoru.
Teda takhle krátký video sem tu už dlouho neviděl
A hned se tam musel objevit agent Pávek
On tolik nesnáší ty benzínový motorky, moh by tu dělat testy e-mrdek
Parádní ,nabušená mašina ..
Mě spíš na té prezentaci ať už ve videu, nebo na fotkách zaráží, že v pravých zatáčkách je pilot s kufrem skoro na obrubníku, ale v levých, je s motorkou prakticky v protisměru. Jakoby se bál projet levou zatáčku stejně "na ucho" jako pravou, jen ve svém pruhu
Není to první rezence, nebo prezentace kde je to takhle vidět ,což mnohým nezkušeným čtenářům a jezdcům zrovna moc dobrý příklad nedává...
1 reakce
Aj by som si prečítal článok, ale po prečítaní titulku mi došlo, že to asi bude viac cvičenie v marketingu, než objektivna reportáž... opravdova obrodružství... presolene už v nadpise
Motorka je to krasna, ale shod ze stojanu GSA a toto. Vysledek dost napovi, u ktere masiny se pocitalo s tim, ze spadne :)
3 reakce
Si dovolím né zcela souhlasit s nekterejma nazorama níže
Obecně mám taky rad naháče ale například multistrada udělá v zatáčkách skoro stejně parády, pak potrápí par strojů na okruhu a umí zdolat i nějaký ten terén. OK tahle verze už je zaměřením víc do nepohody ale nelze ji upřít že je to super stroj . Naopak souhlasím s Migem že 2 válce se mi tam hodí víc. Proste stroje typu KTM SAD, Multice nebo XR jsou univerzální a navíc umí dokonale pobavit. Jen to chce nejdřív zkusit a pak hodnotit. Otázka peněz je na každém z nás takže kolik jsem schopni upustit někde v ALB bude dost individuální.
Ego masírka a pro někoho splněný sen...
Proč ne
GS po Italsku
1 reakce
Jak bylo psáno vedle v cestopisu:
mechanik: "AAAAA Ducati je problém (smích) BMW není problém, Honda není problém, Yamaha není problém, ale Ducati je velký problém"
https://www.motorkar...anie-2022-48217.html
1 reakce
Člověk se musí smířit s tím, že je holt doba SUV a to jak v autech, tak v motorkách.
4 reakce
Krásná motorka, která se, ani v téhle verzi, v terénu moc neobjeví...
No nevím kolik lidí z těch co si ji pořídí to může v terénu zahodit a nebýt z toho minimálně rozmzelý, spíš bych řekl pořádně nasraný, neb to odložení půjde do desetitisíců v lepším případě. Jinak motorka pěkná, to je prostě fakt.
3 reakce