yamaha_demo_tour




Elektromotocykl Quantya Evo1

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sosak (0) napsal 25.03.2009 v 19:54

otazka casu nez to vezmou do ruky chinaboys ... ale rozhodne bych do toho sel taky ...

bahnomil (0) napsal 05.12.2008 v 22:42

dokaze to brzdit rekuperaci(jako tramvaj)? jakou kapacitu ma baterka? ma elektromotor ochranu proti prehreti?

bahnomil (0) napsal 05.12.2008 v 22:31

super vynalez, je to cesta jak si uzit jezdeni a pritom nenicit prirodu. a elektrika je levnejsi nez benzin

Allan (0) napsal 05.11.2008 v 17:36

Jen lehce podotknu... výkon ostré 125 crossky typu cr, yz, sx,rm...tipuji spíše na 33Kw než na 16 jak píší

Shiver (2) napsal 18.05.2008 v 15:43

Tak tohle je super vec Takhle si predstavuju super zabavu. Chce to vetsi serie aby cena spadla na nejakych 150 litru a bude to myslim pro spoustu lidi hodne moc zajimavy. Fakt paradni vecicka

hejsek (0) napsal 18.05.2008 v 13:18

Pár let vývoje a zvýší se výkon i výdrž a cena klesne.Až bude stát benzín 100Kč/litr (nebo dojdou zásoby ropy),bude to parádní stroj na vyblbnutí (který by se na motorce sakra prodražilo,nehledě na kravál a zplodiny).Věřím tomu,že tahle potvůrka má budoucnost Přemýšlejte lidi taky trochu ekologicky :o Mám sice 2takta ,ale mít prachy (a to dost prachů),tak takový věci podporuju. Kupředu,zpátky ni krok...

Marex (2570) napsal 15.05.2008 v 22:47

Budoucnost je tu!!! To je mazec! Hoši to udělali ve velkým stylu!!!

mimouch (12) napsal 12.05.2008 v 14:52

Mě se to líbí. Kdyby to mělo dvojnásobný výkon, dvojnásobný akční rádius a poloviční cenu, tak by to bylo super třeba na víkendový výlety s kamarády. Dát si výlet xxkm po turistických stezkách třeba na Jizerkách, zastavit se na obídek, píchnout motorky do zásuvek a po obídku pěkně zase zpátky. Samozřejmě, spalovací motor ničím nenahradíš, ale jako alternativa na pohodový výlety do přírody je to super

XarlieN (0) napsal 08.05.2008 v 19:31

Tak já osobně bych si to jako krosku na vyblbnutí do terénu koupil (nerad prudím lidi lahodným zvukem svojí 660SMC - navíc v terénu je to děsně přemotorizované), ale to by musela stát do 100k a mít 2x větší výdrž. Výkon vs váha by mi na blbnutí postačila. Berte to tak že to prostě je budoucnost, navíc s tím můžete někomu provalit 100m za chatou a ani o Vás neví, čili se otevře mrtě terénů kde nikdo nebude prudit ohledně hluku.

Tab (0) napsal 08.05.2008 v 11:33

Výhodu bude mít ten elektromotor v tom, že má kroutící moment konstantní už od nulovejch otáček.

K tomu jaký bude mít ten motor charakteristiky jestli jako 2T nebo 4T. Asi jako tramvaj.

HonzaF (0) napsal 06.05.2008 v 20:57

Vzhledem k svýmu věku se obávám-pokud se teda někde nezabiju-že se skutečně dožiju toho,jak tyhle VĚCI nahradí motorky To už mi pak vážně nezbyde,než se uchlastat...

megacruiser (38) napsal 05.05.2008 v 15:33

Elektromobily a elektromotorky jsou jediná budoucnost. Ale ne tyhle předražený z Evropy. Čína už dávno dělá plno levnějších lepších typů (vyrábí levněji baterie), jen se sem nevozí. A v EU se akorát hrabeme v biopalivech, lžeme si že s nima nahradíme ropu, ale ve skutečnosti jsou horší než ropa :( viz. třeba: //gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2007100023

zapa (0) napsal 02.05.2008 v 07:09

.. jeste jedna elektro potvora ... ta je ale vykonove o necem jinem //www.killacycle.com/

Stewe (13) napsal 01.05.2008 v 20:01

Hezký ale co z toho?? Pan Bursík u toho musí slintat, ale já říkám, že je to moc potichý, jak jízda na kole. Neznám nic lepšího než zážitky z Pacova co by tam potom bylo? Znělo by to jako hra RE-VOLT : Prostě se to nevyrovná RAASovaný 450 ani dvoutaktní vůni pálenýho benzínu s příměsí CASTROLU toť vsjo

hluska (156) napsal 01.05.2008 v 19:28

Tak tomuhle nikdy nepridu na chut.

Navrc.WR-F (34) napsal 01.05.2008 v 17:18

TomasMZ150: Offspring - All I Want, album Ixnay On The Hombre

Navrc.WR-F (34) napsal 01.05.2008 v 17:15

zapa: Při rychlosti 50km/h to má ujet 50km, takže ježděni na hodinu, ne na 15min jak pišeš ty.

Jinak mě se o celkem libi, do lesa si myslim že to bude super. Ele v německu to prodávali za necely 4000 Eček. Nevim proč to tady stoji 2x tolik

Tomas. (0) napsal 01.05.2008 v 11:50

co to hraje za muziku u toho druhýho videa jak jezdej v hale

_Cherokee_ (0) napsal 30.04.2008 v 23:40

Za 5000 bych to koupil detem na hrani

Milosek.m (1) napsal 30.04.2008 v 23:06

to je nařez už vidim jak to budou ladit koupis 60v baterku a pojede to jako 250:)))))samozřejmě že je to novinka za par let to vychytaj a bude hotovo Dubai se zase zmeni v poust.

bars (0) napsal 30.04.2008 v 22:57

tak tohle mi do baraku nesmí ani kdyby je rozdavali na 1. Máje na Letný.

wario (126) napsal 30.04.2008 v 18:19

zachvilku tady budou činské kopie za 20tis.kč takže ještě vydržte .

jinak za čtvrt mega se zbláznily . moc to nejede i na videu to je vidět .

fallen (2) napsal 30.04.2008 v 17:46

Videl jsem to na vlastni oci jezdit. Na zavody to neni to ne, ale dokazal bych si predstavit tu pohodu na tom.
Ja tomu fandim, me proste nesktuecne sere jak mi motorka rve. A tohle je fakt tichoucky a kdyz jsme to resili na foru, tak nekdo rikal ze to ma hlavne kroutak od 0, takze podle me to muze bejt prijemny.
A ze to ted neni dokonaly je jasny. Ale vzpomente si jak vymakany byly DVD vypalovacky pred par lety a kolik staly

šimic (46) napsal 30.04.2008 v 16:25

Jak už se tu něktěří zmínili.výkon jako ostrá kroska 125cc??? co to je za blbost? vždyť mx 85cc má zhruba 29 ps z fabriky a 125cc nějakých 40-42.
Autor článku asi neví co píše, ale na webu o motorkách bych čekal něco rozumnějšího než takový BLÁBOL!!!
Jinak cena je opravdu směšná na to co tahle...ehm...kroska.(ne)dokáže.

2MASS (0) napsal 30.04.2008 v 16:06

//www.motorkari...l-clanku/?cid=12384#
nevim,no,ale na týhle fotce se mi to zadní kolo jeví jako mimo osu

2MASS (0) napsal 30.04.2008 v 16:01

mě by ještě zajímalo,kolik to váží, než to zavrhnu úplně, kdyby to mělo padesát kilo, tak by to mohlo bejt zajímavý

Kony5 (0) napsal 30.04.2008 v 13:14

OndraCB napsal 30.04. v 12:57:

Cituji:Podle výrobce je výkonově srovnatelná s motokrosovým strojem o výkonu 16kW (21 koní) - tj asi jako ostrá závodní kroska 125.

Jak by řekl Kvído- No co je tohle za krávovinu

pěkná blbost ostrá 125 motocross zdaleka nemá 21 koní má o hodně víc!! a řek bych že to nepojede ani jak 80sátka natož 125 ...jednou stím někdo spadne a bude potem...je to pěkná blbost .

zapa (0) napsal 30.04.2008 v 13:12

Nevim s cim to chce kdo porovnavat, ale staci si trochu zapocitat - jestli vidim dobre tak to ma accu 48V/40Ah udajne to ma jezdit 15 minut - at pocitam jak pocitam, tak je to stredni vykon 7.8kW (pri 100% ucinnosti). LiPo jsou zname tim ze neni mozne je vyzdimat uplne, takze jestli 15 min, tak mozna 6 kW. Navic 48V 40Ah to je tzn. 12s10p 4Ah - tenhle accu by ted vysel v CZ kolem 120.000,- a vydrzel by podle mych zkusenosti cca 150 cyklu (jizd). tj. max 40 hod provozu (a pak novej) a nemluve o tom, ze by se to muselo nabijet dost spec. udelatorem a to cca 2-3 hodiny. Kdyz to clovek podeli, tak mu vyjde hodina provozu za 3000,-

Suma sumarum tuhle motku si muze koupit jenom naivka co neumi pocitat ...

BenJi (0) napsal 30.04.2008 v 13:07

Vzhledově okopčená Husqvarna.Ale to není na škodu tak co

OndraCB (101) napsal 30.04.2008 v 12:57

Cituji:Podle výrobce je výkonově srovnatelná s motokrosovým strojem o výkonu 16kW (21 koní) - tj asi jako ostrá závodní kroska 125.

Jak by řekl Kvído- No co je tohle za krávovinu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist