Tuono V4 Factory vs Monster 1200 R: Dog fight bez pravidel
Text: Tomas Mysliveček , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický , Michaela Myslivečková | Zveřejněno: 5.9.2016 | Zobrazeno: 29 488x
Kapitoly článku
Technické údaje
Ducati Monster 1200R 2016 | Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2016 | |
---|---|---|
Objem | 1198.4 cm3 | 1077 cm3 |
Výkon | 117.7 kW (160.1 koní) | 129 kW (175.4 koní) |
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | 11000 ot/min |
Točivý moment | 131.4 Nm | 121 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7750 ot/min | 9000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 4 |
Rozvod | desmo | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 |
Vrtání | 106 mm | 81 mm |
Zdvih | 67.9 mm | 52.3 mm |
Kompresní poměr | 13 : 1 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový | - |
Materiál rámu | ocel | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 159 mm | 130 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 330 mm | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 " | 17 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70 ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 200/55 ZR 17 | 200/55 ZR 17 |
Rozvor | 1509 mm | - |
Úhel hlavy řízení | 24.3 ° | 24.7 ° |
Závlek předního kola | 89 mm | 99.7 mm |
Výška sedla | 830 mm | 825 mm |
Suchá hmotnost | 180 kg | 184 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 205 kg |
Objem nádrže | 17.5 l | 18.5 l |
Rezerva | 4 l | - |
Spotřeba | 7 l/100 km | - |
První cena | - | 449990 Kč |
Poznámka | cena 17 990 EUR, 486 162 Kč | - |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz