Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jsem sice fanousek BMW, ale tohle je wopicarna na entou!
A tem hrdinum, co neresi spotrebu na motorce bych rad vzkazal, at se podivaji na totem, az pojedou v lete kolem benzinky, co tam bude za hausenummero! Bud jste nechutne bohaty, a nebo jezdite jen kolem komina. Jsou i motorkari, co pouzivaji motorku na dalkove cestovani a nebo jako dopravni prostredek denni potreby...
Vyjímečný a neokoukaný vzhled,o to přeci jde a výkon-na K1200R jsem měl přes 160 koní a nešlo o maximálku,ale o zátah,i ve dvou to byla raketa a proto ty motorky máme,užít si je a kochat se pohledy druhých
Za mne je 200 kobyl na naked taky moc, ale lidi to vidí jinak. Třeba 185HP na novém Dukeovi 1290R se zdá spoustě lidí OK. //www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/March/mar0613-are-super-nakeds-too-powerful/
P.S.: s tou FZ1 má ale tkubik2004 recht
koncepty by měli vyjíždět jako série. Člověk se namlsá konceptem a pak továrna vyplivnw nudnou sériovku. více odvahy by to chtělo.Výkonu neni nikdy dost, nevím proč by nemohl naháč mít 200 koní ale krouťák posazenej hezky dolu. FZ1 je svým způsobem stejně líná jebka, než přesáhn eurčité otáčky a pak že by se to stavělo na zadní, to ani náhodou.
To nic není. Já si ve Photoshopu nakreslil motorku co má 2 kompresory a 4 turba. Aby se to tam všechno vešlo, musel jsem dát motor vzhůru nohama A stanovil jsem si výkon 333 koní
Vpodstatě mají ale tyto dva koncepty úplně stejnou hodnotu, jsou to jen omalovánky
tiez si myslim ze na nahaca by stacilo aj 150 kobyl a tento preplnovany 1,5L boxer by ich mohol dosahovat uz niekde pri 5000ot./min... ale je jasne ze pri produkovani tohoto vykonu by si zapytal aj preplnovany motor, pretože 150K z troch litrov paliva este nikto nevycaroval... ale pri beznom alebo kochackovom jazdeni by sa jazdilo za bagatel.
je hodne bajkerov co jazdia rocne 30.000km a je rozdiel nechat na pumpe rocne 100.000kc alebo 50.000kc...
je to hnus velebnosti jednak až moc "future" a za druhý na naháči nevím proč by měl mít kompresor a 200 kobyl. Je to utopie a nepoužitelnost. Podle mýho, jak to vzniklo, tak to zanikne. Nedochází mi, že do takovýho projektu jsou ochotni nastrkat peníze
muscle biker: je treba si ale uvedomit ze motorka ma uplne jine rozpeti otacek. U auta s dieselem si jedes na 1500 ot/min a z toho vyplyva nizka spotreba. U motorky tyto otacky nejsou realne. Celkem blizko je honda nc700 z motorem z auta se kterou se jezdi poklidne na 3000 ot/min. Kdyby motorky tocili tolik co auta tak by meli mnohem nizsi spotrebu pac netahaj takovou vahu a i jizdni odpory jsou mensi
jinak z konceptu mam rozporuplne pocity
Aniž by to mělo nějakou spojitost s muscle bikerem , tak za mne taky moc vydařený design muscle biku . Myslím že i bez turba by tohle našlo kupce, jen dodělat ten trojúhelník stup.-sedlo-řidítka. Takhle turbo "zívne", a já vlaju za tím rovným bikem držíce se jen řidítek ... a to není cajk .
Velmi zajímavá futuristická stavba. Jen ty výfuky bych trochu poupravil. Jinak pěkné.
Muscle biker: no já moc na motorce spotřebu nehledím, jezdí se na ní sezónně a chci si to užít, tak spotřeba jde stranou. Jinak s kompresorem máte pravdu.
podla mna je kompresor na motorku vhodnejsi, pretoze tlakuje valce uz o volnobehu a takisto ide dole spotreba paliva vdaka vyzsiej ucinnosti spalovania. na GSsach jazdia niektory pri kochacke aj pod 3,5L, cize s kompresorom by bez debaty atakovali hranicu 3L! jednoznacne treba povedat ze na spotrebu sa pri motorkach doteraz moc nehladelo, a treba s tym nieco robit! dneska jazdia auta za 3,5L, takze motorky by mali brat 2L a nie 6-8L!
krása
Podle mně dostat z patnáctistovky s kompresorem 200 koní nevyžaduje velký um, když podobnou hranici dosahuje litrová motorka bez přeplňování...
To že je motocykl??? To je,ale hnus!!!
Hnus fialovej...
Jsem sice fanousek BMW, ale tohle je wopicarna na entou!
A tem hrdinum, co neresi spotrebu na motorce bych rad vzkazal, at se podivaji na totem, az pojedou v lete kolem benzinky, co tam bude za hausenummero! Bud jste nechutne bohaty, a nebo jezdite jen kolem komina. Jsou i motorkari, co pouzivaji motorku na dalkove cestovani a nebo jako dopravni prostredek denni potreby...
jako stavba pro nějakého excentrika,proč ne.Ale sériovka?
Ale mě je to vcelku jedno,ať si lidi jezdí třeba na tryskáčích
hmmm...nemusim vzdycky vsechno pochopit, ze jo,
hleda se Nemo
Vyjímečný a neokoukaný vzhled,o to přeci jde a výkon-na K1200R jsem měl přes 160 koní a nešlo o maximálku,ale o zátah,i ve dvou to byla raketa a proto ty motorky máme,užít si je a kochat se pohledy druhých
ještě by mě zajima předpokladana zivotnost tohoto peklostroje.
Za mne je 200 kobyl na naked taky moc, ale lidi to vidí jinak. Třeba 185HP na novém Dukeovi 1290R se zdá spoustě lidí OK. //www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/March/mar0613-are-super-nakeds-too-powerful/
P.S.: s tou FZ1 má ale tkubik2004 recht
koncepty by měli vyjíždět jako série. Člověk se namlsá konceptem a pak továrna vyplivnw nudnou sériovku. více odvahy by to chtělo.Výkonu neni nikdy dost, nevím proč by nemohl naháč mít 200 koní ale krouťák posazenej hezky dolu. FZ1 je svým způsobem stejně líná jebka, než přesáhn eurčité otáčky a pak že by se to stavělo na zadní, to ani náhodou.
To nic není. Já si ve Photoshopu nakreslil motorku co má 2 kompresory a 4 turba. Aby se to tam všechno vešlo, musel jsem dát motor vzhůru nohama A stanovil jsem si výkon 333 koní
Vpodstatě mají ale tyto dva koncepty úplně stejnou hodnotu, jsou to jen omalovánky
tiez si myslim ze na nahaca by stacilo aj 150 kobyl a tento preplnovany 1,5L boxer by ich mohol dosahovat uz niekde pri 5000ot./min... ale je jasne ze pri produkovani tohoto vykonu by si zapytal aj preplnovany motor, pretože 150K z troch litrov paliva este nikto nevycaroval... ale pri beznom alebo kochackovom jazdeni by sa jazdilo za bagatel.
je hodne bajkerov co jazdia rocne 30.000km a je rozdiel nechat na pumpe rocne 100.000kc alebo 50.000kc...
je to hnus velebnosti jednak až moc "future" a za druhý na naháči nevím proč by měl mít kompresor a 200 kobyl. Je to utopie a nepoužitelnost. Podle mýho, jak to vzniklo, tak to zanikne. Nedochází mi, že do takovýho projektu jsou ochotni nastrkat peníze
muscle biker: je treba si ale uvedomit ze motorka ma uplne jine rozpeti otacek. U auta s dieselem si jedes na 1500 ot/min a z toho vyplyva nizka spotreba. U motorky tyto otacky nejsou realne. Celkem blizko je honda nc700 z motorem z auta se kterou se jezdi poklidne na 3000 ot/min. Kdyby motorky tocili tolik co auta tak by meli mnohem nizsi spotrebu pac netahaj takovou vahu a i jizdni odpory jsou mensi
jinak z konceptu mam rozporuplne pocity
Aniž by to mělo nějakou spojitost s muscle bikerem , tak za mne taky moc vydařený design muscle biku . Myslím že i bez turba by tohle našlo kupce, jen dodělat ten trojúhelník stup.-sedlo-řidítka. Takhle turbo "zívne", a já vlaju za tím rovným bikem držíce se jen řidítek ... a to není cajk .
Velmi zajímavá futuristická stavba. Jen ty výfuky bych trochu poupravil. Jinak pěkné.
Muscle biker: no já moc na motorce spotřebu nehledím, jezdí se na ní sezónně a chci si to užít, tak spotřeba jde stranou. Jinak s kompresorem máte pravdu.
podla mna je kompresor na motorku vhodnejsi, pretoze tlakuje valce uz o volnobehu a takisto ide dole spotreba paliva vdaka vyzsiej ucinnosti spalovania. na GSsach jazdia niektory pri kochacke aj pod 3,5L, cize s kompresorom by bez debaty atakovali hranicu 3L! jednoznacne treba povedat ze na spotrebu sa pri motorkach doteraz moc nehladelo, a treba s tym nieco robit! dneska jazdia auta za 3,5L, takze motorky by mali brat 2L a nie 6-8L!