Ducati Multistrada V4 Rally vs. BMW R 1250 GS Adventure Trophy: Světoběžníci, kteří maximálně ctí DNA značky
Text: Vláďa Novotný , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 15.8.2023 | Zobrazeno: 18 524x
Tady o té 13 aspoň něco dali, když dnes byla představená:
//motoride.sk/c/9608/nove-bmw-r-1300-gs-2024-oficialne-odhalene-pozri-si-vsetky-detaily.html
1 reakce
Článek zveřejněn i u nás: https://www.motorka...h-verzich-50100.html
Obe jsem testoval, koupil jsem Rally od Ducati.
Tvl ty 3 kufry pri testovani, jako vazne ?
kardan je super pokial sa ti nepokazi na okraji dialnice a potom sa ti o jednoduchej retazi za 100€ bude aj snivat. Pozdravujem vsetkych zucastnenych zvolavacich akcii BMW na opravu kardanu ktora prave dlhodobo prebieha.
1 reakce
Mě spíš zajima proč už málo testuje Zajoch … já chci vidět pořádnou jízdu … záda a tak….
…
2 reakce
bohužel se neumím rozčtvrtit, tak chodím na ryby :D
Tak jsme tady za poslední rok měli:
BMW R 1150 GS vs R 1250 GS (17.10.2022)
BMW R 1250 GS Trophy vs. Triumph Tiger 1200 GT Pro (31.7.2023)
Ducati Multistrada V4 Rally vs. BMW R 1250 GS Adventure Trophy (dnes)
Nějak nemůžu najít, kdy tu byl naposledy test KTM 1290 Super Adventure (R) nebo jeho srovnání s něčím jiným.
15 reakcí
Motocykly KTM a HSQ prostě nemají v sezóně testovací motocykly pro novináře v ČR , ale všechny jsou na Slovensku. Když máš každý týden 7 motorek (přes sezónu jich otestujeme běžně 150 ks), tak se ti prostě nechce někoho doprošovat, aby byly motorky připravené na testy - teď prostě nejsou. Půjčit si od čtenářů je super, ale je to riziko, náhodou ti s tím někdo šlehne na zem nebo si motorku nemůžeš od čtenářů půjčit přes noc na dva, tři dny atd. Je to spíše doplněk k testování, než nějaka plná náhrada.
Osočení, že by vyhrála značka se kterou nespolupracujeme mi přijde zrovna od tebe nefér a nezasoužíme si to.
Pamatuji si, jak podobné problémy s nedostatkem motorek měla Suzuki, kdy motorky nebo novinky nebyly. Snad se to u KTM a HSQ zlepší. Na zahraniční testování pravidelně jezdíme a tam jsou novinky prezentované. Bohužel následně na domaci testy (srovnávací testy) v ČR motorky je velký problém půjčit a doručit, abychom pro ně nemuseli jezdit do SK (když máš přes léto 150 moto, tak logistiku řešís každý den). Řeší se to různé přes dealery a jejich testovací motorky pro zákazníky. Není to ideální stav.
Zajoch testuje , má tam asi 10 testu motorek, ale ještě pro vás stříhá videa, takže je toho moc.
To je hroznej trend ty čumáky alá orlí zobák, to je snad na všem. Většina motorek na jedno brdo. Samej plast převlek kapotáže a to zvýšené sedlo. To musí být pocuc na tom jet ve dvou. Vše většinou jen na vzhled. Kupa nepotřebných displejů asistentů a bezklíčkové zapalování. Hledám náhradu za moji sůzu 1200, ještě vzducháč,ale tohle je opravdu utrpení. Kde je ta jednoduchost a svoboda kdy na jednoduchém stroji prostě vemete za heft , moto Vám náhderně nakope prdel a nic vám do toho nekecá a není třeba nic šmatlat na nějakém tabletu z číny.
4 reakce
Ahoj kluci, chybí mi srovnávák s 1290 adventure. Bude někdy? Díky
Je vůbec ještě možné napsat o GS něco nového nebo zajímavého
?
Nebylo by k té nové Multi lepší srovnání spíše s BMW S 1000 XR?
Obě dvě motorky čtyřválce, výkonově téměř srovnatelné (165 vs. 170 koní), obě řetěz, navíc XRo oproti GS je taky trochu víc "raubíř".
Ale chápu, že "vlajková loď" od BMW je právě GS a proto se srovnávají právě tyto dvě.
5 reakcí
U XR je "problém", že je na 17" kolech, to je jen MTS Pikes Peak a tu jsme ještě do testu nedostali, byl by to ale nářez srovnávák :)
Test se "spolujezdkyní" jsem myslel že udělají kluci obráceně, ale nic proti gustu
1 reakce
To odvetranie na Multistrade funguje super aj v teplom počasí, jazdil som v Španielsku pri teplotách aj 35° a hoci sa motor prehrieval, nebyť teplomera na displeji, ani by som nevedel - na rozdiel od napr. AT. Ale pravda je, že GS a Tiger (hoci ten na úkor vysokých pilotov) majú odvetranie vyriešené tiež bezchybne.
Za mňa sa Ducati podarilo vytvoriť motorku, ktorá funguje dobre v režime športovom, ako i kochacom, motoricky, podvozkovo, ergonomicky, čo konkurencia (neviem ako SA, ten som neskúšal, len Tigra, GS a Pan Am) zatiaľ nedokázala. A ono je to aj vidieť napr. v Alpách. Som zvedavý, či nové BMW hodenú rukavicu zdvihne.
Jedno vím jistě. Už nikdy nechci motorku s řetězem. Tedy kromě prasete, co si nechávám na chov.
5 reakcí
Zda se to jen me nebo je tech 600tisic + Uz fakt prestrelenejch za dva valce a hlinikovy kufr
2 reakce
Jen k těm servisním údajům. Já si nějak pořád nedokážu představit výměnu oleje po 15tis a ještě u V4 se 170HP
4 reakce
Super stroje obě.Video je bez zvuku.Ale možná jen na mém přijímači
3 reakce
Ve Firefoxu zvuk není, řešíme to. Zkus si pustit video v prohlížeči Chrome nebo Edge, tam jede.
V poslední minutě videa to kluci vlastně popsali jak to je.
Jinak jste mohli ty kufry z GS sundat aby to bylo opticky podobné.