globalmoto_duben_nolan




Nový motor Ducati Testastretta DVT

Ducati právě oficiálně potvrdila, že pro příští rok je připraven nový model Multistrady s variabilním časováním ventilů DVT – Desmodromic Variable Timing. Motor Testastretta DVT přinese zvýšení výkonu na 160 koní.

Jedná se o novou generaci motorů s variabilním časováním sacích i výfukových vačkových hřídelí. Systém je schopen nepřetržitě nastavovat časování ventilů. Cílem je optimalizace výkonu motoru v celém rozsahu otáček, tak aby byl zaručen vysoký výkon, plynulý chod motoru, vysoký točivý moment při nízkých otáčkách a nízká spotřeba paliva.
Motory se systémem DVT splňují normu Euro 4, mají objem 1198 ccm, dosahují výkon 160 koní při 9.500 ot/min. a točivý moment 136 Nm při 7. 500 ot/min.
Už od 3.500 ot/min. je k dispozici točivý moment o síle 80 Nm a v rozmezí 5.750 ot/min. až 9.500 ot/min. zůstává trvale na hodnotě přes 100 Nm. Systém DVT nemá vliv na vůli ventilů, motor s DVT má proto servisní interval každých 30.000 km.

Video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.


Informace o redaktorovi

Oliver Trembač - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):
Motokatalog.cz



TOPlist