Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mno,šestivály začínají být tak nějak běžné,budeme čekat na první vlaštovku s osmi?válci...
Půl melounu je sice dost,ale cena Midalu je zas někde jinde.Neoslovuje mě ani jedno,ale určitě je mi vzhledově bližší Horex.
sxs525: nic v tom nehledej pouze to ze motorka se za posledni roky stala esteticky modni doplnek.Doba kdy se motorka brala jako lepsi,levnejsi dopravni prostredek je pryc a tohle je pouze pro ty co chteji mit neco vic nez ostatni a byt originalni.
je to relativně hezká motorka určitě to budou mít dotažený do puntíku mě by se v tom teda víc líbil paralelní vzduchovej dvouvál ale to by stoho byl jen další bonevile
honbě za co možná největším obsahem a výkonem moc nerozumim v podstatě to už jde proti filozofii motocyklu jako takového ještě se to dá chápat u choperů ale u cestovního naháče obsah přes 1400 už nutně dělá z motorky nevohrabanýho tlusťocha
2stroke: Ducati je každopádně cool, ale tohle je trošku jiná liga!! Ač se mě dusot Ducatek moc líbí tak šestiválec bude mít exlukzivní sound a vzhled je na Horexu taky luxusní. Cena je daná určitě i tím že je to malá serie. Kdyby to byla větší masovka tak bude za 350-390 papírů
Moto s řetězem už bych nechtěl, navíc takhle výkonnou. Snad na řemenu ještě zapracují, germáni budou kupovat a pak třeba i nějaká ojetina půjde dotáhnout k nám
Shiver: Buď bez obav, motor této koncepce už léta funguje (a chladí se dobře) ve vozech Volkswagen, od něhož získal Horex povolení koncepci "okopírovat"
Jak psal enusim2, je to vonafka ktera se snad neztrati a pokud se postesti a zacnu sukat nejakou tu bankerku, urcite bych si to dokazal predstavit v garazi.
PS: klidne bez turba/kompresoru nebo co ze to tam vlastne je
Ještě dodám, že bych radši bez turba. Koukal jsem na YouTube na pár videí a ten motor je zajímavě postaven. Válce jsou velice zajímavě a myslím že dobře ne v řadě ale tvoří dvě řady. Snižuje to šířku motoru. Jen aby to uchladili Video ukáže víc //www.youtube.com/watch?v=B_33hCkr8zY&feature=related
prijde mi to jako ze by konecne nejaky vyrobce uposlech narky uzivatelu. vemte si: silny vykonny motor. pekny ''konzervativni'' vzhel.stare osvedcene budiky a kulate svetlo (u kazdeho dnesniho noveho clanku vsichni breci jak je hnusne svetlo a tachac),letmo zavesene zadni kolo.na fotkach misto retezu remen(ikdyz tedy to zmenili).neprplacano elektronikou. Me osobne to prijde jakotakova stavba snu pro spoustu lidi.Je to nove,je to silne,je to neco odlisneho a presto si to zachvoava ducha TÉ prave klasicke stare dobre motorky
Tak to je hodně povedenej kousek, opravdu paráda.
A ta vyšší cena jí zajistí exkluzivitu.
NO konečně, pak že nejde udělat moderní motorka s klasickými prvky naháče
Moc pěkný, ale ta cena
Mno,šestivály začínají být tak nějak běžné,budeme čekat na první vlaštovku s osmi?válci...
Půl melounu je sice dost,ale cena Midalu je zas někde jinde.Neoslovuje mě ani jedno,ale určitě je mi vzhledově bližší Horex.
Vzhled nenadchne, neurazí. Každopádně žádná tuctovka. Co se týče techniky byl bych opatrný, možná to bude bomba, ale možná taky naopak..
Pro Italofila :
V článku je řeč o Německu,ne o eurozóně... a to je v růstu HDP sakra rozdíl.
už tomu chybí jen kardan...řetěz nikdy víc, nechápu, že i na silné cestovní motorky se stále dávají řetězy.
Mě se to líbí a cena není spatna rozhodne neni premrstena obsah motoru je jaky je zas tak sileny není
Pro redakci :
15:02 MMF snižuje očekávaný růst eurozóny letos na 1,6 % a příští rok na 1,1 % z červnových 2 % a 1,7 % (Bloomberg)...takže žádná sláva
sxs525: nic v tom nehledej pouze to ze motorka se za posledni roky stala esteticky modni doplnek.Doba kdy se motorka brala jako lepsi,levnejsi dopravni prostredek je pryc a tohle je pouze pro ty co chteji mit neco vic nez ostatni a byt originalni.
je to relativně hezká motorka určitě to budou mít dotažený do puntíku mě by se v tom teda víc líbil paralelní vzduchovej dvouvál ale to by stoho byl jen další bonevile
honbě za co možná největším obsahem a výkonem moc nerozumim v podstatě to už jde proti filozofii motocyklu jako takového ještě se to dá chápat u choperů ale u cestovního naháče obsah přes 1400 už nutně dělá z motorky nevohrabanýho tlusťocha
2stroke: Ducati je každopádně cool, ale tohle je trošku jiná liga!! Ač se mě dusot Ducatek moc líbí tak šestiválec bude mít exlukzivní sound a vzhled je na Horexu taky luxusní. Cena je daná určitě i tím že je to malá serie. Kdyby to byla větší masovka tak bude za 350-390 papírů
Půl míče? Ať si to strčí za klobouk, mít půl mega, tak si koupím něco Ducati (třeba 1198), nebo od jiné osvědčené značky...
Moto s řetězem už bych nechtěl, navíc takhle výkonnou. Snad na řemenu ještě zapracují, germáni budou kupovat a pak třeba i nějaká ojetina půjde dotáhnout k nám
Stroj parádní navíc i s řemenem , ale redakce asi nemá aktuální iformace z průmyslu...
Prej německá ekonomika zažívá rekonvalescenci takle sem se dlouho nezasmál
Moc pěkné. Snad nebude problém se servisem a díly...
Už se těším na test typu Horex versus Midalu. Zatím vzhled i cena Horexu
Shiver: Buď bez obav, motor této koncepce už léta funguje (a chladí se dobře) ve vozech Volkswagen, od něhož získal Horex povolení koncepci "okopírovat"
Jak psal enusim2, je to vonafka ktera se snad neztrati a pokud se postesti a zacnu sukat nejakou tu bankerku, urcite bych si to dokazal predstavit v garazi.
PS: klidne bez turba/kompresoru nebo co ze to tam vlastne je
Ještě dodám, že bych radši bez turba. Koukal jsem na YouTube na pár videí a ten motor je zajímavě postaven. Válce jsou velice zajímavě a myslím že dobře ne v řadě ale tvoří dvě řady. Snižuje to šířku motoru. Jen aby to uchladili Video ukáže víc //www.youtube.com/watch?v=B_33hCkr8zY&feature=related
Tak tohle je pánové brko!! Jak vzhledově tak i koncepcí super!! To bych chtěl mít v garáži
Každý má ale zjevně jinou představu o "lidovější" ceně.
prijde mi to jako ze by konecne nejaky vyrobce uposlech narky uzivatelu. vemte si: silny vykonny motor. pekny ''konzervativni'' vzhel.stare osvedcene budiky a kulate svetlo (u kazdeho dnesniho noveho clanku vsichni breci jak je hnusne svetlo a tachac),letmo zavesene zadni kolo.na fotkach misto retezu remen(ikdyz tedy to zmenili).neprplacano elektronikou. Me osobne to prijde jakotakova stavba snu pro spoustu lidi.Je to nove,je to silne,je to neco odlisneho a presto si to zachvoava ducha TÉ prave klasicke stare dobre motorky