yamaha_demo_tour




Čtyřválcová Honda CB slaví 50 let. Který důležitý model se vám líbil nejvíce?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pekelnik_TDM (2) napsal 13.07.2019 v 16:26

CB 750 ty ostatní vychází stejně z tohoto modelu.

LuckyLoser (89) napsal 11.07.2019 v 16:56

Big One

Honzis (44) napsal 11.07.2019 v 16:40

Hoši, kdybychom měli dělat seznam všech čtyřválcových CB včetně různých variant různých modelů, usnuli byste u třetí stránky Tohle je přehled důležitých (jak je zdůrazněno v nadpisu) mezníků po stránce techniky i prodejů. A proč je tam tenhle model? A proč tam není tamten model? Protože proto! Nicméně pokud máte svůj oblíbený čtyřválec CB, který v hlasování není, šup sem s ním včetně fotky!

Romanko (1213) napsal 11.07.2019 v 09:31

Chybí toho víc. CB750K a CB750F z přelomu ´70 a ´80tých let.
Zde je CB750K.

Následný model F měl motor DOHC a rám stejný a vypadal jako v článku vyobrazená CB900F. Rám byl stejný i pro CB900F.

ventil89 (3) napsal 11.07.2019 v 07:57+1

Chybí CB 650 F rok 2014. V batvách HRC asi nejhezčí CB.

lekvii (2) napsal 10.07.2019 v 19:31

Každý CB,je povedený kus originálu,ale za mne je favorit CB 1300 japan version.

JoskaH (444) napsal 10.07.2019 v 12:20

A já říkám cb 1100 co se dělá posledních 10 let ...nic hezciho jsem nikdy naživo neviděl. Neagresivni neukricena krása

Mara8993 (5) napsal 10.07.2019 v 10:13

Chybí CB650F (ne že by byla nejpěknější)

CR500 (142) napsal 10.07.2019 v 08:30

At si rika kdo chce co chce, ale karburatorova CB600f hornet byla neskutecne povedena motorka...bestseler, spolehliva, usporna, vykonna, neskutecne rychla v pomalejsich zatackach a hezka...neni divu, ze je jeste dodnes tak rozsirena, skutecne i toho veleuspesneho bandita trumfla

cbda (19) napsal 10.07.2019 v 08:25+1

Mám CB 1300 a sakra vím proč

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:13

Pardon, to jsem nechtěl

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

plejtvak (79) napsal 10.07.2019 v 07:12

Můj favorit je ta první 750, ovšem 350 se mi líbí taky moc.

Johnyk (44) napsal 10.07.2019 v 00:22

Z uvedenejch jednoznačně první CB750 Four a co se týče jízdy pak UFO CB1000R z r.2009

Slávek-TDM (129) napsal 09.07.2019 v 22:19+1

Tohle hlasovani nemuze nevyhrat prvni CB750 four. Muj kamarad ma 2 kousky a znamej dalsi 3 (a jako bonus 2 sestivalce) Dalo trochu praci je dostat do kondice, ale jsou nadherny

puffybodie (390) napsal 09.07.2019 v 19:44

CB 350 Four, protoze tehdy jeste v Honde vedeli jak ma vypadat motorka a jake maji byt komponenty vcetne velikosti motoru aby se to dobre prodavalo, nestalo az tolik (na zapadni pomery) a stale nabidlo paradni zvuk a svezeni o jakem motorka ma byt. Dneska uz to nevi ani u te parodie SuperCub...

papiboy (1261) napsal 09.07.2019 v 18:48+1

CB 350 bol oproti Jawe 350 šperk ...
V Brne okolo okruhu nám každý rok tri dni len sliny tiekli ...

MildaVFR (0) napsal 09.07.2019 v 15:53

500cb 80'

DeCarli (112) napsal 09.07.2019 v 15:52

To s tim Frantou Stastnym - ten jezdil jejich dost nepovedenou CB300 (2valec)
Tu opravdu zadrel, a to asi 20 x na 1 kole, vzdy popojel, znovu se kousla a cekal az vystydne
To kolo "zajel" za tusim 3h

A jestli je ta legenda pravdiva tak tahle CB stoji v museu u Petera Murraye na Manu

PS Jinak nejhezdci - silne subjektivni náhled. Za mne CB 400 Four

Strngr (141) napsal 09.07.2019 v 15:21

Fanánek Šťastnů to netestoval, jen se na tom sklouzl na TT, kdysi kdesi o tom vyprávěl. Protože už byl dost sešroubovaný a nějak to nezvládnul natočit, roztrapoval ho tehdy Barry Sheene… Dokonce se mu to myslím kouslo, tak to nechal vychladnout, pak to zas nějak nahodil a když to přivezl do depa, párkrát prásknul heftem, aby jako bylo jasné, že to přivezl v cajku … Já jsem taky pamětník, se zhruba stejnými vzpomínkami a pocity jako tatabike a kuchta50 . Jednojednoznačně CB sedmpade four .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist