globalmoto_duben_nolan




Yamaha WR250 - volání po dvoutaktu vyslyšeno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
diego20 (0) napsal 25.06.2018 v 18:35

Ono by stačilo,kdyby se u nás tenkrát prodávalo DT 230 LANZA

Kawasaki608 (0) napsal 03.03.2016 v 19:15

Kde se dočtu výkon ?

heavyrun (-1) napsal 11.12.2015 v 09:07-2

Ještě to není ono (5q, startér, lanková spojka) ale je super že za pár let bude konečně konkurence pro KTMky

deluxa (347) napsal 11.12.2015 v 02:58

ouu jeee to je dobra sprava...

cccp (0) napsal 10.12.2015 v 21:50

Krom startéru tomu chybí ještě 6q.

Tech (43) napsal 10.12.2015 v 11:15+2

U endura je startér super věc. Těch pár kilo už je fuk, ale jak budete nakopávat někde ve stráni, kde si nebudete moci šlápnout druhou nohou na zem, nebo ve výjezdu kde se ani nepostavíte na vlastní nohy. Všechno se dá vyřešit, ale kolik to bude stát sil a času...Hodnotím jako divák drapák rodea.

chalka (1) napsal 10.12.2015 v 09:33

Startér by mi nevadil, spíš ta lanková spojka...

Z.S (4) napsal 10.12.2015 v 09:27+1

250 2T a bez startéru no úplná tragédie mám YZF 450 a nějak mi tam ten startér nikdy nechyběl, jak píše honza 108 všichni jsou dnes nějak moc zhýčkaní, ještě tak klimu aby tam montovali

sirr (55) napsal 10.12.2015 v 06:21

Konecne! Na tipmotu se uz v rijnu prdavala za 220tis kc, ale inzerat uz smazali ://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/293848-wr-250-2takt-novinka-2016.html
budou asi az po novym roce!
Jinak jsem zahlidnul yz 300 se starterem, ale o prodeji zatim ticho...



ST-M (43) napsal 10.12.2015 v 00:18

Bude za "pouhých" dvěstědvacet pánové. ale fešanda to teda je ,i bez startéru...

iVlada (80) napsal 09.12.2015 v 23:19+2

Kdyz jsem se svezl na YZ250 2015, rikal jsem si sakra proc ladicky nedelaji 2t enduro? Ted uz ho maji a me fest zajima, jake bude...doufam, ze zjistime, co Martine? Nebo to rozsekne Michal

Za sebe rikam, ze u endura a vlastne i krosky starter proste chci. Mockrat jsem se presvedcil ze tam svoje opodststnene misto ma. Proste setri cas i silu. Navic se clovek sem tam dostane do pozice, kdy neni mozne svihnout nohou a starovat kick startem...to proste tak je a zazil jsem to mockrat. Kdyz pak mas moznos brnknout palcem o starter,je to k nezaplaceni. No a nebo kdyz si motorku zaslapnes ke konci zavodu kdy uz neni sil na rozdavani, tak to pak starter ocenis jako nikdy. Jen muj nazor ktery se opira o konkretni zkusenosti..

Cormac (39) napsal 09.12.2015 v 22:06

Bomba! Martine! Však sem si o tom nedávno psal s Vláďou... Ale SPZ mě zatím na tom mojom nechybí, naštěstí, protože jinak bych to WR hrozně moc chtěl. I když cena bude tuším tak 210...

berry111 (57) napsal 09.12.2015 v 21:42

Bomba! Těšíme se, Vláďo? Michale?

honza108 (319) napsal 09.12.2015 v 20:14+2

ptám se tu všech? Na co u 2t 250 potřebujete startér... lidé jsou vážně moc zhýčkaní

Tech (43) napsal 09.12.2015 v 18:36-3

Bez startérů = pomalu neprodejné.

Cormac (39) napsal 09.12.2015 v 17:57

rage (1) napsal 09.12.2015 v 17:51

Vypadá skvěle, ale nevidím v roce 2016 jediný rozumný důvod je dělat bez startéru

pevol (5) napsal 09.12.2015 v 12:54

Konečně něco z Japonska... Super!!!

gresini (4459) napsal 09.12.2015 v 12:46

A je to tady - JZD a jednoduché a výkonné dvoutakty se vrací,což je jen dobře

Frankie (731) napsal 09.12.2015 v 11:46

Moc pekne to vypada, pred lety jsem jezdil na DT125 a DTcko s 250 motorem byl muj sen
Jasne ze tohle je jinde, ale konecne konkurence pro EXC. Jsem zvedavej na cenu.

CR500 (142) napsal 09.12.2015 v 11:41

fandim




TOPlist