husqvarna_svartpilen_801_2




Yamaha YZF-R125 & YZF-R3: sportovně-každodenní Jin Jang

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
z.a.j.o.c.h (80) napsal 21.01.2019 v 13:04

Všechno to dává dohromady FIM aby proti sobě na startu mohly stát Ninja 400, R3, CBR 500 a RC390. Jsou tam maximální otáčky, výkony a minimální hmotnosti. Jak budu připravovat článek k R3GYTR, zkusím pohledat v řádech

Pepe14 (13) napsal 20.01.2019 v 11:24

Zajoch - a kdo povoluje tuto maximální hranici?
Petridas - ano Kučera tam má v Kawě opravdu 50 koní. A Schwarz mu po rovině očividně nestíhal. Ne o moc, ale nestíhal..Bude zajímavé sledovat o kolik se zlepší v novém týmu, potenciál tam je!

rsjawkar (85) napsal 19.01.2019 v 23:09

Děkuji pane Zajíčku. Na otáčky se raději ptát nebudu. Výkon pro třídu SSP 300 je limitovaný ?
Děkuji za odpověď.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 19.01.2019 v 19:28

R3 v provedení GYTR má mít 49 koní, což je pro tuhle motorku povolená maximální hranice

rsjawkar (85) napsal 19.01.2019 v 13:18

Díky za informace Petridasi.

petridas (275) napsal 19.01.2019 v 11:07

Pepe, tak dneska jsem to teda jeste jednou konzultoval, tak spicka v MS 55-56 koni , cesko slovenska spicka jak jeli v Brne tak k 50 koni. Samo ze na motoru.

Pepe14 (13) napsal 19.01.2019 v 07:30

Chlapče, jestli ti někdo řekl 55, tak si 10 přidal aby se cítil důležitě. Poptej se někoho kdo to brzdil a nemá na brzdě ohnutý ručičky jako kdysi Ešner . On i údaj výrobce 42k se seriovým laufem je hodně "katalogové" číslo.
Zajoch - R3 je špička v SSP300, hned kus za Kawasaki ,

rsjawkar (85) napsal 19.01.2019 v 00:13

Pane Zajíčku, můžete nám sdělit, jakou hodnotu ta špička má v koních? Přesněji řečeno, chci se zeptat, je známa specifikace YZF-R3 GYTR race kit ? Nejsem tak šikovný Googlař, děkuji.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 18.01.2019 v 22:46

petridas> Ostrý dvoutakty mě bohužel minuly Ale v rámci kategorie u R3 ta špička je

petridas (275) napsal 18.01.2019 v 22:27

Jake famy chlapce??

Pepe14 (13) napsal 17.01.2019 v 21:45

55 koní tak vznikají fámy

petridas (275) napsal 16.01.2019 v 22:38

Presne tak Ivane. Na R3 jsem kousek ujel a prave mne to zklamalo ze si to vytocil a nic. Furt to pokracovalo stejne. Ano jede to ale tak nejak tupe. Asi jina pisnicka bude okruhovka , ale peece jen ten kopanec tam nebude. Jinak kluci co jezdi alpe na teikilech tak maj 55 koni a to uz je jina kafe.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 16.01.2019 v 20:56+2

Jj , kdo "jednou" jel na vostrým dvoutaktu , Petridasu ...

SuperSic58 (1308) napsal 16.01.2019 v 20:24

zbytečný kurvítko ten elekrovehement v hlavě, a co se podělat může, to se podělá.. Ale Brusel si to žádá...

petridas (275) napsal 16.01.2019 v 19:29+1

No cteni dobry , jen se chci redaktora zeptat zda jel bekdy na Mitu nebo Rs v especkove uprave? Tam je ten kopanec , to drceni do maxima , tady to je takove tupe. Pridavas plyn a furt se nic nedeje proti cvajtaktu

Simitom (119) napsal 16.01.2019 v 13:52

Parádní čtení a video.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 16.01.2019 v 11:03

Prima počtení Adepty motocyklového silničního a okruhového umění
nejspíš přiměje k "nalehnutí" na rodiče, nebo jiný zdroj financí ...
Jinak se mně móc líbí idea, kterou uvádí Afro

z.a.j.o.c.h (80) napsal 16.01.2019 v 10:11

Destroyer> Díky Útok se nezdařil, úspěšně tomu unikám (ťuk, ťuk, ťuk na dřevo), místo mě si to odvezl jeden z belgických kolegů

Destroyer (237) napsal 16.01.2019 v 09:51

vyborny test! akurat by ma zaujima ako to bude s tou "běhavkou" po navrate, ktoru avizoval Honzis

afro-r1 (513) napsal 16.01.2019 v 09:15

Idealne vzit motor z R3 a vrazit ho do R125.
Asiatovi by zbyla levna R3 a evropan by ji mel peknou.

děsno (38) napsal 16.01.2019 v 09:08

fakt pěkný video




TOPlist