husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Žabinátor (69) napsal 07.04.2015 v 09:52

Fuj, až se mi toho pohnul pajšl... toto jsou opravdu neobyčejně hnusné customy

HonzaHus (62) napsal 06.04.2015 v 21:37

Ahoj, chápu všechny, kterým se nový Harley z Indie nelíbí. Nikdy bych si ho nekoupil (to raději Royal Enfield), byť mám H-D rád a pár roků na něm spokojeně odjezdil.
Některé přestavby tohoto Inda si ovšem uznání zaslouží - už jenom kvůli tomu, že ten základ z linky je hnusnej, a jim se podařilo vytvořit pěkné motorky, docela jsem váhal, kterou pasovat na vítěze.
Když byste teď vedle sebe postavili ty dva nové americké čopří vodníky: H-D 750 a nového Indiana Scout, tak jasným vítězem je ten skaut. Pěknej je už z linky, takže ho upravovat nemusíš. Je to k úsměnu, Indian vyrábí v Americe Indiána, protože se Kolumbus spletl, a HD, americká legenda, vyrábí v Indii...

Pjercak (48) napsal 05.04.2015 v 17:46

ten flatrack se da jinak. To už je asi vic hd stěma baterkama než tendle model...

sporty1200 (1) napsal 05.04.2015 v 10:03

Za mne HD HK nadherna predni vidlice a jako celek super moc se vam to povedlo drzim palce

maovec (10) napsal 04.04.2015 v 19:15

V názvu výstavy je chybička ,,Battle" má být BASTLE ( od slova zbastlený )

Michal55 (8) napsal 04.04.2015 v 12:33

Škoda že tolik pozornosti co jste věnovali v tomto článku konkrétním stavitelům prodejců HD jste nevěnovali i stavitelům kteří se účastnili BBC , těch kteří si na nich odpracovali stovky a tisíce hodin, věnovali tomu svůj čas i peníze většinou bez ohledu na budoucí reklamní profit z umístění. O těch nikdo nepsal v souvislosti alespoň s JEDNOU fotkou motocyklu který se umístil. Za ty stovky hodin práce si užili těch svých 5min slávy a když už o nich nepíšou "motomedia" budou o nich určitě psát řadový policajti zápisy při silničních kontrolách o nehomologovaných dílech. Viva EU a Motorkáři. Všem kteří se účastnily BBC a i těm kteří staví kvalitní motocykly bych chtěl poděkovat že se věnují něčemu kde musí uplatňovat řemeslo a zručnost, protože v našem systému to už není in. Protože pokud nemáte za sebou zvučná jména jako HD, BMW nemáte ty nejnovější vychytávky, navigace a jiný nesmysly tak to většinu "motorkářů" tak nějak asi nezajímá. Myslete si o mne co chcete

Steve-CZ (259) napsal 04.04.2015 v 10:52

Fascinuje mě snaha dělat z lidí čím dál větší blbce ... ale zatím se to asi daří

spidi.cz (-8) napsal 03.04.2015 v 22:58-1

Hd ladit a přestavovat musí jinak ný se na tom nedalo jezdit...

seki88 (9) napsal 03.04.2015 v 21:31

Ta od čabajek je hustá,nicméně motor má být vzducháč...

Koala662 (8) napsal 03.04.2015 v 20:16

To není HD,to je vodou chlazený hybrid

splasenytrubky (117) napsal 03.04.2015 v 18:07+8

Petře Poduško, už nad první Tvojí větou: "Že motorka je víc než jen stroj na dvou kolech, to platí u značky Harley-Davidson víc než kde jinde." jsem zpozorněl, položil jsem si otázku proč?, a zameditoval, že nejspíš to bude kvůli indické tradici této značky a motocyklů H-D v provedení street s vodním chlazením, se kterými H-D nejspíš konečně pobije na trhu i proslulou značku Hyosung, a YUKI se již prý také třese.
Takže přeji firmě H-D mnoho úspěchů, a k té tradici v provedení této motorky lze jen zmínit, že navoněný prd zůstane vždy jen navoněným prdem, a že z hovna se bič uplést nedá.
Sice chápu PR články jako nutnost pro příjmy média, ale možná méně lubrikačního gelu na hlavu při šplhání do koncového otvoru šéfů zastoupení značky H-D, by podobnému článku pro příště určitě prospělo.
Tyhle přestavby ideálně zcela ladí s výrobou v Indii a mentalitou zákazníka, pro kterého jsou nejspíš určeny. Takový Peking, jich bude určitě brzy plný.

mongol_ (128) napsal 03.04.2015 v 15:53+1

z indo výchozího použitého matroše se vykouzlit moc nedá, pro značku hd naprosto zničující hnuj

DOMINATOR (1260) napsal 03.04.2015 v 11:20+3

Roztavit a udělat s toho něco pěkného

seikos (975) napsal 03.04.2015 v 10:44-1+1

Schneider a Dvaracek si myslím že všem rádoby "scramblerům" ujeli o parník. Tak jejich stavba má pořádný koule a je vidět že tomu dali opravdu nejvíc

tencotancismoto (99) napsal 03.04.2015 v 10:17

Za mě Maďaři, i když 50% úspěchu je demontáž toho plastového krytu chladiče . Je to HD ala kari koření...

strakon (542) napsal 03.04.2015 v 10:08

Hradec

HlavaXBR (36) napsal 03.04.2015 v 10:02

Nejhezčí je Hradeckej kousek ale na stránkách soutěže pro něj nelze hlasovat Tak ať si soutěž nacpou do špic

TwoWheels (31) napsal 03.04.2015 v 09:46+2

To nemá cenu ani komentovat. Je dobré si plnit sny. Hárlej je jedním z nich, ale pokud tato firma půjde dál tímto stylem, tak asi přehodnotím své touhy.
Zbastlit levnou motorku pro asijský trh a pak to tahat do evropy a ještě nám to cpát jakože super, pojďte si vybrat to nejhezčí, tak tomu říkám dobrá masírka.

HonzaHus (62) napsal 03.04.2015 v 09:31

Nejhustější přestavbu mají rozhodně Hradečáci!
Ale mě osobně se nejvíc líbí ta z Budapešti (á la Flattrack), není sice tak drsná, ale je ladná, vyvážená a působí takovým odlehčenějším dojmem. Akorát bych to lakoval do oranžové s motivy cílového praporku - něco jako Sportster 883R.
A teď vidím, že se shodnu s Diabolussem!
Hlasovat ale nebudu, na FB peču.

Diaboluss (42) napsal 03.04.2015 v 09:28

Toho Harley-Scramblarea z Magyároše bych si nechal líbit...na takový to jezdění na kávu

ZdenalH (71) napsal 03.04.2015 v 08:45+1

Jak to tak vidím, tak "originál" z Indie ani custom-bastl nezachrání...

TaiTauri (4) napsal 03.04.2015 v 08:18

Sice je Street 750 ošklivej v sérii, ale v úpravě od Šalamounky vypadá skvěle

Kafi (27) napsal 03.04.2015 v 07:58

Nejhnusnější harley jakého jsem kdy viděl...je to ostuda..je na tom hrozně vidět, že ta motorka se dělá v Taiwanu

Uwe_Filter (-8) napsal 03.04.2015 v 07:37+1

zlata honda ctx




TOPlist