husqvarna_svartpilen_801_2




Značku MV Agusta zachrání investice z Ruska

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 07.08.2017 v 23:29

Nicméně nechápu, v čem je Ruský investor horší, než ten Německý!? Pro mne je to prašť jako uhoď.

Marex (2570) napsal 07.08.2017 v 23:28

Sorry jako,ale tyhle přesuny podílů jsou jen vysoká hra typu pyramida. Jednou bude někdo tím posledním, který na tom prodělá, protože brát výrobu motorek, jako investici, je pro motorku prostě špatné. Je to pak jako obchodování s akciemi na burze.

plosinka (3) napsal 01.08.2017 v 22:43

MV bych neměnil. Krásné motorky s charakterem.

bledemon (126) napsal 01.08.2017 v 08:36

junior mohl těžko uškodit ducati (když se ji otec zbavoval bylo mu 15let), cagivu plně přebral až v 2010, kdy už měla jen neperspektivní 2T-125. Každopádně pak ukázal, že je stejný bořič jako senior, co umí také výhodně vykoupit firmu na čas zpět.
Smutnější je to u audi, jestli fakt zblbnou a prodají ducati do indie k bajaj(ktm), tak to nechci vidět. Indové už si vysnívají, jak budou na malé bajaje lepit samolepky ducati a šéf ktm by určitě nějaké italské modely kanibalizoval jako hq.

Zdenek-UAE (6) napsal 31.07.2017 v 22:48

Na obrázku není Timur, ale Giovanni Castiglioni, tedy ten, co přivedl MV tam, kde nyní je (_!_) .

lenkochal (26) napsal 30.07.2017 v 22:58

Ten Timur vyzera, ze je jeden z tych, co dokazu svoje investicie postrazit.

seikos (975) napsal 29.07.2017 v 07:09+1

Kdo trochu zná historii značky, tak mu musí být jasné, že pokud za kormidlem bude stát mladej Castiglioni, nebude MV nikdy fungovat. Poměrně úspěšně zlikvidoval firmu po svém otci (CAstiglioni GIovani VArese), mezitím koupil, prodal a téměř zlikvidoval Ducati a teď se schovává pod MV. Peníze od AMG prohýřil v kasinech v Macau kde hledal čínského hlupáka s penězi. A narazil tam na hlupáka Rusa. Pokud nedostane MV do ruky někdo kdo z toho nechce jen těžit a oblbovat investory, MV nebude fungovat a za 2 roky zase budeme číst že pozastavuje výrobu

Zdenek-UAE (6) napsal 27.07.2017 v 10:53+1

Mám s MV osobní zkušenost, měl jsem Brutale 990R asi 3 roky. Jsou to nádherný motorky, vysloveně srdeční záležitost. Přesto jsem se rozhodl se Brutalky zbavit, protože veškerá podpora výrobce je neuvěřitelně zoufalá. Náhradní díly jsou neskutečně předražené, servisní síť velmi slabá. Pokoušel jsem se komunikovat dokonce přímo s výrobcem (když kupujete novou motorku, mají plnou hubu keců o prémiových zákaznících atd. atd.). Ani se neobtěžovali mě poslat do pryč. Takže dnes bych raději volil Ducati, MV za ty starosti nestojí.

rpdap (17) napsal 27.07.2017 v 09:02

Italové už pomalu šijou sedla na velbloudy, tak ať se radši MV Agusta přesune jinam

Stana.k. (134) napsal 27.07.2017 v 08:11-1+2

Jde vidět jak jsou ti Italove zdechlí... Když se jim nechce vyrábět větší serie. To že budou dělat exkluzivni motorky jěště neznamená že budou lepší něž konkurence. Ani teď tech MW August moc nejezdí.

Petta (377) napsal 27.07.2017 v 07:21

Agusta pujde jinym smerem. Chteji z toho premiovku a nechrlit 10tis motorek rocne. Ceny uz sly taky nahoru..

SPIJKER (93) napsal 26.07.2017 v 22:39-1+1

To uz musi bejt hodne zly kdyz do toho pustej rusaka...

bulldogbiker (-3) napsal 26.07.2017 v 21:31+1

SUPER
MV Agusta jde do ruska, gratuluji

ProchyTom (190) napsal 26.07.2017 v 21:09+5

Agusta je stale dost vystredni. taková byla i ducati, zacla ale dělat levnější motorky, uhladila motory, prodloužila servis oleje i desmo a vyšla vtstříc víc lidem. pořídit lze limitku za mega, ale i scramblera za dveste tisíc. mv Agusta má super motory, podvozky ale jízda je stále pro individualisty, ceny taky.

Asenad (268) napsal 26.07.2017 v 18:40

Já bych počkal pár let a uvidíme jak se bude dařit

maca02 (-7) napsal 26.07.2017 v 17:01-7

Radši ať to zanikne než aby to koupila nějaká zkorumpovaná sovětská verbeš! Fuj!

gresini (4462) napsal 26.07.2017 v 16:49+2

Jak je možný,aby taková značka neměla prodeje - čím to asi je?? Dobře,že to chlapi z Ruska zachrání

VIZI (1420) napsal 26.07.2017 v 16:32+1

Petta: to už není pravda, Harley když zjistil o jakou částku se jedná tak vycouval... aktuálně Benetton, Bajaj, Eicher a dva fondy...

Petta (377) napsal 26.07.2017 v 16:04

Ducati chce Harley a Bajaj..

Casey. (19) napsal 26.07.2017 v 14:54+2

Timur a jeho parta...

JA-NE (768) napsal 26.07.2017 v 14:34

Aguste drzim palec, su to naozaj vynimocne stroje...a furt lepsie rusaci ako nikto alebo das TDI, ktory Ducnu zbavil tak trochu puncu vynimocnosti.. Ja si myslim ze s predajom Ducny by asi problem nebol. Fabrika je v skelej kondicii

Georgio88 (1219) napsal 26.07.2017 v 13:47

No pokud se Audi střepe dukny, tak jsem zvědavej, kdo se jí chytne. Aby pak nezačly škrty u Ducati v motorsportu ohledně WSBK a třebas i almužny pro Kotrbovou. Přecijen se čekalo asi víc od letoška...

strakon (542) napsal 26.07.2017 v 13:20-1+1

Это хорошо

Romanko (1213) napsal 26.07.2017 v 11:33

Bylo by zajímavé vědět, za kolik odkoupili zpět ten podíl AMG. Že by za jedno € jako jeho táta od Harleye?

PaaayaR (4) napsal 26.07.2017 v 11:05-2+1

No jako - je sice smutny, ze Itala zachraní Rus ale byla by skoda kdyby MV odešla na vzdy. Ty posledni modely jsou fakt moc pekny kousky ! ( o minulosti se ani nebavim to jsou perly ).




TOPlist