Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nalej do něho Verva 100 a uvidíš jak se motor zvedne.Po cukání ani památka a přibude švihu v celým spektru otáček.Je to svižník
Jezdím Ducati SF 1098,v týdnu se dvakrát svezu a dvakrát přijedu šťastnej,že jsem přežil.Jedu středně rychle,ale ani to nestačí.Traktory z vedlejší,sluníčkáři s kolama na střeše,holka co jede na koni po silnici a píše SMS.Není to dobrý a lepší to myslím nebude.
Přichází čas pro střední třídu motorek.Na Scrambleru máš čas se všemu vyhnout,ubrzdit.Nechci skončit koni v zadnici.Proto volím Scrambler jako hlavní motorku,..aby mě nezabili.
Nelíbí se ti pružení,že je moc tvrdé.A to seš slečna nebo motorkář?Dobře, nasaď přední progresivní pružiny od Hyperpro.Nech si přepakovat sedlo kvatilní pěnou.A můžeš vyrazit,bezpečně a svižně.
Zdarec.
Evidentně jsi na tom nejel, takže jsi mimo ty! Evidentně nejsi moc chápavý, proto si to po mě přečti ještě jednou, pak se svez a smaž ten blábol co jsi napsal troubo! Vždy když jsem byl na ducati day nebo tour, tak ten co sedl na Panigale s tím jel vždy tak, co mu strach dovolil, rozbombit neznámou motorku za půl míče při závodění se Scramblerem by dokázal jen masér jako ty co" něco na dukárnách najezdil", zažil jsem na Mostě pouze jednou střelce co Panigale opravdu jel a nebál se , jinak jsem to štěstí neměl. Vidím 200 na tacho, píšu : jede 200, nepředjede mě na Panigale, napíšu: nepředjel mě na Panigale, ale diskutér tvého formátu má důvod to zpochybnit... nemám slov, takže tě to přeložím, Scrambler je tak intuitivně dobře ovladatelná motorka, že si nemáš na co zvykat a hned se dá pilovat, narozdíl od supersilné a superdrahé Panigale, kde tě přemáhá strach to nerozbít protože jsi dal pade zálohu a nechceš o to jen z frajeřiny přijít, proto,v tom je ten zakopaný pes doktore...
Steve-CZ> Ahoj, sorry, nechci nikoho urážet, ale zase tak moc jsem snad neřekl. Jen jsem reagoval na některé příspěvky.
Je fakt zajímavé sledovat, jak se okamžitě najde někdo, kdo začne shazovat ten či onen nový model, v tomto případě D Scrambler, potažmo až urážet toho, kdo si jen dovolí pochválit značku Ducati ... .
A přitom ho někteří ani neviděli a už vůbec na něm nejeli. To už pak není o motorkách...
Co Tě vlastně vede k tomu, abys nám sdělil, že je to jen "další zbytečná a obtížně použitelná italská blbost" a že jsme tedy zřejmě blbí, když to berem... A čo také je ten "opravdový motocykl typu scrambler"?
Ne, vážně, beru to zpět, sorry. Jestli jsem se Tě nějak dotkl, omlouvám se, mrzí mě to, právě proto, že máš ty tři kousky v garáži. Bavme se o tom co je scrambler, v čem je ten který scrambler dobrý a v čem ne, neshazujme něco jen proto, že to není to naše kafe. D Scrambler je jinej než dosavadní scramblery, má plusy i mínusy.
Gisane, je fakt zajímavé sledovat, jak se okamžitě najde někdo jako ty a začne až urážet toho, kdo si jen dovolí nepochválit značku Ducati nebo konkrétně zde třeba jen souhlasit s článkem, který vpodstatě vypovídá o tom, že je to jen další zbytečná a obtížně použitelná italská blbost. Mám doma tři opravdové motocykly typu scrambler, něco o nich vím
Steve-CZ> Nedělal bych závěry z pár postěžování, pokud se Ti nezdá dost dokonalej, tak do toho nejdi. Ale nejdřív si ho sám vyzkoušej. Měl jsem ze pár moto, něco ještě mám v garáži, takže můžu srovnávat. A S patří mezi ty nejlepší. Ta uváděná negativa jsou hodně subjektivní, má je v nějaké míře každé moto, každé má nějaké vlastnosti, buď je akceptuješ nebo ne. Nevyčítej S, že není dokonalej, resp. co tedy splňuje Tvé nároky? Za mne je S skvělej, jsem naprosto spokojenej, drobnosti neřeším. A Scrambler to je, žádný ůlet, neplácej .
Takže, jak vidno, do města se to rozhodně nehodí, na horší cesty /kterých je u nás 99%/ taky ne, do terénu už vůbec, na dálnici je to slabé, bolí z toho za chvíli zadek ... a já se na tuto Ducati přitom hodně těšil, ale koupit si něco jenom proto, abych si dokázal, že to nějak přežiju, tak to teda díky A dát něčemu takovému název scrambler, tak to je asi úlet největší.
seikos> no ba, třetí liga bestsellerem
Pár věcí vyvážených opravdu není, viz článek.
A nabombená páteř sice může vyvolat "emoce", ale nejsem si jist jaký.
SuperSic: no jasně. MT07 je proti tomu třetí liga. Mě tenhle SC přišel jako dost vyvážená motorka. A že to není motorka pro slečinky? Kdo chce bezemoční nudu, ať si radši koupí Suzuki GSF 600
První dojem je přirovnání k plastový hračce z hračkárny, druhej dojem je že se jedná o tlustýho Simsona.
Motorka zábavná bude tomu věřím, i má něco zajímavého, že bych se ohlíd - ale určitě si jí nikdy nekoupím. Už totiž nejsem mladej a Simsona jsem měl
Jsem Tomáš Procházka měřím 185 a daroval jsem si jej k 45 tinám...sice žlutáska a musím potvrdit super hračka na vše...znám pár Dukatářů kteří nosí aj tanga a maj i kartáčky v jejich barvách a já staré kawinář z toho prdel, ale tento vzducháček super... no souhlas s testovacím jmenovcem...
vše co má dvě kola je super ,přeje klidnou sezonu všem magorům na věku nezáleže...hoblujte to jen gumama...já teď sedám na scremblika a jedu dědečkovi pro teplé rohlíky ...
Husatko> Nebuď zapšklej, fandíš jednoválcům, jasně, máš je mít. Za mne jsou lehce "primitivní", nemyslím to hanlivě, někdy je to výhoda... Ale dvouvál, 75 koníků - to má prostě grády, jede to, je to nová třída (i když jasně dvouvály scramblery tady byly - Hondy a jsou - Triumph), je to lehký, jede to samo, umí lehkej off road - dvouvál off - to já vždycky chtěl (nejraděj Honda SL 350). A design - já mu dávám za 1.
No zkus, ochutnej, Ducati má svoje půjčovací dny.
Tolik po 300 km a sedmičce dobrého vínka ...
Sered> Staré scramblery - Ducati, ale i Hondy z těch let jsou nádherný, o tom žádná, ale zase, víš, ve své době to byly běžný, takřka užitkový mota. Takže za pár desítek let se uvidí .
A že by Číňan ...? Podívej se lépe, zejména na Classica, nastartuj, projeď se - Číňan? - kdepak ...
su lenivi popracovat na jednovalci, ktory uz kedysi robili, radsej narvu to Vecko do motorky, ktora si vyslovene pyta jednohrnek, aby bola lahka, obratna. a budu sa sudit s Borile, zatial co im indovia s ohv enfieldami beru trh. produktovy kanibalizmus s monstrom, marketing jak hovado a motorka skoro na hovno. bars jaky garazmajster, co vezme do ruk kde jaku staru japonsku babicku, pokial ma trosku vkus, spravi krajsiu motorku a za par supov. a dovolte este raz horko zaplakat nad nerealizovanim husqvarny moab.
Mne tahá na 50 a kludne by som si ju kupil a to preto že je citlivá na plyn a že má krutiaci moment a že je tvrdá... Napríklad na takého stroma som ešte nevyzrel
jen ať to trochu pomluví, čím míň nás na tom bude jezdit tím lépe
PS: ten plyn má fakt vůli na rukojeti. Ale to cukání je nemehlem na motorce, půjčil jsem kámošovi co jezdí jen 4válce a byl taky úplně zděšen jak je to silný a ucukaný
Gisan> jenze ta 450 i dveapule ztech sedmdesatejch let byly naaaadherny stroje se senzacnim zvukem danym desmorozvodem a kralovskou hrideli! tohle Bohu budiz zel vypada jak Cinan! Sorry, muj nazor
Ahoj,
neřekl bych, že pro S "je nejdůležitější uvolněná poloha za řídítky", "snadné listování v meníčku", "dojem z kokpitu industriální", atd. - to je srandovní, možná by redaktor nemusel tak plácat...
Za mně je S něco na co sednu, nic neřeším, na nic si nemusím zvykat, jede to "samo", skládá se to samo, pokud to je moc rychle stačí přitlačit, za mně - dobrý. Dost dobrý. Asi nej na čem jsem jezdil a nešlo tak moc o výkon. Přitom výkonu je dost, už se těším až bude S víc zajetej. Tvrdej podvozek - to tam je (zatím jsem péro vzadu nepovoloval), ale ten má kde co. Beru to tak, že to není enduro ale scrambler, s těmi zdvihy to moc měkký být zase nemůže, tvrdej podvozek někdy zase pomůže.
Škubání jsem nezaznamenal, lehkej plyn taky ne (pravda na polňačce, jak to poskočilo a měl jsem tam za 1, tak to vyrazilo dopředu až moc, ale to byla moje nešikovnost). Nepoddajný motor v nízkých otáčkách - určitě ne, nejde úplně odspodu, ale taky ještě moc chybí do zajetí.
Scrambler a filozofie? - do toho bych se nepouštěl. Je to návrat (částečně) k jednoduchosti, kořenům, autenticitě bez blbostí... Není to určitě jen "sportovního naháč, který má vyšší řídítka", důležitý jsou gumy a celková stavba, to umožňuje jet off road (soft). Na rozbitý polňačce, kde s velkou moto zápasím (XJR, VMax) na S naprosto v pohodě, s jistotou. Samo že přiměřeně rychle. Má ňáký mouchy, sem tam neutrál na místě prostě nee, ta tvrdost tam je (povolit péro, ubrat tlak pneu), ono každý moto má něco, jde o to ho pochopit.
Závěr - zatím nadšení, není to supermoto, ani moc cestovní moto, imidžovka taky ne, okouká se, spíše další moto do garáže. Žádná přemotorovaná bestie, se kterou je problém se vejít do zatáček, ale zase oproti tomu starýmu S450 ze sedmdesátek - dvouvál a výkonu třikrát víc - super. Moto pro radost...
pokulenamotorka ci co - tak nechci ti nic říkat, ale myslím, že jsi úplně mimo. Na pani ti nestíhali? Měli strach předjet? Scrambler jede 200? No něco od ducati jsem pojezdil, ale tohle je zcela out názor. Howgh
pokulenamotka...to pobavilo fakt...
mozno by si mal pouvazovat na vydanim nejakej knihy...zbierka pokulenovych rozpravok
Mě se to fakt líbí...
Nalej do něho Verva 100 a uvidíš jak se motor zvedne.Po cukání ani památka a přibude švihu v celým spektru otáček.Je to svižník
Jezdím Ducati SF 1098,v týdnu se dvakrát svezu a dvakrát přijedu šťastnej,že jsem přežil.Jedu středně rychle,ale ani to nestačí.Traktory z vedlejší,sluníčkáři s kolama na střeše,holka co jede na koni po silnici a píše SMS.Není to dobrý a lepší to myslím nebude.
Přichází čas pro střední třídu motorek.Na Scrambleru máš čas se všemu vyhnout,ubrzdit.Nechci skončit koni v zadnici.Proto volím Scrambler jako hlavní motorku,..aby mě nezabili.
Nelíbí se ti pružení,že je moc tvrdé.A to seš slečna nebo motorkář?Dobře, nasaď přední progresivní pružiny od Hyperpro.Nech si přepakovat sedlo kvatilní pěnou.A můžeš vyrazit,bezpečně a svižně.
Zdarec.
DoktorARO
Evidentně jsi na tom nejel, takže jsi mimo ty! Evidentně nejsi moc chápavý, proto si to po mě přečti ještě jednou, pak se svez a smaž ten blábol co jsi napsal troubo! Vždy když jsem byl na ducati day nebo tour, tak ten co sedl na Panigale s tím jel vždy tak, co mu strach dovolil, rozbombit neznámou motorku za půl míče při závodění se Scramblerem by dokázal jen masér jako ty co" něco na dukárnách najezdil", zažil jsem na Mostě pouze jednou střelce co Panigale opravdu jel a nebál se , jinak jsem to štěstí neměl. Vidím 200 na tacho, píšu : jede 200, nepředjede mě na Panigale, napíšu: nepředjel mě na Panigale, ale diskutér tvého formátu má důvod to zpochybnit... nemám slov, takže tě to přeložím, Scrambler je tak intuitivně dobře ovladatelná motorka, že si nemáš na co zvykat a hned se dá pilovat, narozdíl od supersilné a superdrahé Panigale, kde tě přemáhá strach to nerozbít protože jsi dal pade zálohu a nechceš o to jen z frajeřiny přijít, proto,v tom je ten zakopaný pes doktore...
Steve-CZ> Ahoj, sorry, nechci nikoho urážet, ale zase tak moc jsem snad neřekl. Jen jsem reagoval na některé příspěvky.
.
Je fakt zajímavé sledovat, jak se okamžitě najde někdo, kdo začne shazovat ten či onen nový model, v tomto případě D Scrambler, potažmo až urážet toho, kdo si jen dovolí pochválit značku Ducati ...
A přitom ho někteří ani neviděli a už vůbec na něm nejeli. To už pak není o motorkách...
Co Tě vlastně vede k tomu, abys nám sdělil, že je to jen "další zbytečná a obtížně použitelná italská blbost" a že jsme tedy zřejmě blbí, když to berem... A čo také je ten "opravdový motocykl typu scrambler"?
Ne, vážně, beru to zpět, sorry. Jestli jsem se Tě nějak dotkl, omlouvám se, mrzí mě to, právě proto, že máš ty tři kousky v garáži. Bavme se o tom co je scrambler, v čem je ten který scrambler dobrý a v čem ne, neshazujme něco jen proto, že to není to naše kafe. D Scrambler je jinej než dosavadní scramblery, má plusy i mínusy.
Gisane, je fakt zajímavé sledovat, jak se okamžitě najde někdo jako ty a začne až urážet toho, kdo si jen dovolí nepochválit značku Ducati nebo konkrétně zde třeba jen souhlasit s článkem, který vpodstatě vypovídá o tom, že je to jen další zbytečná a obtížně použitelná italská blbost. Mám doma tři opravdové motocykly typu scrambler, něco o nich vím
tohle se mě teda vyloženě nelíbí na Ducarnu hodně slabota bohužel
ale 2 tydny v dílně a další cca kilčo by to spravily :)
no 07 vypadá jako motorka a funguje i mnohem líp, proti tomuhle předraženýmu knechtu.
Steve-CZ> Nedělal bych závěry z pár postěžování, pokud se Ti nezdá dost dokonalej, tak do toho nejdi. Ale nejdřív si ho sám vyzkoušej. Měl jsem ze pár moto, něco ještě mám v garáži, takže můžu srovnávat. A S patří mezi ty nejlepší. Ta uváděná negativa jsou hodně subjektivní, má je v nějaké míře každé moto, každé má nějaké vlastnosti, buď je akceptuješ nebo ne. Nevyčítej S, že není dokonalej, resp. co tedy splňuje Tvé nároky? Za mne je S skvělej, jsem naprosto spokojenej, drobnosti neřeším. A Scrambler to je, žádný ůlet, neplácej
.
Takže, jak vidno, do města se to rozhodně nehodí, na horší cesty /kterých je u nás 99%/ taky ne, do terénu už vůbec, na dálnici je to slabé, bolí z toho za chvíli zadek ... a já se na tuto Ducati přitom hodně těšil, ale koupit si něco jenom proto, abych si dokázal, že to nějak přežiju, tak to teda díky
A dát něčemu takovému název scrambler, tak to je asi úlet největší.
seikos> no ba, třetí liga bestsellerem
Pár věcí vyvážených opravdu není, viz článek.
A nabombená páteř sice může vyvolat "emoce", ale nejsem si jist jaký.
Seikos: a nebo MT-07
SuperSic:
no jasně. MT07 je proti tomu třetí liga. Mě tenhle SC přišel jako dost vyvážená motorka. A že to není motorka pro slečinky? Kdo chce bezemoční nudu, ať si radši koupí Suzuki GSF 600
Myslim, že MT-07 je trochu jiná liga, navíc o pěknej balík lacinější
První dojem je přirovnání k plastový hračce z hračkárny, druhej dojem je že se jedná o tlustýho Simsona.
Motorka zábavná bude tomu věřím, i má něco zajímavého, že bych se ohlíd - ale určitě si jí nikdy nekoupím. Už totiž nejsem mladej a Simsona jsem měl
Jsem Tomáš Procházka měřím 185 a daroval jsem si jej k 45 tinám...sice žlutáska a musím potvrdit super hračka na vše...znám pár Dukatářů kteří nosí aj tanga a maj i kartáčky v jejich barvách a já staré kawinář z toho prdel, ale tento vzducháček super... no souhlas s testovacím jmenovcem...
vše co má dvě kola je super ,přeje klidnou sezonu všem magorům na věku nezáleže...hoblujte to jen gumama...já teď sedám na scremblika a jedu dědečkovi pro teplé rohlíky ...
Díky za vyrovnaný a zajimavý test.
Krásnej stroj, který neni vlastnostma nic pro mně, ale třeba se k tomu někdy projezdím:).
Husatko> Nebuď zapšklej, fandíš jednoválcům, jasně, máš je mít. Za mne jsou lehce "primitivní", nemyslím to hanlivě, někdy je to výhoda... Ale dvouvál, 75 koníků - to má prostě grády, jede to, je to nová třída (i když jasně dvouvály scramblery tady byly - Hondy a jsou - Triumph), je to lehký, jede to samo, umí lehkej off road - dvouvál off - to já vždycky chtěl (nejraděj Honda SL 350). A design - já mu dávám za 1.
No zkus, ochutnej, Ducati má svoje půjčovací dny.
Tolik po 300 km a sedmičce dobrého vínka ...
Sered> Staré scramblery - Ducati, ale i Hondy z těch let jsou nádherný, o tom žádná, ale zase, víš, ve své době to byly běžný, takřka užitkový mota. Takže za pár desítek let se uvidí
.
...
A že by Číňan ...? Podívej se lépe, zejména na Classica, nastartuj, projeď se - Číňan? - kdepak
su lenivi popracovat na jednovalci, ktory uz kedysi robili, radsej narvu to Vecko do motorky, ktora si vyslovene pyta jednohrnek, aby bola lahka, obratna. a budu sa sudit s Borile, zatial co im indovia s ohv enfieldami beru trh. produktovy kanibalizmus s monstrom, marketing jak hovado a motorka skoro na hovno. bars jaky garazmajster, co vezme do ruk kde jaku staru japonsku babicku, pokial ma trosku vkus, spravi krajsiu motorku a za par supov. a dovolte este raz horko zaplakat nad nerealizovanim husqvarny moab.
Mne tahá na 50 a kludne by som si ju kupil a to preto že je citlivá na plyn a že má krutiaci moment a že je tvrdá...
Napríklad na takého stroma som ešte nevyzrel
hrozný,kam se do toho strkaj baterky?
jen ať to trochu pomluví, čím míň nás na tom bude jezdit tím lépe
PS: ten plyn má fakt vůli na rukojeti. Ale to cukání je nemehlem na motorce, půjčil jsem kámošovi co jezdí jen 4válce a byl taky úplně zděšen jak je to silný a ucukaný
Gisan> jenze ta 450 i dveapule ztech sedmdesatejch let byly naaaadherny stroje se senzacnim zvukem danym desmorozvodem a kralovskou hrideli! tohle Bohu budiz zel vypada jak Cinan! Sorry, muj nazor
Ahoj,
neřekl bych, že pro S "je nejdůležitější uvolněná poloha za řídítky", "snadné listování v meníčku", "dojem z kokpitu industriální", atd. - to je srandovní, možná by redaktor nemusel tak plácat...
Za mně je S něco na co sednu, nic neřeším, na nic si nemusím zvykat, jede to "samo", skládá se to samo, pokud to je moc rychle stačí přitlačit, za mně - dobrý. Dost dobrý. Asi nej na čem jsem jezdil a nešlo tak moc o výkon. Přitom výkonu je dost, už se těším až bude S víc zajetej. Tvrdej podvozek - to tam je (zatím jsem péro vzadu nepovoloval), ale ten má kde co. Beru to tak, že to není enduro ale scrambler, s těmi zdvihy to moc měkký být zase nemůže, tvrdej podvozek někdy zase pomůže.
Škubání jsem nezaznamenal, lehkej plyn taky ne (pravda na polňačce, jak to poskočilo a měl jsem tam za 1, tak to vyrazilo dopředu až moc, ale to byla moje nešikovnost). Nepoddajný motor v nízkých otáčkách - určitě ne, nejde úplně odspodu, ale taky ještě moc chybí do zajetí.
Scrambler a filozofie? - do toho bych se nepouštěl. Je to návrat (částečně) k jednoduchosti, kořenům, autenticitě bez blbostí... Není to určitě jen "sportovního naháč, který má vyšší řídítka", důležitý jsou gumy a celková stavba, to umožňuje jet off road (soft). Na rozbitý polňačce, kde s velkou moto zápasím (XJR, VMax) na S naprosto v pohodě, s jistotou. Samo že přiměřeně rychle. Má ňáký mouchy, sem tam neutrál na místě prostě nee, ta tvrdost tam je (povolit péro, ubrat tlak pneu), ono každý moto má něco, jde o to ho pochopit.
Závěr - zatím nadšení, není to supermoto, ani moc cestovní moto, imidžovka taky ne, okouká se, spíše další moto do garáže. Žádná přemotorovaná bestie, se kterou je problém se vejít do zatáček, ale zase oproti tomu starýmu S450 ze sedmdesátek - dvouvál a výkonu třikrát víc - super. Moto pro radost...
Hipster crap
Dodávají k tomu víčko na výfuk?
Snad jediná Ducati, která se mi nelíbí, to i tej tramvaji už jsem přišel na chuť
Až na ty "lidi s krátkými nohy" je to pěkná motorka!
pokulenamotorka ci co - tak nechci ti nic říkat, ale myslím, že jsi úplně mimo. Na pani ti nestíhali? Měli strach předjet? Scrambler jede 200? No něco od ducati jsem pojezdil, ale tohle je zcela out názor. Howgh