globalmoto_duben_nolan




Nové Kawasaki: Ninja H2, Ninja 250SL a naháče Z300 a Z250SL

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 13.11.2014 v 04:51

Kawasaki proste bomba

hery... (4) napsal 05.11.2014 v 22:38+2

Tak z tech novych supersportu se mi designove libi kawa asi nejvic. Je takova jina, originalni. Motor neresim, sily maji vsechny dost. Ale nechtel bych ani jednu. Nechci se prece zabit a na vecerni projizdku po praci nebo o vikendu me staci bohate o sto koni min...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 05.11.2014 v 11:22

prochi20: přesně tak, tady je to totiž samej okruhovej specialista , co bude furt na omezovači a prostě 200 koní nestačí jeho schopnostem .
Tu H2 bych bral všema deseti a ten lauf bych nevyměnil ani za nic

prochi20 (26) napsal 05.11.2014 v 10:45+1

By mě zajímalo, jak by se lidi, co brečí že to má pouhých 210 koní, poprali s třeba 250 koníky na silnici. A mimochodem nejdřív bych si zjistil průběh krouťáku oproti atmosféře, než budu psát, že to má málo Nm.

zzzmrzlinar (471) napsal 05.11.2014 v 09:13

to se mi zdá,nebo je fakt ta civilní H2 o tolik hnusnější?

a ubrat sto koní je myslím velká marketingová chyba, škoda.

Orgovany (800) napsal 05.11.2014 v 08:57

Kawasaki H2 je mrdka ! Sorry za to slovo ale musel jsem ho použít. Je to asi největší zklamání ze všech velkých novinek.
Dyzajn snad dělali šikmooký z Číny.
A domnívám se že když něčemu dodám přeplňování, tak by to mělo mít nějakej smyl a né aby to mělo prakticky stejnej výkon jako atmosférickej motor. Krouťák je taky dost malej. Vždyť jen Octávka RS má na litr mnohem víc Nm.
Sorry Kawo

Wanislav (27) napsal 04.11.2014 v 22:19

Indi-dík za vydeo. Ještě víc musím-potřebuju. Kombinace užasná, trubkovej rám, letmáč a kapota ve stylu polokapoty.
SuperSic - R1 je vedle tohohle koloběžka. Nic nového ani překvapujícího , vzhled haranaté další cosi. Kawa je jiná!

SuperSic58 (1308) napsal 04.11.2014 v 21:37

Z300 krásnej naháček, ale ty 250ky taky nechápu Jsou určený pro asijskej trh, proč to tahaj sem? Ta Ninja H2 mi přijde nějaká divná, to nová R1 je setsakra hezčí

Milinex (12) napsal 04.11.2014 v 21:17

když bych místo výfuku na H2 dal kejtu z prasete nikdo by tu změnu nepoznal ale je krásná :)

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 04.11.2014 v 21:12

Líbí se mi i s tím výfukem

indi750 (191) napsal 04.11.2014 v 20:38

vrčí hezky, brutálně to R-ko, ale nádherně hvízdá ten kompresor ... mrkněte na pořad Jay Lena
//www.youtube.com/watch?v=vAo0LWQFxdE
H2 zavrčí v 6:25
H2R v 11:06
a super reklama z minulosti hned na začátku (24s)

Houmr24 (39) napsal 04.11.2014 v 20:31+2

Za mě ne e.

Paura19 (15) napsal 04.11.2014 v 20:29

30 000 éček odhaduje pan Martin Lambert PR Kasasaki pro EU. To už se může vzít Panigale , která bude ještě o 40kg lehčí (neofiko 238kg).

Majki (672) napsal 04.11.2014 v 20:15

Podle mně, kdo si koupí H2 a nebude mu stačit jen 210 koní, tak továrna nebo nějaký jiný ladič bude nejspíš nabízet možnost přestavět ji na tu závodní ostrou 300 koňovou verzi a show must go on

Wanislav (27) napsal 04.11.2014 v 19:43

Kterej orgán mám obětovat, H2-chcu, potřebuju, musíím slinnnnnnttt. Je fakt že ten výfuk bych amputoval první den, ale jinak je to pro mě největší pecka na příští rok.

KapitanMasakr (-29) napsal 04.11.2014 v 19:04

Cocka na silnici neni videt... Ale na pohled fajn... To svetlo je ale malo zvlast u 200/300 koni

PremdaHonda (108) napsal 04.11.2014 v 19:02

Takže civilní H2 má 210 koní s náporem,což je srovnatelné s atmosférickou a tím pádem méně komplikovanou Yamahou R1 ..ale ten kompresor bude asi dávat trochu jiný průběh krouťáku Jsem zvědav jestli nahradí současnou ZX 10-ku nebo budou v nabídce obě..

Bothrops (249) napsal 04.11.2014 v 18:46+2

h2 je desne hnusna, jak yuki

Oklep (11) napsal 04.11.2014 v 18:44-1+2

...šikmáči by už konečne mali zamestnať dákych európskych dizajnérov.
Človek si semtam musí myslieť že si proste robia srandu

Paura19 (15) napsal 04.11.2014 v 18:42

nebýt toho falešného pravého RAM sání bylo by to na jedničku. Jinak H2 s tím světlem je jako dvoukolový vysokorychlostní vlak . Výfuk si dá každej vlastní, stejně tak si pošteluje vykon k těm aspoň 240k

sirr (55) napsal 04.11.2014 v 18:09

Všechny Kawy jsou poslední dobou hrozně moc hranatýýý!!!

bledemon (126) napsal 04.11.2014 v 18:00

z300 paráda . Ale proč ještě jednobuchy250? Nechápu.

Kostros (45) napsal 04.11.2014 v 17:54+1

Ta H2 je opravdu nesmysl,hlavně design.ZXR 750,1992,to byla aspoň Kawasaki!!!

JA-NE (768) napsal 04.11.2014 v 17:35

Ten vyfuk sa im v skutku podaril

Kaštanisko (107) napsal 04.11.2014 v 17:08+1

Kur*a ten výfuk na H2 je jak palice na mamuty ... Výrobci laděných koncovek snad ty designéry musí podplácet, jinak mi to hlava nebere

Vladimirator (106) napsal 04.11.2014 v 15:59

Nevím jestli si zaslouží reklama na H2 zrychlený videa jak Knight rider.
Jinak ta koncovka vejfuku je na emise,ale každej ji dá hned dolů.

Ninjista (75) napsal 04.11.2014 v 15:53+4

za mě jednoznačně nejkrásnější ta ZX7R na podstavci

Sim (52) napsal 04.11.2014 v 15:52

Ty ctvrtky vypadaji paradne ... te jeste aby nekoho konecne napadlo udelat malyho versyse a mame dokonalou lehkonozku pro nase rozbity okresky ...

edm_0185 (8) napsal 04.11.2014 v 15:43

vyfuk na h2 je hnus hnus hnus ale inak motka je sama osebe krasna tie kategorie ninje a Z som nepochopil. podla mna by mali vacsi uspech s kubaturou 125 a 300.. veta " pneumatikou o šířce 140 mm vypadá Z300 skoro jako dospělá motorka" pobavila ja mam na svojej 125cm³ 140tku gumu, duke 125 ma dokonca 150

Martin-zx (52) napsal 04.11.2014 v 15:23

Ten orig..výfuk u H2 má doury jak do.. .a Akrapa udělají tak decentí,o dost lépe vypadá durch svod na H2R

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist