Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
BMW sa podaril pokus o zaradenie sa do sedej masy. Nechapem kam mieria, BMW sa dalo rozoznat uz z velkej dialky, v tom boli nezamenitelne. Teraz to uz take jednoduche nieje, ta ich vrtula na boku vynimocnu siluetu nezachrani.
Myslím, že doba si žádá změny do moderna. Retro je fajn ale vývoj nezastavíš. Až je uvidíte naživo a na cestě řada z vás změní názor. Mají styl. Před časem jsem tak viděl nové GS které na mne působilo rozpačitě a nyní už bych ho za nic nevyměnil. Možná za s1000xr, ta ale zase nemá kardan a paralever a telelver, takže asi také ne. A co se týká těchto nových boxerů na to jak vypadá ten motor oproti vzduchu, myslím že se stím poprali excelentně. Jen mi tam trochu chybí telelever, ale jinak obě motorky
Ano, za mě také, R velké zklamání, nejhezčí pro mě bylo R1150R. Byl to pro mě naháč klasického vzhledu s moderní technikou. Krásný kompromis.
Nine T má přeci jen už výběhový motor a je na mě až moc retro, nový R1200R je zase fakt neosobitý jak japonská motorka.
Zato RS nádhera. Hned bych si to koupil, mít čas jezdit na motorce.
R1200R je z mého pohledu mrtvé. Klasika, univerzálnost, nezaměnitelnost je pryč. Škoda. R nine T je sice krásná motorka, ale není univerzální. Za mě tedy jedno velké zklamání.
Uvazoval jsem o koupi R1200R a ted vim ze model 2015 ne. Vsichni uz se zblaznili. Jedine krasne klasicke motorky pitvori a navic nedavaji zakaznikovi na vyber si koupit i tu klasiku. Ja mam rad klasicke kulate svetlo, analogove budiky a opravdu nahac, bez nejakych plastu pod nadrzi.
haverlo: Ok. To by asi davalo smysl, protoze podle fotek to vypadalo na "zaverecne" testovani S1000XR. Osobne se jen obavam, ze ten ctyrvalec nebyle takova zabava jako Lko od Ducati.
Za mne dostava BMW docela dobre hodnoceni – nove motorky jsou podle mne povedene. Ano, nekomu design nemusi sedet – to je ale individualni. Me treba vubec nesedi ten digitalni display u R 1200 R a RS. Naprosty souhlas s ostatnimi prispevky – radeji analogovy otackomer, a kdyz neco v digitalu – tak radeji rychlost (i kdyz nad dva analogove budiky neni – povedlo se to u nine-t a GS, tak proc ne tady?). Ale je to asi jasny signal, jak bude motorka orientovana – spise na cestovani nez na blbnuti na cestach. Proste motor z GSka – silny “traktor”, kteremu je skoro jedno, jakou tam mate zarazenou rychlost – ale bez vetsich emoci. Ale jinak se mi R 1200 RS hodne libi – ty dva trcici valce z boku – to je proste nadhera.
Osobne jsem doufal, ze BMW predstavi primeho konkurenta Ducati Multistrada – a to rozhodne 1200 RS neni. I kdyz jsou to oba dva dvouvalce, tak je tam propastny deficit vykonu. Hodne se na motorkari.cz psalo o S1000XR (viz clanky se spionaznimi fotkami). To by byl sice ctyrvalec, ale mel by alespon vetsi vykon a mohl jit Multistrade po krku. Takhle BMW nechava tento zajimavy segment docela bez povsimnuti a kraluje tam Ducati a KTM – skoda.
Nevím, jestli by vedle R nine T nebylo místo pro klasického naháče,jakým byl předchozí R1200R. Teď ten motocykl změnil úplně svoje určení. Je z toho, jak mnozí píšou, japonec. R1200R je škoda, protože R nine T není jeho nástupcem.
Na té motorce se dá dojet akorát tak k příští kavárně. To R1200R toho uměla víc.
No a to RS... to mně dokonale míjí. Na cestování nebude nad GS.
Tak u R 1200 R jsem nejdřív vyprskl smíchy a pak mi došlo , že to vlastně k smíchu není .. Japonské BMW ? Jedinný důvod proč bych si koupil Bavca tak kvůli odlišnosti .. ,ale tahle konfekční moda z butiku za mě
kratop00: vždyť vše co ti schází na Rku máš na Nine-T - vzducháč, kulatý světlo... přece nebudou dělat 2 téměř stejný motorky. Mě to u Rka přijde hezkej posun od klasiky k "moderně"...jinak by asi umřelo
BMW sa podaril pokus o zaradenie sa do sedej masy. Nechapem kam mieria, BMW sa dalo rozoznat uz z velkej dialky, v tom boli nezamenitelne. Teraz to uz take jednoduche nieje, ta ich vrtula na boku vynimocnu siluetu nezachrani.
Myslím, že doba si žádá změny do moderna. Retro je fajn ale vývoj nezastavíš. Až je uvidíte naživo a na cestě řada z vás změní názor. Mají styl. Před časem jsem tak viděl nové GS které na mne působilo rozpačitě a nyní už bych ho za nic nevyměnil. Možná za s1000xr, ta ale zase nemá kardan a paralever a telelver, takže asi také ne. A co se týká těchto nových boxerů na to jak vypadá ten motor oproti vzduchu, myslím že se stím poprali excelentně. Jen mi tam trochu chybí telelever, ale jinak obě motorky
Starší R-ko vypadá mnohem líp... Ale už serou všichni všechno, jen aby šel business na úkor kvality... Máloco dnes stojí za to...
Černý R-ko
BMW jede bomby v posledni dobe
eRko je bomba, nejvíc ten čerený rám, RS bude mít snad šťávu naživo, na fotkách tomu něco chybí
Přijde mi to jako nějaký low cost díly z výprodeje nějakého e-shopu.
Marex: Spíš budíky neladí ke světlu. Na toho naháče se moc nehodí. V tom RSu jsou fajn.
Taky vám přijde, jakoby na tom nahatém erku to světlo neladilo k budíkům???
Ano, za mě také, R velké zklamání, nejhezčí pro mě bylo R1150R. Byl to pro mě naháč klasického vzhledu s moderní technikou. Krásný kompromis.
Nine T má přeci jen už výběhový motor a je na mě až moc retro, nový R1200R je zase fakt neosobitý jak japonská motorka.
Zato RS nádhera. Hned bych si to koupil, mít čas jezdit na motorce.
R1200R je z mého pohledu mrtvé. Klasika, univerzálnost, nezaměnitelnost je pryč. Škoda. R nine T je sice krásná motorka, ale není univerzální. Za mě tedy jedno velké zklamání.
Uvazoval jsem o koupi R1200R a ted vim ze model 2015 ne. Vsichni uz se zblaznili. Jedine krasne klasicke motorky pitvori a navic nedavaji zakaznikovi na vyber si koupit i tu klasiku. Ja mam rad klasicke kulate svetlo, analogove budiky a opravdu nahac, bez nejakych plastu pod nadrzi.
r1200rs slusny, doufam ze bude nazivo jeste hezci...ale jsem zvedavej hlavne na XR
už se těším na nové R v garáži.
RS paráda, jen mě plete, jestli bude i to XR, nebo to bylo celou dobu chystané jako RS...
nádhera všechny tři se mi moc líbí a eRko se zlatýma vidlama eRSko se taky hóóódně povedlo no a o RR ani mluvit raději nebudu
R1200RS
haverlo: Ok. To by asi davalo smysl, protoze podle fotek to vypadalo na "zaverecne" testovani S1000XR. Osobne se jen obavam, ze ten ctyrvalec nebyle takova zabava jako Lko od Ducati.
MZb: S1000XR bude, ale jak to vypadá až na výstavě EICMA...R1200RS je doplněním řady v žádném případě to není konkurent MTS
Za mne dostava BMW docela dobre hodnoceni – nove motorky jsou podle mne povedene. Ano, nekomu design nemusi sedet – to je ale individualni. Me treba vubec nesedi ten digitalni display u R 1200 R a RS. Naprosty souhlas s ostatnimi prispevky – radeji analogovy otackomer, a kdyz neco v digitalu – tak radeji rychlost (i kdyz nad dva analogove budiky neni – povedlo se to u nine-t a GS, tak proc ne tady?). Ale je to asi jasny signal, jak bude motorka orientovana – spise na cestovani nez na blbnuti na cestach. Proste motor z GSka – silny “traktor”, kteremu je skoro jedno, jakou tam mate zarazenou rychlost – ale bez vetsich emoci. Ale jinak se mi R 1200 RS hodne libi – ty dva trcici valce z boku – to je proste nadhera.
Osobne jsem doufal, ze BMW predstavi primeho konkurenta Ducati Multistrada – a to rozhodne 1200 RS neni. I kdyz jsou to oba dva dvouvalce, tak je tam propastny deficit vykonu. Hodne se na motorkari.cz psalo o S1000XR (viz clanky se spionaznimi fotkami). To by byl sice ctyrvalec, ale mel by alespon vetsi vykon a mohl jit Multistrade po krku. Takhle BMW nechava tento zajimavy segment docela bez povsimnuti a kraluje tam Ducati a KTM – skoda.
přední světlo dobrá vykrádačka MT-07 Akorát nad tim ty budíky, to je jak obrovská bradavice, fuj
Nevím, jestli by vedle R nine T nebylo místo pro klasického naháče,jakým byl předchozí R1200R. Teď ten motocykl změnil úplně svoje určení. Je z toho, jak mnozí píšou, japonec. R1200R je škoda, protože R nine T není jeho nástupcem.
Na té motorce se dá dojet akorát tak k příští kavárně. To R1200R toho uměla víc.
No a to RS... to mně dokonale míjí. Na cestování nebude nad GS.
Tak u R 1200 R jsem nejdřív vyprskl smíchy a pak mi došlo , že to vlastně k smíchu není .. Japonské BMW ? Jedinný důvod proč bych si koupil Bavca tak kvůli odlišnosti .. ,ale tahle konfekční moda z butiku za mě
R1200R červenobílá
novy RR bude nazivo asi krasny .
Jsem sám nebo mi to R1200R připomíná SuperDuka 1290
Jinak R1200RS=nádhera,designovej skvost
ze předu skoro jako Honda VFR 800
..dobre oni. Koukam ze pomalu prestavaji vypadat jak autojerab po tezky havarii na predek...
kratop00: vždyť vše co ti schází na Rku máš na Nine-T - vzducháč, kulatý světlo... přece nebudou dělat 2 téměř stejný motorky. Mě to u Rka přijde hezkej posun od klasiky k "moderně"...jinak by asi umřelo
Za mě jednoznačně palec hore. Ty baworáky působí i s boxerem lehkým dojmem, líbí se mi.