Ve dvaadvaceti kolem světa, navíc s dobročinným přesahem

Henry Crew je jméno britského mladíka, který vyrazil na cestu kolem světa s cílem pokořit stávající rekord nejmladšího člověka, co to dokázal s hodnotou 23 let a 365 dnů. Krom toho svou cestu spojil se sbíráním prostředků pro dobročinnou organizaci Movember a neméně zajímavá je i motorka, na které pojede. Pro svou cestu si vybral Ducati Desert Sled.

22 let, to je věk, kdy většina mládeže přemýšlí maximálně nad tím, jak posbírat co nejvyšší počet „lajků“, kde se večer opít a při nejhorším, jak udělat zítřejší zkoušku ve škole. Najdou se ale mezi nimi i výjimky, jako je právě Henry. Podle svých slov je motorkami posedlý od dětství a od roku 2013, kdy dostal řidičák, jezdí téměř každý den. Zároveň miluje výzvy, a protože se v objetí zeměkoule v sedle obě věci spojují, byla to jasná volba.

Možná ještě výjimečnější, než jeho zájem o motorky a plánovaná cesta, je v jeho věku zájem o charitu. Nadace Movember je neodmyslitelně spojena s motorkami díky každoroční dobročinné jízdě gentlemanů (Distinguished gentleman´s ride) a kterou dobře známe díky listopadovým knírkům. Tahle organizace, je jedinou s celosvětovým přesahem se zaměřením na mužské zdraví, především na rakovinu prostaty, varlat, duševní zdraví a prevenci sebevražd. S posledními dvěma problémy má bohužel zkušenosti i mladý jezdec, zejména ze svého působení na univerzitě, kdy ztratil díky sebevraždám několik přátel. Jeho cílem je vybrat pro Movember částku 35 000 liber čili libru za každou ujetou míli, prozatím má na účtu 1 450 liber. Pokud mu fandíte, přispět můžete tady.

My mu rozhodně fandíme. Už jen ten výčet zemí, jimiž by měl projet - Francie, Švýcarsko, Itálie, Německo, Rakousko, Maďarsko, Rumunsko, Moldávie, Ukrajina, Rusko, Kazachstán, Turkmenistán, Irán, Pakistán, Indie, Bangladéš, Myanmar, Thajsko, Malajsie, Austrálie, Chile, Peru, Ekvádor, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala, Mexiko, USA, Maroko, Španělsko a kdo ví kde všude se nakonec zatoulá... Sledovat ho můžete dokonce živě.

Navíc jeho nízký věk a stroj, který si vybral. Nemáme strach, že by to Desert nezvládl, ale spousta škarohlídů bude pořád ukazovat na nekvalitní italský křáp, který to nezvládne, takže doufáme, že jim ukáže opak. Navíc, co si budeme povídat, jde o stroj na takovou expedici dost nezvyklý. Pro zájemce o technické detaily motocyklu dodáváme, že jede na sériové motorce vybavené pouze zadním nosičem, předním štítkem a plechem pod motorem. Držíme palce!

Autor článku obdržel prémii 1.7 Kč od 5 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist