ktm_unor




Nové barvy pro pokračující modely Harley-Davidson

Orel z Milwaukee své zásadní novinky pro rok 2022 představí za tři týdny, ve středu 26. ledna, nyní nám alespoň odtajnil, jaké modely ze stávajícího portfolia budou pokračovat a v jakých barevných provedeních. Vybrali byste si?

Kapitoly článku

U Harley-Davidsonu dlouhá léta platilo, že své hlavní novinky představuje v srpnu a v lednu, po půl roce, přidá nějaké dvě-tři zajímavosti. To se ovšem zcela změnilo loni, na všechny modely 2021 jsme si museli počkat až do ledna a to nejdůležitější, tedy Pan America a Sportster S, přišlo až později (v únoru a červenci). Letos tomu nebude jinak. První várka modelů 2022 přichází teď a jde vlastně jen o to, abychom si řekli, které stroje pokračují dále. Ty opravdové novinky, mezi nimiž ale budou i letošní verze CVO, přijdou až za tři týdny při představení se sloganem „Dál. Rychleji.“ Co tedy teď víme? Že Sportster zatím zůstává v nabídce ten loni nový jediný s přídomkem S a že v řadě Softail najdeme o tři modely méně, když z nabídky mizí Heritage Classic s menším motorem Milwaukee-Eight 107, sportovní Low Rider S a především se po mnoha letech v tichosti rozloučil Softail Slim. Jinak Touringy i Triky pokračují v nezměněné sestavě dál. Někde jsou jen jiné barvy, jinde nějaká ta drobnost typu jiná kola.

Sportster S

Tady se samozřejmě nic nemění kromě barev. Nový divoký Sporty bude kromě nezbytné černé k dostání v nové pískově bílé a hodně zajímavé zelené metalíze.

Pan America 1250/Special

Přestože je Pan America teprve loňskou novinkou (a hned hodně úspěšnou, v USA jde o nejprodávanější adventuru roku 2021), už na ní v Milwaukee trochu zapracovali a letos nabídne lepší viditelnost TFT displeje a prodlouženou dobu aktivace systému Vehicle Hill Hold Control z loňských 10 vteřin až na 3-5 minut podle podmínek. Verze Special bude namísto oranžovo-bílé k dispozici v modro-šedé.

Softail Standard & Street Bob 114

Milovníci H-D už dávno vědí, že tyhle dvě motorky se sice jinak jmenují, ale jinak jsou až na drobnosti úplně stejné – Street Bob má sedlo spolujezdce a větší motor, plus samozřejmě jsou tady barevné odlišnosti. Pro rok 2022 dostávají obě verze namísto vyplétaných kol lité ráfky Annihilator.

Heritage Classic 114

Verze s menší stosedmičkou je sice pryč, ale pořád můžete mít Heritage Classic ve dvou provedeních – k tomu loňskému temnému totiž letos přibude ještě zářivý chromovaný. Nemůžu si pomoct, ale já to mám tak, že když Heritage, tak prostě vyleštěný, až oči přecházejí… Obě varianty můžete mít buď s 9paprskovými litými ráfky, nebo s vyplétanými.

Fat Boy 114

Tady je poměrně velká změna v designu a nemám na mysli to jiné logo na nádrži. Ráfky snad poprvé v historii Tlustého chlapce nejsou plné, nýbrž je skrz ně vidět! Sice jen u vnějších okrajů, ale díry tam jsou. Jmenují se Lakester, abyste byli v obraze. A upřímně, na tohle si asi budu dlouho zvykat. Fat Boy s děravými koly… Jinak tohle je poslední alespoň lehce upravený model, zbývající už jsou pouze o barvách.

Fat Bob 114

Sport Glide

Breakout 114

Road King

Road King Special

Road Glide Special

Čtyři ze šesti barev můžete mít buď s lesklým, nebo matně černým hardwarem, akorát červená je výhradně s matnou černou a matná černá s chromem.

Street Glide Special

Stejná písnička jako u Road Glide Special: šest barev, z toho tři ve dvou kombinacích s lesklými nebo matně černými motory, výfuky, vidlicemi…

Ultra Limited

A tady jsou barvy čtyři a každá ve dvou možných kombinacích.

Road Glide Limited

Černé provedení může být buď chromovaným, nebo matně černým hardwarem.

Freewheeler

Tri Glide Ultra

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist