yamaha_demo_tour




Moto Guzzi chystá nový vodou chlazený motor

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1308) napsal 23.01.2020 v 12:36

tk kde jsou s tim vodníkem?

pilkar (0) napsal 20.12.2011 v 08:47

Už jenom chybí, aby to začali dělat i s turbem... To by asi nebyl větší šok než ta voda

Stadakk11 (277) napsal 20.11.2011 v 21:23

to už nebude Moto Guzzi...své Griso si budu hýčkat a zůstane doma

nuclear (1) napsal 09.10.2011 v 00:38

voda? co to je?

SuperSic58 (1308) napsal 28.09.2011 v 12:04

Tk jesli chtěj dělat nějakej superbike, tk jim nic jinýho nezbude, než to chladit vodou...

Gonzo (60) napsal 24.09.2011 v 14:16

aaaa tak omluva vsem, 1400 bude jeste vzduch, ale ten radiator za kolem me vydesil!!! stejne mi to druhe horni viko, neda spat...
//forum.guzzitech.com/forum/167/7365.html

Sema (20) napsal 23.09.2011 v 22:01

Anti>mě přijde sto koní u cestovních vzduchem chlazených strojů (Stelvio, GS)naprosto dostatečných...

Anti (391) napsal 23.09.2011 v 20:40

Kdyby vás výrobci poslouchali,tak se doteď jezdí na několika koňových harapácích.Pokrok nezastavíte.Já proti vodě nic nemám.Je mi určitě milejší než ty "elektroničtí asistenti na všechno",co je poslední dobou móda do všeho cpát.

hollas (-2) napsal 23.09.2011 v 18:06

Co bych k tomu řekl... Néééééééééééé všechno špatně! Voda do motorky nepatří!

VlastíkPlamínek (0) napsal 23.09.2011 v 18:00

2Interceptor: Motor V11 bez převodovky má cca 60kg, to není imho moc

Interceptor (108) napsal 23.09.2011 v 17:51

No tak hlavně když ten jejich motor nebude vážit půl tuny jako doposud všechny..

griso21 (147) napsal 23.09.2011 v 17:48

Venda:Ta 750 je fakt slabota,ale vzduchem to nebude,když všechny starší 750 mají daleko větší výkon.

griso21 (147) napsal 23.09.2011 v 17:46

Já bych to viděl tak asi jako u dukny.Vodníka do superbiku a třeba udělat jeden model Grisa,ale jinak ponechat vzducháče.

Venda (33) napsal 23.09.2011 v 17:15

Já bych to viděl pozityvně. Vždyt plno lidí odradí právě od koupi třeba V7 její výkon, který na objem 750 je celkem slabota vůči konkurenci a jestli se jim podaří udělat pěknej design u hlav tak proč ne. Nakonec se budete divit.

Sema (20) napsal 23.09.2011 v 15:40

Radosek>Ámen. Vzkaz podepisuji v plném rozsahu.

radosek (31) napsal 23.09.2011 v 15:35

Tentýž vzkaz pánům ingenýrům od Moto Guzzi i od BMW:

Strčte si své vodou chlazené motory do řiti a ponechte si je tam pro svoje uspokojení, jak jenom nejdéle to vydržíte...!!!

Děkuji Vám

Radosek

callowsick (463) napsal 23.09.2011 v 15:07

v rámci inovací se zbavit typickýho znaku netuctový značky... no nevím...
ocení hodně Guzzistů ty koně navíc???

Gonzo (60) napsal 23.09.2011 v 13:25

vazne? to je novina.. vy nemate pocit ze nova California, ktera bude predstavena na nadchazejici podzimni vystave, nema vodou chlazene aspon hlavy?

VlastíkPlamínek (0) napsal 23.09.2011 v 12:08

no.. je pravda že s vodou chlazeným motorem už jeden závodní tým experimentoval, ale tam moc sériových věcí nezůstalo :)

více zde: //www.mandelloracing.com/moto_11.html

Stále čekám na V12

pesastor (7) napsal 23.09.2011 v 11:53

Novy vodou chlazeny ctyrtakt???
Pokud mozno radovy ctyrvalec napric?
TO UZ ALE NEBUDE GUZZI, ALE OBYCEJNA REJZE!




TOPlist