Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ale chlapci "výkonáři".
Je to 4t 250 ccm - tedy maximální krouťák je fyzikálně dán asi tak 22 Nm a maximální krouťák nikdy nemáte v maximálních otáčkách. Pokud z toho chcete dostat 33 kW, musela by točit přes 14 500 ot/min. Což je u takovéhle sériovky nesmysl.
Jenže výrobce nechce 33 kW. Výrobce chce lepší průběh krouťáku dole a uprostřed - nebo jste to nečetli?
Mimochodem - 250 je krásná kubatura i pro starší a pokročilé a mně je líto, že jich je tak málo. Tahle mašinka se mi líbí, váha je v pohodě, výkon odpovídá motoru. Pro mne by to chtělo ještě turističtější sestřičku na stejném podvozku.
Mně kdyby bylo opět těch 15 let, tak takovou faleš nechci ani zadarmo! Hraje si to na motorku, ale největší pila na tom bude závod s naloženým kamionem do mírného stoupání! Zlatá stará Jawa 250 proti tomuhle! Mimo to, kdyby to mělo i šlapky, tak se dá výkon stroje i zdvojnásobit! Design je pak japonská klasika - ale Japonec holt asi není na koukání, Japonec je na užitek...
tak když už fabriky nechrlej 2t, asi časem bude třída SP nahrazená 4t 250? Tam těch 30 kilo bude extra znát. I když... možná, když se voloupe vod nepotřebnýho... Ale jako vozítko do práce asi bezva
zrzzy: Suchá hmotnost bude asi 155kg (17l. nádrž). Od té tvé cbr125 je cca 30 kg těžší, což není tak moc. Je to prostě větší motorka a proto i těžší. A co se týče výkonu - aktuální má 24kW, aby na tom mohli jezdit 18-ti letí , ale od příštího roku je limit 35kW tak doufám, že výkon půjde nahoru.
Proč furt řešíte koně?Vzhledem k věku většiny potenciálních kupců dostatečný.Je pravda že váha by mohla být menší,ale co už.Čeho si dnešní "týnejdři" nejvíc cení je právě podobnost s dospělými stroji a to se zde povedlo.
No konečně tam dali pořádný budíky, ty starý to byla trága...Teď je moc pěkná celkově. Jinak ve staré verzi to byl velice zábavný stroj, po Praze jsem si to fakt užíval i když jsem zvyklej na silnější stroj, 33 koníků není zase tak málo...
pokud vam de pouze o rychlost tak nejste motorkar.
Co se tyce vykonu, nejaky ten konik navic by tam mohl byt. V roce 1990 mela Kawasaki ZZR250 40 koni. //www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZZR_250_1990.aspx
Ale chlapci "výkonáři".
Je to 4t 250 ccm - tedy maximální krouťák je fyzikálně dán asi tak 22 Nm a maximální krouťák nikdy nemáte v maximálních otáčkách. Pokud z toho chcete dostat 33 kW, musela by točit přes 14 500 ot/min. Což je u takovéhle sériovky nesmysl.
Jenže výrobce nechce 33 kW. Výrobce chce lepší průběh krouťáku dole a uprostřed - nebo jste to nečetli?
Mimochodem - 250 je krásná kubatura i pro starší a pokročilé a mně je líto, že jich je tak málo. Tahle mašinka se mi líbí, váha je v pohodě, výkon odpovídá motoru. Pro mne by to chtělo ještě turističtější sestřičku na stejném podvozku.
Taková pěkná motorka a oni jí dají místo kyvky tak hnusnej jekl, že bych ho nechtěl mít ani na brance k baráku!!!
bubrak-tak se nediv, ty jezdiš nejraděj rovně a po jednom
DMC- naštěstí to dnešním nactiletým palí lépe než tobě
pekna motka pro mlady kluky..konecne tomu dali slusny budiky a ten vzhled je moc povedenej...tleskam panum od Kawasaki...
DMC: Ale prosimte, znama ji ma a na okresce 150km/h v pohode, v zatackach sem se ZX10R nemel sanci. Jawa 250 tos hodne ustrelil.
Mně kdyby bylo opět těch 15 let, tak takovou faleš nechci ani zadarmo! Hraje si to na motorku, ale největší pila na tom bude závod s naloženým kamionem do mírného stoupání! Zlatá stará Jawa 250 proti tomuhle! Mimo to, kdyby to mělo i šlapky, tak se dá výkon stroje i zdvojnásobit! Design je pak japonská klasika - ale Japonec holt asi není na koukání, Japonec je na užitek...
Moc pěkná... být mladý kluk, tak netoužím po ničem jiném...
tak když už fabriky nechrlej 2t, asi časem bude třída SP nahrazená 4t 250? Tam těch 30 kilo bude extra znát. I když... možná, když se voloupe vod nepotřebnýho... Ale jako vozítko do práce asi bezva
to jsmola: 30 kg pro velkého kluka možná malý rozdíl, ale pro holku rozdíl jako bejk
zrzzy: Suchá hmotnost bude asi 155kg (17l. nádrž). Od té tvé cbr125 je cca 30 kg těžší, což není tak moc. Je to prostě větší motorka a proto i těžší. A co se týče výkonu - aktuální má 24kW, aby na tom mohli jezdit 18-ti letí , ale od příštího roku je limit 35kW tak doufám, že výkon půjde nahoru.
Tenhle stroj má jedinou vadu na kráse a tou je hmotnost. Design i motor super!!!
Hmmmm, tak ta by se mi jako další krok po 125 hodně líbila
Líbí, snad už i ty budíky a zpracování nebude tak laciné jak na současném modelu.
jojo posledni dobou mam konkurenci ve 250 :)
starší model bude lepší.určitě ne hezčí ale lepší
dejfe, jasně dvoutakt RS, právě, že se to zvukovým projevem blížilo dakšně si mi to líbilo.
Pro mládežníky stejně bude rozhodující rozumná cena a toho se bojím. Jinak mezi malými kapotami asi nebude mít zatím konkurenci.
Proč furt řešíte koně?Vzhledem k věku většiny potenciálních kupců dostatečný.Je pravda že váha by mohla být menší,ale co už.Čeho si dnešní "týnejdři" nejvíc cení je právě podobnost s dospělými stroji a to se zde povedlo.
dizajn teda fakt paráda
moc hezká dvěpade
No konečně tam dali pořádný budíky, ty starý to byla trága...Teď je moc pěkná celkově. Jinak ve staré verzi to byl velice zábavný stroj, po Praze jsem si to fakt užíval i když jsem zvyklej na silnější stroj, 33 koníků není zase tak málo...
no, asi tak, fajn design, ale...nez dvouvalec se 33 konmi a 172 kg (suche-mokre?) nadvahy, to rozhodne radeji Duka 200 s 26 konmi a 135 kg mokre vahy
Pěkný dvěpáďo, jaká bude cena?
Až na tu příšernou hmotnost je to
Paráda Vypadá jak nová ER6f křížená s "velkou Ninjou" s malým motorem A to se mi sakra líbí!
Kawasaki si davam velmi zalezet... Pekne...
pěkná
je nádherná.
Hezčí jak ta minula...