Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Víte prosím někdo srovnání světlé výšky a suché hmotnosti BMW F 800/850GS vs. Tiger 800XCX 2018?
Mě se podařilo zjistit toto. Hmotnost Tiger : suchá hmotnost 205 kg, někde píší i 215?!, 229 pohotovost.hm., světlá výška suché moto stojící na kolech bez jezdce a zátěže 22cm - osobně změřeno.
BMW F 800GS : suchá hm. - 185 kg, od 2015 už 191kg , pohotovostní 229/232kg. Světlá výška 258mm
BMW F 850 GS : pohotovostní hm.- 229kg, ostatní nikde nenalezeno
ZAjimalo by mne proc se neuvadi svetla vyska pri jednem jezci 85kg a pri full nalozene. Svetla vyska je hodne vypovidajici udaj otom jak je natom offroad. U triumphu jsem to nenasel ani v maualu. Taky svisla vzdalenost od stupacek po sedlo a svisla vyska riditek od sedla. Svetla vyska je dulezita kvuli projezdnosti a vzdalenosti stupacek a riditek kvuli pohodli. Cyklisti to resi na mm. Motorky to nemaji ani v papirech vsechny udaje ani autor testu se tim nezabiva. PROC? popisuji vetsinou subektivni dojmy. Mam pocit ze autori testu to delaj pro penize, oni nejsou opravdovy fandove, zrejme ani moc necestuji, jen tu na kafe do Alp...to je srtasny paskvil ty recenze.
Test jsem četl a dle autora to vyhrál Triumph! Prostě Advík je už asi přecijen zestárlej... Si říkám, že to bude rozhodně výborná mašina, když dokázala ohrozit tuhle legendu mezi endury...
V příštím čísle ČMN, které vyjde 25.10.2012, má být srovnávací test Triumph Tiger 800 XC a KTM 990 Adventure a mne zajímá, k jakým závěrům se testující doberou.
Diaboluss:Ve dvou je vůbec do bahna nesmysl.Myslel sem bagáž ve váze spolujezdce jako přirovnání.Plnej hliníkovej topcase a pytel na sedle spolujezdce těch 40-50kg dá a vlastnosti motorky to změní.
Jinak taky pěkný video
Zmulin: IMHO kdo cestuje převážně ve dvou a nabalenej těžkýma kuframa tak s tím nebude vyvádět někde v bahně nebo písku a sáhne spíš právě po nějakým větším enduru... která asi bude mít přecijen nadimenzovaný podvozek na nějakou vyšší zátěž...
Já si myslim,že laike se podívá nejdřív na čumák motorky a na jedný uvidí ten nesouměrnej gezicht a na druhý dvě stejně velký víceúhelníkový světla,který mi do rodiny Triumphu zapadaj-Speed,Street T.Navíc dvě lampy měl už starej Tiger. Zoban bych už neřešil u žádnýho endura.Big s tim začal a osvědčilo se,tak proč ne.Připisovat to k podobnosti BMW mlůže právě jen ten laik.
Další věc je určení motorek-relativně lehký adventure.To znamená,že na tom budou většinou taky nějaký kufry možná i ve váze spolujezdce a víc.V tu chvíli bych chtěl vidět testéra co řekne.Já bych to tipoval,žebude GS každou chvíli okolo dorazů a Tiger příjemně změkne a bude líp žehlit...
Anti: O ten "zoban" ani tak nejde. Když se na tu motorku jako na celek podívá laik, tak na první pohled nepozná rozdíl mezi XC a GS. Což je blbé taky proto, že BMW nebyla nikdy "modla" designu a ty motorky byly funkční, spolehlivé, ale rozhodně ne hezké. Oproti tomu Triumph - ladné anglické křivky s tradicí a charismatem. A teď mají zapotřebí kopírovat baworáckou osmistovku (a i dvanáctky jsou si dost podobné), než aby šli jako vždy vlastní cestou. Vem si třeba starého Tigera - měli přece na co navázat po stránce designu. A neudělali to.
Diaboluss: Mal som celkom vela motoriek a zaujímavých, a zistil som že víťazi testov sú vačšinov tie najnudnejšie.Len raz som kupoval motorku z rozumu a nie srdcom a bolo to BMW./BMW je dobrá motorka ale nie pre mna /
Ps.: Ntx je lepšie ovládatelné než GS, ked už sme pri testoch.A ten motor,MOTOR,MOTOR!!! nikdy neprestane baviť.
Petr-RSV:Ano,všichni víme,kde byl poprvé použit charakteristický "zoban"...
Nicméně musím uznat,že BMW vytvořilo v této kategorii standard,ze kterého se snaží vytěžit i ostatní výrobci.U Triumphu mě to mrzí dvojnásob,ten šel vždy vlastní cestou,doteď...
alexa7: A v čem je podle tebe lepší jít do NTX, které je těžší, hůře ovladatelné a navíc až nápadně ošklivé (což uznávám - je sunjektivní) než léty prověřené a ve všech testech vítězící GS/GSA???
alexa7:NTX
Pro někoho je střední offroad štěrková cesta s dírama a pro někoho bahno do půlky motoru.Občas s nemožností návratu...
Já bych použití těchhle motorek viděl na přesun do obligátního Rumunska,kde se s tim daj dát i nějaký hřebenovky apod.
marecek.m: na terén mám krosku, tieto motorky tahať do terénu každodenne/ myslím poriadneho nie nejaku polnu cestu/, je poriadne luxusná záležitosť.Ja na to prachy nemám.Všetky ložiská som na nej menil a to som jazdil turistiku s manželkou.
Musíš tam dať este hromadu kritiek, zosilnení, padacích rámov...aj tak po každej jazde v lese niečo na nej odfaklíš.
je lacnejšie mať ešte jednu krosku v garáži.Tieto motky nie su extra fun ani na ceste /slabé a nepohodlné/ ani v teréne /aj tak má cca 200kg/ Mne z toho vycháza jedine mastodont.
Zajtra si idem pre MG ntx 1200 addio BMW
Jak je to s převody u GS??? Už jsem na několika forech četl, že mají (nebo měly z kraje) příliš dlouhou, rychlou jedničku a že právě do terénu na technické pasáže se to nehodí, je to i na volnoběh moc hrrr a člověk musí jít leckdy přes spojku?? Nebo sáhnout pro menší kolečko na sekundár aby byla moto jako celek příjemná.?
BMW GS800 jsem nedávno zkoušel jako předváděčku...1)tvrdý a vysoko uložený sedlo, ze kterýho mě bolela víc prdel jak z mýho Z1000, takže hned po 50km! 2)na silnici nic moc-hlavně nad 140 velký vibrace, ale na to to není dělaný 3)v terenu super 4)provozní náklady 130km=5,8l stylem "FURT FULL" super 5)ovladatelnost super u Triumphu jsem zkoušel Tigra 1050 a jelikož jsem poznal zač je toho tří válec-tak bych bral rozhodně Tigra XC800 ikdyž jsem na něm nejel a pokud univerzál 50/50 na všechno - tak Adventure 950/990 - neskutečný kladivo na čarodějnice
Připadá mi docela blbé,že dvě docela odlišné firmy z dost odlišných krajů vytvoří něco navzájem si tak podobného.
Nicméně vše je zrcadlením přání zákazníka takže je vidět jak jsme unifikovaní...
video se mi nelíbí teda ani jedno.chybí mi v tom agresivita..vytočený motory a vše co patří k tomu aby mašiny ukázali co dokážou.takovým tempem bych to projel i na hornetovi
alexa7-to je spíš o tom kdo a kde motorku používá.pokud motorku bereš for fun a jezdíš 50/50 určitě oceníš 50kg dolů proti mastodontovi.
za mě bmw a co se týče problémů s motory tak vím že to u BMW měnili na záruku s 10%spoluučastí avšak nevím zdali by to udělali u x-tého majitele a x najetých km
Mal som 650gs Twin , a jazdil som aj 800. Som rád že som to predal. Mal som teda vela motoriek ale nič tak nepohodlného som pred tým nemal. Mylím že velké mastodonty nemajú vobec problém, ja sám idem do nejakého. Tých 10% šotoliny prejdem aj na tom a zvyšok je pohodlné cestovanie hlavne vo dvojici.
Podle mě to je spíš o vkusu každoho soudruha... kdo je víc offroudovej, sáhne po GS a kdo víc cestuje po asfaltu šáhne po Tigerovi... ale stjně se mi GS líbí prostě víc...
No tak tady bych musel jít a zkoušet a zkoušet, nemám jasno. Obě mě dost oslovují. Naprosto nesnáším měkký podvozek na silnici takže asi spíš Triumph, návíc ten motor bude dle mě lepší. Ale v terénu?? mno prostě co by víc sedělo mému stylu ježdění to by bylo. Jednou k tomu možná dojde
Víte prosím někdo srovnání světlé výšky a suché hmotnosti BMW F 800/850GS vs. Tiger 800XCX 2018?
Mě se podařilo zjistit toto. Hmotnost Tiger : suchá hmotnost 205 kg, někde píší i 215?!, 229 pohotovost.hm., světlá výška suché moto stojící na kolech bez jezdce a zátěže 22cm - osobně změřeno.
BMW F 800GS : suchá hm. - 185 kg, od 2015 už 191kg , pohotovostní 229/232kg. Světlá výška 258mm
BMW F 850 GS : pohotovostní hm.- 229kg, ostatní nikde nenalezeno
Zkuste doplnit ostatní údaje
ZAjimalo by mne proc se neuvadi svetla vyska pri jednem jezci 85kg a pri full nalozene. Svetla vyska je hodne vypovidajici udaj otom jak je natom offroad. U triumphu jsem to nenasel ani v maualu. Taky svisla vzdalenost od stupacek po sedlo a svisla vyska riditek od sedla. Svetla vyska je dulezita kvuli projezdnosti a vzdalenosti stupacek a riditek kvuli pohodli. Cyklisti to resi na mm. Motorky to nemaji ani v papirech vsechny udaje ani autor testu se tim nezabiva. PROC? popisuji vetsinou subektivni dojmy. Mam pocit ze autori testu to delaj pro penize, oni nejsou opravdovy fandove, zrejme ani moc necestuji, jen tu na kafe do Alp...to je srtasny paskvil ty recenze.
Parukar - jak to jako rozhodne kardan???
Já si počkám... za čas tohle dilema rozhodne kardan, pak bude volba jasná
Test jsem četl a dle autora to vyhrál Triumph! Prostě Advík je už asi přecijen zestárlej... Si říkám, že to bude rozhodně výborná mašina, když dokázala ohrozit tuhle legendu mezi endury...
V příštím čísle ČMN, které vyjde 25.10.2012, má být srovnávací test Triumph Tiger 800 XC a KTM 990 Adventure a mne zajímá, k jakým závěrům se testující doberou.
Cena sa dá odôvodniť ľahko, doprava z továrne v číne je drahá, BMW za európsky pôvod
Diaboluss:Ve dvou je vůbec do bahna nesmysl.Myslel sem bagáž ve váze spolujezdce jako přirovnání.Plnej hliníkovej topcase a pytel na sedle spolujezdce těch 40-50kg dá a vlastnosti motorky to změní.
Jinak taky pěkný video
DANTE: Parádní film... hlavně ten závěr... Zasmál jsem se.
Trochu mi to evokovalo tohle:
//www.youtube.com/watch?v=gtAnsgInkuY
Zmulin: IMHO kdo cestuje převážně ve dvou a nabalenej těžkýma kuframa tak s tím nebude vyvádět někde v bahně nebo písku a sáhne spíš právě po nějakým větším enduru... která asi bude mít přecijen nadimenzovaný podvozek na nějakou vyšší zátěž...
Tohle sice není tak úplně reklama na "Tigra", ale určitě se za sebe nemusí stydět.
//www.youtube.com/watch?v=aTvYAcJOx3s&feature=g-like
Já si myslim,že laike se podívá nejdřív na čumák motorky a na jedný uvidí ten nesouměrnej gezicht a na druhý dvě stejně velký víceúhelníkový světla,který mi do rodiny Triumphu zapadaj-Speed,Street T.Navíc dvě lampy měl už starej Tiger. Zoban bych už neřešil u žádnýho endura.Big s tim začal a osvědčilo se,tak proč ne.Připisovat to k podobnosti BMW mlůže právě jen ten laik.
Další věc je určení motorek-relativně lehký adventure.To znamená,že na tom budou většinou taky nějaký kufry možná i ve váze spolujezdce a víc.V tu chvíli bych chtěl vidět testéra co řekne.Já bych to tipoval,žebude GS každou chvíli okolo dorazů a Tiger příjemně změkne a bude líp žehlit...
Anti: O ten "zoban" ani tak nejde. Když se na tu motorku jako na celek podívá laik, tak na první pohled nepozná rozdíl mezi XC a GS. Což je blbé taky proto, že BMW nebyla nikdy "modla" designu a ty motorky byly funkční, spolehlivé, ale rozhodně ne hezké. Oproti tomu Triumph - ladné anglické křivky s tradicí a charismatem. A teď mají zapotřebí kopírovat baworáckou osmistovku (a i dvanáctky jsou si dost podobné), než aby šli jako vždy vlastní cestou. Vem si třeba starého Tigera - měli přece na co navázat po stránce designu. A neudělali to.
Diaboluss: Mal som celkom vela motoriek a zaujímavých, a zistil som že víťazi testov sú vačšinov tie najnudnejšie.Len raz som kupoval motorku z rozumu a nie srdcom a bolo to BMW./BMW je dobrá motorka ale nie pre mna /
Ps.: Ntx je lepšie ovládatelné než GS, ked už sme pri testoch.A ten motor,MOTOR,MOTOR!!! nikdy neprestane baviť.
Petr-RSV:Ano,všichni víme,kde byl poprvé použit charakteristický "zoban"...
Nicméně musím uznat,že BMW vytvořilo v této kategorii standard,ze kterého se snaží vytěžit i ostatní výrobci.U Triumphu mě to mrzí dvojnásob,ten šel vždy vlastní cestou,doteď...
alexa7: A v čem je podle tebe lepší jít do NTX, které je těžší, hůře ovladatelné a navíc až nápadně ošklivé (což uznávám - je sunjektivní) než léty prověřené a ve všech testech vítězící GS/GSA???
Anti: To ano, ale nemusím připomínat, kdo od koho opisoval ?
alexa7:NTX
Pro někoho je střední offroad štěrková cesta s dírama a pro někoho bahno do půlky motoru.Občas s nemožností návratu...
Já bych použití těchhle motorek viděl na přesun do obligátního Rumunska,kde se s tim daj dát i nějaký hřebenovky apod.
marecek.m: na terén mám krosku, tieto motorky tahať do terénu každodenne/ myslím poriadneho nie nejaku polnu cestu/, je poriadne luxusná záležitosť.Ja na to prachy nemám.Všetky ložiská som na nej menil a to som jazdil turistiku s manželkou.
Musíš tam dať este hromadu kritiek, zosilnení, padacích rámov...aj tak po každej jazde v lese niečo na nej odfaklíš.
je lacnejšie mať ešte jednu krosku v garáži.Tieto motky nie su extra fun ani na ceste /slabé a nepohodlné/ ani v teréne /aj tak má cca 200kg/ Mne z toho vycháza jedine mastodont.
Zajtra si idem pre MG ntx 1200 addio BMW
Jak je to s převody u GS??? Už jsem na několika forech četl, že mají (nebo měly z kraje) příliš dlouhou, rychlou jedničku a že právě do terénu na technické pasáže se to nehodí, je to i na volnoběh moc hrrr a člověk musí jít leckdy přes spojku?? Nebo sáhnout pro menší kolečko na sekundár aby byla moto jako celek příjemná.?
BMW GS800 jsem nedávno zkoušel jako předváděčku...1)tvrdý a vysoko uložený sedlo, ze kterýho mě bolela víc prdel jak z mýho Z1000, takže hned po 50km! 2)na silnici nic moc-hlavně nad 140 velký vibrace, ale na to to není dělaný 3)v terenu super 4)provozní náklady 130km=5,8l stylem "FURT FULL" super 5)ovladatelnost super u Triumphu jsem zkoušel Tigra 1050 a jelikož jsem poznal zač je toho tří válec-tak bych bral rozhodně Tigra XC800 ikdyž jsem na něm nejel a pokud univerzál 50/50 na všechno - tak Adventure 950/990 - neskutečný kladivo na čarodějnice
Připadá mi docela blbé,že dvě docela odlišné firmy z dost odlišných krajů vytvoří něco navzájem si tak podobného.
Nicméně vše je zrcadlením přání zákazníka takže je vidět jak jsme unifikovaní...
video se mi nelíbí teda ani jedno.chybí mi v tom agresivita..vytočený motory a vše co patří k tomu aby mašiny ukázali co dokážou.takovým tempem bych to projel i na hornetovi
alexa7-to je spíš o tom kdo a kde motorku používá.pokud motorku bereš for fun a jezdíš 50/50 určitě oceníš 50kg dolů proti mastodontovi.
za mě bmw a co se týče problémů s motory tak vím že to u BMW měnili na záruku s 10%spoluučastí avšak nevím zdali by to udělali u x-tého majitele a x najetých km
hezké porovnání
Mal som 650gs Twin , a jazdil som aj 800. Som rád že som to predal. Mal som teda vela motoriek ale nič tak nepohodlného som pred tým nemal. Mylím že velké mastodonty nemajú vobec problém, ja sám idem do nejakého. Tých 10% šotoliny prejdem aj na tom a zvyšok je pohodlné cestovanie hlavne vo dvojici.
Podle mě to je spíš o vkusu každoho soudruha... kdo je víc offroudovej, sáhne po GS a kdo víc cestuje po asfaltu šáhne po Tigerovi... ale stjně se mi GS líbí prostě víc...
BMW F800 GS nemá páteřový rám, jak uvádí autor článku v technických paramterech
No tak tady bych musel jít a zkoušet a zkoušet, nemám jasno. Obě mě dost oslovují. Naprosto nesnáším měkký podvozek na silnici takže asi spíš Triumph, návíc ten motor bude dle mě lepší. Ale v terénu?? mno prostě co by víc sedělo mému stylu ježdění to by bylo. Jednou k tomu možná dojde
Triumph vypadá parádně, ale to video je děs