Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sorry jako,ale tyhle přesuny podílů jsou jen vysoká hra typu pyramida. Jednou bude někdo tím posledním, který na tom prodělá, protože brát výrobu motorek, jako investici, je pro motorku prostě špatné. Je to pak jako obchodování s akciemi na burze.
junior mohl těžko uškodit ducati (když se ji otec zbavoval bylo mu 15let), cagivu plně přebral až v 2010, kdy už měla jen neperspektivní 2T-125. Každopádně pak ukázal, že je stejný bořič jako senior, co umí také výhodně vykoupit firmu na čas zpět.
Smutnější je to u audi, jestli fakt zblbnou a prodají ducati do indie k bajaj(ktm), tak to nechci vidět. Indové už si vysnívají, jak budou na malé bajaje lepit samolepky ducati a šéf ktm by určitě nějaké italské modely kanibalizoval jako hq.
Kdo trochu zná historii značky, tak mu musí být jasné, že pokud za kormidlem bude stát mladej Castiglioni, nebude MV nikdy fungovat. Poměrně úspěšně zlikvidoval firmu po svém otci (CAstiglioni GIovani VArese), mezitím koupil, prodal a téměř zlikvidoval Ducati a teď se schovává pod MV. Peníze od AMG prohýřil v kasinech v Macau kde hledal čínského hlupáka s penězi. A narazil tam na hlupáka Rusa. Pokud nedostane MV do ruky někdo kdo z toho nechce jen těžit a oblbovat investory, MV nebude fungovat a za 2 roky zase budeme číst že pozastavuje výrobu
Mám s MV osobní zkušenost, měl jsem Brutale 990R asi 3 roky. Jsou to nádherný motorky, vysloveně srdeční záležitost. Přesto jsem se rozhodl se Brutalky zbavit, protože veškerá podpora výrobce je neuvěřitelně zoufalá. Náhradní díly jsou neskutečně předražené, servisní síť velmi slabá. Pokoušel jsem se komunikovat dokonce přímo s výrobcem (když kupujete novou motorku, mají plnou hubu keců o prémiových zákaznících atd. atd.). Ani se neobtěžovali mě poslat do pryč. Takže dnes bych raději volil Ducati, MV za ty starosti nestojí.
Jde vidět jak jsou ti Italove zdechlí... Když se jim nechce vyrábět větší serie. To že budou dělat exkluzivni motorky jěště neznamená že budou lepší něž konkurence. Ani teď tech MW August moc nejezdí.
Agusta je stale dost vystredni. taková byla i ducati, zacla ale dělat levnější motorky, uhladila motory, prodloužila servis oleje i desmo a vyšla vtstříc víc lidem. pořídit lze limitku za mega, ale i scramblera za dveste tisíc. mv Agusta má super motory, podvozky ale jízda je stále pro individualisty, ceny taky.
Aguste drzim palec, su to naozaj vynimocne stroje...a furt lepsie rusaci ako nikto alebo das TDI, ktory Ducnu zbavil tak trochu puncu vynimocnosti.. Ja si myslim ze s predajom Ducny by asi problem nebol. Fabrika je v skelej kondicii
No pokud se Audi střepe dukny, tak jsem zvědavej, kdo se jí chytne. Aby pak nezačly škrty u Ducati v motorsportu ohledně WSBK a třebas i almužny pro Kotrbovou. Přecijen se čekalo asi víc od letoška...
No jako - je sice smutny, ze Itala zachraní Rus ale byla by skoda kdyby MV odešla na vzdy. Ty posledni modely jsou fakt moc pekny kousky ! ( o minulosti se ani nebavim to jsou perly ).
Nicméně nechápu, v čem je Ruský investor horší, než ten Německý!? Pro mne je to prašť jako uhoď.
Sorry jako,ale tyhle přesuny podílů jsou jen vysoká hra typu pyramida. Jednou bude někdo tím posledním, který na tom prodělá, protože brát výrobu motorek, jako investici, je pro motorku prostě špatné. Je to pak jako obchodování s akciemi na burze.
MV bych neměnil. Krásné motorky s charakterem.
junior mohl těžko uškodit ducati (když se ji otec zbavoval bylo mu 15let), cagivu plně přebral až v 2010, kdy už měla jen neperspektivní 2T-125. Každopádně pak ukázal, že je stejný bořič jako senior, co umí také výhodně vykoupit firmu na čas zpět.
Smutnější je to u audi, jestli fakt zblbnou a prodají ducati do indie k bajaj(ktm), tak to nechci vidět. Indové už si vysnívají, jak budou na malé bajaje lepit samolepky ducati a šéf ktm by určitě nějaké italské modely kanibalizoval jako hq.
Na obrázku není Timur, ale Giovanni Castiglioni, tedy ten, co přivedl MV tam, kde nyní je (_!_) .
Ten Timur vyzera, ze je jeden z tych, co dokazu svoje investicie postrazit.
Kdo trochu zná historii značky, tak mu musí být jasné, že pokud za kormidlem bude stát mladej Castiglioni, nebude MV nikdy fungovat. Poměrně úspěšně zlikvidoval firmu po svém otci (CAstiglioni GIovani VArese), mezitím koupil, prodal a téměř zlikvidoval Ducati a teď se schovává pod MV. Peníze od AMG prohýřil v kasinech v Macau kde hledal čínského hlupáka s penězi. A narazil tam na hlupáka Rusa. Pokud nedostane MV do ruky někdo kdo z toho nechce jen těžit a oblbovat investory, MV nebude fungovat a za 2 roky zase budeme číst že pozastavuje výrobu
Mám s MV osobní zkušenost, měl jsem Brutale 990R asi 3 roky. Jsou to nádherný motorky, vysloveně srdeční záležitost. Přesto jsem se rozhodl se Brutalky zbavit, protože veškerá podpora výrobce je neuvěřitelně zoufalá. Náhradní díly jsou neskutečně předražené, servisní síť velmi slabá. Pokoušel jsem se komunikovat dokonce přímo s výrobcem (když kupujete novou motorku, mají plnou hubu keců o prémiových zákaznících atd. atd.). Ani se neobtěžovali mě poslat do pryč. Takže dnes bych raději volil Ducati, MV za ty starosti nestojí.
Italové už pomalu šijou sedla na velbloudy, tak ať se radši MV Agusta přesune jinam
Jde vidět jak jsou ti Italove zdechlí... Když se jim nechce vyrábět větší serie. To že budou dělat exkluzivni motorky jěště neznamená že budou lepší něž konkurence. Ani teď tech MW August moc nejezdí.
Agusta pujde jinym smerem. Chteji z toho premiovku a nechrlit 10tis motorek rocne. Ceny uz sly taky nahoru..
To uz musi bejt hodne zly kdyz do toho pustej rusaka...
SUPER
MV Agusta jde do ruska, gratuluji
Agusta je stale dost vystredni. taková byla i ducati, zacla ale dělat levnější motorky, uhladila motory, prodloužila servis oleje i desmo a vyšla vtstříc víc lidem. pořídit lze limitku za mega, ale i scramblera za dveste tisíc. mv Agusta má super motory, podvozky ale jízda je stále pro individualisty, ceny taky.
Já bych počkal pár let a uvidíme jak se bude dařit
Radši ať to zanikne než aby to koupila nějaká zkorumpovaná sovětská verbeš! Fuj!
Jak je možný,aby taková značka neměla prodeje - čím to asi je?? Dobře,že to chlapi z Ruska zachrání
Petta: to už není pravda, Harley když zjistil o jakou částku se jedná tak vycouval... aktuálně Benetton, Bajaj, Eicher a dva fondy...
Ducati chce Harley a Bajaj..
Timur a jeho parta...
Aguste drzim palec, su to naozaj vynimocne stroje...a furt lepsie rusaci ako nikto alebo das TDI, ktory Ducnu zbavil tak trochu puncu vynimocnosti.. Ja si myslim ze s predajom Ducny by asi problem nebol. Fabrika je v skelej kondicii
No pokud se Audi střepe dukny, tak jsem zvědavej, kdo se jí chytne. Aby pak nezačly škrty u Ducati v motorsportu ohledně WSBK a třebas i almužny pro Kotrbovou. Přecijen se čekalo asi víc od letoška...
Это хорошо
Bylo by zajímavé vědět, za kolik odkoupili zpět ten podíl AMG. Že by za jedno € jako jeho táta od Harleye?
No jako - je sice smutny, ze Itala zachraní Rus ale byla by skoda kdyby MV odešla na vzdy. Ty posledni modely jsou fakt moc pekny kousky ! ( o minulosti se ani nebavim to jsou perly ).