yamaha_demo_tour




Aprilia RSV4 1100 Factory: Lepší pozdě než nikdy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Douss (-2) napsal 20.05.2019 v 20:14

Super motorka!

Elfmen (2) napsal 20.05.2019 v 15:49

Deluxa: na amatérské úrovni je to šumák. Tam se dělí akorát do 600 a nad 600 (+ objemy 3 valců atd.). Stejně je to hlavně o pilotovi. Pak dal (napr. Alpe Adria) už je tedy SBK do 1000ccm jako podle FIM. Ale nikde neni dané, že při přechodu více výrobců na vyšší objemy, že ty kategorie tahkle zůstanou.

zmulin (371) napsal 19.05.2019 v 08:02+1

Deluxa: sou i lidi,který maj proste jen rádi tenhle typ motorek,k tomu pocit ze je to děsně nabuseny a na okruhu se občas svezou jen tak,tak proč jim to nedat?Mmch ten druhej italskej pindik vyrábí eRkový verze,který se do svejch tříd vejdou a Aprilka bude vyrábět lehkou sestku s půlkou V4,jen to holt bude asi dvouval

deluxa (347) napsal 19.05.2019 v 07:07

Cele mi to pride ako porovnavanie talianskych pindikov. Inak v tom nevidim zmysel. Na cestu to urcite nie je. Da sa s tym vobec pri tom objeme pretekat v nejakych okruhovych alebo road racingovych sutaziach? Alebo iba v nejakych open triedach? Alebo je to len pre blbov co si honia ego a "pretekaju" sami na kadejakych agenturnych akciach_ I tak je to krasny kus techniky, ale ja som cakal ze Aprilia postavi V4 aj v nejakych nizsich kubaturach ako 1000. To by bola lahodka.

pk14 (175) napsal 18.05.2019 v 21:46

Možná trochu OT, ale opět na redakci: počet příspěvků v diskuzi již nějaký čas není (takové třeba "zobrazeno" ano) u nadpisu. Jsou to kliky kliky desetníky?
A jen řádově, co stojí prosím "otištění" přejatého článku, zde od AC? Nebo to platí továrna, reklama produktu? Nebo souvisí obecně druhá s první otázkou?
Dík za odpověď, nebo alespoň náznak

zmulin (371) napsal 18.05.2019 v 21:37

Tyjo a mě se v ty cerny líbí moc

kerut (51) napsal 18.05.2019 v 19:50

jednim slovem - sexy

Arutoro (117) napsal 18.05.2019 v 13:42

Když už jsme u Aprilie a tím pádem i Maxe Biaggiho; upřímnou soustrast. Odpočívej v pokoji, Pietro

Jounas (20) napsal 18.05.2019 v 13:31

Super článek

KapitanMasakr (-29) napsal 18.05.2019 v 13:15

Ok šup vyrábět zx10r s obsahem 1400 wsbk fail.

Arutoro (117) napsal 18.05.2019 v 12:58

Tím se dostáváme na samotný začátek diskuze; je nějaké pravidlo, proč by civilní superbike musel být nutně litr? Vyšší objem má své nepopíratelné výhody, ne? Je na každém výrobci, aby si našel svou cílovou skupinu a dle mého skromného názoru, by mu do toho nikdo neměl kecat. Jsem dalece od toho chovat se jako chytrolín, ale ještě dál od toho, abych hanil práci jiných. Přeji Ti pěkný den a ještě lepší svezení, ať už na litru nebo jedenáctikilu.

KapitanMasakr (-29) napsal 18.05.2019 v 12:50

Asi máme nějaké rozdílné,zavádějící info...

Mám na mysli převážně sériová mota, si to kupte a vyzkoušejte sami ...internetovi chytrolini.

zdenyrr (734) napsal 18.05.2019 v 12:37+1

Arutoro děkuji, že jsi ty žvásty uvedl na pravou míru. Já na to neměl sílu

Arutoro (117) napsal 18.05.2019 v 12:27+5

Kapitáne, teď jsi napsal hroznou blbost. Chytání za slovo do slušné diskuze nepatří, a proto se omlouvám, že učiním výjimku.
1. V motoGP závodí Ducati od svého počátku v roce 2003 s litrem. Od roku 2007 do roku 2011 s osmistovkou, tak jako všichni ostatní v té době. O žádném protěžování kvůli nedostatku výkonu nemůže být řeč, jelikož Ducati byla vždy jedna z nejvýkonnějších mašin v poli, ne-li absolutně nejvýkonnější!
2. Pokud ses upsal a místo GP jsi myslel WSBK, tak ano, Ducati jakožto výrobce dvouválců využíval pravidla o vyšším objemu oproti čtyřválcům. Tak to bylo od roku 1988. Další takoví byli Bimota, Aprilia (RSV), EBR a dokonce i Honda s VTR.
3. Všechny čtyrválce ve WSBK jsou litry, absolutně bez výjimek. Ducati V4R i Aprilia RSV4 jsou litry. Civilní varianty mohou být klidně i dvanáctistovky, ale homologační model musí být litr!

Takže přístě nepiš jednoduše, jsou pak z toho jen takové pomluvy a vypadá to, že se v tom moc neorientuješ.

zdenyrr (734) napsal 18.05.2019 v 12:15

Masakr blablablabla a přečti si napřed pořádně ten článek než začneš psát svoje rozumy.

Farage (277) napsal 18.05.2019 v 12:11+2

Tvl, kapitán masakr prej, tak ty máš dost...dojel jsi už někdy do cíle? Z tvých komentářů je vidět, že ani rozumu ti nebylo moc dáno . Ale TAKOVYCH internetových kecalu jako ty je spousta

afro-r1 (513) napsal 18.05.2019 v 12:09

Litrovy svet plati jen v zavodech soukrome agentury Dorna. Jako vyrobce si klidne muzes udelat 1001ccm a prodavat dle libosti.
Jinak onen svaty litr byl vyhododou Yamahy mezi obvyklymi devitistovkami. A ty opet byly prifouknutymi sedmsetpadesatkami...

afro-r1 (513) napsal 18.05.2019 v 12:00

"Vlastně mě to ve finále trochu mrzelo, těšil jsem se zase na nějakou tu divočinu…"

Zrovna toto se da relativne snadno napravit - odpojit IMU, senzory v kolech a quickshifter a divocina se dostavi zcela automaticky.
; o )

KapitanMasakr (-29) napsal 18.05.2019 v 11:55

Tak v litrovém světě to má být litr bez výjimek ne, ta výjimka byla v GP udělena Ducati, protože nebylo se stavajícím motorem dosáhnout výkonu jak konkurence.

Ty V4 už dávno laťku srovnali tak bych je na litrový zavod nepustil. To navýšení Norton,ducna,rsv je z důvodu aby to mělo kolem 200k ale už to litr není .

BMW si horentní koně nepřipisuje a střelilo tam proměnlivé časování ventilů, lir zůstal ...tak to má být. Jít cestou vývoj a technologie a né, že " Hoši jsme vprdeli, začli dělat litry 210k+ , přidáme 100 ! výkon jednoho skutra nám tu laťku zas vyrovná!" Zjednodušeně řečeno.

Arutoro (117) napsal 18.05.2019 v 11:14

Nic proti řidičskému umění Alana, Bůh chraň, ale ten jeho osmdesátkový posed mi opravdu trhá oči.
A pán z Aprilie by se během svého fňukání na pravidla wsbk mohl chytnout za nos, jelikož kdo používal rozvod ozubenými koly na mašině, která v sériovém provedení měla rozvod řetězem...?
Jinak článek perfektní, bezesporu.

Arutoro (117) napsal 18.05.2019 v 11:10

Hele kapitáne, vyrábět jedenáctky je podvod? Každé zboží má svého kupce. Nebo bys to nejraději zakázal? Co teprve takový Norton V4, to už je na postavení ke zdi, předpokládám...

KapitanMasakr (-29) napsal 18.05.2019 v 10:47-2

Na roadracingu a většině zavodu je elektro podvozek zakazanej, nebo stojí za hovno

Já bych s tou chválou aspoň trochu šetřil, hlavně mě rozsekala hláška RSV4 2009 "Nejlepší okruhovka své doby" , bože můj 130kw ani vršek ani spodek pořád stejné vořezavatko, kvalitka podobající se čínským konkurentům s výjimkou poskytované sítě servisů v kterých budete velice často a né z důvodu pravidelného servisu .

Další značka, co už neví jak a rozhodla se podvádět a jít cestou navyšování objemu. Už to tedy není litr a přidala se k podvádějící Ducati, kterou bych do motogp vůbec nepustil .

Ten výkon bude jen namalovanej jako vždy, sice pojede docela fajn, ale stále jalovec s velice vysokou spotřebou . Není to špatný, ale není to ani dobrý, nebo nejlepší a to se asi už nezmění, made in Aprilia.

CZ175_1967 (105) napsal 18.05.2019 v 09:49

Honza-K: dělá.

Honza-K (830) napsal 18.05.2019 v 09:12+2

Nevím, proč pořád zmiňuje absenci semiaktivního podvozku. Na cesťáky nebo naháče super, ale na okruhovku???
Pokud vím, nikdo to nedělá a na okruhovce to určitě není žádoucí...

Majki (672) napsal 18.05.2019 v 08:27

Všechno pěkné ale v MotoGP to furt nějak nejede..




TOPlist