Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
na ježdění do práce bych si to asi nechal líbít :-B
Zaujal mě výfuk. Vypadá to, jako by byl svod přímo od hlav do těch mini koncovek a on je přitom před zadním kolem schovanej tlumič
Cestovat na tom urcite pujde. Na “obyc” scramblerovi 3000 km ve dvou na tyden v pohode :). Dojezd 200 do rezervy. Jen to chce lepsi sedlo. Boli z toho prdel...
zmulin:nějak to tam navěšíš, ale pak je to cestovatelsky dost nepohodlný. Jasně, dá se jezdit jen s kreditkou, ale mne to tak nebaví. Nechat něco profi vyrobit určitě jde ( absolvoval jsem ), ale je to celkem drahé. Reálný dojezd bude tak 200-220 km, tak je to ještě na přídavnou nádrž...Jinak se mi ta motorka moc líbí a i posed na výstavě byl super.
...zajímala by mne reálná možnost cestování, zkušenost resp. jestli jsou nějaké doplňky. Nevýhodu vidím v malé nádrži. Někam do Maroka by to mohlo být super
na ježdění do práce bych si to asi nechal líbít :-B
Zaujal mě výfuk. Vypadá to, jako by byl svod přímo od hlav do těch mini koncovek a on je přitom před zadním kolem schovanej tlumič
meloking:A jakou váhu by sis představoval?Je to dvouvál 800 ccm,těch 207 vcelku slušná hodnota.Konkurence na tom nebude o moc lépe.
Takhle by se mi to líbilo víc:
//www.bikeexif.com/ducati-scrambler-kit-unit-garage
Mě se to líbí, ale samozřejmě ta váha by mohla být menší na lítání v offu a budík mi k tomu taky nějak nesedí
Rade: je to zde hlavně o vzhledu (i když i jízdně to není vůbec špatný) a tak nádrž málo kdo využije a nikdo by nechtěl narušit vzhled
Btw mate v clanku chybu. Predni kolo je vetsi poze o 1”. Icon ma na predku 18”
Cestovat na tom urcite pujde. Na “obyc” scramblerovi 3000 km ve dvou na tyden v pohode :). Dojezd 200 do rezervy. Jen to chce lepsi sedlo. Boli z toho prdel...
... a pro normálního člověka 195/110 by něco nebylo?
Ahojte, já tu morku naživo ještě neviděl, ale jsem fanoušek ducati a líbí se mi.
Jinak se zabývám vývojem přídavných nádrži a rally kapot na KTM a Husky...
//www.radegarage.com/husqvarna-701-parts/
Myslíte, ze by byl zájem o něco takového na Sleda? Co by to mělo splňovat?
Krásná motorka
, jen ten budík je vyloženě hnus. To by tam fakt nešel dát analogový otáčkoměr s doplňkovým displejem?
https://www.google.cz/search?q=ducati+desert+sled+travel&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiS8dyku6PcAhXGPFAKHZhnD74Q_AUICigB&biw=1366&bih=609#imgrc=X1jZpugmdrMZaM:&spf=1531738694155
zmulin:nějak to tam navěšíš, ale pak je to cestovatelsky dost nepohodlný. Jasně, dá se jezdit jen s kreditkou, ale mne to tak nebaví. Nechat něco profi vyrobit určitě jde ( absolvoval jsem ), ale je to celkem drahé. Reálný dojezd bude tak 200-220 km, tak je to ještě na přídavnou nádrž...Jinak se mi ta motorka moc líbí a i posed na výstavě byl super.
Tady ten jede kolem sveta https://www.motorka...-presahem-38823.html
tak podla clanku to moc na cestovanie nebude. aj ked kazdy mame prah bolesti inde
Tak ta je parádní! Jen by mě taky zajímaly cestování a bagáž.
Elzon:Bude to vypadat hnusně,ale nejakej topcase a brašny jdou dat vlastně na všechno přeci
...zajímala by mne reálná možnost cestování, zkušenost resp. jestli jsou nějaké doplňky. Nevýhodu vidím v malé nádrži. Někam do Maroka by to mohlo být super
keby to malo radsej aj menej koni, ale podstatne nizsiu vahu, bola by to ona...