Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Parádne moto už sa na ňu teším, presne kategória pre mňa a pre tých koho láka ten motor a použitá technika za férovú cenu ale nechcú nahaté s 1000, mám taký pocit, že zažijeme návrat tejto kategórie aj cendura sú stále viac šport , dizajn je už druhá vec a vždy bude skupina za a proti, doba ale ide ďalej a nič nebude ako predtým. Za 12 790€ no nekúp to, ešte musí sadnúť skúšobná jazda a bude v garáži
Perfekne moto. Vylepsili cim zaostavala gsx s 1000 f a ta uz bola super. Design a niektore riesenia su vec nazoru. Skoda, ze si nezachovala startovaciu cenu gsx s 1000 f. Inak
Jedna důležitá věc. Motorka zaměřená na cestování by měla být vybavena centrálním stojanem pro možnost údržby, ať už řetězu, či např. opravy/výměny pneu na cestách. Na fotkách jej nevidím a v katalogu orig. příslušenství se také nenachází, což je veliké mínus pro cestovně zaměřené motorkáře Jinak věřím tomu, že motorka to bude celkově velmi povedená a rozhodně ji chci vyzkoušet, absence stojanu však bude výrazně ovlivňovat misky vah při rozhodování o nákupu.
Já měl tyhle silniční cesťáky za zbytečně těžký krávy, že cenduro je lehčí , ale tohle gétéčko má 226kg a Vstrom 1050 gt 247kg. Koukám teda, já jsem byl vedle, jak ta bedle
Ja mám Kawasaki Z 1000 SX a toto je moja partia. Za mňa pekná moto a viem si ju predstaviť v garáži. Pomer cena, výkon, asistenčné systémy. Jediná výčitka tie obrovské odrazká na kurtoch. Inak palec hore
Škoda že to není nástupce Bandita, ale když se tak na poslední modely Suzuki koukám, ale jo, ono to půjde Vypadá to, že si v Hamamatsu dali slušnou práci aby představili dotaženou a fungující sportovně-cestovní motorku, za mě tento počin chválím a jsem moc rád, že si jde značka svou vlastní cestou! Jo a konečně pořádnej displej s konektivitou, už žádné digihry prosím Snad ho dostane brzy i V-strom 1050 :-$
Za mě pecička design Jo z boku človek zahlídne kawu,ze předu yamahu.A přesto je to originál..Suza mě docela překvapuje-dl 1050,busa..Palec do Hamamatsu.
Jak se rika na vzhled to nejezdi, ale proc neudelat dobrou a zaroven hezkou motorku? Musim priznat, ze ty kapoty me za srdce nevzaly a zjevna inspirace japonskou konkurenci je bohuzel zabijejici. Je to takovy konglomerat yamahy a kawasaki. Nechapu..... S takovou se z tech mizernych prodeju nevyhrabou.... A to jsem mel nekolik Suzuki....
50% uspechu Hyundai - byvali designeri z Audi.
To je tak tezke zaplatit par italskych designeru a uplacat pekne kapoty? Vyrobne to preci vyjdou na stejno...
Doteď mi přišla Kawasaki Z1000SX, nehezká až ošklivá. Po představení této novinky od Suzuki asi změním názor
Předchůdce GSX-S1000F nebyla žádná krasavice, ale tohle je ještě větší hrůza
mi se celkem libi, nic na ni mi vylozene vzhledove nevadi. a slusi ji i ta modra. kazdopadne toto je ale subjektivni a beru i opacne nazory.
co mi naopak prijde zcela zcestne, je povzdech nad absenci plexi stitu az po bradu, kresilka z kufru a dalsich veci, ktere patri na cistokrevny cestak, idealne na mastodonta jako je Goldwing. toto je sport-tourer, velka, bytelna, ale zaroven hbita masina. jako nahrada za CBF1000 nebo Blacka mi to prijde uplne idealni.
na druhou stranu to zadni sedlo (aspon podle fotek) opravdu nevypada na nejpohodlnejsi reseni v danem segmentu. mozna to ve skutecnosti bude v pohode a mozna bude v nabidce doplnku i pohodlnejsi varianta, uvidime. velikost kufru z fotek tezko soudit, ale integrovane kufry byvaji obecne mensi. je to dan za uzsi stavbu, absenci nevzhledneho leseni po sundani kufru a celkove uhlazenejsi design.
Vypadá to trochu zvláštně, a plasty vepředu vypadají docela komplikovaně. F-ko bylo pěknější, ale aspoň se dá na to dívat oproti tomu naháči předtím Ale pěknější než Kawa 1000SX to není. A pokud jde o stavbu a zdvihy, tak konkurent pro velkého Versyse to taky není.
Čítam tu, že je to po Kawe, po Multistrade, po Tracer 700, po R1...
Stále sa rieši, kto čo kopíruje...
U mňa je to presne Suzuki GSX-S 1000 GT.
Mne sa tie hranaté tvary tiež moc nepáčia, ale zas mládež, ktorá vyrástla na transformeroch, bude asi cieľová skupina. Čo ich po tom, že sa to niekomu nepáči? Mne sa nepáči napr. Hayabusa, je moc guľatá. Asi som príliš mladý ...
Inak na konci videa (s celkom slušnou informačnou hodnotou) je ukážka iného, vyššieho plexi-štítku, predpokladám, že je to voliteľná konfigurácia.
(A deflektory ešte tiež nevymreli, na CBF 1000 s vysokým GIVI-štítom som ho mal, vždy som za jazdy v tom nebeskom kľude zaspal a v cieli ma budila polovička... )
Čo sa ochrany týka, na motorke za dažďa to vždy schytáme, aj na GoldWingu stačí na diaľnici predbehnúť dva kamióny a je to...
Je len dobre, že Suzuki tiež ponúka dobrý cesťácky základ. Kufre sa mi zdajú malé, sedlo pre polovičku by mohlo byť fakt väčšie, na dlhšie cesty by pomohlo topcase aj s opierkou - ale to už by bol fakt GoldWing.
Suzuki GoldWing...
Ty hrany kapotáže jsou dost divoký, ale celkem dávají smysl...a není to přehnaný a není to hmyzák. Je to odvážný, ale furt ještě prdelí docela při zemi. Za mně dobrý, ta motorka má jasnej a čistě svůj ksicht
Jen v tom ale pořád nevidím to slibovaný GT.
Sportovní cesťák jo, ale GT fakt ne.
No, cesťák... cesťák má mít plexik po bradu, spolujezdec má sedět v křesílku z kufrů a nevypadnout když si klimbne, má to mít trochu kapoty, aby v dešti necákalo na nohy a dozadu kardan nebo řemen. Tohle je pěkná sportovní motorka, použitelná na cestování za hezkého počasí.
Parádne moto už sa na ňu teším, presne kategória pre mňa a pre tých koho láka ten motor a použitá technika za férovú cenu ale nechcú nahaté s 1000, mám taký pocit, že zažijeme návrat tejto kategórie aj cendura sú stále viac šport , dizajn je už druhá vec a vždy bude skupina za a proti, doba ale ide ďalej a nič nebude ako predtým. Za 12 790€ no nekúp to, ešte musí sadnúť skúšobná jazda a bude v garáži
Perfekne moto. Vylepsili cim zaostavala gsx s 1000 f a ta uz bola super. Design a niektore riesenia su vec nazoru. Skoda, ze si nezachovala startovaciu cenu gsx s 1000 f. Inak
Jedna důležitá věc. Motorka zaměřená na cestování by měla být vybavena centrálním stojanem pro možnost údržby, ať už řetězu, či např. opravy/výměny pneu na cestách. Na fotkách jej nevidím a v katalogu orig. příslušenství se také nenachází, což je veliké mínus pro cestovně zaměřené motorkáře Jinak věřím tomu, že motorka to bude celkově velmi povedená a rozhodně ji chci vyzkoušet, absence stojanu však bude výrazně ovlivňovat misky vah při rozhodování o nákupu.
Já měl tyhle silniční cesťáky za zbytečně těžký krávy, že cenduro je lehčí , ale tohle gétéčko má 226kg a Vstrom 1050 gt 247kg. Koukám teda, já jsem byl vedle, jak ta bedle
Ja mám Kawasaki Z 1000 SX a toto je moja partia. Za mňa pekná moto a viem si ju predstaviť v garáži. Pomer cena, výkon, asistenčné systémy. Jediná výčitka tie obrovské odrazká na kurtoch. Inak palec hore
Cena 330 tisíc ???
to je dost slušné
Za mě,konečně o hodně lepší desing než ten hnus delfín před ní,uvidime jaky bude poset,,zatim''u mě vede ve výběru Tracer 9 GT Icon
Asi se na ní začnu připravovat Pokud mi padne do oka naživo, tak jdu do ní
V cem je tak veliky rozdil ohledne kategorie mezi timto GT a Tracerem, jak je psano ve clanku? Neco mi asi uslo ). Diky
Škoda že to není nástupce Bandita, ale když se tak na poslední modely Suzuki koukám, ale jo, ono to půjde Vypadá to, že si v Hamamatsu dali slušnou práci aby představili dotaženou a fungující sportovně-cestovní motorku, za mě tento počin chválím a jsem moc rád, že si jde značka svou vlastní cestou! Jo a konečně pořádnej displej s konektivitou, už žádné digihry prosím Snad ho dostane brzy i V-strom 1050 :-$
2 reakce
Za mě pecička design Jo z boku človek zahlídne kawu,ze předu yamahu.A přesto je to originál..Suza mě docela překvapuje-dl 1050,busa..Palec do Hamamatsu.
Jsem opravdu "konzerva", ale tahle motorka mi padla do oka , a to s kuframa i bez... mínusem je to spolujezdcovo sedlo... jinak paráda veliká
Jak se rika na vzhled to nejezdi, ale proc neudelat dobrou a zaroven hezkou motorku? Musim priznat, ze ty kapoty me za srdce nevzaly a zjevna inspirace japonskou konkurenci je bohuzel zabijejici. Je to takovy konglomerat yamahy a kawasaki. Nechapu..... S takovou se z tech mizernych prodeju nevyhrabou.... A to jsem mel nekolik Suzuki....
No nevim, je to úlet jako furt je to ale hezčí, než ta předchozí verze, to byl děs. A ty zvedlý řidítka jsou divný, seděly by tomu dvoudílný.
Se nudi nebo dochází nápady .A bude hůř.
Tak tohle se moc nepovedlo. Na Tracera 9 ani Versyse 1000 to vzledově nemá.
ten design mi k suzuki vůbec nesedí, těžko hodnotit jízdu, ale tohle je prostě úlet k jiným značkám celkově, za mě ztracená tvář
Vypadá parádně! Ale je pro jednoho. To zadní sedátko je vtip.
50% uspechu Hyundai - byvali designeri z Audi.
To je tak tezke zaplatit par italskych designeru a uplacat pekne kapoty? Vyrobne to preci vyjdou na stejno...
Zlatý FZ1 Fazer.... :)
Na Sůzu celkem odvaz, mě se líbí
Dneska bych si už novou motorku asi nevybral. Když vidím ty transformers, tak se mi chce opět zvracet.
Doteď mi přišla Kawasaki Z1000SX, nehezká až ošklivá. Po představení této novinky od Suzuki asi změním názor
Předchůdce GSX-S1000F nebyla žádná krasavice, ale tohle je ještě větší hrůza
mi se celkem libi, nic na ni mi vylozene vzhledove nevadi. a slusi ji i ta modra. kazdopadne toto je ale subjektivni a beru i opacne nazory.
co mi naopak prijde zcela zcestne, je povzdech nad absenci plexi stitu az po bradu, kresilka z kufru a dalsich veci, ktere patri na cistokrevny cestak, idealne na mastodonta jako je Goldwing. toto je sport-tourer, velka, bytelna, ale zaroven hbita masina. jako nahrada za CBF1000 nebo Blacka mi to prijde uplne idealni.
na druhou stranu to zadni sedlo (aspon podle fotek) opravdu nevypada na nejpohodlnejsi reseni v danem segmentu. mozna to ve skutecnosti bude v pohode a mozna bude v nabidce doplnku i pohodlnejsi varianta, uvidime. velikost kufru z fotek tezko soudit, ale integrovane kufry byvaji obecne mensi. je to dan za uzsi stavbu, absenci nevzhledneho leseni po sundani kufru a celkove uhlazenejsi design.
Za mě líbí
Vypadá to trochu zvláštně, a plasty vepředu vypadají docela komplikovaně. F-ko bylo pěknější, ale aspoň se dá na to dívat oproti tomu naháči předtím Ale pěknější než Kawa 1000SX to není. A pokud jde o stavbu a zdvihy, tak konkurent pro velkého Versyse to taky není.
Čítam tu, že je to po Kawe, po Multistrade, po Tracer 700, po R1...
Stále sa rieši, kto čo kopíruje...
U mňa je to presne Suzuki GSX-S 1000 GT.
Mne sa tie hranaté tvary tiež moc nepáčia, ale zas mládež, ktorá vyrástla na transformeroch, bude asi cieľová skupina. Čo ich po tom, že sa to niekomu nepáči? Mne sa nepáči napr. Hayabusa, je moc guľatá. Asi som príliš mladý ...
Inak na konci videa (s celkom slušnou informačnou hodnotou) je ukážka iného, vyššieho plexi-štítku, predpokladám, že je to voliteľná konfigurácia.
(A deflektory ešte tiež nevymreli, na CBF 1000 s vysokým GIVI-štítom som ho mal, vždy som za jazdy v tom nebeskom kľude zaspal a v cieli ma budila polovička... )
Čo sa ochrany týka, na motorke za dažďa to vždy schytáme, aj na GoldWingu stačí na diaľnici predbehnúť dva kamióny a je to...
Je len dobre, že Suzuki tiež ponúka dobrý cesťácky základ. Kufre sa mi zdajú malé, sedlo pre polovičku by mohlo byť fakt väčšie, na dlhšie cesty by pomohlo topcase aj s opierkou - ale to už by bol fakt GoldWing.
Suzuki GoldWing...
2 reakce
Ty hrany kapotáže jsou dost divoký, ale celkem dávají smysl...a není to přehnaný a není to hmyzák. Je to odvážný, ale furt ještě prdelí docela při zemi. Za mně dobrý, ta motorka má jasnej a čistě svůj ksicht
Jen v tom ale pořád nevidím to slibovaný GT.
Sportovní cesťák jo, ale GT fakt ne.
2 reakce
No, cesťák... cesťák má mít plexik po bradu, spolujezdec má sedět v křesílku z kufrů a nevypadnout když si klimbne, má to mít trochu kapoty, aby v dešti necákalo na nohy a dozadu kardan nebo řemen. Tohle je pěkná sportovní motorka, použitelná na cestování za hezkého počasí.
Suzuki is back!!!
Supr!
(uz bylo nacase)