Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Řada odborných kritik ... lidi jste k smíchu .
Pánové od Hondy by nebyli tam kde jsou - oni ví co dělají .
Z druhé strany tím rozvodem řetězama pokazili celý charakter toho unikátního motoru . Vrátili se zpět k VF ...
zase pozdě, ale snad přece. Jen ať tam narvou rovnou čtyřválec 1200 z VFR1200F, žádný škudlení, konkurence přece nespí a v naháčích teď tahá za delší konec řetězu Diavel a kdo ho nepokoří, jako by nebyl.
Na VFR800 ja naozaj výnimočný akurát ten motor...dizajnovo bola fajn, ale inak je to šedý priemer. Keby váži o 20kg menej. Tie plasty, keď som poťažkal, 20kg nemajú ani náhodou. Teda dávam , lebo iná konštrukcia rámu okolo tohto skvelého motora by mohla tieto kilá dať preč a konečne by sa neospevovala iba charakteristika V4 a jednoramenná kyvka, ale aj jazdné vlastnosti mašiny.
Po Crossruneru další tlustá Berta. Honda je přeborník na recykláty. Když už Crossruner nikdo nechce, musí vymyslet jak ten motor udat do jiného produktu
Lepší by byla osmistovka bez V-TECu. Když by se dostali pod 200 kg, bylo by to dobrý. A zvukově bude určitě zajímavější než 4R. Za mě
To bude další herda do zad konkurence
Posledny poriadny motor bol v Blackbirde. Odvtedy nic oslnive...
Škoda že neudělají i model ala Magna. Tak mám radost alespoň za naháče s 4V motorem...
Špičkový motor, tak proč ho nevyužít do dalšího modelu. Supeeer Těším se
Jsem na to zvědavý,čekal bych úspěšnou motorku.
Řada odborných kritik ... lidi jste k smíchu .
Pánové od Hondy by nebyli tam kde jsou - oni ví co dělají .
Z druhé strany tím rozvodem řetězama pokazili celý charakter toho unikátního motoru . Vrátili se zpět k VF ...
zase pozdě, ale snad přece. Jen ať tam narvou rovnou čtyřválec 1200 z VFR1200F, žádný škudlení, konkurence přece nespí a v naháčích teď tahá za delší konec řetězu Diavel a kdo ho nepokoří, jako by nebyl.
Na VFR800 ja naozaj výnimočný akurát ten motor...dizajnovo bola fajn, ale inak je to šedý priemer. Keby váži o 20kg menej. Tie plasty, keď som poťažkal, 20kg nemajú ani náhodou. Teda dávam , lebo iná konštrukcia rámu okolo tohto skvelého motora by mohla tieto kilá dať preč a konečne by sa neospevovala iba charakteristika V4 a jednoramenná kyvka, ale aj jazdné vlastnosti mašiny.
sranda, jeste to ani nevyslo a už se tu bleje o sto šest...a porád ti samí
Čo je na tom zváraní rámu také zaujímavé , že si ho hnojdá dala patentovať
Zase další pokus udělat japonskou Ducati ?
čekám další bludný desing od Hondy
dobří obchodníci,ale ten motor je dobrej
Po Crossruneru další tlustá Berta. Honda je přeborník na recykláty. Když už Crossruner nikdo nechce, musí vymyslet jak ten motor udat do jiného produktu