globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Fanda-gsxr (26) napsal 04.03.2023 v 21:39+2

Dneska jsem ji viděl naživo na výstavě. Bral bych ji hned.. s původem bych neměl problém. Zpracování moc pěkné.

lekvii (2) napsal 04.03.2023 v 21:28+2

Za mne velmi povedená motorka, má něco do sebe. Já bych do toho šel všema deseti.
.. Při vizuálním porovnání mezi Trium. A Brix. Tak u mne vyhrává Brixton takovej "kus železa". Už jenom vyzkouset jízdu. A je to. Ji nak za mne 1*

PetrosPV (28) napsal 04.01.2023 v 14:58

Pěkná motorka ale když už si s tím dali tolik práce a investic mohli to od originálu trochu víc odlišit, např. bych lehce sklonil válce a udělal trochu jiné hlavy aby to nebylo bráno zase jenom jako levnější čínská kopie co kromě ceny nenabízí nic. Ono i kopírování tak složité věci jako je motorka nebo auto je vývoj není to tak snadné jak se zdá např. spolehlivost musíte vyvinout tu zkopírovat nelze.

Jojko (21) napsal 28.12.2022 v 09:56+5



Raději si připlatím 85000,- Kč

Misamat (4) napsal 28.12.2022 v 08:39+2

Díky za test.
Motorka za mě pěkná, ale jenom do chvíle, než se podívám na originál. No a po přečtení diskuze jsem nabyl dojmu, že tradiční výrobci to můžou už zabalit, protože Čína je už převálcovala, ale jenom nemůžu přijít na to čím, protože se žádným svým technickým řešením, kterým by skutečně obohatila trh zatím nepřišla.

Siki (28) napsal 28.12.2022 v 00:23

Vlastne bych se ani nedivil, kdyby slo o "nepriznanou dceru" KTM. Tohle neni levny amaterismus

Siki (28) napsal 27.12.2022 v 23:38-1+3

Cina vraci uder imperiu a prijde mi to jako karma.

Motor podle popisu zni sympaticky. Mam rad, kdyz mu da clovek napit a hned se to dole hezky sbira
Vzdyt jde hlavne o to si dobre zajezdit.

Diky za test.

butyker1 (-2) napsal 27.12.2022 v 21:20+2

Marex (2571) napsal 27.12.2022 v 16:24+1

Čistě vizuálně, se mi tenhle Brixton líbí moc a z toho videa jsem měl dojem, že se to překvapivě sbírá z otáček, které jsou poplatné spíše cruiserům. Moc ale nerozumím tomu zmíněnému tvrdému naladění podvozku. To jde přesně proti všemu zmíněnému.

K167 (1474) napsal 27.12.2022 v 14:08-1+4

Když si někdo plánuje pořídit novou "retro" motorku, musí si, pokud není úplně naivní, přece přiznat, že si kupuje svým způsobem "fejk" - kopii něčeho, co se tváří "jako". Třeba:
Jako karbec, i když je to vstřikování.
Jako "hardtail", i když je tam péro.
Jako žebrování na vzduchem chlazeném motoru, i když je chlazení kapalinou.
Jako jednoduchá výfuková trubka, i když je to kryt.
A hlavně jako stará motorka, i když je nová.
Ovšem v případě Moto Guzzi, HD, RE je to snadné, tihle vlastně retro motorky dělají pořád. V případě Triumpha, Indianu, Kawasaki - proč ne, je tam ta historie. Ale dělat jako "retro" - vzpomínku - novou značku? Ta se odkazuje na co? Nevím. Špatně to nevypadá, ale tohle by mi ten pocit asi hodně kazilo.

SLAY (810) napsal 27.12.2022 v 14:04+1

Tak v dnešní době možná cenový rozdíl mezi Brixtonem a Bonnevillem bude hrát větší rozdíl něž kdy dřív ,otázka jestli raději koupíš značku a tradici anebo postačí styl.Osobně si myslím ,že kdyby cenu stlačili jen lehce nad 200 litrů zájem by stoupnul .
Brixton nevypadá lze ,ale zas mě to nepřesvědčilo ,že byvh na chvíli uvažoval o jeho koupi.

Peter_96 (1) napsal 27.12.2022 v 13:25

Hm zaujímavé že to porovnáva so Speed twinom . Keď si pozriem testy kde je Speed twin tak hovoria o Tom že má podvozok mäkky a pohodlný na naše cesty. Tak ako to je teda ?

SuperSic58 (1308) napsal 27.12.2022 v 10:40+2

Moc hezkej stroj, sic se hodně siluetou podobá britskému dvanáctikilu, tak vyloženě stejné není. Máme tu další čínskej milník, už pouštěj do prodeje i velkoobjemy... Podvozek a sedlo beztak řeší kdekdo i u nový značkový motorky, v tom bych neviděl tragédii i když tvrdej odskakující podvozek je na českých rádoby silnicích pěknej vopruz Třeba u japonců to bejvá mnohdy naopak, tam zlí jazykové spílají zase opak, že je to příliš měkké, houpací atd. Hlavní nevýhoda čínskejch motorek, byť by byly sebevíc kvalitní a skvěle fungující, je to, že nikdy nebudou mít jméno a auru nějaké renomované značky. Vždy to bude jen "čína" a s tím musí majitelé počítat a asi i počítaj. Poznámka k Honzisovi, mám jeho testy rád, umí motorku pěkně popsat a když mluví, tak si připadám, že na ní sedím a řídím ji také. Ale nadruhou stranu mi přijde, jakoby se bál těm motorkám trochu šlápnout na krk, dát jim napít a ukázat, jak jedou. Přeci jen je to test a mělo by se otestovat vše na té motorce. A co se děje po otočení heftem zajímá lidi na motorkách asi ze všeho nejvíc, no ni? Klukum z redakce přeji vše nej do nového roku a děkuji za práci, co pro nás motonadšence děláte

kikin18 (47) napsal 27.12.2022 v 07:56

Čína/nečína, líbí/nelíbí, na to hulím, není to můj šálek čaje. Ale za co se třeba drží batůžek? Jawky-spolehlivky měly alespoň chromovaný madlo za sedlem.

Neeno (13) napsal 27.12.2022 v 07:39+6

Zas tady řešíte ve většině, že je to Čína. To moto vypadá prostě dobře,jje dobře zpracované,jede dobře a má své mouchy jako každá motorka. Jízdně se dá +- upravit nastavením,a komu se i po roce ježdění bude líbit, přistoupí třeba k jiným pružinám atd. Mě se retro líbí a Triumph je klasika....jako x dalších. Tohle stojí o xx tisíc méně a někdo kdo dá půl hotově a půl bude splácet třeba právě těch xx tisíc řešit bude. Já třeba s Čínou problém už dnes nemám, a až po vlastních zkušenostech bych se rozhodoval třeba mezi tímhle,w800 apod.,v hodnotě 250tkč. Sám pak poznám do čeho půjdu. Když někdo chce Triumph,tak udělá vše aby ho měl,kdo chce retro a je +- jedno co to bude, hlavně ať se líbí a vyhovujeme, skončí třeba u Brixtona... vždyť kolik z nás si koupilo nakonec úplně jiné moto než chtěl,jen proto, že se svezl na něčem jiném,nebo neměl rozpočet na to,co opravdu chce? Ruku na srdce

Obycejny_clovek (324) napsal 27.12.2022 v 03:48-3+6

Ne, děkuji, radši knihu.
Vím, jak bolelo, když kdysi kopírovali Blatu, dneska kopírují Hondu 500, teď Triumph.
Prostě ne, nepodporuji tuhle krádež či darování know-how.
Japonsko nebo Itálie, nikdo jiný mi nesmí přes práh.

eibenberger (29) napsal 26.12.2022 v 22:53-1+1

Nejsem odpůrce ani nějaký velký fanda čínských motorek, ale myslím, že ať udělají cokoliv, bude křik kvůli plagiátorství..ale přijít s něčím novým, co není něčemu z minulosti podobné skoro už nejspíše nejde.. vše už tu bylo

seikos (975) napsal 26.12.2022 v 22:38-3+7

Tak ruku a srdce, Triumph T120 se vyrábí v Chonburi, v Thajsku, že ano. Takže jestli asijská nebo asijská motorka, rozdíl skoro 90 tisíc značí, že naopak, Triumph bude mít veliký problém. Protože ten kdo chce Bonnieho a není úplný ignorant, do té Hostivaře si zajede. Minmálně se na to podívat. A u motorky, která má jinou nádrž, vizuálně jiný motor, jiné tlumiče, kaslíky, výfuky, kotouče, třmeny, blatníky, světla, ovladače, budíky a i tu sedačku, jestli tady někomu za to stálo, aby 5x za sebou nutil čtenáře do názoru “že je to kopie Bonnevillu”, tak ten člověk by měl vrátit tu obálku z Modřan a měl by jít k očnimu

soccer (480) napsal 26.12.2022 v 20:38

Ať je to jak chce, za tu cenu to bude mít v Evropě i USA zákazníků dost...

Rozhodně to není ošklivé a kvalita se vyvrbí brzičko...

A až ufachčí scramblera, bude fronta ještě delší...

Páčkalíny (24) napsal 26.12.2022 v 20:38+1

Triumph T120 je pro mne jedna z nejhezčích motorek naživo. Obzvláště s tou červenou na nádrži.
Když ho vidím někde jet...je to pro mne událost.
Wow efekt u Brixtonu bude asi nižší, ale vypadá taky hezky - jako motorka :) a cena za 230kg. přiměřená. Při tomhle objemu nebude problém ji dojezdit do mrtě. Že by někdo za 2 roky přešel na větší asi ne...že. Mladší generace už ty naše dogmata neřeší ...Hlavně že vrčí a nebzučí.

Michal1011 (19) napsal 26.12.2022 v 20:19+4

Takže ta motorka je vlastně špatná jen proto, že se něčemu podobá. Bravo některým myšlenkovým pochodům.

FiZzeR (362) napsal 26.12.2022 v 19:38-1+7

Pro všechny, kdo brečí že číňan krade nápady - číňan nekrade nápady. "Značkoví" výrobci jim svoje know-how cpou sami a dobrovolně, stěhují se tam aby vyráběli levněji a víc na tom vydělali. Tohle je prostě vedlejší účinek. Můžem si za to sami. Co je na tom nejhorší je, že dřív byla čínská motorka synonymum pro totální shit, zatímco teď se kvalitativně na tradiční značky tak dotáhli, že ty už kromě nápisu na nádrži žádnou další přidanou hodnotu nenabízí. Je to jako tričko s nápisem za talíř a úplně to samý tričko akorát bez nápisu a z tržnice, za stovku. A teď do mě, plačky

jandaxx (191) napsal 26.12.2022 v 19:36+4

V mém případě, bych vůbec nekoukal na podobnost s jiným motocyklem. Pokud by se mi líbil, koupil bych ho. Nejsem zatížený nějakým porovnáváním s jinou značkou.

Jofré (212) napsal 26.12.2022 v 19:19+2

Koupil jsem Triumph Street Scrambler 900 a podvozek hrozný, tvrdý, uskákaný. Po výměně za progresivní pružiny a to samé na zadku už to jde. Podvozek je základ.

nevo7 (97) napsal 26.12.2022 v 19:03

Žiaľ dobré a pekné motorky sa kopírujú.

Trošku krajšie farby tomu dať a je to zaujímavá motorka. Ináč, vidím v tom skôr ten Speed Twin.

Lajnator (4) napsal 26.12.2022 v 18:54+4

Ať se to Brixtonu líbí nebo ne, jedná se pořád o čínskou kopii klasických evropských značek, navíc s licencovaným motorem opět čínské výroby. Věřím, že bude spolehlivě fungovat minimálně jako jeho EU konkurence, u které si rádi připlatíme za určitou exklusivitu, ale i třeba také za minimální amortizaci/ ztrátu cenu na časové ose řekněme prvních pěti let, kdy v určitých případech téměř prodáme, za co jsme koupili.

Jak to ale bude u Brixtonu??Jsme ochotni koupit za 250 a za tři roky ku příkladu ztratit 100 tis, třeba jen proto, že o ojetou motorku nebude dostatečný zájem? To se nám u Triumphu, či jiných renomovaných výrobců stane asi jen těžko Raději bych si připlatil za originál...za tyhle peníze se o tom jednoduše nevyplatí uvažovat.

ckp13 (82) napsal 26.12.2022 v 18:32+5

Test prima, ostatně jako vždy. Rád to čtu

Ale k motorce. Pokud Brixton něco udělá s podvozkem, vyhodí low end tlumiče a dá kvalitu srovnatelnou s Bonneville, vymění sedlo za použitelné, vymění obyčejný budík za takový krásný dvojitý jako má Bonneville, srovná krok s parádními zrcátky Triumphu, namontuje lepší ovladače, dopředu dá Brembo a přidá lepší gumy začne se cenově nebezpečně Bonnevillu blížit. Vysoké těžiště mu zůstane, s tím nic neudělají a v přímém porovnání nebude jediný důvod si koupit čínu, když můžu mít lepší originál za podobnou cenu.
Navíc se mi sakra líbí i ten štítek - "...since 1902", to tam čína mít nikdy nebude.

Za mě tedy - jedině originál

JohnnyS08 (219) napsal 26.12.2022 v 18:03+5

Každému, co si zaslouží. Oliveru Cromwellovi, anglickému diktátorovi, tyranovi a královrahovi, se historie po třech stech letech odvděčila tím, že po něm pojmenovali mizernej tank a upocenou nápodobu esenciální klasický motorky - Olivere, dobře ti tak

marna (10) napsal 26.12.2022 v 17:29-1+2

Som proti podpore očividného plagiátorstva

Držáky na kolena na nádrži sa dajú nazývať aj opierkami

Keď sa pán redaktor pýta či ide o "další milník asijské produkce", tak zrejme opomenul, že k Ázii sa počíta aj napríklad Japonsko, a že autor okopírovanej mašiny Triumph tiež vyrába v Ázii

vinokurov (494) napsal 26.12.2022 v 16:57+1

Kopie, kopie,a zase kopie že se nestydí

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist