husqvarna_svartpilen_801_2




Francie zavádí povinné rukavice a chránič páteře

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bulit69 (4) napsal 21.05.2015 v 00:51

Ať to klidně nařídí ale co mi vážně vadí je používání jedné konkrétní firmy, osobně taky bez kůže nevyjíždím ale rukavice si za parného dne a při klidné jízdě rád dám pod sedlo, nebo si vezmu textilní, páteřák mám v bundě a přes bundu mám vestu která ho má taky

marafzs600 (98) napsal 15.05.2015 v 18:21

No, na STčku jezdím komplet v kůži, ale přijde mi debilní ,aby mi někdo zakazoval vyjet si na fouru nalehko s manželkou na zmrzku , nehledě na to, že některý cyklisti jezdí mnohem riskantněji, svět je na hlavu, zodpovědnost za náš život by měla zůstat v našich rukou.

Fero83 (12) napsal 14.05.2015 v 07:51

Jo bez ochrany je to risk!!! Ale zato větší potěšení

Marex (2570) napsal 19.04.2015 v 23:26

Nuvolari: To si piš, že nedělám.

Nuvolari (2329) napsal 17.04.2015 v 14:08

Marex: předpokládám, že si děláš srandu!!!

IvanDvoutakťák (5077) napsal 07.04.2015 v 15:37

Řekl bych, Žabinátore,
že tak jedinečný zážitek si těžko kdo přeje zopakovat ...

Žabinátor (69) napsal 07.04.2015 v 09:59+1

Tohle mě z židle moc nezvedlo, protože bez rukavic a kombinézy (která má integrovaný páteřák) jsem ještě nenasedl Všichni kdo tu hází palce dolu a kecají o šikaně a buzeraci jsou asi hardcore kraťáskáři, kteří se nebojí nechat sem tam trochu masa na asfaltu

IvanDvoutakťák (5077) napsal 03.04.2015 v 10:20

Tak to ´su fakt rád, Marexi kamaráde,
že JSOU věci který bereš vážně ...

Marex (2570) napsal 02.04.2015 v 21:07

Sám nevyrazím bez páteřáku a rukavic ani na skůtru do samky. I kdyby to zachránilo před kolečkovým křeslem třeba jen jednoho bikera, tak se to opatření vyplatí.

Steve-CZ (259) napsal 02.04.2015 v 20:11

Jj, ullwe, po sametové katastrofě se dějí strašlivé věci nejen ve zdravotnictví, ale úplně všude

ullw (-277) napsal 02.04.2015 v 16:04

Steve-pokud jsi takový jak píšeš,tak je to jen dobře. Samozřejmě jsou doktoři špatní a také ti lepší,což by mělo být naprostou samozřejmostí v tomto povolání!! Bohužel po sametu vidím, co se v tomto povolání děje a moje zkušenosti opravdu moc dobré nejsou Pokud chceš vědět,co jsem dokázal já,tak to bychom se museli sejít a popovídat si,ale myslím,že to se mnou tak špatné není. Nezlob se,ale z Tvé poslední věty cítím,že vy doktoři si myslíte ,že jste něco víc než obyč.lidé a namyšlenost z některých doktorů a doktorek přímo čiší. Měj se fajn- ullw

And (19) napsal 02.04.2015 v 13:07

Šikana

Steve-CZ (259) napsal 02.04.2015 v 12:24

pro ullw: protože skutečně pracuji jako lékař již 24 let, tak o zdravotnictví vím asi něco víc než Ty. Jistě, jsou mezi námi dnes někteří kolegové, kteří nevidí ani tak pacienta, ale spíše je zajímají zisky. Je ale i spousta lékařů, kteří tu práci dělají s nasazením, a v prvé řadě se snaží pomáhat lidem. Já jako gynekolog jsem například pomohl za ty roky přijít na svět tisícům dětí, zachránil pár desítek životů a snažím se něco dělat pro ostatní i nadále. Kdyby mi šlo jen o co nějvětší peníze, tak už dávno pracuji někde v zahraničí a nebudu jezdit třeba na venkovské obvody, kde to mají zdejší lidé čím dále těžší. A jestli Tě nějakým způsobem naštval nějaký lékař, tak je fakt velmi přízemní strčit všechny do jednoho pytle. Copak jsi v životě dokázal Ty ? ...

ullw (-277) napsal 02.04.2015 v 10:30

Steve-seš taky doktor nebo co?? Žádná závist -jen holá skutečnost a často smích ,když to vidím-doktoři by měli jít příkladem a ne hrabat co nejvíc -já myslím,že mají proti normálním lidem zaplaceno královsky. Ale jinak máš pravdu-potřebovat je může téměř každý. Mě tě líto není,pokud chceš tak jim vlez třeba do zádele!!

Steve-CZ (259) napsal 02.04.2015 v 02:09

pro ullw: takže, ullwe, až Tě jednou chytne třeba jen obyčejnej "slepák" nebo něco jiného, tak si pak po sobě přečti, co jsi tady z bledé závisti a hlouposti napsal. Tebe je mi opravdu hodně líto

IvanDvoutakťák (5077) napsal 01.04.2015 v 18:35

Ullw 16.23 : nikdo nic nemusí, ani ten "můj doktor". Ten i mně, přiznávám
překvapil jeho zkušenostma (!) , že se většina řidičů domnívá, že motocyk-
listé končí na traumatologiích daleko víc haváriemi "zrasovaní", než řidiči
osobních aut . Nemyslím si, že ta "Tvoje" mudr-nemudr pracuje / pracovala
LÉTA na traumatologii jako on .

Behysek (28) napsal 01.04.2015 v 17:13

Jen přidám vlastní názor... Každého věc, co si na sebe dá. Helmou počínaje, rukavicema konče. Já bez rukavic nejezdím, ale páteřák mě vytáčí. Vadí mi to na zádech prostě a chci jezdit bez toho, tečka.

ullw (-277) napsal 01.04.2015 v 16:23

Ivan 22:37-to Ti musel říct doktor?? Já myslím,že na toto doktora nepotřebuješ a taky k nim nechoď a neplať jim-jsou to největší vyžírky co znám a pořád mají málo. Jednu takovou chytrou dr. mudr. mám za sousedku,takže vím o čem mluvím-opravdu neví co s penězi, ale běda, jak by měla něco platit-to obrátí každou korunu 12krát a ještě hledá pod stolem jestli jí tam nějaká nespadla!!

ullw (-277) napsal 01.04.2015 v 16:15

hroch -nejsi sám

dj_hroch (4) napsal 01.04.2015 v 11:43+4

"Píšte všetci modrým perom, iná farba nebude,
píšte všetci rovnako, rovnaké a rovnaké o,
rovnaké písmo, rovnaké vzdialenosti,
kúpte si všetci modrý atrament"

25 let od plyšáka, neuvěřitelné. Co také jiné než příkazy, zákazy, nákazy, od svazu evropských socialistických republik a žabožroutů zejména, čekat Alkoholtesterama to začne, štítkem na uchu každé eurovovce pokračuje a Matrixem skončí

Nic proti chráničům a čemkoliv, každý už teď jezdí jak považuje za rozumné a asi nikdo se nechce zabít/zranit, ale metoda od stolu výkazat si činnost, narazit štempl na rozkaz a tvářit se "vyřešeno", když se změní ve skutečnosti hovno, mě neskutečně sere.

Machinegunner (0) napsal 01.04.2015 v 08:31

Ahoj lidičky a přátelé jedné stopy
Nebudu se rozepisovat o tom co je bezpečné a co není ,myslím že v tomhle má asi každej jasno .
Vadí mi že nám chtějí vnutit zákon už skoro na kde co ( např. slavná norma EU na to jak má být rovnej banán )
Pomahači a chrániči budou mít zase o jednu páku navíc jak nám pomoci od peněz. No ono to zdá se asi bude hlavně o těch penězích .
Aby z toho pak nebyly podobné paradoxy jako když vidím babetysty co jezdí na jednokvalťácích v integrálkách ( konstrukční rychlost cca 39 km/h ) kdejakej šlapálista jede rychlejc s holou kebulí

Chtěl jsem jen říct že ta možnost volby by mohla být zachovaná .
P.S. sebekriticky se přiznávám že páteřák zatím nemám a v léte když je hic tak občas jezdím bez rukavic
Přeji všem hodně šťastných kilásků

IvanDvoutakťák (5077) napsal 31.03.2015 v 22:37

Stráťo, přečti si všechno ještě jednou - nehodlám ztrácet čas rozplétáním Tvých "kombinací". Nikde v mých komentářích není zmínka o lidech co jezdí
zásadně v tričku a bez přilby ! To zaprvé.
Zadruhé se nesnažím a ani jsem neřekl (= zde nenapsal), že je osobní auto
stejně bezpečné jako motocykl, ani že je motocykl stejně bezpečný jako
os.auto. Napsal jsem jen, že mně doktor-traumatolog řekl, že úrazy při
AUTOnehodách nejsou o nic méně drastické než úrazy motocyklistů. Nic víc.

stráťa (104) napsal 31.03.2015 v 19:38

IvanDvoutakťák: Pokud se nesnažíš říct že auto je stejně bezpečný jak motorka tak netuším o co se snažíš protože pak to co jsi napsal nijak nepopírá to na co jsi reagoval. Pro úplnej zákaz motorek by šlo argumentovat úplně stejně jako tu argumentují obhájci povinných rukavic a páteřáků.

A nevím kde jsi přišel na to že lidi kterým se obsah článku nelíbí jezdí zásadně v tričku a bez přilby. Podle mě je největší rozdíl je v tom že někdo si váží svobody a někdo má pocit nadřazenosti, chce ovládat ostatní a říkat jim co je pro ně dobrý.

bledemon (126) napsal 31.03.2015 v 19:20

někde jsem četl, že od 2016 přestávaj ve francii konečně omezovat motky na 100koní

suzafon (11) napsal 31.03.2015 v 18:45+1

pro Jarry: Souhlasím s tebou ohledně svícení aut. Nesouhlasím s tebou v tom, že argument o svobodě je mimo. O přilbě se totéž říct nedá, neboť kdo zkusil na motorce jezdit bez helmy, ví co a jak.
Bezpečnostní pásy, ABS, airbagy a další vymoženosti v autech, se mi zdá, že způsobují, že nezkušení řidiči jezdí jak hovada, v domění, že je ty krámy ochrání. Pokud jedeš ve vozidle kde ty věci nejsou, dáváš myslím, víc bacha.

cvaga (12) napsal 31.03.2015 v 18:22+1

Já na moto bez pořádného oblečení nelezu,ať je to cross nebo silnice !!!
Je to každého věc zda riskují svojí kůži nebo kůži (z) nějakého vola !!
Vadí mi že pořád něco nařizují,máme snad svobodu,ale v reálu je to jinak.
Výrobce musí dát na moto ABS, protiprokluz a jiné věci co jim nařizují,né že by to v krizi nepomohlo,ale když to tam nechci tak už nemáte na výběr.
Motorka byla vždy risk,ale hlavně svoboda!!!
Jen vy a motorka,to je adrenalin co nás tak láká a přitahuje !!!
Za chvilku to o té svobodě nebude.

jarry (7) napsal 31.03.2015 v 17:25+1

Ne že bych byl z takového opatření nadšený, ale argument že by měl mít každý svobodu v tom jaký ochranný prostředek si vezme je mimo. Protože stejně tak by se to dalo říci o přilbě anebo o bezpečnostních pásech v autě. Provoz na silnicích houstne tak holt přibývají opatření. Spíše bych uvítal, aby byla zrušena povinnost automobilů na silnicích svítit - motorky by potom byly více vidět.

IvanDvoutakťák (5077) napsal 31.03.2015 v 17:22

Ne, Stráťo, jen že úrazy při AUTOhaváriích nejsou o nic méně drastické,
než úrazy motocyklistů . A věř mně, není to z mé hlavy, ale od doktora
(medicíny!) traumatologa .
Ale asi jsme, JIRka, já a další, plně ovládnuti "výrobci", když tu přilbu
i páteřák používáme i bez nařizování Anebo je to zdravý rozum ?

Brenek (10) napsal 31.03.2015 v 16:35-2

Do Francie nepojedu, seru na ně.Žábo žrouti!

JlRka (26) napsal 31.03.2015 v 16:22+1

Zase zbytečná buzerace místo osvěty. Rukavice i páteřák používám v podstatě pořád a nikdo mi nemusel nic nařizovat.

Tohle mi smrdí loby výrobců ... dovedu si představit, že tu budeme mít každé 4 roky novou EuroBezpečnostíNormu a všichni budou muset obměnit výbavu, jinak nevyjedou

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist