Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jacob82: Sakra ten kluk je všímavej Máš pravdu, je to zatím jen u Multice, protože jsme tam před tímhle testem patřičnou kolonku přidali. Ale fakt tam ta hmotnost byla, už když test vyšel My tu technickou tabulku neustále aktualizujeme. To začneš na tom, že je vlastně nejdůležitější, jaký je objem, výkon a hmotnost, a pak zjistíš, že hele, chtělo by to rozměry gum, no a vlastně zdvihy taky nejsou špatný, no sakra a u cendura je docela důležitá světlá výška, a... a pokračuješ pořád dál Já osobně si při testech techničáky fotím do mobilu přesně kvůli hmotnostem a udávaný maximálce. Průběžně vylepšujeme
Honzis: To jo, najdu tam tu kolonku, ale údaj je vyplněn jen u týhle motorky.. Jindy je tam prázdno (snad vždycky). Přitom je to jenom rychlej kuk do malýho techničáku (4tý řádek, zadní strana).. Nebo by ho mohli vždycky vyfotit a jenom začernit VINko (např)..
Parádní testík. Loni mne klasická 950 dost zklamala (ozvlášť s ohledem na ódy který na ní mnoho lidí vzývalo) - kvalita zpracování slabší, spousta falešných neutrálů během jízdy apod. Tadyhle eSko vypadá, že možná mnoho z toho konečně dotáhlo. Tak uvidíme
Návrh pro redakci Motorkáři.cz: Prosím, uvádějte údaj kolik lze na motorku naložit lidu a bagáže jako standard, alespoň u cesťáků (celková přípustná mínus mokrá).. Tady jsem se to dozvěděl z dotazů a komentářů, ale u jiných motorek to musí člověk hledat (ověřovat správnost údajů) a počítat.. Kolikrát mě překvapuje jak málo to je. Já mám sice jen 65kg v kůži (sem jak chrt ), ale když třeba jedou dva sádelníci na dovču..
skusal som behom tyzdna Afriku, Tracera aj MS 950 a aj pekne vo dvojici. Keby som nekupil
1190 v akcii tak si objednam Ducati.
Moj nezaujaty nazor na MS950: Lepsi motor od Hondy a podstatne konfortnejsia a stabilnejsia
a v lepsej vybave za rovnaku cenu. Tracer je len natiahnuty nahac a turisticka komedia. Nie je
hodny ani o korunu viac , co za nu pytaju. Nalepit na nu kufre a nazvat ju GT je velmi,velmi usmevne.
Zlata TDM.
Multice je párádní máme Tracy GT a jezdil jsem na všem možném i na ní ale 3v CP3 je více zábavnější než 2v v podstatě jsou to hodně odlišné motorky jak s podvozkem tak i motorově 180 kg nosnost nám vyhovuje máme kredit 40kg na bagáž prostě každému sedne něco jiného a tak to má být všechno jsou to parádní motorky a kdyby to bylo možné, mám jich více
Jel jsem obě, i když v základních verzích, takze Tracer bez GT a Multistradu bez S.
Tracer není špatnej, ale ty peníze tam jsou znát, na Ducati nemá. Ta má lepší motor, brzdy, podvozek i elektroniku. Měl jsem z ní takovej dospělejší pocit. A samozřejmě je hezčí.
No, nakonec jsem šel stejně do Supersporta S, byl zábavnější
Graseeer: Tracer 900 je dobra masina, ale na delsi cestovani jen pro jednoho. MTS950 ma uzitecnou hmotnost 235 kg. Kolik uveze Tracer 900? 170 nebo 180 kg?
Moc pěkný test i video ( teda až na to ze tady chumeli) . Ono to holt chce podobné stroje vyzkoušet a pak hodnotit . Ta fortelnost a jízda samotná je proste někde jinde a byť souhlasím ze je to za hodně peněz a zmiňovaný Tracer je super stroj, tak jízda na MTS je holt jinej level s navíc existují i ojeté to říkám z vlastní zkušenosti a nezávisle na značce. Bohužel i věřím ze 950ka je super volba ... ale objem nenahradíš a ten mocnej zátah 1200 je proste víc než co říká zdravej rozum. I když test byl dost presvedcivej
Děkuji a jen tak dále
Pekná motorka, stále chválim semiaktívny podvozok na podlitrovom stroji.
Vždy to bude o prioritách zákazníka, Tracer GT nad 185/190 cm už je malý a má dosť veľa nefunkčných vecí, zas v porovnaní s prehnanou cenou a váhou Versysa 1000 SE je to super kauf.
Měl jsem starou MTS 1000S i 1100, byly to hodně zábavný stroje. Pro omlazení parku jsem uvažoval o MTS 1200, ale odradila mě její bachratost a hmotnost. 1260 a 950 jsou na tom rozměrově ještě výrazněji. Na cestování skvělý, ale na krátký vyjížďky a blbnutí ne úplně vhodný. Tak přistála v garáži Hyperstrada, jsem z ní nadšenej.
Jacob82: Sakra ten kluk je všímavej
Máš pravdu, je to zatím jen u Multice, protože jsme tam před tímhle testem patřičnou kolonku přidali. Ale fakt tam ta hmotnost byla, už když test vyšel
My tu technickou tabulku neustále aktualizujeme. To začneš na tom, že je vlastně nejdůležitější, jaký je objem, výkon a hmotnost, a pak zjistíš, že hele, chtělo by to rozměry gum, no a vlastně zdvihy taky nejsou špatný, no sakra a u cendura je docela důležitá světlá výška, a... a pokračuješ pořád dál
Já osobně si při testech techničáky fotím do mobilu přesně kvůli hmotnostem a udávaný maximálce. Průběžně vylepšujeme
Honzis: To jo, najdu tam tu kolonku, ale údaj je vyplněn jen u týhle motorky.. Jindy je tam prázdno (snad vždycky). Přitom je to jenom rychlej kuk do malýho techničáku (4tý řádek, zadní strana).. Nebo by ho mohli vždycky vyfotit a jenom začernit VINko (např)..
Jacob82: Užitečnou hmotnost najdeš v příslušné kolonce v technických datech
Waw!
Tak ta cena, to je fakt maso. Čekal bych alespoň o 50 míň.
To není žádná střední třída, těch 400 klacků.
Parádní testík. Loni mne klasická 950 dost zklamala (ozvlášť s ohledem na ódy který na ní mnoho lidí vzývalo) - kvalita zpracování slabší, spousta falešných neutrálů během jízdy apod. Tadyhle eSko vypadá, že možná mnoho z toho konečně dotáhlo. Tak uvidíme
Návrh pro redakci Motorkáři.cz: Prosím, uvádějte údaj kolik lze na motorku naložit lidu a bagáže jako standard, alespoň u cesťáků (celková přípustná mínus mokrá).. Tady jsem se to dozvěděl z dotazů a komentářů, ale u jiných motorek to musí člověk hledat (ověřovat správnost údajů) a počítat.. Kolikrát mě překvapuje jak málo to je. Já mám sice jen 65kg v kůži (sem jak chrt
), ale když třeba jedou dva sádelníci na dovču..
P.S. Wow 235kilo Strada!
skusal som behom tyzdna Afriku, Tracera aj MS 950 a aj pekne vo dvojici. Keby som nekupil
1190 v akcii tak si objednam Ducati.
Moj nezaujaty nazor na MS950: Lepsi motor od Hondy a podstatne konfortnejsia a stabilnejsia
a v lepsej vybave za rovnaku cenu. Tracer je len natiahnuty nahac a turisticka komedia. Nie je
hodny ani o korunu viac , co za nu pytaju. Nalepit na nu kufre a nazvat ju GT je velmi,velmi usmevne.
Zlata TDM.
Multice je párádní
máme Tracy GT a jezdil jsem na všem možném i na ní
ale 3v CP3 je více zábavnější než 2v
v podstatě jsou to hodně odlišné motorky
jak s podvozkem tak i motorově
180 kg nosnost nám vyhovuje
máme kredit 40kg na bagáž
prostě každému sedne něco jiného a tak to má být
všechno jsou to parádní motorky a kdyby to bylo možné, mám jich více
Jel jsem obě, i když v základních verzích, takze Tracer bez GT a Multistradu bez S.
Tracer není špatnej, ale ty peníze tam jsou znát, na Ducati nemá. Ta má lepší motor, brzdy, podvozek i elektroniku. Měl jsem z ní takovej dospělejší pocit. A samozřejmě je hezčí.
No, nakonec jsem šel stejně do Supersporta S, byl zábavnější
ty už nevěděj, co by si za to řekli
Tracer GT, kufry v ceně a zbyde 90 tyček
Graseeer: Tracer 900 je dobra masina, ale na delsi cestovani jen pro jednoho. MTS950 ma uzitecnou hmotnost 235 kg. Kolik uveze Tracer 900? 170 nebo 180 kg?
Moc pěkný test i video ( teda až na to ze tady chumeli)
. Ono to holt chce podobné stroje vyzkoušet a pak hodnotit . Ta fortelnost a jízda samotná je proste někde jinde a byť souhlasím ze je to za hodně peněz a zmiňovaný Tracer je super stroj, tak jízda na MTS je holt jinej level s navíc existují i ojeté
to říkám z vlastní zkušenosti a nezávisle na značce. Bohužel i věřím ze 950ka je super volba ... ale objem nenahradíš a ten mocnej zátah 1200 je proste víc než co říká zdravej rozum. I když test byl dost presvedcivej
Děkuji a jen tak dále
Pekná motorka, stále chválim semiaktívny podvozok na podlitrovom stroji.
Vždy to bude o prioritách zákazníka, Tracer GT nad 185/190 cm už je malý a má dosť veľa nefunkčných vecí, zas v porovnaní s prehnanou cenou a váhou Versysa 1000 SE je to super kauf.
Cena je opět úlet, ale je to Ducati takže není to nic neobvyklého! Bude to skvělá motorka
Kdo si chce zaplatit za tohle elektronický pohodlíčko, proč ne, může...
Universály nemaj koule, to platí i pro multistradu.
Pěkná věc.Asi bych šel do obyč verze na drátech
Hezky udělanej test.Díky
Tracer GT je určitě dobrá motorka,ale s verzí eS se srovnávat nemůže a při srovnání s normal verzí zas o tolik levnější už není..
krasavica to je, ale ta cenovka míří fakt přímo na komoru...
Měl jsem starou MTS 1000S i 1100, byly to hodně zábavný stroje. Pro omlazení parku jsem uvažoval o MTS 1200, ale odradila mě její bachratost a hmotnost. 1260 a 950 jsou na tom rozměrově ještě výrazněji. Na cestování skvělý, ale na krátký vyjížďky a blbnutí ne úplně vhodný. Tak přistála v garáži Hyperstrada, jsem z ní nadšenej.
Ducati nikdy nebyla levná
To je každého volba, já nakonec vybral multici, je o dost pohodlnější a loňská verze zas o tolik dražší nebyla.
No nevím, je to hezký, ale Tracer 900, který je lehčí a má podobný výkon, stojí 259 990 Kč, případně GTčko 309 990 Kč. Veliký rozdíl.
s4r: Tady, díky: https://www.motorka...ada-950-s-40930.html
Ty odpovědi na otázky z období před testem se dozvíme kde? Díky.