yamaha_demo_tour




Rozhovor s novým viceprezidentem BMW: „Snažím se z BMW udělat zážitkovou značku“

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dzawar (111) napsal 02.11.2022 v 12:41+1

chybí poznámka že se jedná o PR článek , pak by to bylo vše hned jasnější

JA-NE (768) napsal 02.11.2022 v 09:50

BMW ako zazitkova znacka? neviem neviem

Targus (429) napsal 01.11.2022 v 21:00

No, mne dostala tato věta:
"Za druhé tu máme velký prostor v tom, že k nám chodí servisovat pouze 50% zákazníků."

Takže, milí klienti, už víte, proč máte na vcelku dobré motorce namontován bambilion 3,14-vin, které vám ten fantastický displej po každé jízdě rozblikají s takřka stoprocentní jistotou.

Prostě ať chcete nebo ne, koupí tohodle křápu se bez odmluvy a nemilosrdně řadíte do druhých padesáti procent.

Čest památce vaší druhdy funkční kreditky...

Targus (429) napsal 01.11.2022 v 20:44+2

Reakce na Francise eR

Pokud mi někdo - kdokoli - řekne, že dělá marketingovou strategii, prodává produkt a já že jsem klient, automaticky vyseknu otoč o 180° a dávám nohy na ramena.
Překlad do češtiny srozumitelné normálním lidem - prodávám totál šajs a ty to všecko hezky zalepíš, protože jsi HEJL z Čechistánu!!!

Těšilo mne...
Jak kdysi zpíval Katapult:
Někdy příště,
slíbí si a v davu zmizí...

hansdorf (199) napsal 01.11.2022 v 17:56+5

Mně ta vize "cool komunity BMW" připadá trochu ujetá. Asi jako bavit se v baru s přihřátým. A ty plky o neutrálním palivu , to je taky marka. Nějak se v těch digitálních elektronických a jiných novotách začínám ztrácet.

Bavorák byl vždy o poctivé důkladné práci a čas od času k tomu nějaké originální neotřelé technické řešení, které nasralo konkurenci. A vždy taky o spolehlivosti stroje. To dělá charakter a legendu značky.
A ne nějací pošuci s užovkou kolem krku.



Obycejny_clovek (324) napsal 01.11.2022 v 17:27-1+2

Když mají Američané ráno, my máme odpoledne... to je asi překlep s tou naší půlnocí a US morning, ne?

BMW jsou určitě dobré motorky, ale já u nich postrádám duši... to byl důvod, proč jsem se zbavil GS. Ta motorka dělala všechno moc pěkně, ale nemohl jsem si s ní popovídat.

A také jsem se snad nevrátil z cesty bez nějaké rozsvícené kontrolky, problému s keyless nebo povolených drátů, které jsem postupně musel všechny nahradit nebo zalepit. Od určité doby mi to přijde nějak méně kvalitní.

Kozička750 (8) napsal 01.11.2022 v 16:59+5

Pro mě elektronikou přeplněné motorky přestaly být zážitkem a naopak začaly být zcela nudné a unylé. I když jak se to vezme. Můj kamarád s novým BMW se ze třech výletů, které jsem s ním za poslední 2 roky absolvoval 2x vracel domů předčasně a v nouzovém módu - tak možná tohle má být ten pravý zážitek
… a proto si hýčkám BMW z dob, kdy byl ještě svět normální ….

PallkoXR (24) napsal 01.11.2022 v 15:48+1

Občas netreba dať na prvý dojem. U mňa nebol práve najlepší, ale dal som na seba a na slepo si kúpil BMW a neľutujem. Do komunity jazdcov na BMW som ale nezapadol, neviem sa tváriť tak dôležito… ( alebo je chyba vo mne ? )

Mig_35 (345) napsal 01.11.2022 v 15:32

Můžeme jen doufat v syntetické palivo z CO2 zachyceneho ze vzduchu

Boro78 (51) napsal 01.11.2022 v 13:09+6

BMW je zazitkove uz dnes. Zacina to cenovkou a pak dal pokracuje...

FrancisR (22) napsal 01.11.2022 v 13:08+1

Novinářským stylem tak trochu vytrhnu z kontextu:
a) Co se týče marketingu, nemyslím si, že je rozdíl mezi spalovacím a elektrickým produktem.
b) Máme CE-04 ... a samozřejmě už teď přemýšlíme, jak dostat tuhle technologii do velkých motorek.
c) Potřebujeme kompletně změnit myšlení nad samotným strojem.

Co si z toho mám vzít? Podržet si současné spalovací stroje, jak nejdéle to jen půjde.

CRF1000 (91) napsal 01.11.2022 v 11:53+2

já mám s klientským centrem BMW "zážitek"...před cestou k dealerovi jsem požádal klientské centrum BMW o zaslání manuálu v PDF k modelu X1, abych byl schopen provést zkušební jízdu...má to tolik asistentů a el.sraček že jsem nechtěl být za úplného idiota...nějaký blbec mi poslal manuál v angličtině s tím že si můžu příslušnou knížku koupit u dealera...po 2 hodinách studia jsem zjistil že mám problémy s technickými pojmy, začal jsme googlit a našel jsem stejný manuál v češtině...
Když jsem kupovala dceři toyotu, našel jsem podle VIN manuál ne webu toyoty s kompletním popisem výbavy kterou to mělo...
Takže to je můj ZÁŽITEK se značkou BMW...přitom stačí vyházet idoty, které práce nebaví a nasadit tam normální pracovité lidi

31081 (674) napsal 01.11.2022 v 09:56+5

Pro mě je budoucnost děsivá A těch zážitků bude potom určitě mnoho

Tygrik75 (32) napsal 01.11.2022 v 09:29+6

a proto zavádíme režim ECO ... pak plánujeme přidat automat a režim SuperECO s maximem 11 KW a budou moct na GS s nadsázkou nasávat zážitky i lidi s papíry na čtyřkolové BMW. Pro největší vychutnávače připravujeme autonomní řízení. Už se nám jaksi ztrácí podstata motorek v záplavě všech možných i nemožných asistentů a jiných pomocníčků.




TOPlist