Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
aaaa tak omluva vsem, 1400 bude jeste vzduch, ale ten radiator za kolem me vydesil!!! stejne mi to druhe horni viko, neda spat...
//forum.guzzitech.com/forum/167/7365.html
Kdyby vás výrobci poslouchali,tak se doteď jezdí na několika koňových harapácích.Pokrok nezastavíte.Já proti vodě nic nemám.Je mi určitě milejší než ty "elektroničtí asistenti na všechno",co je poslední dobou móda do všeho cpát.
Já bych to viděl pozityvně. Vždyt plno lidí odradí právě od koupi třeba V7 její výkon, který na objem 750 je celkem slabota vůči konkurenci a jestli se jim podaří udělat pěknej design u hlav tak proč ne. Nakonec se budete divit.
tk kde jsou s tim vodníkem?
Už jenom chybí, aby to začali dělat i s turbem... To by asi nebyl větší šok než ta voda
to už nebude Moto Guzzi...své Griso si budu hýčkat a zůstane doma
voda? co to je?
Tk jesli chtěj dělat nějakej superbike, tk jim nic jinýho nezbude, než to chladit vodou...
aaaa tak omluva vsem, 1400 bude jeste vzduch, ale ten radiator za kolem me vydesil!!! stejne mi to druhe horni viko, neda spat...
//forum.guzzitech.com/forum/167/7365.html
Anti>mě přijde sto koní u cestovních vzduchem chlazených strojů (Stelvio, GS)naprosto dostatečných...
Kdyby vás výrobci poslouchali,tak se doteď jezdí na několika koňových harapácích.Pokrok nezastavíte.Já proti vodě nic nemám.Je mi určitě milejší než ty "elektroničtí asistenti na všechno",co je poslední dobou móda do všeho cpát.
Co bych k tomu řekl... Néééééééééééé všechno špatně! Voda do motorky nepatří!
2Interceptor: Motor V11 bez převodovky má cca 60kg, to není imho moc
No tak hlavně když ten jejich motor nebude vážit půl tuny jako doposud všechny..
Venda:Ta 750 je fakt slabota,ale vzduchem to nebude,když všechny starší 750 mají daleko větší výkon.
Já bych to viděl tak asi jako u dukny.Vodníka do superbiku a třeba udělat jeden model Grisa,ale jinak ponechat vzducháče.
Já bych to viděl pozityvně. Vždyt plno lidí odradí právě od koupi třeba V7 její výkon, který na objem 750 je celkem slabota vůči konkurenci a jestli se jim podaří udělat pěknej design u hlav tak proč ne. Nakonec se budete divit.
Radosek>Ámen. Vzkaz podepisuji v plném rozsahu.
Tentýž vzkaz pánům ingenýrům od Moto Guzzi i od BMW:
Strčte si své vodou chlazené motory do řiti a ponechte si je tam pro svoje uspokojení, jak jenom nejdéle to vydržíte...!!!
Děkuji Vám
Radosek
v rámci inovací se zbavit typickýho znaku netuctový značky... no nevím...
ocení hodně Guzzistů ty koně navíc???
vazne? to je novina.. vy nemate pocit ze nova California, ktera bude predstavena na nadchazejici podzimni vystave, nema vodou chlazene aspon hlavy?
no.. je pravda že s vodou chlazeným motorem už jeden závodní tým experimentoval, ale tam moc sériových věcí nezůstalo :)
více zde: //www.mandelloracing.com/moto_11.html
Stále čekám na V12
Novy vodou chlazeny ctyrtakt???
Pokud mozno radovy ctyrvalec napric?
TO UZ ALE NEBUDE GUZZI, ALE OBYCEJNA REJZE!