globalmoto_duben_nolan




Factory fresh: Yamaha SR400

Tahle Yamaha je lepší než klasická a nová SR400 dohromady. Retro jak má bejt.

Motocykl SR400 u kterého se střetávají novodobé jízdní vlastnosti s klasikou ze zlatých dobrých časů, kdy ještě motorkaření mělo šmrnc. Nový motor z posledního modelu SR400 zaručí, že motocykl chytne i v chladnějším počasí. Ale kdo by na takovém stroji jezdil v dešti, že?
Anglie je domovem kaféček a podobných úprav ve stylu scrambler. Týpci co si vzali na starost tuhle parádu, už nějakou tu zkušenost také měli.  Základem byl tedy motor, který nevyžadoval ladění a proto se tu hrálo víc na styl. Ale nepochybujte, že by se neřešilo co takové jízdní vlastnosti. Sem tam se řezalo a montovalo, aby váha šla dolů a také aby se motoru lépe dýchalo.
Celkově pak šlo o co nejčistší prácičku, která svého majitele vtáhne do děje a vrátí o nějaký ten rok  nebo desetiletí zpět. Proto nemůžou chybět hliníkové blatníky, malý kulatý světlomet a přístrojovka zbavená veškerých nepotřebností. Řídítka dodal Renthal a tachometr je od Motogadget. Tlumení zajistila firma Hagon, ale jen vzadu. Vepředu stačilo jen obdařit vidlici tužším pérem. Yoshimura pak nasadila výfukový systém. Pneumatiky jsou značky Continental TKC80.

Výsledek by nebyl tak přitažlivý, kdyby se nedořešilo lakování a to jak rámu a blatníků, tak především nádrže, která je vidět nejvíc. Další detaily jako poctivé kožené sedlo už jen zakončuje tuhle příjemnou strojovnu. Jo, tak přesně tohle máme rádi.

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (13x):
Motokatalog.cz



TOPlist