globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Speedisntlimit (0) napsal 18.06.2020 v 13:35

Tak a teď mi řeknete jak to je se servisem, když do toho cpou starej motor.
A cena? Fest seběvědomá!

opic26 (457) napsal 13.05.2020 v 18:42

Úžasné! Vím že nejde o výkon ,ale tenhle dvouventil uměl v roce 2007 62kw a 94Nm, když se objevil v Hypermotardu. Řadu Scrambler tu máme od roku 2014 dnes v 7-dmi různých modifikacích. Člověk by čekal, že to bude od Ducati něco jako "vollkswagen" postavený stavebnicovým systémem s archaickou technikou (sorry hoši - tohle nepotřebuje jízdní módy apod).
Tvrdím že to nevypadá zle, ale celá Scrambler familie nesahá Sport Classikům od Pierra Terblanche ani po kotníky. Cena je za ten vzduchem a olejem chlazený motor prasárna nejhrubšího zrna. Všichni dobře víme, co člověk může za 407t mít. Tahle motorka je díky ní, podobně jako jinak skvělý HM SP, odsouzena k neúspěchu.
Zlaté časy starých dvouventilů jsou fuč

Zedsdead (293) napsal 12.05.2020 v 23:17+2

NineT i v základní verzi tuhle rádoby-Ducati ve všech směrech strčí do kapsy.
Nechápu ale jednu věc: řada Scrambler měla být dostupnější značka Ducati. (proto ani není logo Ducati na nádrži) Tak proč je tedy cena tak vyšroubovaná? 100 táců za vidlici?
Nedivím se, že tahle motorka na silnici (na rozdíl od BMW) není vidět.

PEPEE01 (346) napsal 12.05.2020 v 06:46+1

Nevim, proc to nazivaji scrambler, když by s tím mimo silnici jel leda blázen. Ale jako naháč se mi náhodou libi. Moc hezky poskládané, podvozek, motor, barvy a detaily. Bude to velice příjemný svezení. Na kafco, do prace, okolo komina, nebo povozit místní holky. Ať na to koukám jak chci, tak vpravo kvůli zvýšenym koncovkam vyfuku zadnou kufrotazku nedáte. Na prvnk krizovatce by z ni byl škvarek, jak by se o ne opirala. A modit na tuhle motorku nějaké plotny a boční nosiče by byl hnus. Ale každá motorka prece nemusí byt na cestování. A taky kazdej cestovat nechce. Cena mi přijde divoká, jenze to je jen muj osobní problem... Tahle motorka patří do vod BMW R nineT a tam o predrazenosti nikdo ani necekne. Nakonec bych mel asi i problém se rozhodnout jestli tuhle Ducnu nebo to BMW. Ani za jednu bych se nestyděl.

Motofighter (471) napsal 12.05.2020 v 01:26

Jak se tato motorka muze nekomu libit, nechapu, navic ten desivej budik ...

rogih (1005) napsal 11.05.2020 v 21:46

Hezká motorka, ale zůstanu u svého SV!

bruttopyr (396) napsal 11.05.2020 v 21:40+1

Tom to napsal přesně - to je můj případ....
Já mám už totiž alergii na slovo scrambler a šampóny v kostkovaných košilích, ale tohle je prostě krásná nahatá motorka s úžasnými detaily, které byly dříve jenom na drahých přestavbách!
Přesto, že je to naháč, podařilo se jim krásně skrýt skoro všechny čidla, šlaušky, drátky, hadice, odbočky, co tam už dnes musí být.
Pěkně nafoceno, popsáno, jízdní pocity, byla to radost, si takový článek přečíst - díky, Tome!

hrochi (155) napsal 11.05.2020 v 17:56

Dřív bylo všechno co mělo dvě kola enduro a dnes je vše scrambler. Není to spíš naháč podle těch kol?

chooki (100) napsal 11.05.2020 v 16:46

Krásna moto, naživo vypadá ešte lepšie a veľmi dobrý test.
Tie hejterske komenty na každú novú moto...no trochu to znižuje úroven tohoto webu a myslím že dovozca, čitatelia ani potenciálni kupci naozaj nie sú zvedaví na hospodské mudre reči tých istých nickov. Redakcia by sa mohla zamyslieť.

Marty8 (9) napsal 11.05.2020 v 16:08

Mě se to moc líbí dneska jediná nová Ducati se vzducháčem 2ventil, když nepočítám Monstera 797. Všechny ostatní Monstery jsou vodníky. A když budu chtít za pár let u vzducháče zůstat, zároveň budu starší takže nemusím jezdit pilu, tak je tohle ideální volba. Vzduchový Monstery budou zkrátka už starý a budou mít nalítáno. Doufám že Ducati ty vzducháče ještě dlouho vydrží. Teda až na tu cenu, drahý je to teda fakt pekelně. Cesťák to sice není, ale brašny a pár dní po ČR nebo v Alpách bez problému.
V článku jsem nenašel info o zvuku, určitě bude večer u videa. S tou uhlazeností bohužel mizí i ten libový zvuk...

Pedl (178) napsal 11.05.2020 v 15:14

Sice to nevypadá jako klasická Ducati, ale vypadá to solidně udělané a má to sedlo, kde se konečně vleze spolujezdkyně

afro-r1 (513) napsal 11.05.2020 v 15:10

Takovy Monster v retro kabatku.
Jen houst - at firma vydela na krasne okrajove projekty jako Panigale!

Guzo (221) napsal 11.05.2020 v 14:59+1

sekáčmagor,prečo máš v nicku obrázok ProchyToma?

4 reakce

ProchyTom
ProchyTom 11.05.2020 v 15:03

Tvl to nejsem já


sekáčmagor (128) napsal 11.05.2020 v 14:51

Já nevím ale jak se nějakému výrobku přidá označení "PRO" tak se mi chce zvracet.Je to pouze snaha ojebat další zákazníky...

brzdimíň (157) napsal 11.05.2020 v 14:11

V tom videu jsem měl pocit, že Tomáš chtěl vyslovit slovo nuda.

PetrL3 (27) napsal 11.05.2020 v 13:48

Za 15 tisíc EUR tohle na každý den? Asi ne. Naopak je to motorka 3. nebo 4. do garáže, na neděli, ukázat se "na kafíčko u pumpy" aby bylo vidět, že ji mám

JA-NE (767) napsal 11.05.2020 v 13:04

mne to vobec nic nehovori..

Frankie (731) napsal 11.05.2020 v 12:33

Taková divná reinkarnace Monstera 1100 dle současné módy

LuckyLoser (89) napsal 11.05.2020 v 12:19

1100 scrambler, tak jo. Na každý den? S těmahle gumama? A kam si každý den něco dám? Do batohu? Viděli jste jet starýho chlapa na motorce s batohem? Fakt je potřeba takových "skvělých" motorek na jízdu okolo komína jak na běžícím páse? Svět je fakt rozežraný.

vojtechposmourny (305) napsal 11.05.2020 v 11:33+2

Jo, tohle se klukům italskejm vážně povedlo.




TOPlist