Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zajmavý paskvil, nevidím kryt řetězu, to kokotincem STK neprojde,ale zřejmě bude doplněn.. za deště to bude cákat vodu od zadního kola pánubohu do oken, resp,. kolmo vzhůru...ale podle všeho jde o dizajn a na funkčnosti nezáleží... ten kubík vzduchu mezi zadní částí sedla a blatníčkem bych něčím vyplnil...klidně tam dej lehký kulomet...a ten posez...břicho nalepené na nádrži...ale proč ne, zřejme jde o slepenec který bude někde v garáži, případně v obyváku někoho, kdo má méně nábytku
I tady jsou hodně šikovní kluci,kteří by dokázali udělat cokoli a je tady i mnoho skvělých obyčejných motorkářů a těch všech je škoda pro tuto hrůzostrašně a pouze penězi vedenou zemi
Nezlobte se pánové, ale za mne ne . XTR Pepo (ex Radical Ducati) toho "nastříhal" dost a některé přestavby se za mne opravdu povedly, ne ale všechny. Líbí se mi od něj pár věcí na podvozcích Ducati a umí i z ostatních motorizací. Tady mi opravdu vadí geometrie a mix prvků čopru, café a SSP. Barvy jsou jeho klasika a oproti zpracování ani muk.
Jojo ten dvojitej kolébkovej rám s chladičem mi byl povědomej . Aby taky ne, když je to šedivka.
Tudíž i když jsou stupačky daný vejš, tak to moc klopit nepůjde. Navíc to vypadá, že rozvor byl zachován i když kyvka je nová a na tom kafáči je ten podvozek prostě mooooc dlouhej. Úhel řízení je asi taky ze Shadow. Takže o jízdních vlastnostech tohohle "raceru" se dá pochybovat.
Vyjimecne pekna a jednoducha prestavba. Krasny ram, motor, nadrz, zlaty vidle...akorat ta obligatni kafacova sedacka uz je trapna. Ale jako celek moc hezky na takovy to nedelni pojezdeni...
Když pominu skutečnost, že je to velká krása, tak mě navíc dostává fakt, že to Pepo zlegalizoval pro běžný provoz. Jóóó Španělsko...byť zasraná EU, tak zřejmě diametrálně odlišná (rozuměj v tomhle směru - rozumná) legislativa, než v tomhle našem kokotíně Chtít normální lidskou cestou tohle zlegalizovat u nás, tak tě snad zrovna nechají zastřelit
Zajmavý paskvil, nevidím kryt řetězu, to kokotincem STK neprojde,ale zřejmě bude doplněn.. za deště to bude cákat vodu od zadního kola pánubohu do oken, resp,. kolmo vzhůru...ale podle všeho jde o dizajn a na funkčnosti nezáleží... ten kubík vzduchu mezi zadní částí sedla a blatníčkem bych něčím vyplnil...klidně tam dej lehký kulomet...a ten posez...břicho nalepené na nádrži...ale proč ne, zřejme jde o slepenec který bude někde v garáži, případně v obyváku někoho, kdo má méně nábytku
I tady jsou hodně šikovní kluci,kteří by dokázali udělat cokoli a je tady i mnoho skvělých obyčejných motorkářů a těch všech je škoda pro tuto hrůzostrašně a pouze penězi vedenou zemi
sláva těm kdož žijí v zemích kde se dá zlegalizovat vlastní stavba jen tak...
Nezlobte se pánové, ale za mne ne . XTR Pepo (ex Radical Ducati) toho "nastříhal" dost a některé přestavby se za mne opravdu povedly, ne ale všechny. Líbí se mi od něj pár věcí na podvozcích Ducati a umí i z ostatních motorizací. Tady mi opravdu vadí geometrie a mix prvků čopru, café a SSP. Barvy jsou jeho klasika a oproti zpracování ani muk.
Mrkněte se, jakou stavbičku zmákli ze stejné motorky, kterou teď Jawka prezentuje jako 350 OHC...
I když trend "ze všeho uděláme kafe," se mi nelíbí, tohle je moc pěkná stavba
Oproti originálu-pecka!
Maximální uznání!!! Pěkná přestavba s nápadem...
Velká krása a hlavně ''u KAUFLANDU'' na parkovišti poznáš svůj stroj... Netřeba hledat v davu. Škoda, že v ČR je problem něco takového přihlásit.
Hmmmm
Je to takový moc dlooooouhý, chtělo by to změnit úhel přední vidlice a tróchen zkrátit ten zadek, ale jinak pěkný
Nááááááááádhera za mě 10b. Návod na novou stavbu!!!
PEPO klobouk dolu... moc pěkná práce
Pro Petr XIX...vzhledem k tvemu originálnímu motoparku víš o čem mluvíš??
hezkou kyvku a jinak umístit laufy a je to hezký A na ty STK NESMYSLY BYCH SE TAKY RÁD ZEPTAL!!
Jojo ten dvojitej kolébkovej rám s chladičem mi byl povědomej . Aby taky ne, když je to šedivka.
Tudíž i když jsou stupačky daný vejš, tak to moc klopit nepůjde. Navíc to vypadá, že rozvor byl zachován i když kyvka je nová a na tom kafáči je ten podvozek prostě mooooc dlouhej. Úhel řízení je asi taky ze Shadow. Takže o jízdních vlastnostech tohohle "raceru" se dá pochybovat.
Ale jinak stavba celkem pěkná.
Mám dotaz, vojín Kotas !
Kdy už u nás zkončí ten STKáčkovej k o k o t í n !
Vyjimecne pekna a jednoducha prestavba. Krasny ram, motor, nadrz, zlaty vidle...akorat ta obligatni kafacova sedacka uz je trapna. Ale jako celek moc hezky na takovy to nedelni pojezdeni...
Když pominu skutečnost, že je to velká krása, tak mě navíc dostává fakt, že to Pepo zlegalizoval pro běžný provoz. Jóóó Španělsko...byť zasraná EU, tak zřejmě diametrálně odlišná (rozuměj v tomhle směru - rozumná) legislativa, než v tomhle našem kokotíně Chtít normální lidskou cestou tohle zlegalizovat u nás, tak tě snad zrovna nechají zastřelit
Tohle byl "šedou" ? Tvl, tak to je pěknej kus práce
Zdá se mi to hodně nízké, ale vizuálně se mi to moc líbí!!!
"V čem vlastně spočívá přestavba motorky? Jak už sám výraz napovídá, mělo by se jednat o akt, kdy z původního stroje uděláme stroj úplně jiný."
V takomto prípade sa hovorí o obrate o 180 stupňov. Obrat o 360 stupňov je vlastne obrat do východziej polohy.