yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
milda666 (-11) napsal 29.08.2015 v 10:51+1

Tak k dněšku mám najeto 5000 km na NC 700 S, pro mně perfektní moto, spotřeba při ekorallye 3 litry, servis žádný, pouze mažu řetěz, dal jsem laďák IXIL a ke štěstí mně nic nechybí.

kozka (66) napsal 04.06.2012 v 18:22+2

Jsem hodně konzervativní, ale o víkendu mi kamarád půjčil funglovku NC700X a opravdu jsem nechápal, jak hladce ta věc jede. Jel za mnou na mým starým SV650S 99´ a opravdu to jede srovnatelně. Spotřeba při tom takřka poloviční!

jezev (14) napsal 21.05.2012 v 13:58

Mně tahle motorka nepřipadá jako špatnej nápad, myslím že si svoje kupce určitě najde, už kvůli ceně.

Ale že akceleruje do 140 rychlej než CBF.. tak tomu teda nevěřím, leda by měly obě zařazenou šestku..

konyk.j (2) napsal 01.05.2012 v 14:34+2

Takze kdo jezdi kazdy den do prace pouziva motorku jako dopravni prostredek a chce jezdit a jezdit a nestarat se o masinu tak velmi dobra volba . Panove je mne 47 a uz jsem nejake ty masinky mel od BMW po DUCATI ap . ALe kdyz chcete jezdit denne a pouzivaz to jako opravdu dopravni prostredek tak je to podle meho dost dobra voba . Nekdo jenom hani a´km ma nejete akorat hubou . Toz tak

LiborK (37) napsal 29.02.2012 v 10:13+1

A budem jednoho dne všichni motorkáři, hurá. Motorka všem, ať se byznys točí. Motorkáři všech zemí spijte se. To bude legrace. Už teď je spousta lidí, kteří si kupují motorky jako doplněk svého imáge a co bude dál? Japonská 100-letá babička jede do supermárketu na přetechnizovaném hodnachrchlu ? Radši nám sem pošlete poslední retro CB soudruzi japončíci.

MilanBlack (0) napsal 18.02.2012 v 10:25-1+1

Je to jen dobre ze tvorej takovy paskvily alespon si budeme vazit tech na kterych jezdime ted a budem si je hyckat a mazlit se ten vyvoj napreduje ale nekdy to ma smer nekam do padous

DMC.motobiker (-23) napsal 14.12.2011 v 22:49-1+1

Interceptor> Při tom tempu, při jakém se tento stroj s velkou většinou potencionálních kupců bude pravděpodobně nejčastěji pohybovat, se pod 4 litry na sto dostaneš snad úplně na všem! Při mojí první delší "seznamovací" jízdě na 916 jsem jel taky +/- za 4l a to jsem občasně překročil i 200 Km/h... Je to vždycky jen o stylu jízdy a tohle mimochodem žere ty 4 litry zatím jenom na papíře! Pokud to bude někdo aspoň trochu drtit, tak si to určitě taky vezme o dost víc...

Zedsdead (293) napsal 14.12.2011 v 21:14

NC700: když chtěli udělat motku vysloveně praktickou, měli tomu dát ještě polokapotu. Jinak - filosofie to není špatná, kupce si to jistě najde, já to ovšem nebudu.
Za prvé to nepojede a za druhé to nebude mít pořádnej zvuk.

Interceptor (108) napsal 13.12.2011 v 22:27+1

Tak to bych tu spoustu motorek co jezdí pod 4l chtěl vídět. JInak myslím, že ta motorka se bude prodávat hodně a dobře, o tom pseudoskutru si tak jist nejsem.

king_ston (-1) napsal 13.12.2011 v 09:34

OTAZKA: A jak byste popsal konkrétně model Integra? Jedná se z vašeho pohledu o motocykl, nebo skútr?

ODPOVED: Mám za sebou několik kompletních vývojových projektů, a žádný z nich nebyl skútr. Proto ani nemohu sestojit skútr – Integra je jednoznačně motocykl. Úžasný motocykl.

Konstrukter je presvedceny ze to je motocykel, oficialni Honda dealeri ze to je scooter:

//moto.honda.cz/motocykly/scooter.html
//moto.honda.sk/motocykle/scooter.html
//motor.honda.hu/kategoria-125ccm_robogo = 125ccm a skutre
//honda.at/motorraeder/modelle_roller.php

SuperSic58 (1313) napsal 13.12.2011 v 09:16-1+1

Musim se smát, jak tu někteří melou nesmysly, že to bude šetřit peníze A kde je bude šetřit?? Spotřeba 4l? To umí spousta motorek, i za míň Pořizovací cena? Bude to mastný jako prase. A co ten složitej automat? Kdo to bude servisovat? Ty předražený fušéři z autor. servisů Honda? Kde je tedy ta úspora peněz, ha? Já si myslim... A automat je jen pro dřeváky, ženský a invalidy... Zkrátka to vypadá, že Honda se zmítá v bolestný křeči, když leze na trh s takovym humrem, fuj

king_ston (-1) napsal 13.12.2011 v 04:52-1

jack.fx nemas co lutovat. Sedel som na NC700X a prvy dojem - nepohodlny posed, male sedadlo pre spolujazdca. Tieto stroje su urcene pre jazdcov nizkej postavy jazdiacich solo, nie je to nic na cestovanie pre vyssich ludi. Je to idealny stroj pre aziatov s priemernou vyskou 160cm.

zmulin (371) napsal 08.12.2011 v 13:13

Já si nemyslim,že skútr neni motorka.Podle mě je.Stejně jako Integra je zas podle mě skútr.Jenom si to přiznat.
Myslim,že by se líp prodával "nejdokonalejší" skútr,než blbá motorka.
Scarabeo má taky 16" kola je to skútr.Gilera GP 800 má taky motorkovej rám a je to skútr.
Jediný motorky s automatem co znám jsou VFR a Aprilia Mana,protože jako motorky taky vapadaj.

Alesko (6) napsal 08.12.2011 v 12:09+1

Mne sa to paci ,kupi si to ten komu to bude vyhovovat.

Alfonc (148) napsal 08.12.2011 v 08:02+1

Každá novinka vyvolá v lidech nějakou míru nespokojenosti. Obava z nových věcí je nám prostě vlastní. Sice nejsem určitě potencionální kupec tohoto modelu, ale určitě jsou lidé, kteří dorazí do prodejny Honda a budou chtít motorku, na které budou jezdit do práce a o víkendu si udělají s manželkou výlet někam na hrad a obídek na zahrádce. A to by asi mohla být skupina kupujících, která nyní musela volit skútra a nemít nic mezi nohama (myšleno nádrž nebo nyní schránku na helmu). Nyní mají možnost pořídit si moderní zvláštnost, které jim bude dělat radost a navíc šetřit koruny (Eura by bylo přesnější, protože v ČR se toho až tolik neprodá). Neodsuzujme tedy slepě stroj, který určitě má své opodstatnění být v nabídce. My, kteří motocyklem opravdu žijeme a to ať jako závodníci, hltači kilometrů nebo milovníci srazů na HD či jeho napodobenině...prostě pravidelní návštěvníci těchto stránek, si to jistě nekoupíme neb jsme příliš vyhranění některým ze zaběhnutých směrů a je to náš koníček. Proto jsme ochotni jezdit za 7 litrů benzínu a je nám to fuk.

boldor (3) napsal 08.12.2011 v 00:44

Pozor při překladu! Valivý odpor rozhodně nenarůstá se zvyšující se rychlostí geometricky, narozdíl od odporu vzduchu.

Aďoš (11) napsal 07.12.2011 v 23:41+1

Stassek: pocitaju to po rezervu, viz. tabulka dole. //motoride.sk/c/4212/honda-nc-700-s-a-honda-nc-700-x--prakticke-motorky-strednej-triedy.html
Bude to asi pokracovatel CBF500 s podobnym vykonom ale lepsim priebehom vykonu.
Toto vlakno je klasika priaznivci Hondy vs. odporci.
Zda sa mi ze odporci apriori su proti vsetkemu co Honda vyprodukuje. Motorku budem hodnotit ci kritizovat az ju
vyskusam. Urcite to nebude ziadny zazrak, ma to byt lacna,
nenarocna motorka s nizkou spotrebou, so zaujimavym uloznym priestorom a user friendly chovanim jak to u Hondy byva.
nic viac, nic menej. komu sa bude lubit, ten si ju zrejme bude moct dovolit kupit, komu ne, tak si ju urcite nekupi.
Forum je tu na nazory a dikusiu ale niektore nazory a argumenty mi pripadaju mierne povedane strange.

stassek (14) napsal 07.12.2011 v 22:58

Aďoš> vtip je v tom, že udávají spotřebu 3,8l, ale dojezd 250 až 300 km :D tak to je takové...zvláštní počítání. Jako náhrada 500ccm to zní pravděpodobně, ale nevim, jestli je pro začátečníka dobré mít k dospozici velký krouťák a automatickou spojku...

Blix (0) napsal 07.12.2011 v 22:13

Honda se evidentně snaží oživit kategorii pětistovek v které je teď dost pusto, akorát ten objem jim trochu ujel. Konkurence SV650 ER6 Hornetů to nebude ale počkejme si na cenu. Vidím v tom pokračovatele CB CBF 500.

jack.fx (1) napsal 07.12.2011 v 21:54

Škoda, že Honda nepřišla s Integrou o rok dřív, možná bych si ji pořídil místo V-Stroma.

Aďoš (11) napsal 07.12.2011 v 20:50+1

ja v tom zase vidim velky vyznam.
skutra by som nechcel prave kvoli skutrovskemu podvozku,
aj variatoru namiesto prevodovky.
A Integra naviac ma aj moznost manualneho radenia tlacitkami.
Ked dobre pocitam 14l nadrz pri spotrebe 4l/100km dava dojazd 350km. Niekde som cital o spotrebe 3,8l/100km.
Takze odo mna

stassek (14) napsal 07.12.2011 v 20:06

šelba> chápu, ale neznám žádného uživatele skútru (je fakt, že znám jen ženy-skútristky), který by si na skútr stěžoval právě pro jeho "skútrovost", tj. že by chtěl spíš motorku s "automatem". No, necháme se překvapit. Pokud by ta spotřeba byla fakt 4l, tak to beru jako slušný počin pro utilitaristy. Jinak v tom nevidím moc význam.

šelba. (27) napsal 07.12.2011 v 19:57

Soudce - testování na lidech nebo průzkum trhu je přece to samý. Může to být otázka neodborného překladu. Promiň, ale mám pocit, že řešíš nepodstaný věci.
Stassek - motorka s automatem je řešení pro nějaký procento lidí, kteří prostě řadit nechtějí nebo nemohou.

Ond3x (21) napsal 07.12.2011 v 19:38-1

Prostě nová a větší Jawa 350 od Hondy. :D

seikos (975) napsal 07.12.2011 v 17:33

stassek: papír snese všechno

stassek (14) napsal 07.12.2011 v 17:24-1

..teda pokud to počítám z dojezdu 250km a objemu nádrže 14l, osobně dost nechápu optimistické výpočty Hondy mluvící o 4l, když opravdu maximální dojezd s rezervou je prý max 300. Jinak za mě motorka s jakýmkoliv automatem není motorka.

Venda (33) napsal 07.12.2011 v 17:23+1

Pak, že Honda nedělá originální motorky. Pro jezdce s nižší mírou exhibicionismu to může být ideální stroj.

stassek (14) napsal 07.12.2011 v 17:10

Spotřebu to má 5,6 l. Nevím, kolik má CBF, ale třeba Versys má kolem 6 (při superúsporné jízdě by se dalo asi dostat až na 5,5 ale proč :)
Takže ta spotřeba mi teda nepřijde nic moc. Osobně bych preferoval větší nádrž...přece jen dojezd 250 nebo 350km je rozdíl a jsou země, kde to člověk velmi ocení

Soudce-v-kápi (0) napsal 07.12.2011 v 12:15

šelba: průzkum trhu je snad něco jinýho něž provádění studií na motorkářích, ne? To Německo je samozřejmě nadsázka.

šelba. (27) napsal 07.12.2011 v 12:05

Klasickej průzkum trhu si dělá hóódně výrobců. Nevím, proč to nazývat testama na lidech. A že to bylo v Německu ? Inu, musí to být v zemi, kde je veliký trh na moto.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist