Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Se mi zdá, že se zrušením Victory přešli někteří lidé v rámci koncernu do Indiana. Protože koukám že Indian má stejné móresy jako měla Victory, než ji tahle "rozhrkanost na všechny strany" podrazila nohy. Indiane, drž se svého kopyta. Vyprdni se na flatrackové speciály, na Pikes Peak, na Boneville, na elektrobiky a podobné krávoviny jako ze sebe sypala Victory. A dělej co umíš nejlépe.
Ten flat track vyzerá dobre, ale tam to asi končí...Chladič je síce hore,ale aj tak, jedna slušná rana kameňom od jazdca pred a ide sa do depa...
To je ako keď už aj Harley Davidson začal predávať vodou a olejom chladené motory...(Eight)
Ok, je to možno dobré, ale už to nie je Harley, už to nie je Indian ako bol...
A servis?
Rozobrať celú motorku aby som sa dostal k niečomu, čo pred dvadsiatimi rokmi bolo vidieť z každej strany...
Se mi zdá, že se zrušením Victory přešli někteří lidé v rámci koncernu do Indiana. Protože koukám že Indian má stejné móresy jako měla Victory, než ji tahle "rozhrkanost na všechny strany" podrazila nohy. Indiane, drž se svého kopyta. Vyprdni se na flatrackové speciály, na Pikes Peak, na Boneville, na elektrobiky a podobné krávoviny jako ze sebe sypala Victory. A dělej co umíš nejlépe.
Ten flat track vyzerá dobre, ale tam to asi končí...Chladič je síce hore,ale aj tak, jedna slušná rana kameňom od jazdca pred a ide sa do depa...
To je ako keď už aj Harley Davidson začal predávať vodou a olejom chladené motory...(Eight)
Ok, je to možno dobré, ale už to nie je Harley, už to nie je Indian ako bol...
A servis?
Rozobrať celú motorku aby som sa dostal k niečomu, čo pred dvadsiatimi rokmi bolo vidieť z každej strany...
Ten Indouš je neskutečně krásnej
První Indian kterého bych bral