yamaha_demo_tour




Honda představila dvouválcový cesťák NT1100. Známe i cenu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rmuselik (0) napsal 25.05.2022 v 13:01

Pročítám si tady ty komentáře a musím říct, že dobrý! Každý má svoji pravdu a těžko někomu něco vymlouvat. Některé nazory jsou sice lechce stupidní,, ale to už tak na podobných diskuzích bývá...Neexistuje dokonalý stroj. A ani NT jím rozhodně není. Ale pokud nechceš mít doma tři mašiny, toto je opravdu rozumný kompromis. Dá se na ní odjet 14 dní v tahu, dálnice není vůbec problém. Dá se na ní zablblout na okreskách, krásně se vede. Manuál s Quickshifterem je na toto bomba. Kdo chce jen dálky, nebo se vozí po městě, DCT bude lepší. Mám zkušeností s obojím a sám to mám 50/50... Nedokážu říct co je lepší. Ve městě a při jízdě se spolujezdcem DCT, když jedu sám, tak manuál. Sám jsem nakonec zvolil manuál s Quickshifterem. DCT nebyl skladem, ale teď toho vůbec nelituji.
Po 2 tis km jsem si ji zamiloval, se svými 193cm jsem nezažil pohodlnější motorku s tak dobrou ochranou proti větru. Mám doma i Z900RS od Kawasaki. Tam je víc emocí, ale za poslední měsíc jsem na ni nesedl. Čekám, až bude ráno víc jak 10 stupňů, abych na ní nezmrzl... Trošku se obávám, že mě jí za chvíli bude líto, jak tam chudinka stojí, a pošlu ji do světa...
Prostě NT se mě osobně trefila to mých potřeb. 5 let jsem se díval po Africe. Kráska, ale co s ní, když já a terén si zrovna netykáme... Abych dával 400tis+ za něco, co nevyužuji, to se mě nechtělo...
Takže za mě osobně, díky Hondo, už jsem si myslel, že po Crosstoureru nic nebude, NT je pro mě velice příjemné překvapení!


Bochna72 (0) napsal 18.05.2022 v 19:08

Řekl bych, že NTcko je přesně ta mašina co se bude buď absolutně líbit a nebo vůbec. Já z ní byl na první pohled nadšenej. Všichni prodejci jen marně slibovali, ale Klokočka je má na prodejně. S NTckem vyrážím na první garancí a zatím jsem nadšenej. Motor a zvuk jsou perfektní i bez Akrapovice a absence elektroniky podvozku mě netrápí, protože je to Honda a vše funguje jak má. Vím, že u mašiny nikdo moc neřeší spotřebu, ale najezdit po Šumavě přes 400 km v dost svižným tempu se spotřebou 4,5l/100 je pro mě skvělí. Já jsem s NTckem spokojenej. Čau Petr.

Normik (31) napsal 18.12.2021 v 08:17

Velmi se mi líbí a pevně doufám, že k tomu Akrapovič nebo SC Project udělá nějaký pěkný laďák...

JDB (28) napsal 30.10.2021 v 23:00+3

Po stránce vzhledu se mi líbí a věřím, že se bude skvěle prodávat v obou verzích. Co mě trochu mrzí je hmotnost. Kdyby byla aspoň o 20 kg lehčí vyhovovala by mi víc. Taky jsem zvědav na hlučnost výfuku. Africa Twin kterou mám, má v techničáku zapsáno 95 dB. Sice s ní můžu všude do Rakouska, protože to omezení na některých silnicích je až od 95,01 dB, ale při delší jízdě už je ten randál otravnej a chtěl bych méně hlučnou motorku. Tišší výfuk by prospěl i lidem bydlícím u silnic. Nevěřím, totiž, že Loud pipes save lives, spíš sázím na rozum. Rozhodně se na ní na jaře do Denar MB půjdu podívat.

nevo7 (97) napsal 28.10.2021 v 20:24

Teraz som si zas v inzercii spomenul na CBF1000, moc krásna motorka. Na tej poslednej /od r.2010/ síce urezali jeden výfuk, ale polokapotka, palubka, neskutočný future dizajn. Táto nová snáď bude mať niečo do seba, ale asi za 10-15 rokov nebude krajšia.

JardaBar (164) napsal 25.10.2021 v 09:19

https://www.youtube.com/watch?v=oHLyzZN_GZc
SUZUKI GSX-S1000 GT (2022)

https://www.youtube.com/watch?v=xtaUH_E5vxw

Dave81 (55) napsal 24.10.2021 v 22:04+1

Nevím jak to jezdí, ale přijde mi to hrozně fádní a nezajímavý.

hd1727 (94) napsal 23.10.2021 v 23:21

Hezký. Pro někoho, kdo chce univerzálnost a pohodu za řídítky bez přemíry emocí, to je úplnej ideál. To bude fungovat, zvlášť s automatem.

Jediná věc mě zaráží. Proč nedali blinkry do kapotáže??

CRF1000 (91) napsal 23.10.2021 v 22:20-1+7

kritici , prestante psat hlouposti...vidite obrazek ctete popis nikdo z vas na tom nejel ale pisete picoviny jeden za druhym...kdyz Honda udela cestak ktery bude mit kazdy dil jedinecny bude to stat 799 tisic, pak budete psat ze je to predrazene atd...kdyz udela cenove dostupnou motorku s elektronikou kterou tam dat musi kvuli EU, budete psat ze ji chybi dalsi elektronika a ze polovina dilu je shodna s vydechlym encečkem...a dalsi perly... skodovka temer do vseho cpe motor 1.5 a lide na to cekaji pul roku....i na tuto Hondu budou poradniky ...

DZARDINO (25) napsal 23.10.2021 v 17:37-1+2

Hoši kdo má DCT najede na řetězovku klidně 80 tkm.....prostě je to tak. Kardan není všechno....

Drop_in (1) napsal 23.10.2021 v 16:01+1

Pre mna sklamanie asi preto, ze som cakal cb1000x.
https://www.visordown.com/news/new-bikes/could-honda-cbx-concept-become-cb1000-x-2021
Podla prototypov som sa tesil na vylepsene a zmodernizovane cbf popripade vfr crossrunner. V zmysle setrenia vyvojovych nakladov a nerozsirovania modelov portfolia vznikla moto, ktoru vystihuje vyraz priemerna (vykon, podvozok, konstrukcia, image) ako tu uz bolo viackrat spomenute i ked bude na 100% dobra. Odvezie do prace, na vylet alebo dovolenku, neviem si vsak predstavit, ze na nej blbnem s chalanmi niekde na kopci. Kdezto na Tracer 9 alebo GSX S 1000 GT ano. NT vsak nie je konkurent v priamom slova zmysle je to fakt tourer. Moto posobi na mna ako mix Varadera, Crosstourera, PanEuropanu a Deauville.
Display super - je to cestak a naco vlacit navi ked si mozete zrkadlit telefon. Podvozok? Ako napisal autor, 85% ludi podvozok nastavovat nikdy nebude. Naklonove ABS asi nie je potrebne vzhladom k vykonu a zameraniu moto na cielovu skupinu. Myslim ze vedia co robia, zial rolu zohravaju aj ine faktory. Retaz napr. mohla v prieskume mat lepsie skore tak je tam , ma nizsiu hmotnost, z pohladu servisu mozno aj menej nakladna a v dnesnej dobe retazova sada vydrzi viac ako volakedy comu napomaha aj elektronika.
Cena moto mohla byt nizsia i ked dielenske spracovanie Hondy tiez nieco stoji. Pokial vznikne model v zabavnejsom duchu, dava tato koncepcia zmysel. Inak zostava NT opat kompromisom aj v boji o zakaznika jedni odidu dalsi pridu...

ivan11 (3) napsal 23.10.2021 v 09:26+1

Vypadá to dobře, jen škoda, že je to řetězové a né kardan jako Deauville, kterého stále vlastním a nedám na něj dopustit. A automat? No nevím!

Beryano (48) napsal 22.10.2021 v 19:12+3

Každopádně se těším na srouvnávací test Versys / NT1100 a můžem k tomu přidat i toho Tracera 9

Beryano (48) napsal 22.10.2021 v 19:03

Myslím si, že Honda ví moc dobře, že pro spoustu lidí je Afrika, moc do terénu a málo pohodlná na cesty. Přesně tahle motorka jim scházela a lidi chodili ke konkurenci. Já sem toho důkazem. Bohužel já se už k dvouválci asi nevrátím a u Versysu zůstanu

Obycejny_clovek (324) napsal 22.10.2021 v 18:27+3

Že vezmou jeden motor a dají ho do více modelů? Ano, dělá to tak každá značka motorek i automobilů, to je běžné. Tedy po Africe a Rebelovi muselo něco takového přijít.
Mě se to líbí a na cestování věřím, že to bude pěkné svezení.
Nebrečím nad kardanem, každé řešení má něco.
Oproti Versysu je lehčí, oproti Suzuki bude pohodlnější.

Co mi překvapuje, že nikdo z ostatních výrobců nikdy nezareagoval na ten automat. Měl jsem s tím Afriku a bylo to velice příjemné.

ALW (30) napsal 22.10.2021 v 15:14+8

Já bych to třeba s Tracerem 900 nesrovnával, podobnost končí tím, že je to na cestování. Mám novou Afru, dlouhodobě jezdím honďácký dvouválce, a ten tah motoru od spodu mi zrovna třeba na Tracerovi chybí (máme ho taky v garáži, model 2020). Tracer se musí vytáčet, v zavřený serpentině jde klidně i na jedničku a pak fullgas....mladýmu to vyhovuje, mně naopak vadí a sedí mi tah Africy. Takže NT1100 si určitě najde velkou oblibu, zejména verze s DCT nemá konkurenci stejně, jako jakákoli jiná Honda s DCT. Ať si každej jezdí na tom, co mu vyhovuje, prošel jsem si od opravdu starých modelů až po CRF1100DCT a ano, mám tam spoustu elektroniky, ale ta přináší spoustu dobrého a na druhou stranu může hodně potrápit. Bez ní to dneska nejde, takže jestli tu někomu chybí elektronický podvozek, jinýmu kardan, na dalšího je ten displej moc velkej a někomu se nelíbí design, tak to pořád neznamená, že ta motorka je špatná, jen zrovna Vy chcete něco jinýho Já se na tom určitě rád svezu a pak to budu hodnotit

goes (8) napsal 22.10.2021 v 13:25-1+8

Ctu tady kde koho, jake ma tipy, jak budou jine motorky lepsi a horsi a ze za ty penize....

Nebudou. Proc?

No protoze zadna jina nemauze mit DCT ci jiny automat, coz je pro mnohe super vec. A ten vestaveny car play je taky genialni.

Puvodne jsem chtel jednoznacne XADV, ale ted zvazuji, zda nevzit toto. Protoze sice prijdu o kufr pod sedlem, ale zase ta navigace je navigace.

A zda yamaha ci suzuki pojede rychleji? Mno to mne treba vubec netankuje. Usmev mi na hube vznikne i pri jizde na mopedu.

nimdus (22) napsal 22.10.2021 v 10:55+3

Mě se to líbí.Po 35ti letech ježdění už jezdím víc pomalu a po všech možných ůrazech potřebuji maximálně pohodlnou motku na hodně dlouhé cesty,zbytek mě tak nějak nezajímá.Jezdím sám,tak 100 koní je za mě v pohodě.

Lucasbiker (175) napsal 22.10.2021 v 10:13+2

Vypadá to jako skútr A taky se mi nelíbí použití jednoho motoru v X motorkách (AT, Rebel, teď tohle...). Jeden základ, a na tom postavených několik typů motorek Dříve byla každá motorka originál, škoda, že už je ta doba poctivých motocyklů pryč

MiKas004 (8) napsal 22.10.2021 v 09:38+7

Letos jsem prodal svého Varana, myslel jsem si, že mi motorka chybět nebude, ale opak se stal pravdou.
Když teď koukám na toto nové NT1100, vidím v něm neskutečnou podobnost právě tomu starému litrovému Varaderu, které mi přirostlo k srdci a které jsem za nic jiného vyměnit nechtěl.
Nemyslím si, že tato novinka bude v jediném ohledu horší než starý Varan XL1000V.
Afrika mě už moc nebere, mimo asfalt jsem to zkusil a vím, že pro mne to není. Takže NT 1100 je pro mne velice lákavá možnost "upgrade".
A je mi jedno, jestli se druhým líbí nebo ne. Motorku si kupuju sám pro sebe, ne pro to, abych byl "in" v očích druhých.

papiboy (1261) napsal 22.10.2021 v 09:15+6

Bóóóže, toľko znalcov!
Určite to bude úplne nahovno motocykel.
Nič sa nedá robiť, budeme musieť počkať na liter od Jawy...

Kulasec (56) napsal 22.10.2021 v 08:54+2

Za mě, proč ne?

Osvědčená technika, takový neurážlivý nevýrazný design, asi jako většina dnešních aut, svoji službu udělá.
Absence kardanu je pochopitelná - tlačilo se na náklady, proto i ten převzatý motor z existujícího modelu.
Displeje - no já to nemusím ale jsou lidi co se v tom vyžívají, konektivita atd... Věřím, že to markeťáci z Hondy mají zmáknutý a že to je to co většina trhu v současné době chce.
Já tedy nejsem cílovka (současná japonská produkce mě nechává chladným) ale musím uznat, že Honda se posledních letech velmi často trefila do vkusu a potřeb trhu.
Vypadalo to, že cesťáky jsou takový vymírající druh. Silnice jsou plný obrovských mastodontích "endur" a tahle kategorie potřebuje oživit.

KaMo_cz (33) napsal 22.10.2021 v 07:24

Vypadá to zajímavě.

Ale dotaz. Co to je to s páčkou na pravém řidítku před nádobkou s brzdovkou?

2 reakce

Honzis
Honzis 22.10.2021 v 10:38

Přesně tak, ruční brzda. NC ji má nalevo a jinou, tohle je řešení z letošního X-ADV a Forzy 750


Heki (401) napsal 22.10.2021 v 07:09+2

Vsaďte se, že to nafasujou policajti

Uplně tam ty majáky už vidím.

falkomas (43) napsal 22.10.2021 v 06:11-9+2

Honda s tímto slabým, hnusným a nudným strojem jen ukazuje jak hluboko v prdeli je! Bohužel

nahllowSKY (315) napsal 22.10.2021 v 03:47

Taková méňe hezká Afrika.

TransKubaalp (2) napsal 22.10.2021 v 01:06-1+3

Perlička na závěr. Ten zvuk na konci videa, sakra ta motorka zní jako ta Afrika, ten motor má bejt příjemnější, tichoučkej a ne bručet jak to enduro + mraky dílů z Afriky. Jasně, dělá to každej aby ušetřil, ale když vidím MT 07, Tracer 7 a Tenere 700. Ty motorky jsou každá jiná A nic mi nepřipomíná ty ostatní. Ale když tuhle věc vidím, usínám. Sorry, ale když někdo napíše je to pohodlný, agilní a příjemný, za mě to znamená NUDA. Škoda, Honda u mě neskutečně klesla a to sem Hondař. Když vidím tuhle motorku, okamžitě běžím do yamahy a beru Tracera 9GT za 350 a full výbavou a i když nebude tak pohodlná, ten motor vám dělá na tváři neskutečný grimasy.

jandaxx (191) napsal 21.10.2021 v 23:08+5

Přečetl jsem článek i komentáře. A řeknu po pravdě, není to můj šálek kávy. Ta motorka je podle mého názoru naprosto bezpohlavní. Prostě nemá žádné emoce a styl. Je to takový dělník na cesty, ale nic víc. Taková Škoda Octavia. Ráno odveze do práce, odpoledne z práce, v červenci do Chorvatska, v zimě na hory. Spolehlivě, komfortně, za dobrou spotřebu a hodně uveze. Bohužel žádné emoce, žádné vystrčené růžky, prostě nic, co by chytlo za srdce a řekl bych si "jo, to je ono".

Já od motorky očekávám mimo přepravy z bodu A do bodu B i zábavu, emoce, občasné pozlobení a aby motorka říkala "pojď, otoč plynem, ukážu co umím". To prostě NT podle mého názoru nedokáže. Sterilně a asi i s Hondí spolehlivostí odveze, ale já chci víc.

Nejsem žádný značkař, měl jsem motorky celé velké Japonské čtyřky. Myslím ale, že pokud bude Suzuki GT 1000 za podobné peníze, nabídne mnohem víc. Vše, co bude umět NT, k tomu sportovní naturel, vyvážený chod čtyřválce a výrazně vyšší výkon a tím i emoce z jízdy. Odveze stejně dobře, ale nabídne i sportovní jízdu se silou stopadesáti koní. To NT nabídnout nemůže. Pokud ale někdo hledá výkonnější NC 750, může být spokojen. Čili já koncept motocyklu nekritizuji, jen říkám, že nejsem zákazník, který by o něm uvažoval.

petrelsner (1) napsal 21.10.2021 v 22:13+1

Kluci ji udelali pekne. Ale za moji CBF1000 2010 ji menit nebudu. Vlastne se holky od sebe az tak nelisi Vzhled, vykon, pohodli, spotreba, dojezd. Snad jen ty valce, ale me 4 stejne vyhovuji vic.

Sali750 (33) napsal 21.10.2021 v 21:17-3+3

Krásný stroj. Honda opět ukázala že umí. A že to má řetěz? Za mě jedině dobře. Potvrdí mi každý, kdo díky kardanu jel z dovolené na vleku. Řetěz opravím kdekoliv na světě. Kardan je většinou konečná…

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist