globalmoto_duben_nolan




Kawasaki Ninja 250R příští rok v novém

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hrbas (0) napsal 07.09.2012 v 10:13

pokud vam de pouze o rychlost tak nejste motorkar.

jsmola (1) napsal 11.08.2012 v 08:07

Co se tyce vykonu, nejaky ten konik navic by tam mohl byt. V roce 1990 mela Kawasaki ZZR250 40 koni. //www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZZR_250_1990.aspx

650ccm (88) napsal 08.08.2012 v 14:18

Ale chlapci "výkonáři".
Je to 4t 250 ccm - tedy maximální krouťák je fyzikálně dán asi tak 22 Nm a maximální krouťák nikdy nemáte v maximálních otáčkách. Pokud z toho chcete dostat 33 kW, musela by točit přes 14 500 ot/min. Což je u takovéhle sériovky nesmysl.

Jenže výrobce nechce 33 kW. Výrobce chce lepší průběh krouťáku dole a uprostřed - nebo jste to nečetli?

Mimochodem - 250 je krásná kubatura i pro starší a pokročilé a mně je líto, že jich je tak málo. Tahle mašinka se mi líbí, váha je v pohodě, výkon odpovídá motoru. Pro mne by to chtělo ještě turističtější sestřičku na stejném podvozku.

Marex (2570) napsal 08.08.2012 v 08:58

Taková pěkná motorka a oni jí dají místo kyvky tak hnusnej jekl, že bych ho nechtěl mít ani na brance k baráku!!!

Interceptor (108) napsal 07.08.2012 v 23:51

bubrak-tak se nediv, ty jezdiš nejraděj rovně a po jednom
DMC- naštěstí to dnešním nactiletým palí lépe než tobě

Trinnlee (50) napsal 07.08.2012 v 21:05

pekna motka pro mlady kluky..konecne tomu dali slusny budiky a ten vzhled je moc povedenej...tleskam panum od Kawasaki...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 07.08.2012 v 15:29

DMC: Ale prosimte, znama ji ma a na okresce 150km/h v pohode, v zatackach sem se ZX10R nemel sanci. Jawa 250 tos hodne ustrelil.

DMC.motobiker (-23) napsal 07.08.2012 v 13:27

Mně kdyby bylo opět těch 15 let, tak takovou faleš nechci ani zadarmo! Hraje si to na motorku, ale největší pila na tom bude závod s naloženým kamionem do mírného stoupání! Zlatá stará Jawa 250 proti tomuhle! Mimo to, kdyby to mělo i šlapky, tak se dá výkon stroje i zdvojnásobit! Design je pak japonská klasika - ale Japonec holt asi není na koukání, Japonec je na užitek...

MichalR10 (197) napsal 07.08.2012 v 10:11

Moc pěkná... být mladý kluk, tak netoužím po ničem jiném...

SmokinCBR (2) napsal 07.08.2012 v 09:59

tak když už fabriky nechrlej 2t, asi časem bude třída SP nahrazená 4t 250? Tam těch 30 kilo bude extra znát. I když... možná, když se voloupe vod nepotřebnýho... Ale jako vozítko do práce asi bezva

RenekD (48) napsal 07.08.2012 v 08:41

to jsmola: 30 kg pro velkého kluka možná malý rozdíl, ale pro holku rozdíl jako bejk

jsmola (1) napsal 06.08.2012 v 23:32

zrzzy: Suchá hmotnost bude asi 155kg (17l. nádrž). Od té tvé cbr125 je cca 30 kg těžší, což není tak moc. Je to prostě větší motorka a proto i těžší. A co se týče výkonu - aktuální má 24kW, aby na tom mohli jezdit 18-ti letí , ale od příštího roku je limit 35kW tak doufám, že výkon půjde nahoru.

zrzzy (0) napsal 06.08.2012 v 19:54

Tenhle stroj má jedinou vadu na kráse a tou je hmotnost. Design i motor super!!!

Haňula (8) napsal 06.08.2012 v 15:37

Hmmmm, tak ta by se mi jako další krok po 125 hodně líbila

Interceptor (108) napsal 06.08.2012 v 15:25

Líbí, snad už i ty budíky a zpracování nebude tak laciné jak na současném modelu.

yamaharider (27) napsal 06.08.2012 v 10:18

jojo posledni dobou mam konkurenci ve 250 :)

tom.kranych (1) napsal 05.08.2012 v 20:56

starší model bude lepší.určitě ne hezčí ale lepší

-rabbit- (22) napsal 05.08.2012 v 12:08

dejfe, jasně dvoutakt RS, právě, že se to zvukovým projevem blížilo dakšně si mi to líbilo.

Pro mládežníky stejně bude rozhodující rozumná cena a toho se bojím. Jinak mezi malými kapotami asi nebude mít zatím konkurenci.

Anti (391) napsal 05.08.2012 v 07:53

Proč furt řešíte koně?Vzhledem k věku většiny potenciálních kupců dostatečný.Je pravda že váha by mohla být menší,ale co už.Čeho si dnešní "týnejdři" nejvíc cení je právě podobnost s dospělými stroji a to se zde povedlo.

GSXJarda (274) napsal 04.08.2012 v 22:58

dizajn teda fakt paráda
moc hezká dvěpade

Foxx5 (633) napsal 04.08.2012 v 19:49

No konečně tam dali pořádný budíky, ty starý to byla trága...Teď je moc pěkná celkově. Jinak ve staré verzi to byl velice zábavný stroj, po Praze jsem si to fakt užíval i když jsem zvyklej na silnější stroj, 33 koníků není zase tak málo...

RenekD (48) napsal 04.08.2012 v 15:54

no, asi tak, fajn design, ale...nez dvouvalec se 33 konmi a 172 kg (suche-mokre?) nadvahy, to rozhodne radeji Duka 200 s 26 konmi a 135 kg mokre vahy

SuperSic58 (1308) napsal 04.08.2012 v 10:59

Pěkný dvěpáďo, jaká bude cena?

Mareckin (8) napsal 04.08.2012 v 10:03

Janek (27) napsal 03.08.2012 v 23:55

Až na tu příšernou hmotnost je to

Pipa31 (16) napsal 03.08.2012 v 22:26

Paráda Vypadá jak nová ER6f křížená s "velkou Ninjou" s malým motorem A to se mi sakra líbí!

SensationBlaack (-18) napsal 03.08.2012 v 19:44

Kawasaki si davam velmi zalezet... Pekne...

BaRT_Czech (45) napsal 03.08.2012 v 18:10

pěkná

kawazx10r (13) napsal 03.08.2012 v 16:35

je nádherná.

Frodo89 (3) napsal 03.08.2012 v 16:24

Hezčí jak ta minula...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist