Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dneska jsem měl naplánované jízdy se Suzuki, a aktuální Motohouse ji chválil, tak jsem byl na ni sám zvědavý. Světe div se ta motorka je vážně dobrá, tak dobrá, že mi je líto, že tohle nebude moje další motorka. Hodně mě bavila, díky lehké stavbě, posezu a sportovních řiditek a hlavně motoru, který ve spodních otáček nijak zvlášť necuka, a hlavně jede krásně i nahoře a ještě u toho krásně zní. Je to typický 2v takže při prudkém podřazení má tendenci bloknout kolo, což přispívá ještě větší zábavě. Člověk si připadá jak na sportovní motorce a není ani potřeba vyššího výkonu, samozřejmě, kdyby tam byli tak by to neuškodilo, ale na druhou stranu jde vidět, že o výkonu ta zábava není za 180 klacku máte Cafe, co v celku dobře vypadá, málokdo to má a ještě je to zábavné a hlavně bezporuchové.
Je to opravdu jen lehce stylisticky upraveno, ale ne nepovedeně. Líbí se mi to víc než standart. Co musím souhlasit tak potence S je opravdu zarážející. Přitom by v retro či kafe ranku stačilo oprášit inazumu, hodit na to top komponenty, vodníky s banditů a bylo by! Suzuki byla vždy diskontní, kvalita ale vždy stačila, tak vzhůru na "lidovky" !
Suzuki je moje srdeční záležitost, jinou motorku bych si nekoupil. Bohužel začínám nabývat dojmu, že možná nebudu mít jinou možnost, než v budoucnu koupit ojetinu. To, co poslední dobou předvádí vedení Suzuki, mi přijde podivné, až nelogické. Představování nových modelů se neustále odkládá a když už se nějaká novinka objeví, tak jako prototyp a začíná se vyrábět až další rok. Nové trendy Suzuki zachytí až několik let po ostatních, když už poptávka po těchto motocyklech opadá. Ke svým ikonickým motocyklům se chová macešsky atd. A korunu tomu před několika týdny nasadilo rozhodnutí odstoupit s továrními týmy z MXgp a z japonského motokrosového šampionátu. Údajně se chtějí naplno věnovat závodění v AMA Supercros. Nikde to ale oficiálně potvrzené nebylo. Takto rozhodne vedení značky, která patří stále k nejúspěšnějším v tomto šampionátu a v sedmdesátých a částečně i v osmdesátých letech nad ní nebylo. Když vidím to letošní trápení v MotoGP, tak je mi opravdu smutno. Pevně věřím, že Suzuki nechce s výrobou motocyklů skončit...
Za mě je to tedy celkem ostuda. I malé nevýznamné značky se předhánějí v novinkách a Suzuki nabídne jen upravené SV, které vypadá jak samodomo úprava a ještě odfláknutá. Skoro mám pocit, že u Suzuki snad chtějí s výrobou motorek seknout. Kdyby nebylo velkého a menšího V stroma tak nevím co by prodávali. GSXR 1000 je z hlediska prodejů okrajová záležitost, ostatní GSXR už roky nevyvíjí, GSXS 1000 je sice prima ale jak dlouho lze žít z techniky K5 (rok 2005), GSXS 750 byla převálcována Z900 a SV 650 vypadá vlastně stejně jako v roce 99 když spatřilo světlo světa (nechápu že neprovedou upgrade - udělat z toho 750 ccm. dát tomu pořádné vidle, brzy a kyvku a je to). A modely pod 500 ccm ani nekomentuju - to mi přijde jak Yuki zkřížená s novodobou Jawou.
Snad tahle krize není definitivní a snad si v Hamamatsu uvědomí, že když nic nového neudělají tak nemají co prodávat...Sakra vždyť jsou SUZUKI.
Od Suzuki jsem nic nečekal, ale tohle se podle mě fakt povedlo. Clip-on řidítka a tím pádem sportovnější posez je super, retro nápisy, barva a kapotáž mnohem lepší než standard a nová spolehlivá technika zůstává. Jen mohli něco vymyslet na tom zadku, to je škoda. Jestli nepřepísknou cenu a nebudou to chtít vydojit, tak je to kandidát na koupi
Já nevim, tyhle "zakaždoucenuretro" mutace všeho a na něm v reklamách vousatej týpek v kostkatý košili a kokosem na hlavě, už kolikrát přijde jako křeč. Všichni nad tim pak onanujou, ale v reálnym provozu pak potkávám jen hmyzí sci-fi motorky. Tk co vlastně lidi chtěj
Ačkoliv jsem dost fanda Suzuki tak jsem velice zklamán... Když se podívám na tu moji starou potvoru (sice upravená) tak mi dělá na pohled daleko větší radost. To nové SV je hrůza. Na pohled ze předu to není zas tak špatné, ale zbytek škoda mluvit. To samé GSXR. Kde jsou ty doby kdy byla K5.
Suzuki se neuveritelne designove trapi a to uz snad 15 let, vzdyt me uz se nelibi snad ani to gixero, z kdysi napaditeho napisu ktereho kus chybi zustalo po letech uz malem jen kus jednoho pismena a vypada to proste uz blbe. Jinak hubeny vidlice a hubeny jeklovy kyvky se ani do krasny motorky moc prekopat nedaji
SV je mi upřímně líto. Kdyby dali pevnou polokapotáž s kulatým světlem tak by to dopadlo určitě líp. Celkově vzhled nových suzuki mě už delší dobu neoslovuje. Snad jen V-Strom se mi líbí jako silniční motorka. Škoda že ji nechtějí dát na lepší off podvozek.
750 ccm uz davno stratilo opodstatnenie, prvy krat prichodom Hondy Fireblade a druhy krat uz uplne prichodom Yamahy R1. Este ze mam tu Gixxxeru rocnik 85 v garazi ;)
podla mna je jedno kto si to kupi. Ved je na svete taky velky vyber motoriek, ze kazdy nech si za svoje peniaze kupuje co chce.. a ostatnych do toho h..o :)
Dneska jsem měl naplánované jízdy se Suzuki, a aktuální Motohouse ji chválil, tak jsem byl na ni sám zvědavý. Světe div se ta motorka je vážně dobrá, tak dobrá, že mi je líto, že tohle nebude moje další motorka. Hodně mě bavila, díky lehké stavbě, posezu a sportovních řiditek a hlavně motoru, který ve spodních otáček nijak zvlášť necuka, a hlavně jede krásně i nahoře a ještě u toho krásně zní. Je to typický 2v takže při prudkém podřazení má tendenci bloknout kolo, což přispívá ještě větší zábavě. Člověk si připadá jak na sportovní motorce a není ani potřeba vyššího výkonu, samozřejmě, kdyby tam byli tak by to neuškodilo, ale na druhou stranu jde vidět, že o výkonu ta zábava není za 180 klacku máte Cafe, co v celku dobře vypadá, málokdo to má a ještě je to zábavné a hlavně bezporuchové.
Je to opravdu jen lehce stylisticky upraveno, ale ne nepovedeně. Líbí se mi to víc než standart. Co musím souhlasit tak potence S je opravdu zarážející. Přitom by v retro či kafe ranku stačilo oprášit inazumu, hodit na to top komponenty, vodníky s banditů a bylo by! Suzuki byla vždy diskontní, kvalita ale vždy stačila, tak vzhůru na "lidovky" !
Fuj! Nechápu design snad celé modelové řady.
Sv se mi líbí..Připomělo mi to starou katanu.Asi tou bandou.Jinak je to takový vetchý..a nemyslim tim Ondřeje
Suzuki je moje srdeční záležitost, jinou motorku bych si nekoupil. Bohužel začínám nabývat dojmu, že možná nebudu mít jinou možnost, než v budoucnu koupit ojetinu. To, co poslední dobou předvádí vedení Suzuki, mi přijde podivné, až nelogické. Představování nových modelů se neustále odkládá a když už se nějaká novinka objeví, tak jako prototyp a začíná se vyrábět až další rok. Nové trendy Suzuki zachytí až několik let po ostatních, když už poptávka po těchto motocyklech opadá. Ke svým ikonickým motocyklům se chová macešsky atd. A korunu tomu před několika týdny nasadilo rozhodnutí odstoupit s továrními týmy z MXgp a z japonského motokrosového šampionátu. Údajně se chtějí naplno věnovat závodění v AMA Supercros. Nikde to ale oficiálně potvrzené nebylo. Takto rozhodne vedení značky, která patří stále k nejúspěšnějším v tomto šampionátu a v sedmdesátých a částečně i v osmdesátých letech nad ní nebylo. Když vidím to letošní trápení v MotoGP, tak je mi opravdu smutno. Pevně věřím, že Suzuki nechce s výrobou motocyklů skončit...
Za mě je to tedy celkem ostuda. I malé nevýznamné značky se předhánějí v novinkách a Suzuki nabídne jen upravené SV, které vypadá jak samodomo úprava a ještě odfláknutá. Skoro mám pocit, že u Suzuki snad chtějí s výrobou motorek seknout. Kdyby nebylo velkého a menšího V stroma tak nevím co by prodávali. GSXR 1000 je z hlediska prodejů okrajová záležitost, ostatní GSXR už roky nevyvíjí, GSXS 1000 je sice prima ale jak dlouho lze žít z techniky K5 (rok 2005), GSXS 750 byla převálcována Z900 a SV 650 vypadá vlastně stejně jako v roce 99 když spatřilo světlo světa (nechápu že neprovedou upgrade - udělat z toho 750 ccm. dát tomu pořádné vidle, brzy a kyvku a je to). A modely pod 500 ccm ani nekomentuju - to mi přijde jak Yuki zkřížená s novodobou Jawou.
Snad tahle krize není definitivní a snad si v Hamamatsu uvědomí, že když nic nového neudělají tak nemají co prodávat...Sakra vždyť jsou SUZUKI.
Od Suzuki jsem nic nečekal, ale tohle se podle mě fakt povedlo. Clip-on řidítka a tím pádem sportovnější posez je super, retro nápisy, barva a kapotáž mnohem lepší než standard a nová spolehlivá technika zůstává. Jen mohli něco vymyslet na tom zadku, to je škoda. Jestli nepřepísknou cenu a nebudou to chtít vydojit, tak je to kandidát na koupi
Já nevim, tyhle "zakaždoucenuretro" mutace všeho a na něm v reklamách vousatej týpek v kostkatý košili a kokosem na hlavě, už kolikrát přijde jako křeč. Všichni nad tim pak onanujou, ale v reálnym provozu pak potkávám jen hmyzí sci-fi motorky. Tk co vlastně lidi chtěj
Nie je to retro. Je to akože retro. Retro je už len Royal E, keďže W800 skončila.
Sp.
Jestli to bude o neco vyssi/delsi nez standartni SVcko, tak proc ne :)
Ačkoliv jsem dost fanda Suzuki tak jsem velice zklamán... Když se podívám na tu moji starou potvoru (sice upravená) tak mi dělá na pohled daleko větší radost. To nové SV je hrůza. Na pohled ze předu to není zas tak špatné, ale zbytek škoda mluvit. To samé GSXR. Kde jsou ty doby kdy byla K5.
Suzuki se neuveritelne designove trapi a to uz snad 15 let, vzdyt me uz se nelibi snad ani to gixero, z kdysi napaditeho napisu ktereho kus chybi zustalo po letech uz malem jen kus jednoho pismena a vypada to proste uz blbe. Jinak hubeny vidlice a hubeny jeklovy kyvky se ani do krasny motorky moc prekopat nedaji
SV je mi upřímně líto. Kdyby dali pevnou polokapotáž s kulatým světlem tak by to dopadlo určitě líp. Celkově vzhled nových suzuki mě už delší dobu neoslovuje. Snad jen V-Strom se mi líbí jako silniční motorka. Škoda že ji nechtějí dát na lepší off podvozek.
Číča je hezky nalíčená. Motorka se mi nelíbí.
Po shlédnutí předních světlometů některých strojů se mi chce zvracet ... .
750 ccm uz davno stratilo opodstatnenie, prvy krat prichodom Hondy Fireblade a druhy krat uz uplne prichodom Yamahy R1. Este ze mam tu Gixxxeru rocnik 85 v garazi ;)
To SV je ještě tak nejhezčí, ale ten zbytek se samejma černejma plastama je děs a běs...
Suzuki by měla ty svoje čmrkaly vyházet.
Treba ho casem udelaji, ale jako levny radovy dvouvalec s 48k - viz nove male Ninji.
Bida s nouzi, nelibi se mi od nich vubec nic
Jsem zklamán. Čekal jsem nové GSXR 750 ale asi byla pravda, že 750 už nové nebude
podla mna je jedno kto si to kupi. Ved je na svete taky velky vyber motoriek, ze kazdy nech si za svoje peniaze kupuje co chce.. a ostatnych do toho h..o :)
Nevěřil bych, že nový esvéčko může vypadat takhle skvěle.
hd1727: koupí si to ten, kdo chce moderní, nenáročnej, spolehlivej stroj a ne prehistorickýho dinosaura. x)
Nemůžu si pomoc, ale kdo si koupí takové papundeklové pseudoretro je blb. Zvlášť, když hned vedle je Enfield...