Yamaha YZF-R125 & YZF-R3: sportovně-každodenní Jin Jang
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 16.1.2019 | Zobrazeno: 17 299x
Text: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Yamaha | Zveřejněno: 16.1.2019 | Zobrazeno: 17 299x
Všechno to dává dohromady FIM aby proti sobě na startu mohly stát Ninja 400, R3, CBR 500 a RC390. Jsou tam maximální otáčky, výkony a minimální hmotnosti. Jak budu připravovat článek k R3GYTR, zkusím pohledat v řádech
Zajoch - a kdo povoluje tuto maximální hranici?
Petridas - ano Kučera tam má v Kawě opravdu 50 koní. A Schwarz mu po rovině očividně nestíhal. Ne o moc, ale nestíhal..Bude zajímavé sledovat o kolik se zlepší v novém týmu, potenciál tam je!
Děkuji pane Zajíčku. Na otáčky se raději ptát nebudu. Výkon pro třídu SSP 300 je limitovaný ?
Děkuji za odpověď.
R3 v provedení GYTR má mít 49 koní, což je pro tuhle motorku povolená maximální hranice
Díky za informace Petridasi.
Pepe, tak dneska jsem to teda jeste jednou konzultoval, tak spicka v MS 55-56 koni , cesko slovenska spicka jak jeli v Brne tak k 50 koni. Samo ze na motoru.
Chlapče, jestli ti někdo řekl 55, tak si 10 přidal aby se cítil důležitě. Poptej se někoho kdo to brzdil a nemá na brzdě ohnutý ručičky jako kdysi Ešner . On i údaj výrobce 42k se seriovým laufem je hodně "katalogové" číslo.
Zajoch - R3 je špička v SSP300, hned kus za Kawasaki ,
Pane Zajíčku, můžete nám sdělit, jakou hodnotu ta špička má v koních? Přesněji řečeno, chci se zeptat, je známa specifikace YZF-R3 GYTR race kit ? Nejsem tak šikovný Googlař, děkuji.
petridas> Ostrý dvoutakty mě bohužel minuly Ale v rámci kategorie u R3 ta špička je
Jake famy chlapce??
55 koní tak vznikají fámy
Presne tak Ivane. Na R3 jsem kousek ujel a prave mne to zklamalo ze si to vytocil a nic. Furt to pokracovalo stejne. Ano jede to ale tak nejak tupe. Asi jina pisnicka bude okruhovka , ale peece jen ten kopanec tam nebude. Jinak kluci co jezdi alpe na teikilech tak maj 55 koni a to uz je jina kafe.
Jj , kdo "jednou" jel na vostrým dvoutaktu , Petridasu ...
zbytečný kurvítko ten elekrovehement v hlavě, a co se podělat může, to se podělá.. Ale Brusel si to žádá...
No cteni dobry , jen se chci redaktora zeptat zda jel bekdy na Mitu nebo Rs v especkove uprave? Tam je ten kopanec , to drceni do maxima , tady to je takove tupe. Pridavas plyn a furt se nic nedeje proti cvajtaktu
Parádní čtení a video.
Prima počtení Adepty motocyklového silničního a okruhového umění
nejspíš přiměje k "nalehnutí" na rodiče, nebo jiný zdroj financí ...
Jinak se mně móc líbí idea, kterou uvádí Afro
Destroyer> Díky Útok se nezdařil, úspěšně tomu unikám (ťuk, ťuk, ťuk na dřevo), místo mě si to odvezl jeden z belgických kolegů
vyborny test! akurat by ma zaujima ako to bude s tou "běhavkou" po navrate, ktoru avizoval Honzis
Idealne vzit motor z R3 a vrazit ho do R125.
Asiatovi by zbyla levna R3 a evropan by ji mel peknou.
fakt pěkný video