yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
darkWolf_pr (5) napsal 23.03.2021 v 19:07

Mno, z té ankety nic, protože nekradu ani nechodím s obrazama. A na moju cestovní rychlost mi bohatě stačí starej hrošík 1150gs co má motor(a převodovku taky) z traktoru a 80 koní či kolik

mr.Hony (37) napsal 10.03.2021 v 15:23

Jeden z nejlepších článku za posledních X let. Porovnání mezi sebou i s předchozím modelem tak by to mělo být v každém testu.

petr13 (16) napsal 09.03.2021 v 17:19

Díky za zajímavé srovnání.

gresini (4459) napsal 05.03.2021 v 16:32-1

Motorka za půl mega by měla rozhodně něco vydržet a kardan by měl být nesmrtelný! Pokud na to nemají,tak ať dají záruku 10 let a nebo cenu na polovinu!! BMW je sice pojem,ale dnes se mi zdá že dokázali hlavně vydělat a hodně

SuperSic58 (1308) napsal 05.03.2021 v 05:58

v 17 tis odešel kardan... To chceš u prémiovky za půl miloše..

Jacob82 (142) napsal 04.03.2021 v 10:43

V GéeSu bych radši menší osmpade (a pak by připadal v úvahu i terén), místo eRTéčka bych rozhodně šel radši do Ká16tky (mít ty prachy navíc) a eRko bych ani neuvažoval, páč je tady mnohem stylovější naháč, 100x krásnější a pohodovější eRnajnTýčko v mnoha variantách..

eReS - jasná volba - holka pro všechno!

Ridgeback (12) napsal 03.03.2021 v 12:20+1

Hladal som minuly rok ku Speed Triplu RS cestovny motocykel s kardanom na denne dochadzanie do prace (134 km). FJR ma zaujala, no nepresvedcila. BMW bola logicky opciou, ale kedze K1300 zomrela, skusil som "ikonu GS" ibaže po zapozicani na 1 tyzden ma sustavne iritoval neprirodzeny, únavne monotónny bafavý prejav výfuku (pre mna asociacia na klopajúcu elektrocentralu z filmu S Tebou mě baví svět). Chapem ale, ze si tu motorku kupuju mozno prave kvoli tomu akoby stacionarnemu prejavu motora.
Rozhodol som sa po jedinej skusobnej jazde pre Tiger 1200 Desert a po prvych 17000 km za 6 mesiacov viem, ze som sa rozhodol spravne...

Rpg75 (45) napsal 02.03.2021 v 09:37

Měl jsem GSA 2 roky a skvělá motorka K dokonalosti mi chyběla jen USD vidlice, míň váhy a "Véčkovej" motor. Jenže to by byl jiný strojek. Z možností hlasuji pro RS

FrancisR (22) napsal 02.03.2021 v 09:03

K pěti modelům mi chybí šestý něco ve stylu XR u řadových motorů, kombinace GS a RS. Na běžné (ne ideálně hladké a často záplatované) české okresce GS vyhrává podvozkem. Dnešní RS je na tom se 140 mm zdvihů lépe než vzducháčový předchůdce ST se zdvihem předního kola 110 mm, naladit RS na zdvihy 160 mm a je z toho ideální motorka českého venkova.

Jarda-Bekr (44) napsal 02.03.2021 v 08:20+2

Zajímavá anketa. stejný počet hlasů má GS, GSA a R. Přitom poměr prodaných je cca 49 GS, 49 GSA a jen dvě eRka.

Brukev (850) napsal 02.03.2021 v 07:48

Noo, myslím že se s tímto motorem BMW docela trefili a každý z těchto modelu je na špici segmentu. GS jsem taky skoušel a komfort jízdy je vážně neskutečný ( v porovnání se sportovnější KTM o to více ). Byl to sice starší model a tomu skutečně chyběl trochu svižnejší motor ... zase to porovnání.

Moc se mi líbí RS ... takže už jen stačí si přiznat, že nepotřebuji Adventure Bike ... no jo ale co když jo ?

Strngr (141) napsal 02.03.2021 v 07:37

Prima čtení. Do Velikonoc by se u toho mělo dát vydržet.

MichalKimlo (25) napsal 02.03.2021 v 06:37+1

pekne video, aj clanok... fajn porovnanie

BP56 (27) napsal 02.03.2021 v 05:50+3

Článek se mi líbil a potěšilo mě, že GS vyšlo asi jako nejlepší. Mám ho v garáži. Osobně bych sice volil Advíka, ale i snížený je pro mě vysoký. (170 cm ) . Najel jsem 50 tis,km na standartním GS 1200 / 2011 a bylo moc vysoké. Při jízdě žádný problém, ale musel jsem vždy přemýšlet kde zastavím, abych odjel a nemusel couvat, na špičkách se těžko couvalo a zvlášť do kopce. Stačil dolík, nebo kolej pod nohou a hrozilo uložení. Za 9 sezón ležela motka asi 5x, vždy při manipulaci v sedle na místě. ( vše odnesl jen odřený padák) Sezónu 2020 jsem odjel na sníženém GS 1250 a vše super. 11000 km čirého nadšení.
Rozdíl mezi 1200 vzduch a 1250 vidím nejen ve výkonu, ale hlavně v ´měkčí a plynulejší reakci na plyn. Super jsou i všechny další vychytávky. Za deset let opravdu obrovský posun.

f.hoffi (23) napsal 02.03.2021 v 05:38+4

Mám GS 1200 už 11 let, před tím jsem měl Hondu (supr motor). Při první návštěvě Alp jsem nechápal proč všichni mají boxery (jako většina našinců), po několika vandrech mi to bylo jasné ... podvozek. Tak jsem vyměnil za GS a "lítám" v serpentínách taky lehce.
Nejsem bavorákový fanatik, každý ať si za své prachy koupí co chce, nikoho nehaním, nevysmívám se a nemám blbé kecy na ostatní. Nikomu ho nenutím.
Novou 1250 GS jsem zkoušel, fakt je to pecka, podvozek o 2 levely někde jinde než moje, ale já už si ji nekoupím, je to strašná raketa prachů ..... člověk nemůže mít pořád novinky.

pps2 (38) napsal 02.03.2021 v 01:20-1

Bodejť by ty motky od Bayrische Motoren Werke nebyly drahý jak kráva když i jen podle reklamních rozkresů je to celý složitý/technologicky náročný a drahý/ pomalu co atomová ponorka ...

Jistě ,
něco jde na vrub EU ekobuzerací ale naprostá většina je hujeřina managerú a konstruktérú BMW aby si odůvodnili své posty a existenci en bloc ..

Pivko (85) napsal 02.03.2021 v 00:36+3

Je tak moc druhů motorkářů , že se neshodnou ani na barvě lejna . Ještě , že ten článek nevyšel v hospodě, skončilo by to bitkou .

bruttopyr (396) napsal 01.03.2021 v 22:46

Pánové, nejsem sice zatím cílovou skupinou, ale díky za dobře čtivý článek!

afro-r1 (513) napsal 01.03.2021 v 22:14-1+2

Kde jsou doby, kdy pri vysloveni GS napadlo 90% ceskych motorkaru jako prvni Suzuki...

FeroB (0) napsal 01.03.2021 v 21:53

Za mňa GS, jazdím na GS 1200 a je to pohodové vozenie, tak že GS 1250 . Mal som možnosť vyskúšať aj RS, je to krásna motorka. Na Advík si netrúfam, pri mojej výške by som asi ani nedosiahol na zem, je to veľké hovado...

PSanec (130) napsal 01.03.2021 v 21:04+1

Německý dokonalé profláklé mašiny.Italky jsou krásný,nejsou úplně dokonalý,ale mají něco....Jinak jezdím Hd a Triumphy.

african. (2) napsal 01.03.2021 v 20:36

4,5 roku jsem měl R1200R a od listopadu loňského roku R1250R a musím se vším souhlasit s redaktorem. Prostě R1250R je lepší. Super test.

MG1151 (11) napsal 01.03.2021 v 18:32+3

Jezdím Motoguzzi 1200 sport a koupil jsem si ji pro radost a 1250 asi bude ve všem lepší ale kdyby jsme všichni měli stejné motorky tak není na co koukat ,jinak beru to r1250r

nevo7 (95) napsal 01.03.2021 v 17:20+2

RS je krásna motorka. Proste stále to ťahá k tým mojím moto začiatkom s motorkami r.v. 2000-2005, keď dominovali polokapotované naháče.

abbany (137) napsal 01.03.2021 v 16:16

Hoši skuste podvozek v režimu Comfort u kačeny

Tdicko (32) napsal 01.03.2021 v 15:42+4

GS su dobre motorky a da sa na nich jazdit vela kilometrov. Mal som par motoriek, jazdim 5 sezonu po 25- tich rokoch... mam po 50-ke... teraz mam GS 1250 a mam ju rad. Odvezie ma kamkolvek, kedykolvek, rychlo a bezpecne. Najazdil som na nej 39 tis km a spokojnost. K servisu... tiez mi niekedy lezie na nervy, hlavne tie ceny a suverenita predajcov..ale na druhu stranu.. mam zaruku 5 rokov. Pri 17 tis km sa mi rozsypal kardan. V nedelu v case Covidu. Zavolal som BMW asistent, prisli po mna a po motorku. V pondelok rozobrali, v utorok prisiel nahradny diel a v stredu som si bol po motorku. Na nahradnej motorke... ked sa chce, tak sa da. A nie som BMW pozer. Uzivam si jazdenie a jazdim. Aj 30 tis km rocne. A zdravim sa a aj mne sa zdravia. Tak neviem..

JohnnyS08 (219) napsal 01.03.2021 v 14:17+2

Pěknej, poctivě zpracovenej test, kterej byla radost přečíst/zhlídnout

Navzdory výkonným čtyřválcům řady S a exkluzivním šestiválcům jsou pro mě boxery pořád tím, co ze všeho nejvíc tvoří DNA bavoráků. Prostě válce trčící do stran patří k BMW jak k velbloudovi hrby.

Většina redaktorů i prodejní čísla seschodují na tom, že charakter boxer nejvíc ladí s "plnotučnou" motorkou. Takže zatímco z RT a GS(A) jsou etalony svých kategorí, R a zejména RS je okrajová záležitost pro pár fajnšmekrů.

Osobně jsou mi R i RS opravdu sympatický - líbí se mi, že se s nima fabrika "drží svýho kopyta", i když to znamená, že s nima tak trochu čurá proti větu současných trendů (konečně, může si to dovilit, když má v nabídce ještě S1000 R/XR). Ale přiznám se, že kedyž jsem před pár lety vybíral motorku této kategorie, tak jsem eRko i eReSko projel, s úsměvěm a díky vrátil a nakonec šáhnul po čtyřválcový konfekci. Ale vždycky, když někde nějakou potkám, tak z toho mám radost a jsem rád, že se tyhle stroje pořád vyrábějí a dělají náš motocyklový svět o něco pestřejší.

Ještě si nemůžu dopusit jednu poznámku k Teleleveru - pan Tichý by si měl dostudovat fyziku když tvrdí, že díky Teleleveru nedochází při brždení ke změně rozložení hmotnosti mezi přední a zadní kolo. K tomu samozřejmě dochází, stejně jako u jakékoliv jiné motorky. Telelever zajišťuje "jen" to, že reakční moment přední brzdy přitížení předního kola kompenzuje a motocykl se díky tomu při brždění nepotápí. Žádné zázračné zlepšení brzdných schopností se díky němu nekoná.

Mig_35 (345) napsal 01.03.2021 v 13:44

vzducháč - motor s charakterem? bude test nové generace R nine T?
mimochodem, kdyby ten motor dali do cestovního endura, nebo ještě lépe cestovního endura s konvenčním podvozkem, nepochybuju o velkém zájmu kupujících...

gresini (4459) napsal 01.03.2021 v 13:28

Motor Boxer je velká nesmrtelná legenda BMW vždy rozpoutává často velkou diskuzi jak v autech a dnes už i v motocyklech. Cenově jsou jsou auta i motorky hodně vysoko,tady se platí za značku moc a moc!! a pro mnohé je to nedostupné!

TomasRehak (20) napsal 01.03.2021 v 12:09+4

Já volil Advíka. Vyhovuje mi, líbí se mi, zbožňuju ho.. Neměnil bych.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist