yamaha_demo_tour




Kymco Racing S 125 je sportovně laděný skútr pro domácí trh

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
alesmoto (36) napsal 24.09.2016 v 10:40

Asi ten motor nedělali s tím, že z něj budou chtít vymačkat nějakej výkon, jelikož už ty vícekoňový 125 používají v jinejch modelech. Spíš tipuju že to bude nástupce GY6 s menší hlučností a menšíma emisema., aby byl prodejnej (nejen) v Evropě i další roky.

sered (113) napsal 23.09.2016 v 08:57

S tema PR clankama na tema super cinsky a pseudocinsky skutry se tu nejak roztrhnul pytel!!! ! I kdyz Kymco neni primoMde By PRCH, tvari se nejak podezrele podobne.

callowsick (463) napsal 23.09.2016 v 07:33

alesmoto: je fakt, že tohle slovní spojení jsem přešel jako marketig. Tak snad z toho vyždímou alespoň 10 koní...

alesmoto (36) napsal 22.09.2016 v 22:27

callowsick - Kdyby jsi to čet, tak nenapíšeš, že tam je motor GY6. Už na začátku článku je "Čtyřtaktní motor je zcela nově vyvinut". No a minutka práce a zjistil jsem, že i základní parametry (vrtání a zdvih) jsou zcela odlišné.

puffybodie (390) napsal 21.09.2016 v 14:31

callowsick: Tak kdyz kupujes Cinu, tak pocitas, ze trochu vice se v tom hrabat budes a ze vykon bude nizsi, ale jeho zvyseni zase bude diky cenam dilu o neco nizsi. Jenze Kymco ma ceny jako Japonci a uprimne kdyz jsem to videl na prodejne, tak nevidim pro to u vetsiny jejich modelu prazadny duvod.

No tak v jedne recenzi z Indonesie tam zminuji, ze tam je GY6 motor. To opravdu moc racing nebude Jinak tady //motor.kymco.com.tw/motor/Racing-S-125 a vykon nikde neuvadi, ale vykon zarovek a LED jo (asi je to dulezitejsi parametr uz dneska :D)

callowsick (463) napsal 21.09.2016 v 12:53

Puffybodie: s hlavní myšlenkou souhlas - vzduchem chlazená GY6ka není žádnej racing ani v metrákovým skútru.
Můj čínskej skútr je váhově hodně sníženej, válec 150cc, jiná vačka, sací i výfuková strana jinak, upravená spojka, kontrastka i variátor a teď to jede tak, jak bych býval čekal od původní 125cc

abych jen nehanil - přední 240mm kotouč by mohl brzdit solidně

puffybodie (390) napsal 21.09.2016 v 08:37-1+3

Co bych ocenil vice by bylo, kdyby Honda dovazela svuj aktualni SuperCub, Yamaha svuj Sniper a hlavne Suzuki svuj Raider 150 (16 koni, v zakladu maximalka cca 160, 6 rychlosti poloautomat - pro Evropu na 125ccm s "minimalnim" poklesem ve vykonu a rychlosti urcite zadny problem) nez tyhle ty parodie.

puffybodie (390) napsal 21.09.2016 v 08:32+7

Racing v podani Asie jsou "ostre" nalepky a blikajici palubovky ala Pokemon az do urovne Epileptik. Tot cely racing. "Sportovni" model od Kymco cili Super 8 125 ma "zavratnych" 7kW a papirovou maximalku 92km/hod. Kdyz se hodne hecnou, tak z toho vyskrabou 7,5 - 8kW a tim cely racing hasne. Pro ty vahy co to ma a kdyz vezmu v potaz posahanou EU a jeji emise, tak nezbytne minimum pro bezny stroj je cca 8,5kW, pro "sportovni" model naprosta nutnost 11kW ani o tuk mene a vaha do 115kg. Delaji z nas osly a kazdy kdo si tyhle parodie koupi, tak je v tom jeste podporuje.

zdenekp (122) napsal 21.09.2016 v 08:08+1

Kymco na fotkách vidím. Ale kde je ten Racing??




TOPlist