globalmoto_duben_nolan




Také Honda Vision 110 bude plnit Euro 5, dostala nový motor

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Stephen7 (1) napsal 26.12.2020 v 18:25

Ahoj, rozhoduju se mezi Visionem a Suzuki Address, je tu někdo kdo má zkušenosti s oběma a může porovnat? Pro mě jsou tyhle dva skutry prakticky to samý, ale neměl jsem možnost vidět oba na živo (prodejce Suzuki mám daleko).

Z mýho pohledu plusy u Adressu: nakopávačka, trochu menší cena, možná lehounce vyšší výkon
plusy u Hondy: asi lepší dílenský zpracování, dostupnost v bydlišti, víc prověřený model (Visiony vídám dost, Adressy vůbec).
Jinak moc rozdílů nevidím, ale jak říkám jízdní vlastnosti, spolehlivost atd. porovnávat nemůžu, tak jestli tu někdo má zkušenosti (ať už s jedním nebo s oběma), budu rád za názory Díky

Kabčo (21) napsal 18.12.2020 v 04:52

Moc som chcel kúpiť vision, nakoniec som bral suzuki adress kvôli nakopávačke. Ale jaké to prekvapenie keď som vyľľahal batériu po mojej odbornej montáži USB zásuvky a nakopávačka tam bola iba na okrasu. Každopádne tieto pidi 100kg skútre sú fakt také novodobé fichtle na motorke by som určite neprdil 100vkou kolonou kde je max 1m miesta jak na addressu

CR500 (142) napsal 16.12.2020 v 15:49

Nejvic hrdej motorkar, jezdil jsem s timto predchozim honda 110 motorem po Bali 3 tydny... musim uznat nebylo to zas tak zle

CR500 (142) napsal 16.12.2020 v 15:45

Vzdycky jsem se povazoval za nadsence auto-moto techonologii , ale posledni dobou se ten pokrok ubira vicemene spatnym smerem. (asistenti,ekohysterie,sledovani...)
Dneska takovymto prostouckym novinkam bez hightech strasne fandim !! (oproti nafukanym strujum plnych blbosti co clovek ve skutecnosti ani nepotrebuje). Vzdyt maji vicemne co je potreba. (start-stop s vetsi baterkou je jedina obet posahane doby ). Kdyz jsem byl loni na Bali presne s timto prostym motorem 110 (honda scoopy 110) jsem tam nonstop 3tydny jezdil. (na bali vetsi motorky prakticky neexistuji). A byl jsem z toho uplne nadsenej jak v tech mestech ten provoz ma diky skutrum neskutecnou kapacitu. Ze i ja racer nejvetsi opurce skutru, sem si pro sebe nedavno taky koupil. Ted mame doma starsi SHcka (150i a 300i) Jako krouti se to, zadni kombinovana brzda misto spojky ...ale musim uznat ze na takoveto popojizdeni je to tisickrat vetsi zabava nez v aute a pratictejsi nez nadupana motorka . Zpet k tomu honda motoru 110...v porovnani se 150i/300i to zas takova tragedie pro pocatecni akcelerace ve meste fakt neni *zasadnejsi rozdily az v rychlosti

will83 (11) napsal 16.12.2020 v 13:10+1

Vision 110 - hodně nedoceněný skútr ve stínu PCX, ale podle mě naplňuje podstatu a význam skútru ze všech nejvíce. Zkušenosti - ve městě více než dostatečný výkon (mám 90 kg), nízká hmotnost a kompaktní rozměry, jednoduchost (chtěl jsem vzduch protože se vodník déle zahřívá), nízké provozní náklady, skvělé brzdy i přes buben vzadu, rovná podlaha, uživatelská přívětivost, pevný rám a slušné zpracování na to, že je vyroben v Číně. Rádius do 30 km úplně bez problému, po okreskách se dá jet trvale 80-90 km/h, což je asi nejbezpečnější, nikoho moc nepředjíždíte a moc aut zase nedojíždí Vás. Mám model 2012 bez start stopu a pokud tento nový model jezdí podobně a start stop se dá vypnout, není co řešit. A protože věřím jen Japonským značkám, ať jsou vyrobeny kdekoliv, konkurent byl asi jen Suzuki Adress 110. Větší skútry z hlediska objemu i rozměrů moc neuznávám, od toho tu máme motorky.

DeCarli (112) napsal 15.12.2020 v 22:57-1

Já vám něco za sebe, za fandu motorek přes 30 let
řeknu
AT JDOU VSICHNI S EURO normama DO P...E !

Já na nastaré GN 125 odjel ze servisu až na třetí NOVOU barterku,
a po 2,5 mesicich mi 4tá NITRO opět teměř klekla

Když si spočitate že na jakoukoli baterii v čemkoli je dnes záruka 6mesicu (maji vyjimku)
a vidite že i to je nad ramec jejich možnosti mužou mi všichni
PSEUDOEKOLOGOVE vytřit vite co!

Hrajou s náma hru na blbečky
a je mi ouplně jednou kolik kera motorka splní EU

Vite kolik sajrajtu zabere vyroba 4 baterii a likvidace 4 baterii v období 1/4 roku?

A ted at mi nekdo oponuje

Codo (354) napsal 15.12.2020 v 21:50-1+1

No co, prostě obyčejnej praktickej krám, co nemá kromě užitný hodnoty nic jinýho za účel. A proč taky ne? Nehraje si to na nic jinýho, kromě toho příšernýho start-stopu, tý úlitby s nulovým efektem buzerantským eurounijním ekoteroristům a vyhlašovačům gríndýlů. Když si odmyslíme tuhle šaškárnu pro prostoduchý ekonaivky, máme tady praktický vozítko, co má sloužit. Supr. Dobrá cena, vysoká užitná hodnota, služba v podstatě nekonečná. Pro mámu domů na nákupy a (psst!) pro službu i nám chlapům, když se nikdo nedívá...

callowsick (463) napsal 15.12.2020 v 19:33+3

Jaký motorový vozidlo může být víc EKO?
Skoro nic to nežere, gumy z minima matrose, co vydrží desítky tisíc km, trochu oleje na výměnu a až to nakonec doslouzi, zbyde metrák odpadu, co se dá z velký části recyklovat

Jako dobrý, ekoaktivisti by tohle měli začít zvýhodňovat

FatBoy105th. (31) napsal 15.12.2020 v 17:50+1

Nevrati se taky Honda Wave 110 ?




TOPlist