Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
design je vždy subjektivní,ale souhlasím s tou částí komentujících co jsou s designem na štíru a to zejména kvůli kyvce a výfuku. Divím se, že "eRko"nemá akrapa?! A letmé uložení (i kdyby za dalších 500,- EUR) by motorku opravdu dostalo někam blíže k vrcholu střední třídy. Nyní je to evidentně zaměřeno na poměr cen/výkon a tak je to naladěná rozpočtovka,co bude rozhodně umět slušně pobavit.
Co mně ale nejvíce skoro na všech fotkách rozhazuje sandál, je pozice toho testovacího pilota. Vypadá to, jako by seděl na motorce poprvé!!! Pozice ramen je úplně obráceně, než by měla být a to lachtaní položení nohou na stupačkách už je jen třešničkou na dortu. Dá se pak věřit jeho slovům, že uvisel BEASTA??? Dle těch fotek, bych mu ujel na eMZetě (150 ccm - jak jinak )
V reálu fakt pěkna motorka až na ten vyfuk, a až se člověk sveze tak pochopí že to v ktm fakt umí. Je to prostě něco jiného, kdo chce hodné a klidné motorky musí jít do rýžového sektoru
A že je tam nějakých věci z chiny tak co, hlavně že to funguje, dnes to bez nich stejně nikdo nedělá
Dodnes nechápu, co se v KTM stalo, že s příchodem 790 Duke začali dělat takto ultrahnusný design. Přitom 390 Duke i 1290 Duke jsou krásný mašiny, 790 Adventure je taky moc povedená, ale střední segment Duka je jedna velká tragédie. Jinak je to absolutně perfektní motorka se zajímavou cenovkou. Nicméně domu to nechci právě kvůli tomu, jak to vypadá
Určitě to pojede jak po kolejích a ten motor bude taky hezky ostrej. Ale teda nenasel jsem v galerii ani jednu fotku, na které by se mi ta motorka aspoň trochu líbila... : A ten masivní plastovej nosič RZ, to je teda megaúlet
Dobrej základ pro přestavbu , vyhodit ten hnusnej podsedlák i se sedlem a vejfukem.
Dát dvě otevřený koncovky pod sedlo, šilenou frézovanou kyvku přikrejt karbonovýma krytama...
nemuselo by to vypadat ani jezdit zle
Čínská motorka. Už je je na tom tolik dílů z Číny, že se nevyplatí je po jednom vozit do Evropy, tak to bude od příštího roku celé dělat CFmoto, všechno co má LC8 motor.
co se týče jízdních vlastností, tak to doporučují všichni zkušení jezdci... vzhledově mě teda nebere vůbec
design je vždy subjektivní,ale souhlasím s tou částí komentujících co jsou s designem na štíru a to zejména kvůli kyvce a výfuku. Divím se, že "eRko"nemá akrapa?! A letmé uložení (i kdyby za dalších 500,- EUR) by motorku opravdu dostalo někam blíže k vrcholu střední třídy. Nyní je to evidentně zaměřeno na poměr cen/výkon a tak je to naladěná rozpočtovka,co bude rozhodně umět slušně pobavit.
Co mně ale nejvíce skoro na všech fotkách rozhazuje sandál, je pozice toho testovacího pilota. Vypadá to, jako by seděl na motorce poprvé!!! Pozice ramen je úplně obráceně, než by měla být a to lachtaní položení nohou na stupačkách už je jen třešničkou na dortu. Dá se pak věřit jeho slovům, že uvisel BEASTA??? Dle těch fotek, bych mu ujel na eMZetě (150 ccm - jak jinak )
tak za mě pěkná mašina ale spolehlivost KTM... to už je věc druhá. Snad z toho cestou z krámu nevyteče všechen olej
V reálu fakt pěkna motorka až na ten vyfuk, a až se člověk sveze tak pochopí že to v ktm fakt umí. Je to prostě něco jiného, kdo chce hodné a klidné motorky musí jít do rýžového sektoru
A že je tam nějakých věci z chiny tak co, hlavně že to funguje, dnes to bez nich stejně nikdo nedělá
Zrovna jsem chtěl napsat že mně to designově nesedí ale koukám že nejsem zdaleka jedinej.... Třeba ji převlečou i když sám tomu nevěřím.
...převodové hřídele jsou uložené vertikálně?
To se mě nějak nezdá! Nejsou spíš jenom nad sebou, místo za sebou? Ale pořád horizontálně uložené.
1 reakce
Dodnes nechápu, co se v KTM stalo, že s příchodem 790 Duke začali dělat takto ultrahnusný design. Přitom 390 Duke i 1290 Duke jsou krásný mašiny, 790 Adventure je taky moc povedená, ale střední segment Duka je jedna velká tragédie. Jinak je to absolutně perfektní motorka se zajímavou cenovkou. Nicméně domu to nechci právě kvůli tomu, jak to vypadá
Fajn testík, svezení by mě hodně lákalo Ale ten výfuk by teda musel hodně rychle dolů, to je jak ze skůtru
1 reakce
Určitě to pojede jak po kolejích a ten motor bude taky hezky ostrej. Ale teda nenasel jsem v galerii ani jednu fotku, na které by se mi ta motorka aspoň trochu líbila... : A ten masivní plastovej nosič RZ, to je teda megaúlet
je to hnusný !!! celkově
ako to je s 890 pri pomalej mestskej rýchlosti? je to ucukane ako 790? mne to dosť v kolónach vadilo....
Pěkný to není a cenu bych taky šoupnul korunu pod třista.
Uz se na ten motor tesi Norden 901
Článek super, jako vždy od Alana. Ale motorka mně přijde jako rozpočtovka, co se to snaží zamaskovat...
Dobrej základ pro přestavbu , vyhodit ten hnusnej podsedlák i se sedlem a vejfukem.
Dát dvě otevřený koncovky pod sedlo, šilenou frézovanou kyvku přikrejt karbonovýma krytama...
nemuselo by to vypadat ani jezdit zle
Vzhled nehodnotím,ale co se týče parametrů,tak .Někdy mi připadá,že KTM je jediná firma která se snaží zapracovat na dvouválech.
Ta kyvka je hnusná jako prdel.
Čínská motorka. Už je je na tom tolik dílů z Číny, že se nevyplatí je po jednom vozit do Evropy, tak to bude od příštího roku celé dělat CFmoto, všechno co má LC8 motor.
1 reakce
Jestli to nemá životnost jako jogurt,jak je u ktm zvykem,tak je super
3 reakce
Zadní půlka motocyklu je ale k zblití ... podsedlovku, výfuk a držák spz snad navrhoval jiný člověk ne? To je humus