Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hoši, kdybychom měli dělat seznam všech čtyřválcových CB včetně různých variant různých modelů, usnuli byste u třetí stránky Tohle je přehled důležitých (jak je zdůrazněno v nadpisu) mezníků po stránce techniky i prodejů. A proč je tam tenhle model? A proč tam není tamten model? Protože proto! Nicméně pokud máte svůj oblíbený čtyřválec CB, který v hlasování není, šup sem s ním včetně fotky!
Chybí toho víc. CB750K a CB750F z přelomu ´70 a ´80tých let.
Zde je CB750K.
Následný model F měl motor DOHC a rám stejný a vypadal jako v článku vyobrazená CB900F. Rám byl stejný i pro CB900F.
At si rika kdo chce co chce, ale karburatorova CB600f hornet byla neskutecne povedena motorka...bestseler, spolehliva, usporna, vykonna, neskutecne rychla v pomalejsich zatackach a hezka...neni divu, ze je jeste dodnes tak rozsirena, skutecne i toho veleuspesneho bandita trumfla
Tohle hlasovani nemuze nevyhrat prvni CB750 four. Muj kamarad ma 2 kousky a znamej dalsi 3 (a jako bonus 2 sestivalce) Dalo trochu praci je dostat do kondice, ale jsou nadherny
CB 350 Four, protoze tehdy jeste v Honde vedeli jak ma vypadat motorka a jake maji byt komponenty vcetne velikosti motoru aby se to dobre prodavalo, nestalo az tolik (na zapadni pomery) a stale nabidlo paradni zvuk a svezeni o jakem motorka ma byt. Dneska uz to nevi ani u te parodie SuperCub...
To s tim Frantou Stastnym - ten jezdil jejich dost nepovedenou CB300 (2valec)
Tu opravdu zadrel, a to asi 20 x na 1 kole, vzdy popojel, znovu se kousla a cekal az vystydne
To kolo "zajel" za tusim 3h
A jestli je ta legenda pravdiva tak tahle CB stoji v museu u Petera Murraye na Manu
PS Jinak nejhezdci - silne subjektivni náhled. Za mne CB 400 Four
Fanánek Šťastnů to netestoval, jen se na tom sklouzl na TT, kdysi kdesi o tom vyprávěl. Protože už byl dost sešroubovaný a nějak to nezvládnul natočit, roztrapoval ho tehdy Barry Sheene… Dokonce se mu to myslím kouslo, tak to nechal vychladnout, pak to zas nějak nahodil a když to přivezl do depa, párkrát prásknul heftem, aby jako bylo jasné, že to přivezl v cajku … Já jsem taky pamětník, se zhruba stejnými vzpomínkami a pocity jako tatabike a kuchta50 . Jednojednoznačně CB sedmpade four .
CB 750 ty ostatní vychází stejně z tohoto modelu.
Big One
Hoši, kdybychom měli dělat seznam všech čtyřválcových CB včetně různých variant různých modelů, usnuli byste u třetí stránky Tohle je přehled důležitých (jak je zdůrazněno v nadpisu) mezníků po stránce techniky i prodejů. A proč je tam tenhle model? A proč tam není tamten model? Protože proto! Nicméně pokud máte svůj oblíbený čtyřválec CB, který v hlasování není, šup sem s ním včetně fotky!
Chybí toho víc. CB750K a CB750F z přelomu ´70 a ´80tých let.
Zde je CB750K.
Následný model F měl motor DOHC a rám stejný a vypadal jako v článku vyobrazená CB900F. Rám byl stejný i pro CB900F.
Chybí CB 650 F rok 2014. V batvách HRC asi nejhezčí CB.
Každý CB,je povedený kus originálu,ale za mne je favorit CB 1300 japan version.
A já říkám cb 1100 co se dělá posledních 10 let ...nic hezciho jsem nikdy naživo neviděl. Neagresivni neukricena krása
Chybí CB650F (ne že by byla nejpěknější)
At si rika kdo chce co chce, ale karburatorova CB600f hornet byla neskutecne povedena motorka...bestseler, spolehliva, usporna, vykonna, neskutecne rychla v pomalejsich zatackach a hezka...neni divu, ze je jeste dodnes tak rozsirena, skutecne i toho veleuspesneho bandita trumfla
Mám CB 1300 a sakra vím proč
Pardon, to jsem nechtěl
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.
Z uvedenejch jednoznačně první CB750 Four a co se týče jízdy pak UFO CB1000R z r.2009
Tohle hlasovani nemuze nevyhrat prvni CB750 four. Muj kamarad ma 2 kousky a znamej dalsi 3 (a jako bonus 2 sestivalce) Dalo trochu praci je dostat do kondice, ale jsou nadherny
CB 350 Four, protoze tehdy jeste v Honde vedeli jak ma vypadat motorka a jake maji byt komponenty vcetne velikosti motoru aby se to dobre prodavalo, nestalo az tolik (na zapadni pomery) a stale nabidlo paradni zvuk a svezeni o jakem motorka ma byt. Dneska uz to nevi ani u te parodie SuperCub...
CB 350 bol oproti Jawe 350 šperk ...
V Brne okolo okruhu nám každý rok tri dni len sliny tiekli ...
500cb 80'
To s tim Frantou Stastnym - ten jezdil jejich dost nepovedenou CB300 (2valec)
Tu opravdu zadrel, a to asi 20 x na 1 kole, vzdy popojel, znovu se kousla a cekal az vystydne
To kolo "zajel" za tusim 3h
A jestli je ta legenda pravdiva tak tahle CB stoji v museu u Petera Murraye na Manu
PS Jinak nejhezdci - silne subjektivni náhled. Za mne CB 400 Four
Fanánek Šťastnů to netestoval, jen se na tom sklouzl na TT, kdysi kdesi o tom vyprávěl. Protože už byl dost sešroubovaný a nějak to nezvládnul natočit, roztrapoval ho tehdy Barry Sheene… Dokonce se mu to myslím kouslo, tak to nechal vychladnout, pak to zas nějak nahodil a když to přivezl do depa, párkrát prásknul heftem, aby jako bylo jasné, že to přivezl v cajku … Já jsem taky pamětník, se zhruba stejnými vzpomínkami a pocity jako tatabike a kuchta50 . Jednojednoznačně CB sedmpade four .