globalmoto_duben_nolan




Ducati představuje DesertX

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vaypor (8) napsal 15.01.2022 v 05:24+3

Pár faktů a neřešme značku a zemi původu
1) Bouchněme vítězný špunt, že je tu další motorka osazená 21 / 18 , no ale stejně jak u šampáňa zbylo jen na ochutnání a chlast nikde - chci ostřejší špunt, to snad ještě bezdušový nevyrábějí, no a když dám co je, tak už vidím, jak to před vjezdem do terénu podhušťuji. (Do lesa a na louky chci opravdu pneu s bočním vedenim)
2) Motorka v terénu co má 200 kg je jak porno. Bolí z toho ruce a už jako panic víš, že zábava vypadá jinak.
3) Mě maximální poměr s průběhem cca 70 koní při 160 kg u 701 i 690 byl v terénu až až a na silnici naprosto stačil. A kdyby ne, řeším převodem (nahoru i dolu) za pár stovek a 15 min servisu.
4) Elektronický fičury jsou jak kondom. Zabraňujou problémům, no ale ne pokaždé to chceš a když selžou je ... překvapení. Tady však zásadní rozdíl - náklady při selhání fičur jsou se vzrůstající vzdáleností od domova nákladnější.
5) Myslím si, že hmotnost pod cca 155 kg je na komfort cestování a stabilitu nad 120 km při zamýšleném aerodinamickém designu motorky málo.
6) Otázka nádrže/dojezdu je jak tlustá Gertruda - straší mne na německé dálnici po 220 km. Nevim jak vy, ale já i z 1290 s tempomatem se rád po cca 250 km protáhl. A do terénu na 950 nebo i 701 jsem tankoval málo a i v Albánii v kopcích frajer navrčel dieselagregát a spustil nám pumpu, kde měl 95 a NM.
7) Nastavení podvozku je jak dámský šuplík se spodním prádlem - miluji to. Prostě si naklikám to nejlepší vzhledem k tomu jaká je situace ?
8) Cena, to je jak s tangama - sami si je nedopřejeme, ale partnerce ty "tři niti v řiti" za nehorázný peníz koupíme, bo se nám to líbí a podporuje to erekci ?
No a myslím, že si tu spousta z nás přeje motorku co má cca ... 160 - 170 kg suchou, 80 - 90 koní a Nm v pěkné plochých křivkách, štelovaci podvozek cca 230 - 265 mm, nějakej ten štítek a ať už to má ledky, žere do 4 a když se omylem sklouzne po asfaltu nebo bude dělat pana orel ať se ji nic nestane.
Jo a za 9) Motorky jsou jak holky - vychvalujeme tu co máme doma ( ikdyž koukáme okolo ?)

PasarloPipa (-22) napsal 16.12.2021 v 12:53-1+2

Nemá přiblblý zobák a to je zásadní plus.

hammerred (0) napsal 14.12.2021 v 03:05

O nulových zkušenostech nemůže být řeč v koncernu Cagiva byl přece Elefant a to v podstatě byla Ducati. Sedlal ho úspěšně na Dakaru Edice Auriol. A podle prezentace moto je to věrná kopie . Jen chybí polep Lucky Explorer.

Mig_35 (345) napsal 12.12.2021 v 10:22

Co mě trochu děsí jsou nulové zkušenosti se skutečně terénními motocykly u Ducati. Něco jako když chce Triumph stavět ostrá endura od nuly.
Ale rozhodně chci porušit všechny autorská práva a dát si na ni

tom_mb (45) napsal 10.12.2021 v 22:38

//www.tvspoty.cz/renault-megane-grandtour-chci-ho/

Jofré (211) napsal 10.12.2021 v 20:19-2+2

Už to vidím na ulici někde v Maroku před garážovým servisákem, jak běhá kolem toho s kladivem a ono ne a ne se to tím opravit. Diagnostika, co to je? Jak svařím ty plasty? Podle mě jsou to motorky do velmi civilizovaných míst a to se tluče se svým zaměřením . cestováním cestou necestou daleko pryč od civilizace.

WadeGYTR (79) napsal 10.12.2021 v 19:36

Ja o Dakare z 80-tych a 90-tych rokoch neviem vôbec nič, ani o pôvodnej Cagive Elephant.

No aj tak sa mi táto Duca veľmi páči a kľudne by som ju prijal, dal na to cestné gumy a lietal na výlety s dvoma nádržami a dobrým krúťakom

Simčo (13) napsal 10.12.2021 v 19:23+3

Je to krásna motorka. Je super, že rozširuje možnosti si vybrať. Kto na tom nejazdil, nemôže hodnotiť okrem vzhľadu, spracovania a techniky, asi nič. Páni, kto hodnotí ľudí, podľa tohto, ako a na čom jazdí, čo má oblečené a kde svoju motorku zaparkuje a kade s ňou jazdí, je buď zakomplexovaný, alebo úbohý. Páni, odložte prosím už tie stranícke červené knížki, ktoré nás štosovali ako tričká na vojne. Možno by sa mali robiť psychotesty aj na slobodu vyjadrovania sa.......

rousini (156) napsal 10.12.2021 v 17:07

Mě na té motorce přijde s ohledem na zaměření od všeho zbytečně moc. Ale z rozradostněné diskuze jsem pochopil, že tuto krásku budu potkávat od příštího roku na silnici často.

zmulin (371) napsal 10.12.2021 v 16:54

Líbí se mi to převelice a má to už v základu pár pičičand,co by se musely stejně dokoupit.Takhle už se to dá vytáhnout z krámu,přehodit lodní pytel a táhnout za nosem

Marex (2570) napsal 10.12.2021 v 16:04

Jsem trochu zmatený. Nejdřív jsem se lekl, že Ducati převzala stroje od MV, vč. té těžké trtky s 50 HP a ono to je úplně jiný stroj s velmi podobným kukučem. Skoro bych řekl, že je to přes kopírák.
Designově se mi ale Agustí Elefant líbí, takže tohle se mi líbí též.

Heki (401) napsal 10.12.2021 v 13:50

Mě se líbí moc A ty zadní nádže á la Dakar jsou top - to bych si tam dal už z principu.

Kdybych nebyl chudý vágus, tak bych ji asi zvažoval.

tom_mb (45) napsal 10.12.2021 v 13:19+11

Tak tohle mne teda hodne vzalo. Myslim, ze i kdyby nikdy zadnej elefant neexistoval, tak to nic nemeni na tom , ze je to fakt krasna a přitom v podstate normalni moderni motorka. Zadny velky retro.

Je mi uplne sumak, jak moc je to expedicni , nebo jenom další SUV. Vůbec to nepotrebuju, ale dalo mi to obrovskou nadeji z toho, ze jsou na svete i normalni lidi a ze ještě všechny motorky nemusej vypadat jak zmutovanej ufon. V jednoduchosti je krasa.

Pripomelo mi to ty doby z mladi, kdy sem ziral na motorku jenom proto, jak byla krasna a vůbec sem nepremejslel, jestli ji budu mit. Myslel sem, ze uz to nezaziju. Snad je to začátek lepších casu.

Mann (1514) napsal 10.12.2021 v 11:32+1

Bike je to pěkný, hlavně s těma přídavnýma baňkama /bez nich mi přijde zadek vizuelně trošku holý/. Ducati prostě tlačí na současné moderní technologie v kombinaci se žádanými paramtery tlumičů a kol. Dělá to podle mě chytře. Akorát ta "pranice o odkaz Elefanta" s MV Agustou působí krapet zmatečně Všechny tři motorky jsou povedné /soudím pouze podle fotek a videa/, ale ani jedna není Cagiva a ani jedna nemusí být ve finále vnímána jako přímý nástupce Elefanta. Od obou značek je to nešťastně načasované. Paradox přitom všechny tři značky jsou Taliáni a ikony motosportu.

puod (50) napsal 10.12.2021 v 11:06

Je fakt pekna, ma super motor i vzhled, ale T700 muze byt v klidu, kdo chce vice tech tak v kategorii 400 - 450t. zacina byt pekne dusno

vilemx (228) napsal 10.12.2021 v 10:41+1

Nechci, aby to vyznělo jako hejt této konkrétní motorky. Jasně, je to představení prototypu. Ale i tak moc nerozumím zařazení do kategorie.

Buďto mám motorku na (poklidné) cestování i mimo cesty - prioritou je pohodlí pro dva + místo pro bágly, ochrana proti dešti, bytelný podvozek. Což znamená rozměry a hmotnost.

Nebo mám motorku na cestování za účelem tam blbnout, na které jedu sám, vezu nezbytnou bagáž, ale přesto chci jet s určitým komfortem - takže dvouvál s nějakým výkonem. Pak ale motorka nemusí být tak velká, dimenzovaná na obrovské zatížení 200 kg. Jenže tyhle motorky se ve dvouválcích prostě nedělají.

I když výrobci pořádají předváděčky v poušti, na pistách nebo pralese, promo materiály jsou jak záběry z Dakaru, motorky tam lítají vzduchem, v driftech nebo po uši v bahně, tak následný finální produkt je prostě velká civilní motorka dimenzovaná pro dva lidi + tři kufry, nikoliv pro jednoho + rolka na nosiči.

Znám dost lidí, kteří by byli rádi za menší a lehčí dvouválcovou motorku primárně pro jednoho. Jenže jich stále není tolik, aby se vyplatilo pro ně něco takového vyrobit.

Proto mě hned praští do očí, když tahle Ducati je představena jako pouštní speciál (třeba úplně bez nosiče), ale na krámě i v provozu to bude opět enduro zejména silniční oplácané kufry a spolujezdcem.

Frankie (731) napsal 10.12.2021 v 10:02

Krásná motorka. I ta přístrojovka nastojato se dá. Plus další zajímavé nápady
ALE je to Ital. A tý elektroniky...po svých zkušenostech s Ducati bych se toho bál. A tolik jízdních módů, když by stačily dva, on a off
Ten motor jsem měl v Supersportu a je hodnej a jemnej, nepotřebuje tolik krotit.
No jsem zvědavý na srovnání s konkurencí

Kaabo (136) napsal 10.12.2021 v 09:56

Moc pěkné tohleto Jako motorkář endurem nepolíbený, nechal bych se přemluvit Ale člověk nemůže mít vše... že?

JA-NE (768) napsal 10.12.2021 v 09:47

To je krasny odkaz na Cagivu

KaMo_cz (33) napsal 10.12.2021 v 09:25

Tak trochu tablet na kolečkách
Ať se kluci nevymlouvají na E5 a z motorky vykuchají senzory, linux a podobný cingrlátka, pak to bude rallye expediční motorka. Takhle to je další SUV na cestu Prahou.

mendosk (12) napsal 10.12.2021 v 09:05

Motorka pekna, bude urcite fajn jazdit ale tie ceny su uz trosku mimo reality aby som to niekde oplieskaval o kamene v terene.

Dat 16tis za upravehnu 701 ,stym uz mozem ist kludne aj na rally, toto bude stale len take uni presuvadlo s peknym displejom a drahymi plastami.
Motor by som si rad vyskusal, to moze byt velmi zaujimave povozenie.
Kazdopadne je z coho vyberat

31081 (674) napsal 10.12.2021 v 08:35+1

Za mě nemá chybu

marna (10) napsal 10.12.2021 v 08:32-2

Ale páni, prosím Vás, miernite svoje nadšenie. Týmto modelom Ducati zahajuje ofenzívu na africké, arabské, juhoamerické a iné tropické trhy. Ja viem, ono to zvádza preložiť Desert ako dezert t.j. lahôdka na koniec, no je to skôr púšť A tú my tu ešte nemáme (okrem Záhorákov) teda aspoň zatiaľ.

Vymyslené je to tak, že priemerný Maročan, Alžírčan, Tunisan, Čaďan alebo Pobrežný Slonovínčan zaženie podvečer čriedu do ohrady, navečie sa do hábov DucPerf edice 21/18, sadne na ducati a trochu sa vyblázni s kámošmi v dunách za obcou. Tam patrí a sú pre seba stvorené. Boh musel vedieť, že inžinieri a marketingové oddelenie Ducati raz s týmto modelom prídu, a jeho príspevkom sú tie záľahy sypkého piesku.

Je potrebné na tento model nahliadať aj ako na príspevok talianskeho výrobcu k riešeniu migračnej otázky

martinec1 (9) napsal 10.12.2021 v 08:13+2

Tenhle retro design v novém kabátě se moc povedl.. Tahle kubatura je těžce našlapaná...

FilipMontoya (1) napsal 10.12.2021 v 08:08+1

Motorka krasna, silna, promyslena a nabusena technologiema... Ale Tenerce urcite konkurovat nebude, hlavne kvuli cene. Ta zacina na 15.990€ a to je hodne. To bude konkurent F850gs, Triumph Tiger, mozna i Afriky.

martasjRSV (508) napsal 10.12.2021 v 07:27+1

Mě teda oproti konceptu mrzí, že nakonec zvolili vodou chlazenej motor místo vzducháče, ale on byl koncept víceméně jen upravenej Scrambler atohle je ve finále úplně novej bajk. A z těch reinkarnací Elefanta se to Ducati fakt povedlo nejlíp. A ta přídavná nádrž vzadu je fakt pecka Teď ještě kolik si za ni u nás řeknou?

sekáčmagor (128) napsal 10.12.2021 v 05:53-2+1

Je to pěkné.Můj názor ale je že Voge nebo CF moto je dostačující pro každého běžného uživatele ve stylu enduro.Ten zbytek je pro ty co mají malého ptáčka a potřebují to nějak kompenzovat. V česku je takových stojů co tady vyjmenoval K167 tisíce ale v destinacích po světě kde mají tyto stroje využití potkáte z 90 procent jezdce na starých vránách.No to zase bude mínusů...

vinokurov (494) napsal 10.12.2021 v 05:13+1

Za mě neskutečná paráda
Ač nejsem fanoušek Italů, tomuhle fandím

milanek81 (29) napsal 10.12.2021 v 00:28

No konečně začíná být živo, zvlášť letos sem zvedavej kdy a s čím se odbrzdí kawasaki a "nový" KLR fakt nepočítám

marna (10) napsal 09.12.2021 v 23:56-8+1

110 k? No to nemá veľké šance uspieť, v tomto snobmi a manekýnmi ostro sledovanom segmente je čokoľvek pod 150 k nezaujímavé a motorovo poddimenzované.

Zdôraznil by som význam režimu Urban, lebo najfunkčnejší bude tento stroj v piatok večer zaparkovaný pred diskotékou - dokáže totiž účinne navodiť u nežných objektov záujmu režim Wet

Ale dobre, jedno musím uznať - ako koncernový produkt sa Elefant bude v garáži vynímať pri passate TDI.

Zrazu taká vlna reinkarnácií slonov v porceláne... ako to, že 20 rokov nikomu nechýbali?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist