Revoluce u Indianu. Chief slaví 100 let třemi úplně novými modely
Text: Jan Rameš | Foto: Indian | Video: Indian | Zveřejněno: 10.2.2021 | Zobrazeno: 13 830x
Text: Jan Rameš | Foto: Indian | Video: Indian | Zveřejněno: 10.2.2021 | Zobrazeno: 13 830x
pěkný hračky pro prachatý páprdy. Vypadá to líp jak harlej
Revoluce u indyjána budeaš začnou jezdit moto GP.Zatím to vypadá skoro bezezmjěn.
Nejhezčí Chief je tenhle. To mi žádnej nevymluví...
https://youtu.be/jFoZJNSZwJo
Moc pekný! Další hřebíček do rakve Harleye....
Chudaci u BMW, kdyz vidi, ze se da vyrobit velky cruiser, na kterem se da i pohodlne sedet.
Povedený
to se povedlo, jak se mi vždy víc líbil sportstr od HD, tak tento model s výpletanymi koli je min. Stejně krásný a když už HD sportstry nedělá tak bych asi šel do Indosa.
Takhle: hluboké blatníky vůbec nemusím. Na druhou stranu tahle řada tak hrozně připomíná H-D, až je mi to trochu protivné. To v USA dochází nápady??
Indiáni z Větrova. Parádička
Naprostý skvost! Nemůžu se vynadívat! Bravo Indiáni! Začínám šetřit... .
Díky za fota i článek.!
Tak přesně tohle bych pořídil k mé Guzzi. Solo jen při krásném počasí a náladě.... Indian podle mých představ
V chladných dnech to asi pěkně topí do rozkroku, ale podle zaměření motorky a délky zadního blatníku je to zase určeno jen na hezké počasí, tak vlastně nevím, kdy se na tom jezdí.
Docela se povedl, jsem zvědav jak bude vypadat na živo
Palec hore. Svetlejsi barvy by bodly.
Preco je vsetko take tmave a matne..?
Ved Indiani boli od nepamati obleceny v bledych a pestrych satach,kopec farebnych ozdob a podobne...
Tieto motorky su uz len koli tym farbam piece of shit...
Konečně někoho napadlo, že TFT budík nemusí vypadat jak tablet!
Tři metráky železa za půl mega, no nekup to. Já teda ne.
Zadní část mi přijde hodně opticky masivní kvůli výfukům - jsem to jen já, nebo v tom taky vidíte siluetu Honda Rebel 1100?
Teď jsem si znovu pustil to video a tam se říká, že to jsou modely 2022 (ne 2021: "The all-new 2022 Indian Chief"). Japa to s tutym Chiefem teda je?
Edit: tak už vím. Oslava 100 let začíná o rok dřív: The Indian Chief is a motorcycle that was built by the Hendee Manufacturing Company and the subsequent Indian Motocycle Company from 1922 to the end of the company's production in 1953.
To co redaktor uvádí jako výhodu, výkonové módy, dotykový displej atd, by pro mě osobně byla nevýhoda. Jen další věc co se může podělat. A nevím proč to má být na cruiseru. Když bych chtěl takový typ motorky, tak chci sednout, nastartovat a jet. A ne přepínat módy a parovat motorku s telefonem..
2 reakce
Redaktor to neuvádí jako VÝHODU, nýbrž jako VÝBAVU. Podobné slovo, jiný význam
Harley je jen jeden...
6 reakcí
Tak to je zklamání. Čekal jsem konkurenci cruiserů od H-D, aby bylo z čeho vybírat a ejhle, tohle mi připadá, že se Indian domluvil s H-D, jak budou modely vypadat.
Nakonec bude revoluce v tom, že do několika let tu budou motorky H-D-I made in India.
Hm... asi takový oznámení sem očekával od Moto Guzzi :) ti maj jubilejno v Březnu
Vyzkoušel jsem a fakt pohodlná.
Jo, na pohled super krásná mašina, líbí se mi, ale mít jí nemusím
Jojo, takhle se to dělá! Učte se v H-D.
Doporučuji navštívit stánek v Pardubicích! :)
Pěkný, pěkný, moc pěkný.
Cruisery jsou moc hezké motorky, bohužel praktičnost trochu pokulhává, ale pokuk fajn. Co mě baví, amíci nikdy nezklamou s předháněním se v kubaturách motoru. Ona je to snad nějaká ofiko nevyhlášená soulož, totiž soutěž. H-D měl svou slavnou Twin cam 103ci Indoš 106. Další kolo H-D 107, Indoš 111ci. A nejnověji H-D 114 a 117, Indian 116ci. Ale viděl jsem H-D kit na 128 resp 131ci. 2.15litru po našem. Až našetřím , koupím si, a to se těším moc, v další generaci H-D alespoň 2 a 1/4 litr!
2 reakce