Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Idealni kombinace - zluty 800 Icon, kryt motoru, jiny vyfuk (-7kg), filtr KN (+7hp), riditka a sedlo z Flat Tracku a podvozek Ohlins. Furt o cca 60000 levnejsi, ne o tolik slabsi, o 30kg lehci a pouzitelny jak na silnici, tak mimo. Okruh v Moste za 2:10 jeden den a enduro trat druhy. Mam ho 2 roky a nemenil bych...
No, nalijme si čistého vína. Je to produkt poptávky na trhu.
Co na tom, že se Scramblerem to fakt nemá nic společného, vždyť stejně většina "módních uživatelů" na tom jede maximálně po kostkách, což berou jako vrchol endura.
Spíše mě mrzí, že původní malý Scrambler, byť je to fakt prťavec, mi vzezřením na tu polňačku i docela sedí, tohle je už ryze faceliftovaný Monster 1100 do podoby "Scramblera" s dalšími dusítky v motoru, aby mohl plnit emisní limity, umě schované za větší krouťák a nižší výkon podávaný jako výhoda.
Kvituji ovšem hydraulicky ovládanou spojku, vždyť to tak měly všechny Ducati snad od 90tého roku, tak co to bylo za "evoluci" směrem k lanku???
Škoda, že je pryč ta doba, kdy jsem toužil vždy snad skoro po celé modelové řadě Ducati, teď bych si dokázal představit jen Panigale a malou Multošku, jenže Panigale je na silnici nesmysl a nahrazovat STčko Multistradou, to asi nehrozí... Tak co už...
twoe, pekne draha diskoteka ;) scrabler ? mozna shoda v nazvu dopravniho prostredku, ale v principu uz jen objem motoru popira myslenku scrumblovani po okoli. je to hezky , to jo , ale tohle nebude nikdy pro me. k cemu takivej objem ? k cemu ty kila ? a cistit tohle od blata, no nevim nevim. radeji bych ji drzel cistou a vonavou ;) jinak kousek je to krasnej
Scramblery na všechny způsoby zachraňují stejně jako kdysi obludy rozpočet továrny . Zajímal by mne test agregátu VS M1100 a co se tam opravdu změnilo. Já zase slyšel, že motor je čaj a 800-stovka sedí Scrambleru nejlépe. Zkoušel jsem Desert Sled a nepřesvědčil. Jsem moc zvědav čím nás ještě ovlaží - Scrambler 4-ventil nebo V4? Má to pěkné linky, ale už je toho moc. Neštve mne tolik ten budík jako výfuky pod sedlo. Jsem za udržení 2-ventilů, ale s moderní elektronikou a v kabátě Sportcassiků.
Tak nevím... kladně hodnotím všechna ta pozitiva, která jsem z článku vyčetl. Vypadá to jako povedená a vychytaná motorka, na které by stálo za to se projet.
Na druhou stranu co na ní chcete označit jako Retro? To není urážka, ale vážně míněná otázka.
Taky si myslím, že označení scrambler je trochu zavádějící. Scramblery byly podle mě předchůdci endur, určení pro jízdu mimo asfaltky. Pochybuji, že by Ducati Scrambler s takto odkrytým motorem, zvládl trefit větev, hroudu tvrdé hlíny, nebo kamen... Ale jak článek říká, je to Scrambler pro české rozbité silnice a město.
Také nesouhlasím s tím, že by Ducati byla první, kdo odstartoval novou módní vlnu retra. Tady jsou modely, které byly podle mě před Scramblerem (Klidně je doplňte o další. Např Hondu, Yamahu a Suzuki. Ty tam nemám... a omlouvám se za to...). Spíš bych řekl, že se Ducati svezla na módní retro vlně a díky povedeným modelům a PR má skvělou auru a prodeje...
TriumphThunderbird 900 1995
Triumph Adventure 1996
Triumph Legend 1999
TriumphThunderbird sport 1999
Kawasaki W 650 1999
Triumph Thruxton 900 2005
Triumph Bonneville 800,T100 2006
Ducati GT 1000 2006
Ducati Sport 1000 2006
Triumph Scrambler 2008
Triumph Bonneville 900 2012
BMW R nine T 2014
Ducati Scrambler 2015
Scramblera si představuju jinak,ale tolik chváli na Dukatku jsem už dlouho neslyšel.Tak asi bude dobrá.Scrambler od Triumphu je hezčí,ale podle mě mu chybí koníky a že s tím něco udělají nevěřím.V tom je tahle Duc lepší.
Holt budeš muset Tome napsat,že Ducati to odstartovala řadou Classic,která předběhla dobu,pak si trochu dáchli a vytáhli Scramblery.Dyk je to vlastně fuk.Motorka popsaná dobře a čtivě.Dík
Sem zvědavej jenom,jestli udělaj i velkýho Deserta..
Jo, Ducati Scrambler je nejprodávanější motorka značky a celkově velmi prodávaný motocykl v bohatší části světa. Tabulky jsem onehdá viděl, nevím, kde jsou, čísla nepamatuji, jen to, že jsem byl překvapen...
Nooo... Nevím. Ducati udělala hodně různých verzí Icon, Mach 2, Sixty 2, Desert Sled... Máme někde k dispozici celkové prodeje všech verzí dohromady a všech Triumph Scrambleru?
Nějak se nechci smířit s tím, že Triumph si pleskal 7 let játra s celou řadou Boneville a pak přišla Ducati a zázračně vytáhla celý Scrambler styl do povědomí. Nemluvím ani o mega komunitě lidi vlastnících Scrama na triumphratu
Nestihl jsem odeslat odpověď, ale už jsem brousil katalogy, kdy vyjel Ducati Scrambler poprvé :) Btw i takové Moto Morini Scrambler přišlo v roce 2010 a mělo dokonce 1200 ccm.
K motorce - myslím, že autor správně vystihl, že se přibližuje monsteru a vzdaluje Scrambler konceptu. A to pominu podivnou trajektorii přední brzdové hadice a velice křivě vyšité Ducati na sedle.
Idealni kombinace - zluty 800 Icon, kryt motoru, jiny vyfuk (-7kg), filtr KN (+7hp), riditka a sedlo z Flat Tracku a podvozek Ohlins. Furt o cca 60000 levnejsi, ne o tolik slabsi, o 30kg lehci a pouzitelny jak na silnici, tak mimo. Okruh v Moste za 2:10 jeden den a enduro trat druhy. Mam ho 2 roky a nemenil bych...
Je to fakt hodně, ale opravdu hodně škaredy
No, nalijme si čistého vína. Je to produkt poptávky na trhu.
Co na tom, že se Scramblerem to fakt nemá nic společného, vždyť stejně většina "módních uživatelů" na tom jede maximálně po kostkách, což berou jako vrchol endura.
Spíše mě mrzí, že původní malý Scrambler, byť je to fakt prťavec, mi vzezřením na tu polňačku i docela sedí, tohle je už ryze faceliftovaný Monster 1100 do podoby "Scramblera" s dalšími dusítky v motoru, aby mohl plnit emisní limity, umě schované za větší krouťák a nižší výkon podávaný jako výhoda.
Kvituji ovšem hydraulicky ovládanou spojku, vždyť to tak měly všechny Ducati snad od 90tého roku, tak co to bylo za "evoluci" směrem k lanku???
Škoda, že je pryč ta doba, kdy jsem toužil vždy snad skoro po celé modelové řadě Ducati, teď bych si dokázal představit jen Panigale a malou Multošku, jenže Panigale je na silnici nesmysl a nahrazovat STčko Multistradou, to asi nehrozí... Tak co už...
Proboha, proč tomu přidělali na řídítka tu oprátku? to už je jako ve stylu mikrosoftu:
It's a feature not a bug...
twoe, pekne draha diskoteka ;) scrabler ? mozna shoda v nazvu dopravniho prostredku, ale v principu uz jen objem motoru popira myslenku scrumblovani po okoli. je to hezky , to jo , ale tohle nebude nikdy pro me. k cemu takivej objem ? k cemu ty kila ? a cistit tohle od blata, no nevim nevim. radeji bych ji drzel cistou a vonavou ;) jinak kousek je to krasnej
Scramblery na všechny způsoby zachraňují stejně jako kdysi obludy rozpočet továrny . Zajímal by mne test agregátu VS M1100 a co se tam opravdu změnilo. Já zase slyšel, že motor je čaj a 800-stovka sedí Scrambleru nejlépe. Zkoušel jsem Desert Sled a nepřesvědčil. Jsem moc zvědav čím nás ještě ovlaží - Scrambler 4-ventil nebo V4? Má to pěkné linky, ale už je toho moc. Neštve mne tolik ten budík jako výfuky pod sedlo. Jsem za udržení 2-ventilů, ale s moderní elektronikou a v kabátě Sportcassiků.
Takovej kočkopes. Ani naháč, ani enduro, nová motorka co se má aspoň trochu tvářit jako stará. Divná móda tohle rádoby retro...
Tak nevím... kladně hodnotím všechna ta pozitiva, která jsem z článku vyčetl. Vypadá to jako povedená a vychytaná motorka, na které by stálo za to se projet.
Na druhou stranu co na ní chcete označit jako Retro? To není urážka, ale vážně míněná otázka.
Taky si myslím, že označení scrambler je trochu zavádějící. Scramblery byly podle mě předchůdci endur, určení pro jízdu mimo asfaltky. Pochybuji, že by Ducati Scrambler s takto odkrytým motorem, zvládl trefit větev, hroudu tvrdé hlíny, nebo kamen... Ale jak článek říká, je to Scrambler pro české rozbité silnice a město.
Také nesouhlasím s tím, že by Ducati byla první, kdo odstartoval novou módní vlnu retra. Tady jsou modely, které byly podle mě před Scramblerem (Klidně je doplňte o další. Např Hondu, Yamahu a Suzuki. Ty tam nemám... a omlouvám se za to...). Spíš bych řekl, že se Ducati svezla na módní retro vlně a díky povedeným modelům a PR má skvělou auru a prodeje...
TriumphThunderbird 900 1995
Triumph Adventure 1996
Triumph Legend 1999
TriumphThunderbird sport 1999
Kawasaki W 650 1999
Triumph Thruxton 900 2005
Triumph Bonneville 800,T100 2006
Ducati GT 1000 2006
Ducati Sport 1000 2006
Triumph Scrambler 2008
Triumph Bonneville 900 2012
BMW R nine T 2014
Ducati Scrambler 2015
rádoby retro motorka a digitální budík? Spojka předpokládám mokrá? Kdepak, ojeté Monstery 900/1000/S2R budou mít cenu už jen vyšší
Scramblera si představuju jinak,ale tolik chváli na Dukatku jsem už dlouho neslyšel.Tak asi bude dobrá.Scrambler od Triumphu je hezčí,ale podle mě mu chybí koníky a že s tím něco udělají nevěřím.V tom je tahle Duc lepší.
Holt budeš muset Tome napsat,že Ducati to odstartovala řadou Classic,která předběhla dobu,pak si trochu dáchli a vytáhli Scramblery.Dyk je to vlastně fuk.Motorka popsaná dobře a čtivě.Dík
Sem zvědavej jenom,jestli udělaj i velkýho Deserta..
Jo, Ducati Scrambler je nejprodávanější motorka značky a celkově velmi prodávaný motocykl v bohatší části světa. Tabulky jsem onehdá viděl, nevím, kde jsou, čísla nepamatuji, jen to, že jsem byl překvapen...
Nooo... Nevím. Ducati udělala hodně různých verzí Icon, Mach 2, Sixty 2, Desert Sled... Máme někde k dispozici celkové prodeje všech verzí dohromady a všech Triumph Scrambleru?
Nějak se nechci smířit s tím, že Triumph si pleskal 7 let játra s celou řadou Boneville a pak přišla Ducati a zázračně vytáhla celý Scrambler styl do povědomí. Nemluvím ani o mega komunitě lidi vlastnících Scrama na triumphratu
Okej, Triumph i dalsi tu jsou delsi dobu. Jen co se tyka opravdoveho zajmu o tyto motorky mezi sirsi okoli tak ducati to rozjela
Co to tam je za hnusnej budik, takhle sejdrem?? To se na me kamaradi italsky nezlobte... Takhle ne.
Dva normalni kulaty budiky, nic nekomplikovat...
Nestihl jsem odeslat odpověď, ale už jsem brousil katalogy, kdy vyjel Ducati Scrambler poprvé :) Btw i takové Moto Morini Scrambler přišlo v roce 2010 a mělo dokonce 1200 ccm.
K motorce - myslím, že autor správně vystihl, že se přibližuje monsteru a vzdaluje Scrambler konceptu. A to pominu podivnou trajektorii přední brzdové hadice a velice křivě vyšité Ducati na sedle.
Přesně to jsem chtěl napsat - novou Scrambler vlnu odstartoval v roce 2009 Triumph https://www.motorka.../motorka/?mid=102365
Tak já nevím, ale nový Scrambler od Ducati vyjel více než 8 let po Triumphu. I ten původní vznikl kolem kolem 1962, až po anglánech.