Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Design
Pravda, že ten motor 2-stovky připomíná 200 co byla ve Scarabeo 200, údajně motor od Rotaxu. Každopádně nebyl to koncernový Piaggio a fakt hodně vydržel. Ve skutečnosti to bylo 178 ccm a měl 14 kW, což by téměř odpovídalo tomuto.
ceny bez daně schovali na objednávce pod výběr kubatury, u nás to bude kolem 4900 a 5400E s dph.
Ty motory jsou vlastně čínské kopie aprilia scarabeo dohc (válec-hlava jako moto derbi). Dvoukilo má 181cc. Z asie bude víc dílů, třeba tlumiče. Pro zajímavost design skútru navrhoval bratr ředitele (předtim např. hipstera125 nebo indickou jawu300)
Nádhera. Teď tam ještě vrazit 450 z krosky a bude to lítat
Design
Pravda, že ten motor 2-stovky připomíná 200 co byla ve Scarabeo 200, údajně motor od Rotaxu. Každopádně nebyl to koncernový Piaggio a fakt hodně vydržel. Ve skutečnosti to bylo 178 ccm a měl 14 kW, což by téměř odpovídalo tomuto.
uz predchodca bol brutalny
Ježíšku, ty to vidíš! Já už letos nechci jen ponožky
Motorka pre tých, čo chcú tuningovať skúter.
Ok prvni skutr co bych si mozna poridil
ceny bez daně schovali na objednávce pod výběr kubatury, u nás to bude kolem 4900 a 5400E s dph.
Ty motory jsou vlastně čínské kopie aprilia scarabeo dohc (válec-hlava jako moto derbi). Dvoukilo má 181cc. Z asie bude víc dílů, třeba tlumiče. Pro zajímavost design skútru navrhoval bratr ředitele (předtim např. hipstera125 nebo indickou jawu300)
Nádherný technický skvost ještě by to chtělo překoňovat a trhat asfalt