husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Anti (391) napsal 09.04.2019 v 06:58

Matheo_:Pokud na stará kolena potřebuješ vidět jak " cumi lidi doslova s hubou dokoran ",tak si buď ještě do toho věku nedospěl,nebo má pravdu tvá ženská
Myslím,že fandům Moto Guzzi bude vcelku jedno že jejich značka u testovacích jezdců propadla,stejně tak příznivci HD nebudou řešit vyšší cenu a hmotnost u své oblíbené značky.A to stejné platí pro Ducati.
Tahle kategorie je především o prožitcích z jízdy...

sirr (55) napsal 09.04.2019 v 06:33

Jako klasika se mi nejvic libí HD
XDiavel je masakrózní, ale je to hrozná moderna a hrozně čudlíků... ta opěrka je příšerná
MG mi nic neříká...

Mig_35 (345) napsal 09.04.2019 v 06:31

btw. krouťák, to je oč tu běží, tj. výkon dosažitelný už v nízkých otáčkách, v podstatě dieselový charakter, který žádný superbajk mít nebude, snad s výjimkou kompresorové Ninjy...

Mig_35 (345) napsal 09.04.2019 v 06:28

Jsou motorky sportovní, terénní, požitkářské. Chtít po těch určených k výletní jízdě výkony superbajku je pošetilé...

JA-NE (768) napsal 09.04.2019 v 00:39

HD by som si niekedy fakt rad skusil.. diavel leti do predu jak prasa.. chodi to fakt pekne

afro-r1 (513) napsal 08.04.2019 v 22:16

Z MG nebo BMW boxeru zadny dobry cruiser udelat nejde - neni kam dat nohy.

Matheo_ (27) napsal 08.04.2019 v 21:16+2

Diavel jsem parkrat videl na zivo a jednou jsem vedle frajera stal na sve sestce. Jako dynamika impozantni a na primku by me nakopal jak psa, ale vizualne se mi ta masina libi a nelibi, podle toho jakou nohou rovnou vstanu. Co se tyka HD, tak jsem mel x krat take tu cest a za sebe muzu rict, ze kdyz jede, tak se trese zeme a kazdy vi, ze jede arci motorka a pokazde frajerimeli ten sibalsky vyraz stylu ja vim bejby. ma zenska, ktera me obvinuje, ze SS jsou pro namachrovane frajirky razem mlcky pochopila, ze to cerne buracejici cosi je 5x vetsi masirka ega nez ta ma ujecena vosa zatimco na Diavelu to bylo spis jedem, jedem, nakopu Ti prdel sam osobne ale nejsem potencionalni kupec a dlouho nebudu, pac kapotu nepustim a jeste si k nemu udelam casem nejake pekne caffe a mozna i yamahu raptora, ale az prijde cas a budu chtit byt "copr buznou", tak neskutecne sportovni kvality diavelu uz potrebovat nebudu, na hajzlu se mi taky chtit nebude a ani to nezachrani cervene detaily a pujdu radsi do masirky, ktera ma sve mouchy, ktere se ale u teto znacky berou jako charakter a budu si vychutnavat jak na jeji okazalost cumi lidi doslova s hubou dokoran a otoci se za ni kazdy.

Majki (672) napsal 08.04.2019 v 20:38+1

Mrberanek: ale kategorie kde je HD přece vůbec nepotřebuje honit každý kW výkonu z každého cm3 objemu. Tady jde o docela jiný jízdní požitek. To si pak kupte Yamahu R6. Já na několika HD jel, v té době jsem vlastnil CBR 929 a ta mi pak přišla nějaká slabá A co se týče hmotnosti, HD je kus poctivé oceli, tady se plasty či šetření nenosí.

zzpol (212) napsal 08.04.2019 v 20:18

V r.2016 jsem si taky chtěl zkusit po různých H-D motorech nový motor DVT za 30.000Kč na vratnou kauci u Milína. V Diavelu nebyl, dokázal jsem se s ním ale rychle skamarádit. V kombinaci 250 kg motorka + mých 120kg a zrychlení na 200m z 80 na 160 v páru vteřinách bych ale dnes s Diavelem DVT na našich nevyzpytatelných silnicích a řidičích nejspíš nebyl mezi živými

Mrberanek (44) napsal 08.04.2019 v 19:42

to Majki: Tak pro srovnání. Např. vloni jsem měl půjčený RnineT Scrambler, což je 110 koní z velkého dvouválce na 220 kiloa že by to bůhvíjak jelo, to se říct nedá. Krátký kvalty bez quickshifteru - nic moc frkot to nebyl. A to HD má jen 90 koní a 300 kilo, takže poměr výkon/hmotnost ještě horší, takže nemůžu čekat, že by mne to výkonově nadchlo (a to neporovnám se svojí motorkou - 170 koní na 195 kilo). Já tu motorku nehaním, jen jsem chtěl poukázat na to, že mi parametry toho motoru přijdou ve srovnání s ostatními motorkami (a na ten mega objem) velmi slabé.

Aťas-XB12Ss (9) napsal 08.04.2019 v 18:55

Do tohoto srovnání mi spíš pasuje od H-D FatBob a to je můj top model. I po Guzzi pošilhávám, moc pěkná... Diavel je pro mě úplná hovadina, Ducati mám rád, ale modely monster a multistráda..

papiboy (1261) napsal 08.04.2019 v 18:49+1

Nie som moc HD-pozitív, ale toto notoricky známe video s Hildom musím pridať:

https://www.youtube.com/watch?v=jXsoAdh5P5g

k.hacecky (2) napsal 08.04.2019 v 18:24

mám breakouta 2015 a na Dubý mě moc lidí neujede a byl jsem na něm v Albošce u Frantíku tak že se na něm dá i cestovat Dukatku mám Multistradu to je shodný motor a to jede že nám až zpocený ruce

Medvidek1 (24) napsal 08.04.2019 v 17:55+1

A pro ty co tvrdí, že na HD se dá jezdit jen důchodcovsky a rovně
https://www.youtube.com/watch?v=BFzhc3i0PRY

Medvidek1 (24) napsal 08.04.2019 v 17:45

MrBeranek
Zpřevodování starého 5ti kvaltu je víc do síly, skoro jak u traktoru
Můžete jet město 2-3 kvalt, využívat obrovský zátah a zbrklou dynamiku, klopit a vytahovat zatáčku ostře plynem (až utrhnout)
což je velmi zábavné, ale zásahy akcelerační pumpy u karbce dost zvyšují spotřebu (8,5-9)
navíc budete vypadat přinejmenším divně a agresivně což budí nežádoucí pozornost lidí a orgánů.

Nebo 4-5 a majestátně bublat na volnověh (důchodcovsky) ale kdo má na červený kopat ty kvalty zas dolů.
Nad 80 to nebrzdí, ale přibržďuje
130 to bez štítu a v otevřený helmě trhá hlavu.
Asi ve 165 dojde dech (ale kdo by chtěl zkoušet na rozbitých silnicích, když v SRN je to legální a maj hezčí asfalt)

Kamarád má XDiavel a říkal, že to má po startu krásný zvuk. Tak jsem zamáčkl sytič a z volnoběhu si sedl na zadek a ptal se jestli to není rozbitý

Nový 6ti kvalt modely jsou zpřevodovaný víc do rychla (180-220) ale díky vstřikování uhlazený = míň uškubaně-agresivní, což je škoda.
Zkuste a uvidíte že se Vám budou zdát i tak dost zběsilý.
Guzzina má podobný charakter , ale ty váce překáží tomu kdo má delší nohy.

Majki (672) napsal 08.04.2019 v 17:04

Mrberanek: Jel jste někdy na tom HD? Se projeďte a pak řekněte jestli Vám to přijde jako slabá motorka

sramis (95) napsal 08.04.2019 v 15:25+1

Maly vykon u HD - vy delate jako by to melo zdechnout do kopce. HD na papire muze vypadat slabe, ale umi se hybat. Mel jsem cest na par modelech, posledni z nich byl Sportster 48 myslim ze se to jmenovalo. Na sprint byla rychlejsi jak moje babicka 1150GS. Hezky jsem se bavil! A o tom to HD je...

jeste jsem nejel na Diavelu - snad bude nekdy ta moznost. Urcite je to muj favorit, ale ja jsem tou znackou postizeny

zmulin (371) napsal 08.04.2019 v 15:08+1

Sem pro Guzzi,bo je nejhezčí.Stejně sou to všechno trochu polena,tak bych se na tohle aspoň nejradši při vejletech koukal

Woodie (30) napsal 08.04.2019 v 15:00-1

Tak suverenne najškaredšia je tá Ducati...To je fakt hnus...

Mrberanek (44) napsal 08.04.2019 v 14:59-1

to ProchyTom: Chápu. Jiný kraj, jiný mrav.

JohnnyS08 (219) napsal 08.04.2019 v 14:42

ProchyTom> Wow, z Floridy do Oregonu, to vypadá na pěknej trip napříč přes státy
Ale 95% H-D mi na základě mojich zkušeností přijde i na USA jako přece jen dost nadsazený číslo.

Brejlovec (7) napsal 08.04.2019 v 14:11

Mrberanek > V pohodě. Je to podle nálady. Mám XV Warriora a někdy mám chut jen se tak projet pomalu v poklidu, auta mně předjíždějí a já jen tak pozoruju krajinu a je mi to všechno tak nějak volný. K tomu jsem si ještě přikoupil Z900. A když mám chuť na adrenalín, tak volím tuhle. Jinak Breakout se skvělá mašina. U HD zkouším i jiné modely, ale nějak mně neoslovují.

ProchyTom (190) napsal 08.04.2019 v 14:11

To bolelo

Rokyt (0) napsal 08.04.2019 v 13:57

Současný pobyt Prochyho mi jen utvrdil, kde se zrodilo to hodnocení.

Rokyt (0) napsal 08.04.2019 v 13:53

V této kategorii je jasně na Evropu nejvyrovnanější Guzzi.
Harley je typická nabubřelá Amerika a nevhodná do Evropy
( tedy pokud nevíte co s penězi a svým ego).
No a Ducati vlastně nepatří do této kategorie.
Stejně jako Prochy se svým vzrůstem na dospělou Guzzi.

ProchyTom (190) napsal 08.04.2019 v 13:40+3

Mrberanek: Momentalne jsem v USA, florida, kansas, colorado, utah, kalifornie, oregon atd. a tady je 95 procent motorek Harley. Tady se prodavaji dobre a tady se na nich jezdi skvele. Silnice rovny, a nebo dlouhe tahle zatacky, hodne prostoru. Rychlost omezena mimo obec mezi 80 a 120 km/h kde hd funguje nejlíp. Amíkum je fuk zda to takhle funguje i v ČR.

Mrberanek (44) napsal 08.04.2019 v 13:20-1

to Medvidek1: Samozřejmě nižší. Tím spíš v těchto otáčkách. 155 Nm ve 3000 ot/min. je cca 65 koní. Netuším, jak je to HD zpřevodovaný, ale pokud je maximální výkon už v 5 000 otáčkách, tak odhaduju, že ty převody musí být ultra těžký, aby tomu v 90 km/h nedošly kvalty.

BlackSabbath (434) napsal 08.04.2019 v 12:55+2

Když zhodnotím čistě vzhled, tak na první pohled jsem si říkal, že Ducati bude asi o parník před zbytkem. Ale proč ten výfuk, zadní opěrka?, zadní světlo, držák SPZ,...Jestli má být Ducati tím, kdo je leader v designu, tak tyhle části můžou konkurovat tak s nějakou Čínou...

Medvidek1 (24) napsal 08.04.2019 v 12:29+2

MrBeranek
A kolik měla ta auta Nm? (na svou hmotnost)
Navíc srovnáváte 4řadový hrnky s 2V
U HD byl vždy výkon slabší, ale dohnanej krouťákem.
155 Nm na 305kg motorce je víc než snese ta 240mm pneu.

Mrberanek (44) napsal 08.04.2019 v 12:29-1

to Brejlovec: To je mi jasný. Rozumím ti, že chceš říct, že to vůbec nezatáčí, takže těch 90 koní je na to až až. Neříkám to nijak ve zlým a ptám se jen ze zvědavosti, ale jaká motivace spočívá v tom koupit si těžkou, neovladatelnou a nevýkonnou motorku? Kam se jdeš s takovouhle motorkou projet? A znovu opakuju, neptám se nijak útočně, jsem jen zvědavý.




TOPlist