globalmoto_kveten




KTM 890 Duke R: Zlé dvojče

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rulzmaker (9) napsal 09.05.2021 v 00:10

co se týče jízdních vlastností, tak to doporučují všichni zkušení jezdci... vzhledově mě teda nebere vůbec

Zorek (2) napsal 01.01.2020 v 18:21+1

design je vždy subjektivní,ale souhlasím s tou částí komentujících co jsou s designem na štíru a to zejména kvůli kyvce a výfuku. Divím se, že "eRko"nemá akrapa?! A letmé uložení (i kdyby za dalších 500,- EUR) by motorku opravdu dostalo někam blíže k vrcholu střední třídy. Nyní je to evidentně zaměřeno na poměr cen/výkon a tak je to naladěná rozpočtovka,co bude rozhodně umět slušně pobavit.
Co mně ale nejvíce skoro na všech fotkách rozhazuje sandál, je pozice toho testovacího pilota. Vypadá to, jako by seděl na motorce poprvé!!! Pozice ramen je úplně obráceně, než by měla být a to lachtaní položení nohou na stupačkách už je jen třešničkou na dortu. Dá se pak věřit jeho slovům, že uvisel BEASTA??? Dle těch fotek, bych mu ujel na eMZetě (150 ccm - jak jinak )

SuperSic58 (1308) napsal 28.12.2019 v 19:59+1

tak za mě pěkná mašina ale spolehlivost KTM... to už je věc druhá. Snad z toho cestou z krámu nevyteče všechen olej

foxdive (0) napsal 27.12.2019 v 17:02

V reálu fakt pěkna motorka až na ten vyfuk, a až se člověk sveze tak pochopí že to v ktm fakt umí. Je to prostě něco jiného, kdo chce hodné a klidné motorky musí jít do rýžového sektoru
A že je tam nějakých věci z chiny tak co, hlavně že to funguje, dnes to bez nich stejně nikdo nedělá

zdalis (17) napsal 22.12.2019 v 23:35

Zrovna jsem chtěl napsat že mně to designově nesedí ale koukám že nejsem zdaleka jedinej.... Třeba ji převlečou i když sám tomu nevěřím.

ramlik (12) napsal 22.12.2019 v 21:08+1

...převodové hřídele jsou uložené vertikálně?
To se mě nějak nezdá! Nejsou spíš jenom nad sebou, místo za sebou? Ale pořád horizontálně uložené.

Daart (21) napsal 22.12.2019 v 19:06

Dodnes nechápu, co se v KTM stalo, že s příchodem 790 Duke začali dělat takto ultrahnusný design. Přitom 390 Duke i 1290 Duke jsou krásný mašiny, 790 Adventure je taky moc povedená, ale střední segment Duka je jedna velká tragédie. Jinak je to absolutně perfektní motorka se zajímavou cenovkou. Nicméně domu to nechci právě kvůli tomu, jak to vypadá

MedaSV (56) napsal 22.12.2019 v 15:06

Fajn testík, svezení by mě hodně lákalo Ale ten výfuk by teda musel hodně rychle dolů, to je jak ze skůtru

PEPEE01 (346) napsal 22.12.2019 v 13:40

Určitě to pojede jak po kolejích a ten motor bude taky hezky ostrej. Ale teda nenasel jsem v galerii ani jednu fotku, na které by se mi ta motorka aspoň trochu líbila... : A ten masivní plastovej nosič RZ, to je teda megaúlet

jurajda (43) napsal 21.12.2019 v 23:24+1

je to hnusný !!! celkově

sloso (1) napsal 21.12.2019 v 19:04

ako to je s 890 pri pomalej mestskej rýchlosti? je to ucukane ako 790? mne to dosť v kolónach vadilo....

ferenc300 (49) napsal 21.12.2019 v 17:16

Pěkný to není a cenu bych taky šoupnul korunu pod třista.

soccer (483) napsal 21.12.2019 v 12:38+1

Uz se na ten motor tesi Norden 901

BlackSabbath (434) napsal 21.12.2019 v 11:57

Článek super, jako vždy od Alana. Ale motorka mně přijde jako rozpočtovka, co se to snaží zamaskovat...

Radovanh1 (1) napsal 21.12.2019 v 11:46

Dobrej základ pro přestavbu , vyhodit ten hnusnej podsedlák i se sedlem a vejfukem.
Dát dvě otevřený koncovky pod sedlo, šilenou frézovanou kyvku přikrejt karbonovýma krytama...
nemuselo by to vypadat ani jezdit zle

Anti (392) napsal 21.12.2019 v 11:28+1

Vzhled nehodnotím,ale co se týče parametrů,tak .Někdy mi připadá,že KTM je jediná firma která se snaží zapracovat na dvouválech.

Blacknin (16) napsal 21.12.2019 v 11:17

Ta kyvka je hnusná jako prdel.

Kohlstein (104) napsal 21.12.2019 v 10:00-3

Čínská motorka. Už je je na tom tolik dílů z Číny, že se nevyplatí je po jednom vozit do Evropy, tak to bude od příštího roku celé dělat CFmoto, všechno co má LC8 motor.

VlaHa (-5) napsal 21.12.2019 v 09:51-2

Jestli to nemá životnost jako jogurt,jak je u ktm zvykem,tak je super

Kaštanisko (107) napsal 21.12.2019 v 08:50+1

Zadní půlka motocyklu je ale k zblití ... podsedlovku, výfuk a držák spz snad navrhoval jiný člověk ne? To je humus




TOPlist