globalmoto_kveten




Royal Enfield Hunter 350 zažil evropskou premiéru

Je to půldruhého měsíce, co indická značka představila svůj třetí model postavený na platformě J, pojmenovaný Hunter 350. V Kolíně nad Rýnem proběhla jeho evropská premiéra. Co na sebe Hunter naživo prozradil? Především to, že bude nejlevnějším modelem Royal Enfieldu.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Kapitoly článku

Je stejně zajímavé, jak dokáží Indové na jednom základu postavit tři tak odlišné motocykly. Prvním byl cruiser Meteor, druhým nejklasičtější naháč Classic a třetí teď Hunter. A tipnuli bychom si, že to ještě pořád není konečná, i když na nějaké dobrodružné blbnutí má Royal Enfield modely Scram 411 a Himalayan. Že by třeba nějaký bobber? Necháme se překvapit, teď je hlavní hvězdou Hunter.

Novinka je jednoznačně nejsportovnějším modelem z dané trojice, když má nejkratší rozvor a litá 17“ kola vpředu i vzadu, obutá do bezdušáků o šířce 110 a 140 mm. Také je nejlehčí, když váží 181 kg, o deset méně než Meteor a dokonce o 14 kg méně než Classic. Brzdy zůstávají, vepředu velká třístovka kotouč, vzadu také dosti rozměrná dvěstěsedmdesátka, to by mělo na relativně lehkou a nepříliš výkonnou motorku stačit.

Jako pohon totiž slouží pořád stejný stojatý dlouhozdvihový jednobuch s dvouventilovým OHC rozvodem, který z objemu 349 cm3 dostane výkon 20 koní a 27 newtonmetrů. U pohodového Classicu a Meteoru naprosto v pohodě hodnoty, tam dokonce ani moc nevyužijete maximálku 114 km/h, ale jak tohle bude ladit se sportovním imagem Hunteru, to se teprve uvidí při testu, to jsme v Kolíně vykoukat nedokázali. Nicméně do města, kam je Hunter zacílený především, by to mělo být dostatečné, a co jsme si tak Huntera osahávali a osedávali, bude to fakt příjemný kámoš na dojíždění. Malá hbitá motorka s charakterem.

A hodně zajímavou cenovkou. To bylo vlastně to jediné, co jsme doposud o Hunteru nevěděli. Měli jsme nějaké indicie z domácího trhu, ale až teď můžeme zodpovědně říci, že půjde o nejlevnější model značky. Český importér dnes vydal nový ceník, v němž vidíme, že se k nám bude dovážet všech šest barevných provedení, přičemž trojice barev Dapper bude za 118 900 Kč a trojice Rebel za 120 990 Kč. Meteor nově začíná na stejných 120 990 Kč, Classic na 129 990 Kč, přičemž v obou modelech jsou i nové barvy.

Na stánku Royal Enfieldu je pochopitelně k vidění celé modelové portfolio a podle očekávání nechybí ani spousta zajímavých přestaveb. Je zajímavé, jak moc začíná tahle značka být svázaná s customy…

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autoři článku obdrželi prémie 135 Kč od 3 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Pikec přispěl 45 Kč
Durand přispěl 45 Kč
kopetr přispěl 45 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz



TOPlist