Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SIM> obecně ABS v náklonu nefunguje uplně 100% - až firma Bosch vyvinula 5ti osé ABS a jako první to dávali myslím do KTM cendur... pak třeba nový hektolitr V-Strom to má
tak si predstavte ze japonci vyvinuli telelever s konstantnym nemennym zavlekom. To bude znamenat neutralne pojimanie vsetkych nerovnosti cesty aj v zakrutach, to bude v kombinacii s vhodnou geometriou velmi zaujimave povozenie. Gulovy cap som na telelevri menil po 110 tis. ale nie preto ze by mal volu, len prachovka odisla. Pri jazdeni po ceste je zivotnost kvalitne spravenych capov na moto 150 000 +
zase male bezvyznamne plus pre japoncov za vyvoj!
Mě cenovka za tenhle nádhernej parník neuráží. respektuju to. Pamatuju ale, že když vyjel v roce 2012 facelift, tak prej měli džaponci v merku motor i s objemem dva litry. To by se mi líbilo. Ta vidlice se mi sice nelíbí, ale asi to bude fungovat dobře. A že by se měla udělat repas za velký prachy snad nebude vadit, když to bude třeba 50000 po 200000 km. Jen odhaduju. Mě osobně by to nevadilo. Buď to koupím za cca 900000 nový a než se to posere, tak to prodám nebo to koupím po pár letech se 150000 za 250000 a vrazím do toho nějakou kačku.
Nevím, nevím, moc dobře nevypadá, kapotáž se mi zdá také ošizená a podobné odpružení měla zetka nebo moped (samozřejmě v menším). Palubní počítač - já si chci zajezdi a povozit se, ne sledovat blikání a pípání elektroniky.
Je dobře ,že už konečně udělají u toho korábu nový facelift ...četl jsem v minulosti srovnávající recenzi kde byl GoldWing versus Bmw 1600 a vzhledově i technicky byl bavor daleko hezčí ,takže teď to bude fifty fifty
...tak nevím, informace v článku..., něco jako palubní počítač, zpátečku, už motorka má dávno, stejně jako špatně fungující navigaci, tady je to prezentováno jako novinka. Spíš bych uvítal, kdyby měla vyřešenou komunikaci mezi jezdcem a spolujezdcem nebo mezi skupinou dalších motorek jinak než pomocí předpotopního kabelu a vysílaček, dále el. nastavitelný štít s pamětí, mlhovky nebo el.hlavní stojan. To všechno v základu, počítám, za cca 700tis.Kč.
Na jaře jsem jí šel koupit, neúspěšně. Nesplňuje euro 4 a tak se nesmí prodávat. To bude asi hlavní důvod té avizované modernizace. Jinak ty fotky přední vidlice jsem na zahraničním serveru viděl minimálně před rokem.
Po technickej stranke pekne po praktickej stranke...mno nechcel by som toto servisovat a zistovat ktore ulozenie ma volu po tisicoch km lebo tych spojov je tam asi jeden milion na tej prednej vidlici. V jednoduchosti je krasa a cim menej ma motorka pohyblivych casti tym lepsie. V tomto pripade horsie. Majitel bude postupovat asi nasledujucim sposobom...kupit..natrieskat km a rychlo predat lebo na toto bude stat repas ako na novy motocykel. :D Zaujimalo by ma aky to ma celkovy vplyv na ovladanie a zatacanie oproti beznemu teleskopu
Muze mi nekdo prozradit, k cemu by melo byt na motorce ABS, ktere nefunguje v naklonu? Kdyz uz je tedy u tohodle goldase vyzdvihovano, ze nove v naklonu ma fungovat ...
Kdo řídí Golda ví a pokyvuje hlavou - uvidíme.. Ti ostatní jen kecaj.
Článek považuji za opravdu špatný, nic neříkající.
Já raději, když má auto 4 kola
SuperSic58: Klidně bych se vsadil že si na ní nikdy nejel.
jinak výborná motorka a mrštná, ideální na zakroucený okresky
Destroyer: no na těch českejch hrůza silnicích budou ty čepy v háji po dvou sezónách jako na autě.
Konečně jednou, zas pořádná motorka tady
SIM> obecně ABS v náklonu nefunguje uplně 100% - až firma Bosch vyvinula 5ti osé ABS a jako první to dávali myslím do KTM cendur... pak třeba nový hektolitr V-Strom to má
Ještě hnusnější, než dosud. Skvěle zapadá do modelové řady Hujdy...Maska jde, ale to zavěšení (i když bude fungovat) vypadá hrozně.
tak si predstavte ze japonci vyvinuli telelever s konstantnym nemennym zavlekom. To bude znamenat neutralne pojimanie vsetkych nerovnosti cesty aj v zakrutach, to bude v kombinacii s vhodnou geometriou velmi zaujimave povozenie. Gulovy cap som na telelevri menil po 110 tis. ale nie preto ze by mal volu, len prachovka odisla. Pri jazdeni po ceste je zivotnost kvalitne spravenych capov na moto 150 000 +
zase male bezvyznamne plus pre japoncov za vyvoj!
Mě cenovka za tenhle nádhernej parník neuráží. respektuju to. Pamatuju ale, že když vyjel v roce 2012 facelift, tak prej měli džaponci v merku motor i s objemem dva litry. To by se mi líbilo. Ta vidlice se mi sice nelíbí, ale asi to bude fungovat dobře. A že by se měla udělat repas za velký prachy snad nebude vadit, když to bude třeba 50000 po 200000 km. Jen odhaduju. Mě osobně by to nevadilo. Buď to koupím za cca 900000 nový a než se to posere, tak to prodám nebo to koupím po pár letech se 150000 za 250000 a vrazím do toho nějakou kačku.
Mohlo by to stát kolem 900tis jako předchozí verze.
To bude hustokrutě drahý!?
pro mě tenhle druh motorek nikdy nebyl. První co mě napadlo při pohledu na ten závěs - kurva to je ale složité...
Nevím, nevím, moc dobře nevypadá, kapotáž se mi zdá také ošizená a podobné odpružení měla zetka nebo moped (samozřejmě v menším). Palubní počítač - já si chci zajezdi a povozit se, ne sledovat blikání a pípání elektroniky.
Je dobře ,že už konečně udělají u toho korábu nový facelift ...četl jsem v minulosti srovnávající recenzi kde byl GoldWing versus Bmw 1600 a vzhledově i technicky byl bavor daleko hezčí ,takže teď to bude fifty fifty
...tak nevím, informace v článku..., něco jako palubní počítač, zpátečku, už motorka má dávno, stejně jako špatně fungující navigaci, tady je to prezentováno jako novinka. Spíš bych uvítal, kdyby měla vyřešenou komunikaci mezi jezdcem a spolujezdcem nebo mezi skupinou dalších motorek jinak než pomocí předpotopního kabelu a vysílaček, dále el. nastavitelný štít s pamětí, mlhovky nebo el.hlavní stojan. To všechno v základu, počítám, za cca 700tis.Kč.
...to kolo vypadá jak z nákupního vozíku. Jen ten povoz z Tesca ho má hezčí ...
Na jaře jsem jí šel koupit, neúspěšně. Nesplňuje euro 4 a tak se nesmí prodávat. To bude asi hlavní důvod té avizované modernizace. Jinak ty fotky přední vidlice jsem na zahraničním serveru viděl minimálně před rokem.
Do toho bych šel, jen doufám, že design bule lepší než to co je na obrázcích.
Top motorka na cestování a věřím, že po oněch úpravách bude zase o krok dál. Jen ta cena je bohužel jinde, tak ji budu zase dál jen okukovat
Po technickej stranke pekne po praktickej stranke...mno nechcel by som toto servisovat a zistovat ktore ulozenie ma volu po tisicoch km lebo tych spojov je tam asi jeden milion na tej prednej vidlici. V jednoduchosti je krasa a cim menej ma motorka pohyblivych casti tym lepsie. V tomto pripade horsie. Majitel bude postupovat asi nasledujucim sposobom...kupit..natrieskat km a rychlo predat lebo na toto bude stat repas ako na novy motocykel. :D Zaujimalo by ma aky to ma celkovy vplyv na ovladanie a zatacanie oproti beznemu teleskopu
Muze mi nekdo prozradit, k cemu by melo byt na motorce ABS, ktere nefunguje v naklonu? Kdyz uz je tedy u tohodle goldase vyzdvihovano, ze nove v naklonu ma fungovat ...
Hnus, hnus a zase jen hnus. Jestli tohle má být král silnice a technologie, tak to ať jdou Japonci do řiti.
Za info děkujem, ale ty ,,fotošopový,, obrázky, to je úplně zbytečnej bulvár. Takhle nový GW rozhodně hnusný nebude.
skor Lexus mezi motocykly..
Rols-Royce mezi motocykly
luxus na dvou kolech, až budu mít jednou prachy, klidně ji budu dál přehlížet
krása a luxus na dvou kolech,až budu mít jednou prachy...
Až vyrostu, koupím si Winga
Ta vidlice je po technické stránce nádherná Takový springer po japonsku