globalmoto_duben_nolan




Husqvarna: koncept E-Pilen a limitované edice Replay

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
L6L (50) napsal 13.05.2021 v 01:26+1

e-Husqvarna bude zárukou ohlídání kvality. Koncept výměných sad baterií není špatná myšlenka, hodila by se jejich mezinárodní standardizace. U e-motorek je možné využít kapacitu 4 až 7 kWh pro dojezd do 100 km i pro výměnný systém.
Vždy se bude hodit u e-moto rychlonabíjení, tam bude výhodné užít vyšší provozní napětí s vyšší kapacitou 10 až 16 kWh, aby bylo možné využít vyšší příkon nabíjení, což výměnný systém pravděpodobně nebude moci zaručit.
Jednoduchý koncept je levnější, jen neumožňuje dlouhé projížďky, dle kapacity aku je možné pravidelné denní užívání.
Koncept E-Pilen je špatný v pohonu řemenem nebo nedej Bože řetězem, tohle u levných koncepcí nemá co dělat!!! Dále vzhled nepřináší nic nového, na mě působí mdle, nemá tvar motorové pily, ani křoviňáku.

hansdorf (199) napsal 06.05.2021 v 07:38

Elektrický motocykl Arc Vector / USA

Hmotnost (hmotnost)
220 kg
Zrychlení
0-100 km / h za 3,2 s
Dojezd
436 km
Maximální rychlost
200 km / h
Doba nabíjení
40 minut

Všechno je super , ale teď přijde kouzelník - cena 111 000 USD. Nekup to !
https://www.arcvehicle.com/the-vector.html

IvanDvoutakťák (5074) napsal 05.05.2021 v 21:15

Jednostopé vozidlo, které nemá výfuk, není motocykl TEČKA .

e-Kája (20) napsal 05.05.2021 v 21:07+1

Jakmile je skrz hlavní rám elektromotorky vidět na druhou stranu, tak její konstruktéři očividně udělali něco špatně
Zde to totiž musí být natolik napěchované trakční baterií a dalšími elektro-komponenty, aby se tam navíc nevešla ani moto-lékárnička
Jinak má pak takováhle elektromotorka hodně slabé parametry (hmotnost, kapacitu baterie, dojezd, rychlost nabíjení, chlazení atd.)
Podobně vyplýtvaný prostor v hlavním rámu lze spatřit například u produkční elektromotorky Horwin CR6.

bruttopyr (396) napsal 05.05.2021 v 18:03+1

Ta měděná nádrž Vitpilenu z fotky č.15 mi připomíná kotle v pivovaru, takže, prosím, chci tuto verzi! .

KVTU (106) napsal 05.05.2021 v 15:02+1

Tohle ani nic podobného seriového se prodávat téměř nebude. Výrobci aut a motorek to buď pochopí a nebo je rozválcuje Čína a nebo stroje z východu s individuálním homologací. Když dám klacíkovi plnou a na dálnici plnej tak za 3 hodky přejedu Protektorát, o tom se koloběžkám a elektro pixličkám může jen zdát.

Codo (354) napsal 05.05.2021 v 14:11-2+5

Vitpilen Replay měď a riflovina luxusní záležitost!!!

O účasti v kategorii elektrosraček se zmiňovat nebudu. Ještě tak pochopím elektrickej městskej skútr. Ostatní kategorie elektromotorek jsou zoufalý lezení do zelenejch prdelí

DoctorDevotee (26) napsal 05.05.2021 v 13:29

Takze Vitpilen 701 presiel na Euro 5, ako som predpovedal pred mesiacom?




TOPlist