Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, chápu všechny, kterým se nový Harley z Indie nelíbí. Nikdy bych si ho nekoupil (to raději Royal Enfield), byť mám H-D rád a pár roků na něm spokojeně odjezdil.
Některé přestavby tohoto Inda si ovšem uznání zaslouží - už jenom kvůli tomu, že ten základ z linky je hnusnej, a jim se podařilo vytvořit pěkné motorky, docela jsem váhal, kterou pasovat na vítěze.
Když byste teď vedle sebe postavili ty dva nové americké čopří vodníky: H-D 750 a nového Indiana Scout, tak jasným vítězem je ten skaut. Pěknej je už z linky, takže ho upravovat nemusíš. Je to k úsměnu, Indian vyrábí v Americe Indiána, protože se Kolumbus spletl, a HD, americká legenda, vyrábí v Indii...
Škoda že tolik pozornosti co jste věnovali v tomto článku konkrétním stavitelům prodejců HD jste nevěnovali i stavitelům kteří se účastnili BBC , těch kteří si na nich odpracovali stovky a tisíce hodin, věnovali tomu svůj čas i peníze většinou bez ohledu na budoucí reklamní profit z umístění. O těch nikdo nepsal v souvislosti alespoň s JEDNOU fotkou motocyklu který se umístil. Za ty stovky hodin práce si užili těch svých 5min slávy a když už o nich nepíšou "motomedia" budou o nich určitě psát řadový policajti zápisy při silničních kontrolách o nehomologovaných dílech. Viva EU a Motorkáři. Všem kteří se účastnily BBC a i těm kteří staví kvalitní motocykly bych chtěl poděkovat že se věnují něčemu kde musí uplatňovat řemeslo a zručnost, protože v našem systému to už není in. Protože pokud nemáte za sebou zvučná jména jako HD, BMW nemáte ty nejnovější vychytávky, navigace a jiný nesmysly tak to většinu "motorkářů" tak nějak asi nezajímá. Myslete si o mne co chcete
Petře Poduško, už nad první Tvojí větou: "Že motorka je víc než jen stroj na dvou kolech, to platí u značky Harley-Davidson víc než kde jinde." jsem zpozorněl, položil jsem si otázku proč?, a zameditoval, že nejspíš to bude kvůli indické tradici této značky a motocyklů H-D v provedení street s vodním chlazením, se kterými H-D nejspíš konečně pobije na trhu i proslulou značku Hyosung, a YUKI se již prý také třese.
Takže přeji firmě H-D mnoho úspěchů, a k té tradici v provedení této motorky lze jen zmínit, že navoněný prd zůstane vždy jen navoněným prdem, a že z hovna se bič uplést nedá.
Sice chápu PR články jako nutnost pro příjmy média, ale možná méně lubrikačního gelu na hlavu při šplhání do koncového otvoru šéfů zastoupení značky H-D, by podobnému článku pro příště určitě prospělo.
Tyhle přestavby ideálně zcela ladí s výrobou v Indii a mentalitou zákazníka, pro kterého jsou nejspíš určeny. Takový Peking, jich bude určitě brzy plný.
To nemá cenu ani komentovat. Je dobré si plnit sny. Hárlej je jedním z nich, ale pokud tato firma půjde dál tímto stylem, tak asi přehodnotím své touhy.
Zbastlit levnou motorku pro asijský trh a pak to tahat do evropy a ještě nám to cpát jakože super, pojďte si vybrat to nejhezčí, tak tomu říkám dobrá masírka.
Nejhustější přestavbu mají rozhodně Hradečáci!
Ale mě osobně se nejvíc líbí ta z Budapešti (á la Flattrack), není sice tak drsná, ale je ladná, vyvážená a působí takovým odlehčenějším dojmem. Akorát bych to lakoval do oranžové s motivy cílového praporku - něco jako Sportster 883R.
A teď vidím, že se shodnu s Diabolussem!
Hlasovat ale nebudu, na FB peču.
Fuj, až se mi toho pohnul pajšl... toto jsou opravdu neobyčejně hnusné customy
Ahoj, chápu všechny, kterým se nový Harley z Indie nelíbí. Nikdy bych si ho nekoupil (to raději Royal Enfield), byť mám H-D rád a pár roků na něm spokojeně odjezdil.
Některé přestavby tohoto Inda si ovšem uznání zaslouží - už jenom kvůli tomu, že ten základ z linky je hnusnej, a jim se podařilo vytvořit pěkné motorky, docela jsem váhal, kterou pasovat na vítěze.
Když byste teď vedle sebe postavili ty dva nové americké čopří vodníky: H-D 750 a nového Indiana Scout, tak jasným vítězem je ten skaut. Pěknej je už z linky, takže ho upravovat nemusíš. Je to k úsměnu, Indian vyrábí v Americe Indiána, protože se Kolumbus spletl, a HD, americká legenda, vyrábí v Indii...
ten flatrack se da jinak. To už je asi vic hd stěma baterkama než tendle model...
Za mne HD HK nadherna predni vidlice a jako celek super moc se vam to povedlo drzim palce
V názvu výstavy je chybička ,,Battle" má být BASTLE ( od slova zbastlený )
Škoda že tolik pozornosti co jste věnovali v tomto článku konkrétním stavitelům prodejců HD jste nevěnovali i stavitelům kteří se účastnili BBC , těch kteří si na nich odpracovali stovky a tisíce hodin, věnovali tomu svůj čas i peníze většinou bez ohledu na budoucí reklamní profit z umístění. O těch nikdo nepsal v souvislosti alespoň s JEDNOU fotkou motocyklu který se umístil. Za ty stovky hodin práce si užili těch svých 5min slávy a když už o nich nepíšou "motomedia" budou o nich určitě psát řadový policajti zápisy při silničních kontrolách o nehomologovaných dílech. Viva EU a Motorkáři. Všem kteří se účastnily BBC a i těm kteří staví kvalitní motocykly bych chtěl poděkovat že se věnují něčemu kde musí uplatňovat řemeslo a zručnost, protože v našem systému to už není in. Protože pokud nemáte za sebou zvučná jména jako HD, BMW nemáte ty nejnovější vychytávky, navigace a jiný nesmysly tak to většinu "motorkářů" tak nějak asi nezajímá. Myslete si o mne co chcete
Fascinuje mě snaha dělat z lidí čím dál větší blbce ... ale zatím se to asi daří
Hd ladit a přestavovat musí jinak ný se na tom nedalo jezdit...
Ta od čabajek je hustá,nicméně motor má být vzducháč...
To není HD,to je vodou chlazený hybrid
Petře Poduško, už nad první Tvojí větou: "Že motorka je víc než jen stroj na dvou kolech, to platí u značky Harley-Davidson víc než kde jinde." jsem zpozorněl, položil jsem si otázku proč?, a zameditoval, že nejspíš to bude kvůli indické tradici této značky a motocyklů H-D v provedení street s vodním chlazením, se kterými H-D nejspíš konečně pobije na trhu i proslulou značku Hyosung, a YUKI se již prý také třese.
Takže přeji firmě H-D mnoho úspěchů, a k té tradici v provedení této motorky lze jen zmínit, že navoněný prd zůstane vždy jen navoněným prdem, a že z hovna se bič uplést nedá.
Sice chápu PR články jako nutnost pro příjmy média, ale možná méně lubrikačního gelu na hlavu při šplhání do koncového otvoru šéfů zastoupení značky H-D, by podobnému článku pro příště určitě prospělo.
Tyhle přestavby ideálně zcela ladí s výrobou v Indii a mentalitou zákazníka, pro kterého jsou nejspíš určeny. Takový Peking, jich bude určitě brzy plný.
z indo výchozího použitého matroše se vykouzlit moc nedá, pro značku hd naprosto zničující hnuj
Roztavit a udělat s toho něco pěkného
Schneider a Dvaracek si myslím že všem rádoby "scramblerům" ujeli o parník. Tak jejich stavba má pořádný koule a je vidět že tomu dali opravdu nejvíc
Za mě Maďaři, i když 50% úspěchu je demontáž toho plastového krytu chladiče . Je to HD ala kari koření...
Hradec
Nejhezčí je Hradeckej kousek ale na stránkách soutěže pro něj nelze hlasovat Tak ať si soutěž nacpou do špic
To nemá cenu ani komentovat. Je dobré si plnit sny. Hárlej je jedním z nich, ale pokud tato firma půjde dál tímto stylem, tak asi přehodnotím své touhy.
Zbastlit levnou motorku pro asijský trh a pak to tahat do evropy a ještě nám to cpát jakože super, pojďte si vybrat to nejhezčí, tak tomu říkám dobrá masírka.
Nejhustější přestavbu mají rozhodně Hradečáci!
Ale mě osobně se nejvíc líbí ta z Budapešti (á la Flattrack), není sice tak drsná, ale je ladná, vyvážená a působí takovým odlehčenějším dojmem. Akorát bych to lakoval do oranžové s motivy cílového praporku - něco jako Sportster 883R.
A teď vidím, že se shodnu s Diabolussem!
Hlasovat ale nebudu, na FB peču.
Toho Harley-Scramblarea z Magyároše bych si nechal líbit...na takový to jezdění na kávu
Jak to tak vidím, tak "originál" z Indie ani custom-bastl nezachrání...
Sice je Street 750 ošklivej v sérii, ale v úpravě od Šalamounky vypadá skvěle
Nejhnusnější harley jakého jsem kdy viděl...je to ostuda..je na tom hrozně vidět, že ta motorka se dělá v Taiwanu
zlata honda ctx