Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zírám na tu cenu za 1-válec. Můžete mi někdo ze znalců vysvětlit proč to stojí 3 násobek běžné KTM 450 ? Co je na tom tak jiného? Dobře - omezená serie, některé podvozkové díly jiné, tripmaster, atd... ale 8000t ??? Koukal jsem i na tovární web - samé PR kecy, nic konkrétního. Za tu cenu jsou už možná Panigale 4v s desmo, plné uhlíku a magnezia...
Zírám na tu cenu za 1-válec. Můžete mi někdo ze znalců vysvětlit proč to stojí 3 násobek běžné KTM 450 ? Co je na tom tak jiného? Dobře - omezená serie, některé podvozkové díly jiné, tripmaster, atd... ale 8000t ??? Koukal jsem i na tovární web - samé PR kecy, nic konkrétního. Za tu cenu jsou už možná Panigale 4v s desmo, plné uhlíku a magnezia...
Máte naprostou pravdu. Já si ten článek hodně špatně vyložil, ale komentář mi nešel smazat, takže jsem za vola vlastní vinou.
pro běžné ježdění je určitě AJP vhodnější. Ale na Dakar se s ním nepřihlásíš, sorry:)
Lesapan> srovnáváš nesrovnatelné... Tohle je úplně jiná liga pro jiné jezdce a odlišný způsob ježdění než Ajp.
Osobne bych radsi koupil to nove AJP. Kvalitni motor, vybava, mala vaha a paradni cena. Samozrejme tohle KTM je povedene, ale ta cenovka.
Šásko...to je slovo, takové teplounké ...
krásná mašina
Přepáčko řikáš...božínku...